Goście cenią ten hotel za...
- Czystość
- Pokoje
- Jakość noclegu
Sunset Resort - informacje
Położenie:
- ok. 3 km od centrum miejscowości Pomorie ze sklepami, barami i restauracjami
- ok. 17 km od centrum Burgas, ok. 20 km od Nessebaru i Słonecznego Brzegu
- ok. 50 m od piaszczystej plaży
- czas dojazdu z lotniska ok. 20 min
- Czystość
- Pokoje
- Jakość noclegu
- Wartość
- Lokalizacja
- Obsługa
- 877tomaszs2022-05-18Bardzo dobry
Sunset Resort Pomorie, maj 2022. Resort posiada kilka budynków i basenów na rozległym terenie, bezpośrednio przy piaszczystej plaży, w odległości ponad 3 km od centrum miasta. Na terenie hotelu jest kilka restauracji i sklepów. Nasz apartament w głównym budynku Sigma był duży - pokój dzienny z telewizorem, kanapą ławą i stołem z krzesłami, duży balkon ze stolikiem i krzesłami, sypialnia z wielkim łóżkiem, szafą, toaletką, aneks kuchenny z lodówką, kuchenką elektryczną z piekarnikiem, elektrycznym czajnikiem, talerze, sztućce, łazienka z wanną, przedpokój. Klimatyzacja nie działała pomimo upału na zewnątrz 27 °C - w sypialni 25 °C. Śniadania smaczne, zadowalający wybór dań. Hotel oznaczony 5 gwiazdkami ma zamknięte większość restauracji i basenów, nie działającą klimatyzację i brak jakichkolwiek leżaków i parasoli na plaży, obniża swoją ocenę. W samej miejscowości Pomorie wiele punktów handlowych i gastronomicznych było nieczynnych. Wypożyczalnie samochodów pozamykane. Miasto wygląda jakby sezon letni jeszcze się nie rozpoczął, albo pandemia covid wykończyła miejscowy biznes.
- Demether2021-09-28
To moja druga opinia na temat tego hotelu. Przypomnę, że hotel położony na obrzeżach Pomorie jakieś 20 minut od lotniska w Burgas. Hotel jest bardzo duży, składa się z 6 budynków plus dodatkowo z kolejnych położonych poza ogrodzeniem tzw. Family. Zadbany i bardzo elegancki w większości to apartamenty prywatnych właścicieli. Ponieważ apartament wynajmowaliśmy bezpośrednio od prywatnego właściciela, więc nie mogę się wypowiadać co do obsługi pokojowej jak również do posiłków i barów ponieważ z nich nie korzystaliśmy. W hotelu jest 6 małych wind jednak mają dziwny system jazdy więc w natłoku ludzi czasem trzeba trochę na nie poczekać w sezonie to już w ogóle masakra. Tym bardziej, że stosunkowo często się psują i 6 działają tylko 4. Pierwsza opinia, sprzed 4 lat była dość pochlebna ale teraz niestety pora ją zmienić. Bywam w tym hotelu od kilka lat – w tym roku nawet dwa razy – w sezonie i poza nim (jestem gościem prywatnych właścicieli apartamentów). To co hotel wyprawia od dwóch lat skutecznie zmieniło moją opinię na jego temat. Dobrze, w zeszłym roku z racji pandemii można był przełknąć pewne kwestie (w hotelu było jakieś kilkanaście osób w tym czasie co ja) ale w tym to już nie przeszło. Wraz z końcem sierpnia hotel po prostu ostentacyjnie wygasza sezon pomimo nadal sporej ilości gości (chociaż faktycznie nie takiego tłumu jak w sierpniu). Z wszystkich sześciu restauracji, czynna była tylko jedna a działanie barów również mocno ograniczono. Z wszystkich basenów czynny był tylko jeden i to nie ten największy (w folderze biur podróży piszą, że trzy baseny czynne są przynajmniej od maja do września). Nie wszyscy więc goście znaleźli wolny leżak a Ci co znaleźli leżeli jeden na drugim no i w basenie było tłoczno (jak to się ma do obowiązujących zasad sanitarnych?). Jeśli już decydujecie się na czynny tylko jeden basen z 5 zewnętrznych, to chociaż na ten największy gdzie jest miejsce dla dzieci, tory do pływania dla dorosłych, dużo leżaków i parasoli, blisko toaleta z prysznicem i bar. Żeby było śmieszniej najbliższa toaleta obok czynnego basenu była zamknięta i trzeba było pokonać kawał drogi i schodów, żeby móc skorzystać z łazienki. A na koniec pozbierali jeszcze część materacy z leżaków żeby zniechęcić gości jeszcze bardziej. Sprawa o tyle jest irytująca, że hotel wprowadził opłaty za dostęp do basenu i to niemałe …. ale opłata ta nie gwarantuje Ci już wolnego leżaka i parasola na basenie (SIC!). A chodzą i skrupulatnie sprawdzają czy możesz korzystać z basenu. Traktują Cię niczym złoczyńcę robiącego zamach na basen. Jak już się zdecydujesz skorzystać z basenu krytego (którego prawdopodobnie opłata o której piszę wcześniej nie obejmuje – chociaż nie wiem tego na 100 %) to licz się z wysypką i uczuleniem, które wystąpiło u mnóstwa ludzi w tym czasie. Gdybym miała przylecieć tam jako osoba z biura z pełnym ALL to chyba bym padła trupem widząc że ¾ hotelu nie działa już – a byli i tacy oprócz właścicieli apartamentów i ich gości. Hotel szuka kasy gdzie popadnie żeby stanąć na nogi nie oferując w zamian nic. Sam nawet nie dogadał się z miastem i odebrano mu plażę. Tak, hotel nie ma już własnej plaży. Ta należy do miasta a to pozbierało leżaki we wrześniu i zakończyło sezon. Za to hotel obok bodajże „Penelope” opłaty dokonał a jego goście mogli korzystać z plaży przez cały wrzesień. Jedyne dobre z tego wyszło to, że w sezonie zapłacicie za ten leżak miastu mniej niż gdy płaciłeś za to w hotelu. Żenada po prostu. Szanowni menadżerowie hotelu nie tłumaczcie się w odpowiedzi na swoje żenujące zachowanie i traktowanie gości niczym zło konieczne, bo nie zmieni to faktu jak bardzo macie swoich gości w głębokim poważaniu. Następnym razem wystawcie gościom walizki przed drzwi skoro Wam tak przeszkadzają. Cztery lata temu polecałam ten hotel z czystym sumieniem, dzisiaj szczerze odradzam.
- EmiliaH1062021-09-05
Wykupując apartament ekonomiczny z biura Tui nie jest się w żadnym z głównych budynków, które wymienione są w ofercie! Apartament mieści się poza hotelem w budynku Sunset Family!!! Nigdzie na stronie Tui nie ma takiej informacji, a tłumaczą się ze apartamenty mogą różnic się lokalizacją itd. Polacy wykupujący ofertę z Tui Niemcy zakwaterowani w głównych budynkach hotelu!