Jakie dokumenty należy posiadać podczas podróży?
Czy po przyjeździe do hotelu zostaniemy od razu zakwaterowani?
Czy osoba niepełnoletnia może podróżować bez opiekuna prawnego?
Gdzie należy się udać po wylądowaniu i odebraniu bagażu?
W jaki sposób mogę zgłosić bagaż specjalny (kitesurfing, sprzęt golfowy, rower itp.)?
Czy na pokład samolotu mogę zabrać wózek dla dziecka?
Co mogę spakować do bagażu rejestrowanego, a co do podręcznego?
Czy mogę zapłacić za nadbagaż?
Czy mogę dopisać do rezerwacji prośbę do hotelarza, np. o wstawienie łóżeczka niemowlęcego, pakiet dla nowożeńców czy lokalizację pokoju?
Ile czasu przed odlotem należy stawić się na lotnisku?
Czy istnieje możliwość odprawy online w serwisie myTUI?
Na czym polega usługa Gwarancja Niezmienności Ceny oraz gdzie i kiedy mogę ją zakupić?
Na czym polega usługa Rezerwacja Miejsc w Samolocie?
Czy w cenie wyjazdu jest zawarty bagaż rejestrowany?
Czy w ramach swojej rezerwacji jestem objęty ubezpieczeniem?
Na czym polega ubezpieczenie od kosztów rezygnacji?
Czy posiadając kartę EKUZ powinienem rozszerzać ubezpieczenie na rezerwacji?
Czy TUI posiada w swojej ofercie usługę rezerwacji parkingu?
Czy za pośrednictwem biura podróży istnieje możliwość wynajęcia samochodu podczas pobytu na urlopie?
Czy istnieje możliwość wykupienia wycieczki fakultatywnej jeszcze przed wylotem na urlop?
Czy istnieje możliwość zorganizowania prywatnego transferu z lotniska do hotelu?
Na czym polega Pakiet Elastyczny?
Jaki hotel wybrać na wakacje?
Podróż samolotem
Co obejmuje asysta?
Jak zgłosić asystę?
Transfer do/z hotelu ?
Jak mogę zmienić rezerwację?
Do kiedy mogę zmienić rezerwację?
Jakie są warunki zmiany?
Jak zmienić uczestników/osobę zgłaszającą?
Jak anulować rezerwację?
Jaki jest koszt anulacji?
Jak założyć konto w myTUI?
Jak zalogować się do konta w myTUI?
Zapłaciłem/am już za rezerwację, ale w myTUI status widnieje jako „nieopłacono”
Założyłem/am rezerwację, ale nie widzę jej w myTUI?
Gdzie znajdę dokumenty podróży? Czy muszą być wydrukowane?
Czy z poziomu aplikacji myTUI można zapłacić za rezerwację?
Co zrobić, gdy czat nie działa?
Czy w Hotelu będzie przedstawiciel TUI?
Jak mogę skorzystać z czatu?
Czy rezydent odbierze mnie z lotniska?
Czy jak przyjadę do Hotelu w nocy (wcześnie rano) będę mieć zagwarantowany posiłek i pokój w hotelu?
Czy napoje do posiłków są dodatkowo płatne?
Czy dostanę taki pokój jak na zdjęciu na stronie hotelu?
Co należy zrobić, jeżeli został mi przydzielony pokój, który nie spełnia moich oczekiwań? Gdzie mam złożyć reklamację?
Gdzie mam odebrać samochód, który zarezerwowałem z odbiorem w hotelu? Czy depozyt jest wymagany?
Czy w Hotelu depozyt jest obowiązkowy? Czy muszę zapłacić podatek klimatyczny?
Jak mogę podzielić się swoją opinią o hotelu oraz ogólnych wrażeniach o wakacjach?
Gdzie mogę złożyć reklamację?
Jeżeli moja walizka została uszkodzona podczas lotu, do kogo mam się zwrócić?
Jeżeli samolot był opóźniony, czy mogę ubiegać się o rekompensatę?
Na jakiej podstawie i gdzie otrzymam karty pokładowe/bilety lotnicze?
Jakie są limity bagażowe dla linii lotniczej obsługującej mój lot?
Wybieram się w podróż z niemowlakiem, czy mogę zarezerwować kołyskę w samolocie?
Czy istnieje możliwość połączenia limitu bagażu dwóch osób w jedną walizkę?
Jak pakować bagaż narciarski?
Co zrobić, gdy potrzebuję przewieźć ze sobą leki?
Czy w podróż samolotem mogę zabrać ze sobą psa/kota?
Czy podczas mojego lotu będzie serwowany bezpłatny posiłek?
Czy istnieje możliwość podwyższenia klasy przelotu? Jakie są różnice pomiędzy klasami?
Gdzie znajdę informację na temat lotu powrotnego oraz transferu?
Kto może zostać odbiorcą faktury?
Czy mogę wystawić fakturę na firmę?
Czy mogę wystawić fakturę na siebie, gdy nie jestem uczestnikiem wyjazdu, natomiast jest nim moje dziecko?
Jak złożyć zamówienie faktury?
Na jaką kwotę mogę zamówić fakturę?
Czy mogę wystawić fakturę, zawierającą dodatkowe informacje na temat rezerwacji?
Kiedy otrzymam fakturę?
Do kiedy mogę złożyć zamówienie?
Czy w ubezpieczeniu mam pomoc tłumacza w razie wizyty w szpitalu?
Czy Allianz pokryje koszty transportu medycznego z lotniska w Polsce do szpitala?
Jeżeli na destynacji zachoruje dziecko, czy opiekun ma zagwarantowane zakwaterowanie na czas jego hospitalizacji?
Otrzymałem pismo dotyczące anulacji rezerwacji. Co mogę zrobić?
Gdzie mogę wysłać numer konta do zwrotu środków?
Jedna z moich rezerwacji została anulowana, natomiast posiadam jeszcze jedną, w bardziej odległym terminie. Czy środki mogą zostać przeksięgowane?
Mam rezerwację opartą o przelot rejsowy. W jaki sposób powinienem postępować?