Spis treści
Planujesz wakacje, ale martwisz się, czy w razie potrzeby uzyskasz odpowiednie wsparcie, najlepiej w rodzimym języku? Podróżując z TUI, nie musisz się o nic obawiać! Polskojęzyczne TUI Service Center działa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu i zapewnia kompleksową pomoc od pierwszego do ostatniego dnia Twojego wyjazdu. Dzięki Opiece TUI na wakacjach 24/7 masz pewność, że Twoje wczasy będą beztroskie i bezpieczne.
Bezpieczeństwo i komfort podczas wakacji
Opieka TUI na wakacjach 24/7 to nowoczesny system wsparcia, który zapewnia turystom poczucie bezpieczeństwa i spokoju przez cały okres wyjazdu. Wystarczy pobrać aplikację mobilną TUI i tym samym zyskać stały dostęp do niezbędnych informacji, gwarancji uzyskania profesjonalnej pomocy i rozwiania wszelkich wątpliwości związanych z podróżą.
Aplikację mobilną TUI należy pobrać z App Store, Google Play lub AppGallery, a następnie zalogować się do strefy klienta myTUI, gdzie znajdują się wszystkie istotne informacje.
Kontakt z TUI przed wakacjami
Przed rozpoczęciem wakacyjnej podróży również można skontaktować się z TUI, aby uzyskać niezbędne informacje lub rozwiać wszelkie wątpliwości związane z rezerwacją. Jednym z najwygodniejszych rozwiązań jest czat dostępny w myTUI, który pozwala szybko i sprawnie omówić wszystkie kwestie dotyczące wyjazdu. Konsultanci są do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00–20:00 oraz w weekendy w godzinach 10:00-18:00. Osoby, które preferują kontakt telefoniczny, mogą natomiast skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta, dzwoniąc pod numer 22 255 04 02.
Jak działa Opieka TUI na wakacjach 24/7?
Opieka TUI Service Center jest do Twojej dyspozycji na każdym etapie wyjazdu. Aby nie zagubić się w natłoku informacji i mieć pełną kontrolę nad przebiegiem podróży, warto wiedzieć, jak wygląda Opieka TUI na wakacjach 24/7.
- Przed dniem wyjazdu pobierz naszą aplikację mobilną i załóż konto w serwisie myTUI.
- Po wylądowaniu na lotnisku docelowym czeka Cię kontrola paszportowa, sprawdzenie niezbędnych dokumentów (np. kodów QR) lub od razu odbiór bagażu rejestrowanego.
- Po odebraniu bagażu udaj się do wyjścia – w przypadku zakupu transferu standardowego będzie tam na Ciebie czekać pracownik TUI, który wskaże Ci drogę do autokaru.
- Autokar rozwiezie klientów do kilku hoteli. Kierowca będzie informować pasażerów, pod którym hotelem się zatrzymuje.
- Po przyjeździe do hotelu udaj się do recepcji i okaż niezbędne dokumenty – dokumenty podróży i dokument tożsamości.
- Od teraz możesz cieszyć się beztroskimi wakacjami! W przypadku jakichkolwiek problemów lub pytań skorzystaj z dowolnej formy kontaktu i poinformuj nas, w czym możemy Ci pomóc. Pamiętaj, że TUI Service Center jest do Twojej dyspozycji 24/7 (również w aplikacji mobilnej TUI).
Jak działa Opieka TUI na wakacjach 24/7 przed powrotem do Polski?
- Na 48 godzin przed planowanym powrotem z wakacji sprawdź aktualne godziny lotu. Możesz to zrobić w serwisie myTUI w aplikacji mobilnej lub za pomocą kontaktu z TUI Service Center.
- Na 48 godzin przed odlotem sprawdź również godzinę transferu z hotelu na lotnisko. Informację tę zweryfikujesz w serwisie myTUI w aplikacji mobilnej lub poprzez kontakt z TUI Service Center.
- Po przybyciu na lotnisko udaj się z bagażami do stanowiska check-in. Otrzymasz kartę pokładową, następnie przejdziesz do kontroli bezpieczeństwa oraz do swojego gate’u.
Co znajdziesz w myTUI w aplikacji mobilnej TUI?
Dostęp do aplikacji mobilnej TUI daje Ci wiele korzyści, w tym poczucie kontroli i bezpieczeństwa, które są nieocenione podczas urlopu spędzanego za granicą. Korzystanie z aplikacji jest niezwykle intuicyjne – z jej obsługą poradzą sobie użytkownicy w każdym wieku. Po zalogowaniu się do myTUI znajdziesz tam między innymi:
- dokumenty podróży, które można pobrać na 5 dni przed wyjazdem;
- aktualne godziny przelotów i limity bagażowe;
- informacje o transferze i godzinie odbioru z hotelu (w przypadku wykupienia usługi);
- dane kontaktowe do TUI Service Center, w tym opcję czatu z konsultantem;
- możliwość skorzystania z przewodnika po lokalnych atrakcjach;
- możliwość zamówienia faktury;
- możliwość zakupu wycieczek fakultatywnych i wynajęcia samochodu przez TUI Cars;
- odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Kim jest Wakacyjny Ekspert TUI?
Wakacyjny Ekspert TUI to specjalista do spraw organizacji atrakcji i wycieczek fakultatywnych dostępnych w miejscu wypoczynku. Dzięki swojej wiedzy i doświadczeniu Wakacyjny Ekspert TUI pomaga turystom w planowaniu czasu wolnego, wskazuje najciekawsze miejsca w okolicy oraz doradza w kwestii wynajmu samochodu. O jego wizycie w hotelu klienci są informowani za pomocą powiadomienia w aplikacji mobilnej TUI lub wiadomości SMS.
Opieka TUI na wakacjach 24/7 to gwarancja spokojnego i dobrze zorganizowanego wypoczynku. Dzięki dostępowi do aplikacji TUI oraz całodobowej pomocy TUI Service Center każdy etap podróży jest starannie zaplanowany i bezstresowy. W razie jakichkolwiek wątpliwości odwiedź stronę (https://www.tui.pl/mytui/pomoc) i znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania.