Goście cenią ten hotel za...
- Czystość
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Obsługa
Aquamarine - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Piaszczysta plaża
- Zjeżdżalnie dla dzieci
- Plac zabaw
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
Położenie:
- ok. 900 m od centrum Słonecznego Brzegu
- ok. 5 km od aquaparku (wstęp za opłatą)
- ok. 300 m od piaszczystej plaży
- czas dojazdu z lotniska ok. 50 min
- Czystość
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Obsługa
- Lokalizacja
- Wartość
- Maja P2024-09-10
Opiszę swoje własne doświadczenia. Zaczynając od przyjazdu - przybyliśmy do hotelu o godzinie 7 rano, dostaliśmy informację, że dostaniemy opaski o godzinie 14 - dokładnie o tej, o której kończył się lunch, co oznaczało, że jakikolwiek posiłek zjemy dopiero o godzinie 18:30. Pokój otrzymaliśmy o godzinie 14 - godzinę przed planowanym check in-em. Warto wspomnieć, że tuż po odebraniu pokoju w całym hotelu nastąpiła awaria prądu trwająca około godziny. Przez cały pobyt w łazience następowały spięcia i gdy podczas zapalonego światła puszczało się wodę w kranie światło gasło. Plusem były wygodne łóżka i balkon. Jedzenie w porządku choć mogłoby być bardziej urozmaicone bowiem dania powtarzały się kilkukrotnie. Mając wylot o godzinie 23 mieliśmy dostępne śniadanie i ostatni lunch, na który dostaliśmy specjalny bon, bowiem opaski zabrano nam od razu po wymeldowaniu z pokoju (godzina 11), co wiązało się z ponownym brakiem jedzenia od godziny 14. Woda w basenie niestety była zimna co zniechęcało do jego użytkowania. Bar przy basenie bez zastrzeżeń, jedzenie dostępne było przez cały czas. Minusem hotelu jest nadużywanie przez usługi gastronomiczne plastiku. Jedzenie na barze przy basenie można było brać na plastikowe talerzyki, których ilość była nieograniczona - to samo tyczy się napoi - za każdym razem nowy kubek. W lounge barze również większość napoi serwowana była w plastiku. Okolica na plus - krótki dystans na plaże i przystanek autobusowy praktycznie pod hotelem. Usługa sprzątania także bez zarzutu - praktycznie codziennie Panie przychodziły i pytały czy posprzątać. Hotel posiada pokój na bagaż co definitywnie ułatwia poczekanie na pokój, bądź już po wymeldowaniu oczekiwanie na transfer na lotnisko. Ogólna opinia pobytu - nie jest najlepiej, zawsze mogło być gorzej, jednak jak na 4 gwiazdki hotel zdecydowanie nie spełnia oczekiwań.
- Dawid C2024-07-22Bardzo dobry
Nasz pobyt w hotelu oceniam na 4/5. 1 punkt odjęty za brak ratownika przy basenie przez 6 z 7 dni pobytu, oraz totalny brak oświetlenia basenów oraz samego hotelu wieczorami. Niby szczegół ale istotny przy tym położeniu hotelu, gdzie będąc z dzieckiem raczej nigdzie nie wychodziliśmy na sam wieczór. Na plus napewno zasługuje obsługa 5/5. Formuła All Inc. Jedzenie specyficzne (jak to w Bułgarii), ale każdego dnia coś udało się wybrać żeby nie być głodnym. Hotel nie posiada własnych leżaków ani parasoli stacjonarnych na plaży, można wypożyczyć nie odpłatnie w miarę dostępności jedynie parasol w recepcji. Do plaży 15 min spacerem, do początku promenady 15-20min spacerem. Sklep/przystanek 3 min spacerem. 1 basen + 1 basen ze zjeżdżalnia dla dzieci. 6 dni w tygodniu animacje dla dzieci które również zasługują na ocenę 5/5. Ogólnie pobyt uważam za udany. Ocena 4/5.
- Wojciechgodunski2023-09-03
Okropny hotel. Wszędzie brud. Przez pierwsze trzy dni sprzątaczki nawet nie weszły do pokoju. Jedzenie najgorsze z jakim się spotkałem, niektóre potrawy wręcz śmierdzą, ryba śmierdziała na odległość a to już mogło grozić poważnym zatruciem. Chleb kilka razy podany był z pieśnią. Nadąsani barmani robiący łaskę, że obsługują klientów. Jeden z barmanów stałe wyciska pryszcze na twarzy po czym brudnymi rękoma obsługuje klientów. Na basenie pracuje psychopatyczny ratownik, który co parę minut robi jakieś wykłady ludzią którzy skoczą do wody okazując przy tym nerwy i zmuszając gości oglądania tablicy z ich regulaminem. Animacje dla dorosłych praktycznie nie istnieją a animatorzy sprawiają wrażenie jak by pracowali tam za karę. Dobrze radzę, unikajcie tego hotelu ! Obejrzyjcie zdjęcia