Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Obsługa
- Czystość
- Pokoje
- Wartość
Montenegro Beach Resort - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- Piaszczysta plaża
- Leżaki i parasole w cenie
- Dla rodzin
- Plac zabaw
- Spa
- Kryty basen
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Wybór Roku w portalu TripAdvisor
Położenie:
- ok. 2 km od centrum Budvy
- bezpośrednio przy plaży
- czas dojazdu z lotniska ok. 70 min
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Obsługa
- Czystość
- Pokoje
- Wartość
- Iwona_Eqa2021-06-06Bardzo dobry
Hotel ogólnie oceniam dobrze, ale byłam w lepszych 4*. Plusy: - niezłe jedzenie, sporo ryb, mięs ale mały wybór sałatek; - oryginalne alkohole, typu: whisky, piwo; - miła obsługa, ale widać brak szkoleń. Obsługa nie zna angielskiego albo słabo i drobiazgi typu: nie wita i nie żegna gości przy wyjściu z restauracji; - dokładnie sprzątane pokoje, codzienne nowe ręczniki i uzupełniane kosmetyki, - plaża przy hotelu z leżakami, parasolami; - bliskość urokliwej Budvy, 20 min. promenadą z pięknymi widokami Minusy: - brak przekąsek przy basenie w opcji all, typu: tosty, hamburgery, tylko kanapki i owoce od 16 do 18, oraz od 10-18 napoje, drinki przy basenie; - brak aquafitness i mini disco dla dzieci, chociaż w ofercie jest o tym mowa; - plaża kamienisto- piaszczysta, a nie piaszczysta!!! polecam buty do wody; - wieczorem nic się nie dzieje,cisza. Może typowo w sezonie jest weselej... - płatne lody dla dzieci 0.80 centów gałka; - przestarzały wystrój,parsole i leżaki przy basenie, zasłony z raczej rodem z lat 90- tych ale czysto. Przeciekajace prysznice u nas i znajomych; - brak toalety przy basenie/plaży; - nigdy nie ma łyżeczek do kawy i widelczyków do deserów, trochę to śmieszne. Hotel jest dobry i ogólnie polecam dla osób niezbyt wymagających i myślę też ,że części oferty nie ma, po prostu przez oszczędności COVID-owe.
- NatiLuki_892019-08-06Wyjątkowy
Cudownie spedzone wakacje w Montenegro. Hotel Montenegro Beach Resort, w każdym aspekcie pokazywał swoje znakomite zalety. Byliśmy w lipcu na Al. W dniu przyjazdu byliśmy o 9 rano, mimo, iż doba hotelowa zaczynała się od 14 dostaliśmy pokój o 9.40. Od 9 mogliśmy korzystać ze wszystkich udogodnień hotelu, bar, jak również obiad od 12.Jedzenie przepyszne, duży wybór-owoce morza, ryby, jagniecina, baranina, pyszne desery. Pokoje czyste, nowe, codziennie sprzątane. Barmani zawsze uśmiechnięci i mili- najmilsi z całego personelu. Basen czysty i ciepły. Dużo Naszych rodaków. Goście kultaralni bez choloty i chamstwa. Na duży plus prywatna plaża, darmowe leżaki oraz parasole, dodatkowo dostajemy dwie karty pod zastaw ręczników. Pomimo dużej ilości gości, zawsze wolne leżaki zarówno na badanie jak i na plaży. Morze czyste oraz plaże. Cały teren obiektu bardzo zadbany i czysty z miejscowym słodkim białym kotkiem. Wieczorne animacje o 21:00, zróżnicowane. Blisko hotelu przystanek autobusowy, sklepy spożywcze. Spacerem blisko do okolicznej miejscowości Budva, przejście oryginalnym tunelem. Na miejscu bardzo bezpiecznie wieczorami jak i w nocy. Polecam ten hotel zarówno parom jak i rodzinom z dziećmi. Dziękuję Montenegro za wspaniałe wakacje! Greetings from Poland!
- Hania K2017-09-08Wyjątkowy
Jesteśmy naprawdę zadowoleni z pobytu - polecamy bardzo. Hotel jest położony blisko plaży, ma swoją własną, wydzieloną, z leżakami i parasolami dostępnymi dla gości hotelowych. Niedaleko jest także apteka, sklep i przystanek autobusowy. Pokoje przestronne, czyste, codziennie dokładnie sprzątane. Uwaga - balkony są naprawdę malutkie, ale w niczym to nie przeszkadza, bo przy basenach jest bardzo dużo stolików, przy których można posiedzieć. Hotel organizuje praktycznie cały dzień - rano gimnastyka, potem różne gry, wieczorem występy. Obsługa i animatorzy mili, życzliwi, uśmiechnięci i z mnóstwem pozytywnej energii. Jedzenie tak dobre, że nie trzeba chodzić do restauracji na zewnątrz. Codziennie duży wybór, mnóstwo ryb, co jakiś czas owoce morza i najlepsza pizza. Do tego bardzo dobre lokalne wino i piwo. W barze all inclusive normalne alkohole, a nie "barmańskie" 20%. Jeśli miałabym znaleźć coś do poprawy to to, aby można było zostawić informację, żeby nie wymieniać ręczników (np. jeśli wisi to nie wymieniać, a jak leży na podłodze to wymienić). Nie ma potrzeby, aby robić to codziennie, a dzięki takiej informacji można bardziej zadbać o środowisko. Jeśli ktoś się zastanawia - nie ma nad czym. Bardzo dobry hotel na wypoczynek.