Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
- Czystość
- Pokoje
- Jakość noclegu
- Obsługa
- Lokalizacja
- Czystość
- Pokoje
- Jakość noclegu
- Obsługa
- Wartość
- 285jessiel2020-02-13
Soooo, od czego zacząć, po spędzeniu wielu wakacji na nartach zaczniesz oczekiwać pewnych rzeczy z podróży. . ten nie jest wyjątkiem, ponieważ zarezerwowałem go, zanim wiedziałem, że będę się spodziewał, że nadal wyruszamy w naszą coroczną podróż jako czteroosobowa rodzina. Wysłałem e-mail do hotelu, ostrzegając ich przed zajściem w ciążę i pytając, jakie udogodnienia będą mieli, by skorzystać, np. Masaż ciążowy - otrzymano szybką odpowiedź, która nie wyjaśniała wiele, ale powiedziała, że wie, że będę zadowolony z mojego pobytu niezależnie od tego, mojej narty - mniej podróży! Słusznie. Po kilku godzinach opóźnienia na lotnisku dotarliśmy do hotelu przed 22:00, aby stwierdzić, że mieliśmy dobrze i naprawdę brakowało obiadu, ale hotel położył trochę jedzenia w naszych pokojach, wynik. . . nie tyle, peklowane mięso i miękki ser (w większości krajów nie jestem przyjazny dla ciąży!) kilka posiniaczonych jabłek i trochę chrupiącego wędzonego łososia, ale głodowałem i zapytałem w recepcji, czy jest coś, co mógłbym zamówić ale powiedziano „nie”, że nie, kuchnia zamyka się o 8 (w sobotni wieczór?!), a najbliższym miejscem było miasto. . co wykluczyło to, ponieważ nie wiedziałem, gdzie to jest, ponieważ to było tak głodne, że poszedłem! Śniadanie było ok, tak samo każdego dnia, ale wystarczyło, aby to naprawdę nie miało znaczenia, urna na herbatę była bardzo mała dla liczby gości i zawsze wydawała się zimna, chociaż kelnerzy napełniali dzbanki z ekspresu do kawy, jeśli zapytałeś. Większość pracowników nie była aż tak przyjazna, jak mi się zdawało, z wyjątkiem jednego faceta o imieniu Muhammad, który był bardzo pomocny, szczęśliwy i uprzejmy i przyniósł to, czego chcieliśmy i potrzebowaliśmy większości śniadań i kolacji bez pytania nawet po kilku dniach, był zdecydowanie największy atut tego hotelu. Po nartach / spacerach w pełni spodziewaliśmy się powrotu na zwykłą ucztę po nartach, jak reklamowano na kryształowej stronie internetowej, którą mógłbym dodać. . ale ku naszemu zdziwieniu przez większość dni była to tylko zupa. . bez chleba / masła, bez ciasta (chyba że chcesz za to zapłacić 5 €, bez herbaty, bez kawy (chyba, że zapłaciłeś dodatkowo), bez soków. Niezupełnie bufet z przekąskami, o którym myśleliśmy lub przywykliśmy do poprzednich wakacji. Kolacja była zawsze bardzo miła, wybór poprzedniej nocy i nie byliśmy tam głodni, chleb był trochę rzadki i pewnej nocy skończyły się. Ze względu na ustalony czas kolacji oznaczało to, że nie mogliśmy uczestniczyć w innych zajęciach organizowanych przez Crystal w innych hotelach, takich jak wieczór quizu. Luksusowe spa. . . hmm, dla nas, Brytyjczyków, trochę nago, więc nie spędziliśmy tam czasu i nie sądzę, żebyśmy za bardzo tęsknili. Wi-Fi było totalnie śmieciowe i nieco opóźnione w dzisiejszych czasach, stale odpadało i prawie nie istniało w pokojach. Pokoje były sprzątane codziennie, ale zawsze byłem trochę niepewny co do tego, co zostało zrobione, ponieważ wydawało się, że mamy te same prześcieradła, a jeden był szczególnie poplamiony, a zużyte kubki pozostały przez większość dni. City Xpress, główny sklep z windami i wypożyczalnią, znajdował się około 10 minut spacerem od hotelu (nie można chodzić w butach narciarskich), gdzie można było wynająć szafki i zostawić narty i buty itp., Był transfer, ale skorzystaliśmy z niego tylko raz. ja Jedno wielkie słowo rady: NIE korzystaj z pralni w tym hotelu! Na początku tygodnia widziałem prześcieradło na pranie, a wtedy wyglądało to całkiem rozsądnie, pomyślałem, że skorzystam z tej usługi, tak jak w poprzednich hotelach, więc w czwartek pominąłem średniej wielkości ( głównie skarpetki i spodnie typu rzeczowego i może jedna lub dwie koszulki - BEZ WYPRAWIENIA ciemne pranie do zrobienia spodziewając się rachunku (nie mogłem już znaleźć prześcieradła do tego momentu) około 10-15 € 105 €! ! ! ! ! Prawie zemdlałem! Oczywiście zostało to zakwestionowane, ale zadowolona z recepcji recepcjonistka powiedziała, że niektórzy ludzie zapłacili za tę usługę 300–500 €, ale tak, to było drogie, podczas gdy ona spokojnie dała mi informację, jak kosztowało 10 € za pranie pary z moich losowań. . . W sumie mieliśmy dobrą przerwę, ale oprócz widoków ten hotel zdecydowanie nie jest wart szumu i wydaje mi się, że starają się oszukać cię z jak największej ilości pieniędzy podczas pobytu, co sprawiło, że czuliśmy się niechciani i na przewagę, ponieważ było dość niejasne, co jest obciążone, a co nie, że moim zdaniem nie jest to, na co przyjeżdżam na wakacje i zwykle nie martwię się o to, co wydajemy. Nie jestem pewien, kiedy ten hotel otrzymał 4 gwiazdki, ale myślę, że opinia jest w porządku! Zdjęcie przedstawiające nasz posiłek dla 2 osób, które otrzymaliśmy pierwszej nocy w tym czterogwiazdkowym hotelu. . . .
- Natalia W2020-02-09
Gdybym mógł dać temu hotelowi zero gwiazdek, zrobiłbym to. Nie tylko pieniądze zostały skradzione z naszego pokoju przez to, co mogę jedynie założyć personel sprzątający, ponieważ recepcja powiedziała nam, że nikt nie miał dostępu do naszego pokoju. Gdy poproszono ją o rozmowę z menadżerką Moniką, zaproponowała jedynie obrzydliwe podejście i była bardzo niechętna do pomocy. Była wobec nas wyjątkowo wrogo nastawiona wobec innych pracowników i gości hotelu. W pewnym sensie sprawiła, że czuliśmy się zawstydzeni, wyjątkowo wrażliwi i niebezpieczni w naszym hotelu. Zapłaciliśmy prawie 1200, aby tu zostać i mogę tylko powiedzieć, że zapłaciłem 1200 za kradzież. Żadnych słów oprócz obrzydliwości opisujących nasz czas w tym hotelu. Chyba, że chcesz zostać skradziony i czuć się niepożądany w tym hotelu, sugeruję, abyś nie zawracał sobie głowy! ! ! Monica powinna się wstydzić, pozwalając swoim pracownikom kraść od PŁACIJĄCYCH KLIENTÓW, jeśli australijczycy i Zell są podobni, JA NIGDY WIĘCEJ NIE Wrócę! ! ! Monica ustanowiła standard Zell am See jako miasta złodziei. Nigdy i nie chcę nigdy więcej zatrzymywać się w takim hotelu w tych warunkach. Jedyną radą, jaką mogę udzielić, to nigdy tu nie zostać! ! ! ! Ja i mój chłopak bardzo ciężko pracujemy, aby móc spędzić miłe wakacje i jesteśmy nagradzani za kradzież naszej osobistej własności członkom personelu w tym hotelu. Również Monica, gdy poproszona o rozmowę z panią, która sprzątała nasz pokój, odmówiła nawet poinformowania nas, kim ona jest, Monica nie przeprowadziła dochodzenia ze złodziejem członka personelu ani nawet nie zapewniła nas, że zostanie załatwiona. W tych okolicznościach obawiam się, że nie tylko pieniądze zostały nam skradzione. NIGDY NIE ZATRZYMUJ SIĘ TU! ! ! ! ! ! ! ! !
- 900rb2020-01-25Bardzo dobry
Byliśmy w Seevilla kilka razy. Jest to przyjemny hotel w doskonałej lokalizacji z widokiem na jezioro z pokoi i restauracji. Personel jest bardzo przyjazny i pomocny. Pokoje są czyste i dobrze wyposażone. Nieco więcej uwagi na konserwację poprawiłoby jakość. Jedzenie jest dobre i poprawiło się od zeszłego roku. Podoba nam się hotel i wrócimy tam, kiedy wrócimy do Zell.