Goście cenią ten hotel za...
- Czystość
- Lokalizacja
- Pokoje
- Obsługa
- Jakość noclegu
Hotel Malerhaus - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Dla rodzin
- Spa
- Kryty basen
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Czystość
- Lokalizacja
- Pokoje
- Obsługa
- Jakość noclegu
- Wartość
- broadsword022020-02-09Bardzo dobry
Zarezerwowałem ten hotel na 4 noce na narty z przyjacielem, nie mogliśmy wybrać lepszego hotelu. Mieszkaliśmy z częściowym wyżywieniem, a jedzenie było zawsze dobrej jakości z opcjami. Personel był przyjazny i gościnny i biorąc pod uwagę nasz brak języka niemieckiego, staraliśmy się pomóc nam bez żadnych problemów. Przylecieliśmy do Innsbrucka, a następnie pojechaliśmy taksówką o wartości 15 euro na dworzec kolejowy, aby złapać pociąg o wartości 11 euro do ośrodka (przesiadka raz) i nie mogło być łatwiej, ponieważ hotel znajduje się po drugiej stronie ulicy od dworca kolejowego. Do jazdy na nartach można dostać się autobusem, który zaczyna się po drugiej stronie ulicy, lub złapać pociąg do Kaltenbach, a 5 minut spacerem znajdziesz cię przy wyciągach, a także trochę apres ski.
- EoghanH_122019-02-23Wyjątkowy
Po przeczytaniu innych opinii, "po", zarezerwowaliśmy Malerhaus, spodziewaliśmy się najgorszego i przeklęliśmy nasze szczęście za rezerwację. Jednak nie tylko byliśmy zaskoczeni ich poziomem obsługi i dbałością o szczegóły, nie udawało nam się znaleźć błędu, mimo rozpaczliwej próby. Zarezerwowaliśmy dla lokalizacji, która jest idealnie położony naprzeciwko Fugen - Hart, dworca kolejowego. To nam odpowiadało, ponieważ byliśmy stroną 5, 3 dorosłych, 1 starszy i 1 x 5 lat. Wzięliśmy głęboki oddech, zanim weszliśmy do środka, by spotkać się z tym okropnym właścicielem, tylko po to, by spotkać się z bardzo szczęśliwą kobietą, która poszła sprawdzić nas. Gdy rozmawialiśmy po moim zepsutym niemieckim i połamanym angielskim, zadzwoniła do męża , o którym mówiła, że lepiej po angielsku. Kontynuował księgowanie w toku i kontynuował rozmowę i włączając dziecko w naszą rozmowę. Pokazał nam rozkład jazdy skibusa poza recepcją i wskazał nam, gdzie go złapiemy. (Stacja kolejowa), i powiedział, że jeśli mieliśmy jakiekolwiek problemy, dać im znać od razu. Śniadanie było jak w każdym europejskim hotelu. Zimne mięsa, sałatki, ser, gotowane, smażone i jajecznica. Typowe śniadanie, wraz z fantastycznym wyborem różnych pieczywa i rogalików. Bardzo zadowolony z wyboru gorących napojów i soków. Obaj właściciele byli zawsze obecni podczas śniadania i kolacji, zapewniając ludziom to, czego chcieli i pomagając przy wydobywaniu talerzy, szklanek, jedzenia itp. Pracownicy byli wyjątkowi, zawsze uśmiechnięci, zawsze chętni do pomocy i zawsze pod ręką, aby odpowiedzieć na pytanie. Byli wtedy, kiedy ich chcieliście i byli niewidzialni, kiedy tego nie robiliście. Nasza nasza pierwsza noc jedliśmy na szczycie wioski. Jedzenie w hotelu jest zwykle nieco podejrzane. Podczas naszej drugiej nocy, byliśmy rozbity i postanowiliśmy zjeść w hotelu. Łał. Co za przeżycie. Włoski szef kuchni. Miałem wołowinę z cebulą i kiełbasą, mam pizzę z calzone i dwie makarony z krewetkami i tortellini. Podlewanie. Dość powiedzieć, jedliśmy tam przez następne 2 noce i byliśmy równie pod wrażeniem każdego posiłku. Po drugim dniu wciąż próbowaliśmy znaleźć błąd w hotelu, ale doświadczenia stały się coraz lepsze. Zauważyliśmy, że poduszki były ułożone każdej nocy w innym kształcie na łóżku, małe, ale skuteczne powitanie z powrotem do pokoju. Pokoje były bez skazy każdego wieczoru i nic nie było nie na miejscu lub dotknął. (Zrobiliśmy zdjęcia rano, zanim wyruszyliśmy, aby zobaczyć, czy cokolwiek z wartości zostało usunięte, niewłaściwie umieszczone itp.). Nasz lot w piątek odbył się dopiero o 20.00 i zapytaliśmy, czy można pozostać w naszych pokojach do 11. 30 rano. (Normalna europejska kasy - 10 rano). Absolutnie nie ma problemu dla tych gości. Doceniliśmy ten gest, tak samo jak z bardzo zmęczonym dzieckiem po jego pierwszym doświadczeniu narciarskim. To także sprawiło, że nasz pobyt był nieco bardziej smaczny i bardzo szanowaliśmy elastyczność przy tej okazji. Więc wylogowaliśmy się, bez problemów, podziękował personelowi i właścicielowi za fantastyczny pobyt, a właściciel zobaczył nas za drzwiami. W pociągu z powrotem, walczyliśmy, aby znaleźć coś złego do powiedzenia na temat Hotel Malerhaus. Potem odkryliśmy, że mieliśmy jedną złą rzecz do powiedzenia. "Padało, gdy wychodziliśmy". Straszny. ? Zwykle nie piszę recenzji hotelu, ale biorąc pod uwagę inne negatywne komentarze, które w ich własnym zakresie są osobistymi opiniami innych osób, które mogły mieć negatywny pobyt. Mogę tylko powiedzieć, że naszym zdaniem to święto zostało zrobione przez właścicieli hotelu i personel. Ostatnia wzmianka będzie na najwyższym piętrze. Centrum spa i leczenia było prawdziwą atrakcją. W pełni wyposażona sauna i łaźnia parowa. Niestety, nie dostaliśmy okazji do skorzystania z tych udogodnień, ale udaliśmy się, aby zobaczyć, zanim odejdziemy. Na pewno zatrzymamy się tutaj ponownie. 10 z 10
- 612alins2017-03-09
Byłem na 4 noce. Śniadanie bardzo słaba. Zakwaterowanie jest skromny. Właściciele hotelu nie traktując ich gości jak w 4-gwiazdkowym hotelu. Straszne. Sauna była ok, ale jeśli nie jesteś pani, ale nie jest to miły wypoczynek.