Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Obsługa
- Wartość
- Czystość
Lopesan Costa Bavaro Resort Spa & Casino - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- Piaszczysta plaża
- Spa
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Obsługa
- Wartość
- Czystość
- 59konradp2024-11-24Wyjątkowy
Super hotel mnóstwo zieleni pięknie urządzony o każdej porze dostępne leżaki czy to na plaży czy przy basenie piękna plaża kuchnia hm każdy coś dla siebie znajdzie fajnie zrobione dwie sale tzn jedna dla dorosłych druga dla rodzin także super.Strefa Unique również polecam gorąco pozdrawiam Senel Delusmat za super przygotowanie pokoju oraz troskę o nas dziękuję
- przemm20162024-11-17
Tui by się wstydziło oferować tak słaby hotel ale to jest kolejny przykład, że turyści z Polski są traktowani w innych kategoriach . To był nasz pierwszy wyjazd z biura w Polsce ze względu na znajomych którzy wykupili ten hotel już dawno temu, my zazwyczaj sami organizujemy hotele i przeloty albo latamy z niemieckimi biurami . To jest hotel dla gości, którzy nie są wymagający i nie mają skali porównawczej . Nie dużo w sumie brakowałoby aby hotel zasługiwał na te 4-5 gwiazdek ale do tego potrzebne jest dobre kierownictwo i zmotywowani pracownicy ( tutaj może być kwestia ogólna dot. Dominikany ) - drinki serwowane w plastikach kubeczkach - plaża nie jest brzydka ale ok 50-60 łódek zacumowanych przed hotelem, ciągle przepływające łodzie śmierdzą dieslem - brak ręczników basenowych o 09:00 rano … mimo brzydkiej pogody i małej ilości turystów - tynk odpadający z sufitu w wielu miejscach i nikogo to nie obchodzi - wybór jedzenia jest dość dobry ale jakość to już inna sprawa, często brak talerzy i sztućców - etc etc
- Barbara K2024-09-03
W hotelu Lopesan Costa Bávaro spędziliśmy majówkę 2024. Wybraliśmy ten hotel ze względu na jego dobre recenzje i nigdy nie spodziewaliśmy się, że doświadczymy takiego koszmaru. Kilka osób z naszej ekipy zachorowało (w tym dzieci). Wszyscy mieli te same objawy: silny ból brzucha, biegunka, wysoka gorączka (40 stopni Celsjusza!). Udaliśmy sie do lekarza w hotelu (czekaliśmy w kolejce ponad 3 godziny). Byliśmy przerażeni tym, co tam zobaczyliśmy – płaczące dzieci, wymiotujący ludzie (zarówno dorośli, jak i dzieci) – wszyscy z tymi samymi objawami zatrucia pokarmowego. Po rozmowach z innymi pacjentami było jasne, że łączy ich jedno – dzień wcześniej zjedli lody robione w hotelu. Kolejne dni spędziliśmy w pokoju hotelowym, czekając na lot powrotny. Przeżyliśmy prawdziwy koszmar! Mąż poszedł do kierownika hotelu, zgłosił to co się dzieje, otrzymał jedynie informację, że nic nie wie o tym, co się dzieje i zleci dostawę elektrolitów do naszego pokoju. Taka postawa to skandal! Wszyscy doskonale wiedzieli co się dzieje - świadczy o tym fakt, że do swojej hotelowej przychodni zwołali większą ilość lekarzy. Po powrocie do domu córka przez kolejne 10 dni miała silne objawy. Badania wykazały salmonellę i inne bakterie. To były najgorsze wakacje, jakie mogliśmy sobie wyobrazić . W ramach rekompensaty za tę straszną sytuację, po wysłaniu dokumentacji medycznej, jedyną rekompensatę jaką zaproponował hotel to podwyższony standard pokoju w razie ponownej rezerwacji pobytu u nich… szok!