Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Obsługa
- Czystość
- Pokoje
- Wartość
TUI BLUE Caravel Resort & Spa - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- Piaszczysta plaża
- Hotel 16+
- Spa
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Wybór Roku w portalu TripAdvisor
Położenie:
- ok. 1 km od centrum Planos, z licznymi sklepami i barami
- ok. 6 km od centrum Zakynthos
- bezpośrednio przy plaży
- czas dojazdu z lotniska ok. 30 min
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Obsługa
- Czystość
- Pokoje
- Wartość
- Stacherski J2024-09-20
Najgorszy Hotel w jakim byłem. Za pośrednictwem TUI dokonałem rezerwacji w hotelu Tui Blue Carave l***** Resort &Spa w terminie od 03 do 13 września 2024 r. pokój typ DZX1. Nr rezerwacji 63436470 / lato2024. Po przybyciu do hotelu otrzymaliśmy pokój wg. naszego rozeznania DZX2 nr 601. a nie DZX1 przedstawiony w katalogu. Pokój na parterze , ciemny zacieniony przez roślinność znajdująca się bezpośredni przy balkonie . ze śmierdzącą kanalizacją . Pokój z minimalistycznym wyposażeniem i popękanymi ścianami z zardzewiałymi futrynami i brudnymi szafami itd. sprawiał przygnębiające wrażenie . W dniu zameldowania niezwłocznie zgłosiłem nasze uwagi i reklamację do agenta TUI w Koninie , przedstawiciela TUI ( numer reklamacji 18498126 ) oraz recepcji hotelu. Następnego dnia otrzymaliśmy pokój w tym samym budynku tylko na drugim piętrze nr . 629. Wygląd pokoju nie uległ zmianie , tylko tyle ,że parter zamieniono na drugie piętro. Widok z balkonu był na garaż z autobusami który znajdował się po prawej stronie przy hotelu oraz na ulicę z Od godziny 19-20 wieczorami potworny hałas panujący na ulicy i z głośna muzyką dyskotekową z barów znajdujących się przy ulicy, trwający do godziny 1 w nocy. W dzień hałas od autobusów z zajezdni i innych zawracających przy hotelu . Jakoś hotelu , jego otoczenia, leżaków , basenów kwalifikuje go do *** trzech gwiazdek a nie ***** pięciu za które zapłaciliśmy. Posiadamy znaczna dokumentację fotograficzną i nagrania. W stu procentach potwierdzamy opinię Pana Roberta J. z dnia 02.08.2024 r zamieszczona na stronie opinii hotelu. W załączeniu przesyłamy parę zdjęć potwierdzających nasze uwagi. Z biura TUI korzystamy już od 30 lat i z tak skandalicznymi warunkami nie mieliśmy do tej pory czynieni Janusz Stacherski
- Robert J2024-08-02
Za pośrednictwem TUI dokonałem rezerwacji w hotelu Tui Blue Caravel Resort &Spa w terminie od 16 do 23 lipca 2024 r. w ofercie znajdowały się trzy rodzaje pokoi 1 pokój z widokiem na ogród- najtańszy 2 pokój z ograniczonym widokiem na morze-trochę droższy 3 pokój z widokiem na morze najdroższy Ja wybrałem najdroższy pokój z widokiem na morze i z wyremontowaną łazienką W ofercie znajdowały się zdjęcia tej łazienki Różnica w cenie między najtańszym a najdroższym wynosiła około 1000 zł Wybrałem ten pokój wyłącznie na rodzaj tej łazienki Po przyjeździe 16.07 zostaliśmy zakwaterowani w pokoju 504 Pierwsze co sprawdziłem widok z balkonu Jak się okazało miałem widok na budynki hotelowe z przeciwka,ogród i bar Widok na morze był bardzo ograniczony (dołączę zdjęcie) Moim zdaniem ten widok kwalifikował się do pokoju DZX2 a nie DZX1 Nadmieniam że od 20 lat wyjeżdżam na wakacje zagraniczne i często korzystam z pokoi z widokiem na morze Nigdy z tym nie miałem problemu,a pokój z widokiem na morze usytuowany był w pierwszym rzędzie budynków od morza i widok po wyjściu z pokoju przedstawiam morze od lewej do prawej 180 stopni Takie pokoje były w tym hotelu ale nie dla Polaków Zauważyłem że w tym budynku są zameldowani tylko obywatele Europy wschodniej Problem z widokiem nie był dla mnie jednak najważniejszy. Przeżyłbym to na spokojnie Największą zmorą był standard pokoju 504 Podobno byłem w pokoju pięciogwiazdkowym ,ja uważam że ten pokój ma dwie gwiazdki Dlaczego? Wymienię po kolei 1 smród w pomieszczeniach łazienki i pokoju 2 łazienkę możemy porównać do łazienki na dworcu pkp 3 te łazienki zostały wykończone w latach 90 tych, nie bylo tam remontu w 2017 roku jak pisało w ofercie 4 na fugach, na kabinie ,na suficie zagrzybione miejsca, brudne i nie doczyszczone 5 z sufitu leje się woda w dwóch miejscach na umywalkę i na płytki na podłodze Cały czas mokro przez to kąpanie 6 muszla WC brudna zakamieniona, niechlujnie umocowana 7 splukiwaczka z lat 90 tych budziła cały pion podczas użycia 8 ręczniki i papier toaletowy wilgotny lub mokry Na wszystkie wymienione argumenty posiadam zdjęcia do wglądu Po łazience przechodzimy do sypialni. Na dzień dobry w pokoju przywitał nas ogromny karaluch który biegał po podłodze Na szczęście udało mi się go zabić na co posiadam zdjęcie Meble w pokoju stare,zżółknięte poobijane ze starości ,na podłodze linoleum z lat 90 tych Nasuwa się pytanie Czy Państwo chciałoby spędzić w takich warunkach wymarzony urlop siedmiodniowy? Nazywany hotelem pięciogwiazdkowym?raczej NIE TO NAJGORSZY HOTEL w jakim kiedykolwiek byłem.Zaplacilem za pobyt 15000 To nie do pomyślenia,skandal W dniu zameldowania zgłosiłem tą sprawę na czat tui oraz osobiście złożyliśmy prośbę w recepcji o zmianę pokoju Pan w recepcji poprosił nas o przybycie w kolejnym dniu o godz 9.00 Podczas tej nocy nie korzystaliśmy z łazienki bo budziło w nas wstręt i obrzydzenie,obawialiśmy się zakażenia infekcja grzybiczą Noc była koszmarem, nie zmrużyliśmy oka,byliśmy mocno zdenerwowani rozczarowani Baliśmy się tych potężnych karaluchów Kolejnego dnia po rozmowie z pracownikiem recepcji dowiedzieliśmy się że nasza reklamacja jest w trakcie i może to potrwać do 3 dni i mamy czekać na dostępność pokoju Ręce nam opadly Pokój został wymieniony po 2 dniach Ale to nie na tym rzecz polega Barman w barze przy basenie obrażony był na cały świat Z wielką łaską robił drinki a doprosić się o kawę z ekspresu graniczył z cudem Wciskał nam kawę z automatu którą była wstrętna Inne barmanki bardzo miłe zawsze uśmiechnięte i życzliwe Personel w recepcji bez zastrzeżeń Jedzenie w restauracji głównej nie smaczne zimne i dzień w dzień to samo czyli fasola w każdej postaci Pomieszczenia brudne i nie doczyszczone Europa Wschodnia jest gorzej traktowana niż inne kraje Nie polecam tego holelu Przyjaciele z Grecji Zapraszamy do polskich hoteli Zobaczycie jak wyglądają hotele***** Zatrzymaliście się w latach 90 tych
- 8piotrj2022-12-28
Za pośrednictwem TUI Poland Sp. z o.o. zakupiliśmy rodzinne wczasy w hotelu TUI BLUE CARAVEL na wyspie Zakynthos w terminie od 30.08.2022 r. do 06.09.2022 r. w cenie 9 544,00 zł. Rezerwacja obejmowała pokój z widokiem na ogród wg. przedstawionej przez biuro podróży oferty. Przybyliśmy do hotelu ok. godziny 6 rano a pokój otrzymaliśmy dopiero o godzinie 14.00 co w połączeniu z nocnym wyjazdem (godz. 3.30) w dniu 06.09.2022 r. znacznie ograniczyło czas pobytu w w/w hotelu. Jakież było nasze zdziwienie gdy przekazano nam pokój, w którym mieliśmy spędzić nasze wakacje. Okazało się, że jest to pokój w starej części hotelu, ciemny, niewyremontowany, z uszkodzonymi i starymi meblami, z widokiem na bramę wjazdową (ok 5 metrów od niej), ze starą łazienką w której zużyty papier toaletowy mieliśmy wyrzucać do kosza, który zupełnie nie odpowiadał prezentowanej a następnie sprzedanej nam ofercie biura – był to standard 2 lub co najwyżej 3 gwiazdkowy. Wg otrzymanego vouchera mieliśmy otrzymać pokój nowoczesny z widokiem na ogród. Udaliśmy się do recepcji z żądaniem zamiany pokoju na pokój zgodny z zawartą z TUI Poland umową. Reakcja recepcjonistki był jednoznaczna i agresywna, że nie mogą tego zrobić bo hotel jest w pełni zarezerwowany a Pani Office Menager śmiała nam się w twarz. Pierwszy raz zostaliśmy w taki sposób potraktowani. Korespondowaliśmy z Głównym Menagerem, który stwierdził że nasza rezerwacja obejmuje pokój z widokiem na „inland” co jest niezgodne z zakupionym w TUI pokojem z widokiem na ogród. W dniu 02.09.2022 hotel zaproponował nam zamianę pokoju, który był zgodny z zakupioną ofertą, nowoczesny z widokiem na ogród. Pół urlopu spędziliśmy jednak w pokoju, który był niezgodny z umową z notorycznym hałasem generowanym przez przejeżdżające pod balkonem autobusy z turystami i samochody (autobusy trąbiły prosząc o otwarcie bramy wjazdowej). Cała sytuacja była dla nas bardzo stresująca i spowodowała, że wróciliśmy do Polski niewypoczęci i zawiedzeni. Zarówno obsługa hotelu (recepcja i przede wszystkim Office Menager) jak również TUI ( częsty kontakt pod nr 22 2043596 oraz na czacie) była lekceważąca i całkowicie zepsuła nasze wakacje. Z taką ignorancją spotkaliśmy się po raz pierwszy a podróżujemy do Grecji bardzo często. Złożyliśmy oczywiście reklamację, na która nie otrzymaliśmy żadnej odpowiedzi, pomimo tego że upłynęło już 45 dni. Zdecydowanie odradzam korzystanie z tego biura. Polscy turyści korzystający z tego biura są traktowani skandalicznie. Sprawę oczywiście skieruję dalej bo nie pozwolę na takie traktowanie. Do opinii dołączam zdjęcia aby osoby które zastanawiają się nad wyborem tego hotelu miały świadomość że wg TUI tak wygląda standard 5 gwiazdkowy.