Goście cenią ten hotel za...
- Obsługa
- Czystość
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Wartość
Jaz Dar El Madina - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- Piaszczysta plaża
- Menu dla dzieci
- Dla rodzin
- Plac zabaw
- Spa
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Wybór Roku w portalu TripAdvisor
Położenie:
- ok. 300 m od plaży
- czas dojazdu z lotniska ok. 15 min
- Obsługa
- Czystość
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Wartość
- Valeria T2024-10-21Wyjątkowy
Kameralny hotel z przemiłą obsługą i pysznym jedzeniem,manager Eslam jest zawsze do dyspozycji gości i pomoże w każdej sprawie ,czuliśmy się zaopiekowani od 1 minuty pobytu.2 min od hotelu jest fajny park wodny z dobrym jedzieniem i drinkami !Polecam :)
- Magda M2024-10-17Wyjątkowy
Wspaniały pobyt. Byliśmy 2 raz w Egipcie. Pierwszy raz w Marsa Alam. Zdecydowanie lepiej niż w Hurghadzie. Hotel nieduży, bardzo przyjemny,wspaniała obsługa. Bardzo dobre jedzenie i ciekawe animacje. Ładna plaża i wspaniała rafa koralowa dostępna wprost z pomostu przy plaży.
- Mateusz T2024-08-25
W tym hotelu spędziliśmy łącznie 15 dni. Na początku wrażenie pozytywne. Zapach w recepcji cudowny. Zostaliśmy poczęstowani przez barmana sokiem. Pracownik opowiedział nam o wszystkim, przekazał nam kartkę z najważniejszymi informacjami po czym odprowadzono nas i walizki do pokoju. Od początku był ogromny problem z internetem lecz po interwencji w recepcji udało się to naprawić. Kolejnym problemem było jedzenie oraz jego monotonność – jednego dnia beef stroganoff a drugiego dosypali curry i był beef curry. Raz ryż biały, kolejnego ryż curry i tak w kółko. Kucharze nie potrafią przyrządzić nawet pieczonego ziemniaka. Jeden był miękki, a kolejny wręcz surowy. Obsługa kelnerska totalnie niezainteresowana, potrafiliśmy mieć cały stół talerzy a nikt nie raczył ich od nas zabrać. Sytuacja wyglądała inaczej dla klientów, którzy przekazywali duże napiwki. Wtedy obsługa była bardzo zainteresowana i pomocna. Raz jeden z kelnerów zapytał nas czy wszystko w porządku, a gdy odpowiedzieliśmy, że nie to zostaliśmy bezczelnie wyśmiani. Podczas 15 dniowego pobytu, każdego dnia mieliśmy problemy żołądkowe pomimo brania probiotyków i spożywania wody tylko z butelek. Woda w szklanych butelkach jest sygnowana logiem „JAZ” i plombowana przez nich, a smak jest okropny. Problemem również była osoba sprzątająca pokój. Pierwsze dni człowiek ten był wręcz natarczywy. Potrafił dzwonić telefonem z pytaniem czy wszystko jest w porządku, po czym przyjść i zadać to pytanie ponownie w ciągu 5 minut. Sprzątanie pokoju to istna tragedia – szybko i byle jak. O wymianę ręczników łazienkowych trzeba było się wręcz prosić. Niestety przez 15 dni nie doczekaliśmy się zmiany brudnej pościeli. Kurz unosił się wszędzie przez co ciągle kichaliśmy, a końcowo jedna osoba zachorowała. Po każdym sprzątaniu pokoju, z niewiadomych przyczyn przez kolejną godzinę nie było dostępu do wifi… . Za każdym razem gdy ten człowiek wchodził do pokoju to wyłączał klimatyzację i twierdził, że to nie on. Kolejnym ogromnym problemem były braki prądu, które trwały łącznie przez 6 dni. Kolację jadało się z latarką, klimatyzacja nie działała, nie było możliwości nalania nawet wody bo automaty nie działały. W pokoju czy w toalecie siedzieliśmy w totalnej ciemności, woda w spłuczce czy w kranie nie leciała. Jednym z niewielu pozytywów byli barmani a szczególnie Eid, którzy sami inicjowali kontakt z nami, byli bardzo uśmiechnięci i pomocni. Można było z nimi pożartować i porozmawiać, a jeden z nich w trakcie choroby jednego z nas przygotowywał gorące napoje, które bardzo pomagały na ból gardła. Z plusów również można wyszczególnić animatora (czekoladka). Bardzo sympatyczny i kontaktowy, porozmawialiśmy z nim trochę czasu, opowiedział nam o sobie. Animacje to nic szczególnego. Codziennie praktycznie te same atrakcje. Wieczornych imprez praktycznie nie ma. Raz odbyła się impreza na aqua parku i raz na plaży. Niestety imprezy te trwają maksymalnie do godziny 23. Hotel ewidentnie dla emerytów. Jeśli chodzi o basen to problemem był brak muzyki lub muzyka jak z windy. Jedynie podczas animacji przez 30 minut można było posłuchać przyjemnej muzyki. Najgorszy był jednak ostatni dzień. Już w trakcie pobytu (dzień 6) informowaliśmy obsługę, iż chcemy dokupić pokój na kilka godzin. Doba hotelowa trwała do 12 a z hotelu na lotnisko wyjeżdżaliśmy po godzinie 20. Oczywiście okazało się, że nie ma miejsc w hotelu gdzie był on średnio zapełniony. Przedłużono nam dobę jedynie do godziny 13. Jedna osoba z nas była w tym czasie chora i miała gorączkę. Przez 7 godzin nie mieliśmy co ze sobą zrobić. Chory człowiek spał w lobby hotelowym, a obsługa i MENADŻER traktowali nas jak powietrze. Aby nas wyprosić z holu hotelowego obsługa wyłączyła klimatyzację. Walizki w przechowalni stoją w gorącym miejscu. W środku brud a pracownik pali tam papierosy i pije kawę. Wszystkie bagaże strasznie śmierdziały, a wszystko nadawało się jedynie do prania. Podsumowując totalnie nie polecamy tego miejsca, mamy dużo nagrań z nieprawidłowości jakie występowały w tym hotelu i będziemy starać się o zwrot kosztów.