Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Obsługa
- Wartość
- Czystość
Jaz Lamaya - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- Leżaki i parasole w cenie
- Menu dla dzieci
- Dla rodzin
- Plac zabaw
- Spa
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Wybór Roku w portalu TripAdvisor
Położenie:
- ok. 7 km od Port Ghalib
- ok. 150 m od plaży
- czas dojazdu z lotniska ok. 10 min
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Obsługa
- Wartość
- Czystość
- Beata B2024-12-28Wyjątkowy
Byłam w Egipcie 5 razy w Marsa Alam był to mój 4 raz. Ten hotel jest najlepszy i jak tylko będę mogła to do niego wrócę z całą pewnością:) Wszystko było na najwyższym poziomie ! Począwszy od miłego i profesjonalnego powitania przez Pana Reda z recepcji, który zaprowadził nas do wspaniałego pokoju z widokiem na morze a tam czekały na nas owoce i wino. Wszyscy witali nas i uśmiechali się do nas. Piękna i czysta plaża, panowie ścielący ręczniki na leżakach dla twojej wygody i kelnerzy donoszący drinki. Koło plaży restauracja w której w ramach all inclusive można zjeść smaczny i świeży lunch : sałatki, pizze, grilowane filety i inne pyszności. Po lunchu - basen z podgrzewaną wodą i pyszne drinki sporządzone przez zawsze miłego barmana o imieniu Sayed. W trakcie pobytu spotkała mnie przemiła niespodzianka urodzinowa w pokoju oraz restauracji głównej gdzie uczczono moje urodziny śpiewem i tortem. Ogromne wrażenie zrobiło na mnie przygotowanie Cocktailu i bufetu na Wigilię. Bardzo dziękuję wszystkim za ten wspaniały czas spędzony w Jaz Lamaya Resort oraz Panu Managerowi Mohamedowi Herb, który wykazał się prawdziwą gościnnością.
- Justyna S2024-12-24Wyjątkowy
Przyjechaliśmy do hotelu około 15. Zostaliśmy bardzo profesjonalnie i miło przyjęci przez personel recepcji. Siedząc i odpoczywając na sofach czekamy na pokoje. Recepcjonisci przychodzą do nas z dokumentami i opaskami. Dostajemy powitalne napoje. Do pokoju zostajemy zaprowadzeni przez personel, który opowiada o hotelu. Pokój bardzo duży, czysty, przestronny, wyposażony we wszystko co trzeba. Czajnik, kawa, herbata. W łazience szampon z odżywka, płyn do kąpieli. Wszystko bardzo czyste. Mój 3 latek w Polsce nie korzysta z wózka. Jednak to był bardzo duży błąd, że go nie zabraliśmy. Na ratunek przyszedł GM recepcji Mr. Mohammed, Który nam wózek udostępnił. Bez żadnych opłat. Na cały pobyt. Za co jestem mu ogromnie wdzięczna i bardzo miłe zaskoczona. Poznałam również GM Mr. Mustafa. Panowie prezentują najwyższy poziom hotelowego profesjonalizmu. Hotel jest nowoczesny. Bardzo czysty. Zadbany. Oferuje w zimnie podgrzewane baseny. Obok są inne hotele. Jaz Solaya, Maraya... I inne. My będąc z dziećmi korzystaliśmy ze wszystkich chyba placów zabaw których łącznie jest chyba 6. Są brodziki i baseny dla dzieci. W restauracji głównej menu dla dzieci i krzesełka. W restauracji głównej przepyszne jedzenie. Ogromny wybór. Świetna rybna restauracja ala carte. Wg mnie to menu na cały dzień a nie tylko na wieczór. Wszystko przepyszne. Z plaż korzystaliśmy wszystkich. Nie było zakazów wejścia. Plaża, leżaki bardzo czyste. Kelnerzy podchodzą i pytają co przynieść do picia. Animacje świetne na wysokim poziomie. Mini disco również. Gen to wszystko jest tak blisko ze my zaliczalimy co wieczór 2x mini disco w różnych hotelach i nawet z 3 różnych wieczornych pokazów. Cały personel od ogrodników, pracowników kuchni, recepcję i ochronę bardzo miły. W recepcji jest Pan Mustafa z Universe Explore Travel, który oferuje wycieczki z hotelu. Z 7 letnią córką pojechałam do Luksoru. W busie byłyśmy tylko my dwie i para Niemców z Jaz Solaya. Przewodnik polski dla mnie i córki, przewodnik niemiecki dla gości z Solaya. Wycieczka świetna, bezpieczna. Firma ma wszystkie ubezpieczenia. Proszę się nie bać i korzystać z tej firmy. Rezydent z Corala nie przyszedł na spotkanie do hotelu 1szego dnia po przylocie. Ja na niego nie czekałam, jednak znajomi z Pl tak. Nie przyszedł. Sklepy obok hotelu są i wg mnie są dość drogie. Moja rodzina spędza miesiące w Sharm El sheikh i znamy ceny takie bardziej realne a nie dla turystów z zachodu gdzie jest euro. Należy się targować. Przebitka jest o 300% 400% do ceny jaka być powinna. Np. Zwykły antyperspirant dove w normalnym sklepie kosztuje 1$ (55 funtów egipskich) Oni powiedzieli 7 $. Hotel jest świetny. W hotelu też jest bardzo dużo gości z Polski. Nawet menu w restauracji jest opisane po Polsku. Personel dużo mówi po Polsku. Jest też animatorka z Polski. Aquapark świetny. Dzieci od 120 cm mogą korzystać ze wszystkich zjeżdżalni. My jako goście z Lamaya mieliśmy go w cenie. Wiem jednak że goście z innych hoteli (nie wiem których) za wstęp płacą. Polecam hotel dla os starszych, par oraz rodzin z dziećmi. Uważam, że spełni wymagania wszystkich.
- robert c2024-12-15Wyjątkowy
Piękny i zadbany resort, profesjonalna i nienachalna obsługa, dobra kuchnia, szczególne podziękowania dla szefa kuchni :) Beautiful and well-kept resort, professional and unobtrusive service, good cuisine, special thanks to the chef :)