
Prywatny transfer z lub na lotnisko w Szarm el-Szejk w hotelach Nuweiba i Taba

Podróżuj bezpiecznie pojazdem w najlepszych warunkach, rezerwując transfer z lub na międzynarodowe lotnisko w Szarm el-Szejk w obrębie lokalizacji Twojego hotelu w hotelach Nuweiba i Taba. Nie będziesz musiał podróżować z innymi pasażerami ani nudzić się kilkoma przystankami hotelowymi, dzięki czemu będziesz mógł cieszyć się każdą minutą wakacji. Po przylocie do Egiptu przedstawiciel lokalnego operatora będzie czekał na Ciebie w terminalu przylotów z tabliczką powitalną z Twoim imieniem i nazwiskiem i zabierze Cię wybranym samochodem bezpośrednio do celu, pojazd będzie dostępny tylko dla Ciebie, Twojej rodziny lub grupy, bez konieczności dzielenia się nimi z innymi osobami. Podobnie możemy zabrać Cię prywatnym transferem z powrotem na międzynarodowe lotnisko w Szarm el-Szejk na koniec pobytu. Podczas dokonywania rezerwacji pamiętaj o podaniu daty i szczegółów lotu oraz przylotu i odlotu.
Międzynarodowy port lotniczy Szarm el-Szejk, El-Salam, Qesm Sharm Ash Sheikh, Egipt
Wiedz z góry:
- Pamiętaj, aby podczas procesu rezerwacji podać datę i szczegóły lotu przylotu lub odlotu
- Proszę potwierdzić datę podróży i szczegóły lotu u lokalnego operatora, w tym numer lotu i czas przylotu na międzynarodowe lotnisko w Szarm oraz godzinę odlotu w momencie odlotu z lotniska w Szarm, podając nazwę miejsca docelowego
- Cena dotyczy prywatnego transferu w jedną stronę na podstawie wybranej opcji biletu
- Aby korespondencja przebiegała sprawnie, prosimy o podanie numeru telefonu komórkowego z prefiksem kraju oraz adresu e-mail
- Nie ma ograniczeń co do ilości bagażu, który można przewozić w pojeździe, jeśli zmieści się on w samochodzie
- Wózki inwalidzkie i sprzęt do windsurfingu nie są dozwolone i musisz wynająć dodatkową taksówkę, aby bezpiecznie przewieźć swój sprzęt
- Można przewozić inny sprzęt sportowy i nieskładane wózki inwalidzkie, o ile mieszczą się w samochodzie
- Cena obejmuje do 120 minut czasu oczekiwania na zarezerwowany pojazd w oparciu o godzinę przylotu lub planowany czas odbioru, po czym usługę uważa się za wykonaną
Potrzebujesz pomocy w dokonaniu rezerwacji lub chcesz o coś zapytać? Skontaktuj się z nami.
Telefoniczne Centrum Rezerwacji: 22 270 31 20