Jaz Dar El Madina Egipt - Hotel
Jaz Dar El Madina Egipt - Hotel
Jaz Dar El Madina Egipt - Hotel
Jaz Dar El Madina Egipt - Hotel
Jaz Dar El Madina Egipt - Hotel
Jaz Dar El Madina Egipt - Hotel
Jaz Dar El Madina Egipt - Hotel
Jaz Dar El Madina Egipt - Hotel
Jaz Dar El Madina Egipt - Hotel
Jaz Dar El Madina Egipt - Hotel
Jaz Dar El Madina Egipt - Hotel
Jaz Dar El Madina Egipt - Hotel
Jaz Dar El Madina Egipt - Hotel
Jaz Dar El Madina Egipt - Hotel
Jaz Dar El Madina Egipt - Hotel
Jaz Dar El Madina Egipt - Hotel
Jaz Dar El Madina Egipt - Hotel
Jaz Dar El Madina Egipt - Hotel
Jaz Dar El Madina Egipt - Hotel

Jaz Dar El Madina

RMF18003

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Goście cenią ten hotel za...

  • Obsługa
  • Czystość
  • Lokalizacja
  • Jakość noclegu
  • Pokoje
  • Wartość
Jaz Dar El Madina Egipt - Hotel
Jaz Dar El Madina Egipt - Hotel
Jaz Dar El Madina Egipt - Hotel
Jaz Dar El Madina Egipt - Hotel
Jaz Dar El Madina Egipt - Hotel
Jaz Dar El Madina Egipt - Hotel
Jaz Dar El Madina Egipt - Hotel
Jaz Dar El Madina Egipt - Hotel
Jaz Dar El Madina Egipt - Hotel
Jaz Dar El Madina Egipt - Hotel
Jaz Dar El Madina Egipt - Hotel
Jaz Dar El Madina Egipt - Hotel
Jaz Dar El Madina Egipt - Hotel
Jaz Dar El Madina Egipt - Hotel
Jaz Dar El Madina Egipt - Hotel
Jaz Dar El Madina Egipt - Hotel
Jaz Dar El Madina Egipt - Hotel
Jaz Dar El Madina Egipt - Hotel
Jaz Dar El Madina Egipt - Hotel
Wyjątkowy
Wyjątkowy
2023-09-18

Mieliśmy przyjemność spędzać wakacje w hotelu Jaz Dar El Madina we Wrześniu 2023. Aby podsumować zacznę od minusów gdyż był tylko jeden. Bezpłatny ale bardzo słabo działający Internet co w dzisiejszych czasach jest słabe. Więcej minusów nie było. Hotel fantastyczny wchodzący w skład 6 hoteli Jaz. Bardzo czysto obsługa starała się tak aby nikomu nic nie zabrakło. Jedzenie smaczne każdy znajdzie coś dla siebie. Napoje dobre zaś barmani Ibrahim Ramon, kelner Abdul naprawdę najwyższa półka. Kierownictwo hotelu dostępne w każdym momencie zawsze do usług. Pokoje jak to Egipt przestronne i czyste. Przepiękna plaża z kilkoma barami z każdego można korzystać, fantastyczna rafa. Można korzystać z atrakcji sąsiadujących hoteli Jaz w przypadku basenów animacji jak tez pokazów wieczornych. Polecam

Leszek_1209
Wyjątkowy
2024-10-21

Kameralny hotel z przemiłą obsługą i pysznym jedzeniem,manager Eslam jest zawsze do dyspozycji gości i pomoże w każdej sprawie ,czuliśmy się zaopiekowani od 1 minuty pobytu.2 min od hotelu jest fajny park wodny z dobrym jedzieniem i drinkami !Polecam :)

Valeria T
Wyjątkowy
2024-10-17

Wspaniały pobyt. Byliśmy 2 raz w Egipcie. Pierwszy raz w Marsa Alam. Zdecydowanie lepiej niż w Hurghadzie. Hotel nieduży, bardzo przyjemny,wspaniała obsługa. Bardzo dobre jedzenie i ciekawe animacje. Ładna plaża i wspaniała rafa koralowa dostępna wprost z pomostu przy plaży.

Magda M
2024-08-25

W tym hotelu spędziliśmy łącznie 15 dni. Na początku wrażenie pozytywne. Zapach w recepcji cudowny. Zostaliśmy poczęstowani przez barmana sokiem. Pracownik opowiedział nam o wszystkim, przekazał nam kartkę z najważniejszymi informacjami po czym odprowadzono nas i walizki do pokoju. Od początku był ogromny problem z internetem lecz po interwencji w recepcji udało się to naprawić. Kolejnym problemem było jedzenie oraz jego monotonność – jednego dnia beef stroganoff a drugiego dosypali curry i był beef curry. Raz ryż biały, kolejnego ryż curry i tak w kółko. Kucharze nie potrafią przyrządzić nawet pieczonego ziemniaka. Jeden był miękki, a kolejny wręcz surowy. Obsługa kelnerska totalnie niezainteresowana, potrafiliśmy mieć cały stół talerzy a nikt nie raczył ich od nas zabrać. Sytuacja wyglądała inaczej dla klientów, którzy przekazywali duże napiwki. Wtedy obsługa była bardzo zainteresowana i pomocna. Raz jeden z kelnerów zapytał nas czy wszystko w porządku, a gdy odpowiedzieliśmy, że nie to zostaliśmy bezczelnie wyśmiani. Podczas 15 dniowego pobytu, każdego dnia mieliśmy problemy żołądkowe pomimo brania probiotyków i spożywania wody tylko z butelek. Woda w szklanych butelkach jest sygnowana logiem „JAZ” i plombowana przez nich, a smak jest okropny. Problemem również była osoba sprzątająca pokój. Pierwsze dni człowiek ten był wręcz natarczywy. Potrafił dzwonić telefonem z pytaniem czy wszystko jest w porządku, po czym przyjść i zadać to pytanie ponownie w ciągu 5 minut. Sprzątanie pokoju to istna tragedia – szybko i byle jak. O wymianę ręczników łazienkowych trzeba było się wręcz prosić. Niestety przez 15 dni nie doczekaliśmy się zmiany brudnej pościeli. Kurz unosił się wszędzie przez co ciągle kichaliśmy, a końcowo jedna osoba zachorowała. Po każdym sprzątaniu pokoju, z niewiadomych przyczyn przez kolejną godzinę nie było dostępu do wifi… . Za każdym razem gdy ten człowiek wchodził do pokoju to wyłączał klimatyzację i twierdził, że to nie on. Kolejnym ogromnym problemem były braki prądu, które trwały łącznie przez 6 dni. Kolację jadało się z latarką, klimatyzacja nie działała, nie było możliwości nalania nawet wody bo automaty nie działały. W pokoju czy w toalecie siedzieliśmy w totalnej ciemności, woda w spłuczce czy w kranie nie leciała. Jednym z niewielu pozytywów byli barmani a szczególnie Eid, którzy sami inicjowali kontakt z nami, byli bardzo uśmiechnięci i pomocni. Można było z nimi pożartować i porozmawiać, a jeden z nich w trakcie choroby jednego z nas przygotowywał gorące napoje, które bardzo pomagały na ból gardła. Z plusów również można wyszczególnić animatora (czekoladka). Bardzo sympatyczny i kontaktowy, porozmawialiśmy z nim trochę czasu, opowiedział nam o sobie. Animacje to nic szczególnego. Codziennie praktycznie te same atrakcje. Wieczornych imprez praktycznie nie ma. Raz odbyła się impreza na aqua parku i raz na plaży. Niestety imprezy te trwają maksymalnie do godziny 23. Hotel ewidentnie dla emerytów. Jeśli chodzi o basen to problemem był brak muzyki lub muzyka jak z windy. Jedynie podczas animacji przez 30 minut można było posłuchać przyjemnej muzyki. Najgorszy był jednak ostatni dzień. Już w trakcie pobytu (dzień 6) informowaliśmy obsługę, iż chcemy dokupić pokój na kilka godzin. Doba hotelowa trwała do 12 a z hotelu na lotnisko wyjeżdżaliśmy po godzinie 20. Oczywiście okazało się, że nie ma miejsc w hotelu gdzie był on średnio zapełniony. Przedłużono nam dobę jedynie do godziny 13. Jedna osoba z nas była w tym czasie chora i miała gorączkę. Przez 7 godzin nie mieliśmy co ze sobą zrobić. Chory człowiek spał w lobby hotelowym, a obsługa i MENADŻER traktowali nas jak powietrze. Aby nas wyprosić z holu hotelowego obsługa wyłączyła klimatyzację. Walizki w przechowalni stoją w gorącym miejscu. W środku brud a pracownik pali tam papierosy i pije kawę. Wszystkie bagaże strasznie śmierdziały, a wszystko nadawało się jedynie do prania. Podsumowując totalnie nie polecamy tego miejsca, mamy dużo nagrań z nieprawidłowości jakie występowały w tym hotelu i będziemy starać się o zwrot kosztów.

Mateusz T
Wyjątkowy
2024-06-21

Bardzo dobra obsługa, uczynni i sympatyczni kelnerzy. Pokoje spdzątane codziennie, ogólnie bardzo czysto. Nie czujesz się anonimowy, zawsze zauważane są Twoje potrzeby. Ciekawe animacje i strefa na Euro 2024. Zatoka z rafą gdzie można snurkować nawet przy wietrznej pogodzie.

Aneta H
Wyjątkowy
2023-09-18

Mieliśmy przyjemność spędzać wakacje w hotelu Jaz Dar El Madina we Wrześniu 2023. Aby podsumować zacznę od minusów gdyż był tylko jeden. Bezpłatny ale bardzo słabo działający Internet co w dzisiejszych czasach jest słabe. Więcej minusów nie było. Hotel fantastyczny wchodzący w skład 6 hoteli Jaz. Bardzo czysto obsługa starała się tak aby nikomu nic nie zabrakło. Jedzenie smaczne każdy znajdzie coś dla siebie. Napoje dobre zaś barmani Ibrahim Ramon, kelner Abdul naprawdę najwyższa półka. Kierownictwo hotelu dostępne w każdym momencie zawsze do usług. Pokoje jak to Egipt przestronne i czyste. Przepiękna plaża z kilkoma barami z każdego można korzystać, fantastyczna rafa. Można korzystać z atrakcji sąsiadujących hoteli Jaz w przypadku basenów animacji jak tez pokazów wieczornych. Polecam

Leszek_1209
Wyjątkowy
2024-10-21

Kameralny hotel z przemiłą obsługą i pysznym jedzeniem,manager Eslam jest zawsze do dyspozycji gości i pomoże w każdej sprawie ,czuliśmy się zaopiekowani od 1 minuty pobytu.2 min od hotelu jest fajny park wodny z dobrym jedzieniem i drinkami !Polecam :)

Valeria T

Jaz Dar El Madina - informacje

Jaz Dar El Madina to hotel zlokalizowany w pobliżu plaży, z pięknym widokiem na zatokę Coraya Bay. To doskonałe miejsce dla miłośników nurkowania. Atrakcją dla gości będzie aquapark oraz ciekawa oferta sportowa, obejmująca m.in. kort tenisowy, aerobik, siłownię oraz boisko do siatkówki plażowej. Spragnieni beztroskich wakacji zaznają relaksu przy basenie z tarasem albo skorzystają z masażu. Nie zapomniano również o dzieciach – dla najmłodszych gości przygotowano animacje, zajęcia w miniklubie, plac zabaw oraz brodzik. 

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Darmowe Wi-Fi
  • Piaszczysta plaża
  • Menu dla dzieci
  • Dla rodzin
  • Plac zabaw
  • Spa
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
  • Wybór Roku w portalu TripAdvisor

Położenie:

  • ok. 300 m od plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 15 min
World map
Średnia ocena klientów:
Wyjątkowy
(2748 opinii)
(2748 opinii)
    Obsługa
    Czystość
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Wartość
  • Valeria T2024-10-21
    Wyjątkowy

    Kameralny hotel z przemiłą obsługą i pysznym jedzeniem,manager Eslam jest zawsze do dyspozycji gości i pomoże w każdej sprawie ,czuliśmy się zaopiekowani od 1 minuty pobytu.2 min od hotelu jest fajny park wodny z dobrym jedzieniem i drinkami !Polecam :)

  • Magda M2024-10-17
    Wyjątkowy

    Wspaniały pobyt. Byliśmy 2 raz w Egipcie. Pierwszy raz w Marsa Alam. Zdecydowanie lepiej niż w Hurghadzie. Hotel nieduży, bardzo przyjemny,wspaniała obsługa. Bardzo dobre jedzenie i ciekawe animacje. Ładna plaża i wspaniała rafa koralowa dostępna wprost z pomostu przy plaży.

  • Mateusz T2024-08-25

    W tym hotelu spędziliśmy łącznie 15 dni. Na początku wrażenie pozytywne. Zapach w recepcji cudowny. Zostaliśmy poczęstowani przez barmana sokiem. Pracownik opowiedział nam o wszystkim, przekazał nam kartkę z najważniejszymi informacjami po czym odprowadzono nas i walizki do pokoju. Od początku był ogromny problem z internetem lecz po interwencji w recepcji udało się to naprawić. Kolejnym problemem było jedzenie oraz jego monotonność – jednego dnia beef stroganoff a drugiego dosypali curry i był beef curry. Raz ryż biały, kolejnego ryż curry i tak w kółko. Kucharze nie potrafią przyrządzić nawet pieczonego ziemniaka. Jeden był miękki, a kolejny wręcz surowy. Obsługa kelnerska totalnie niezainteresowana, potrafiliśmy mieć cały stół talerzy a nikt nie raczył ich od nas zabrać. Sytuacja wyglądała inaczej dla klientów, którzy przekazywali duże napiwki. Wtedy obsługa była bardzo zainteresowana i pomocna. Raz jeden z kelnerów zapytał nas czy wszystko w porządku, a gdy odpowiedzieliśmy, że nie to zostaliśmy bezczelnie wyśmiani. Podczas 15 dniowego pobytu, każdego dnia mieliśmy problemy żołądkowe pomimo brania probiotyków i spożywania wody tylko z butelek. Woda w szklanych butelkach jest sygnowana logiem „JAZ” i plombowana przez nich, a smak jest okropny. Problemem również była osoba sprzątająca pokój. Pierwsze dni człowiek ten był wręcz natarczywy. Potrafił dzwonić telefonem z pytaniem czy wszystko jest w porządku, po czym przyjść i zadać to pytanie ponownie w ciągu 5 minut. Sprzątanie pokoju to istna tragedia – szybko i byle jak. O wymianę ręczników łazienkowych trzeba było się wręcz prosić. Niestety przez 15 dni nie doczekaliśmy się zmiany brudnej pościeli. Kurz unosił się wszędzie przez co ciągle kichaliśmy, a końcowo jedna osoba zachorowała. Po każdym sprzątaniu pokoju, z niewiadomych przyczyn przez kolejną godzinę nie było dostępu do wifi… . Za każdym razem gdy ten człowiek wchodził do pokoju to wyłączał klimatyzację i twierdził, że to nie on. Kolejnym ogromnym problemem były braki prądu, które trwały łącznie przez 6 dni. Kolację jadało się z latarką, klimatyzacja nie działała, nie było możliwości nalania nawet wody bo automaty nie działały. W pokoju czy w toalecie siedzieliśmy w totalnej ciemności, woda w spłuczce czy w kranie nie leciała. Jednym z niewielu pozytywów byli barmani a szczególnie Eid, którzy sami inicjowali kontakt z nami, byli bardzo uśmiechnięci i pomocni. Można było z nimi pożartować i porozmawiać, a jeden z nich w trakcie choroby jednego z nas przygotowywał gorące napoje, które bardzo pomagały na ból gardła. Z plusów również można wyszczególnić animatora (czekoladka). Bardzo sympatyczny i kontaktowy, porozmawialiśmy z nim trochę czasu, opowiedział nam o sobie. Animacje to nic szczególnego. Codziennie praktycznie te same atrakcje. Wieczornych imprez praktycznie nie ma. Raz odbyła się impreza na aqua parku i raz na plaży. Niestety imprezy te trwają maksymalnie do godziny 23. Hotel ewidentnie dla emerytów. Jeśli chodzi o basen to problemem był brak muzyki lub muzyka jak z windy. Jedynie podczas animacji przez 30 minut można było posłuchać przyjemnej muzyki. Najgorszy był jednak ostatni dzień. Już w trakcie pobytu (dzień 6) informowaliśmy obsługę, iż chcemy dokupić pokój na kilka godzin. Doba hotelowa trwała do 12 a z hotelu na lotnisko wyjeżdżaliśmy po godzinie 20. Oczywiście okazało się, że nie ma miejsc w hotelu gdzie był on średnio zapełniony. Przedłużono nam dobę jedynie do godziny 13. Jedna osoba z nas była w tym czasie chora i miała gorączkę. Przez 7 godzin nie mieliśmy co ze sobą zrobić. Chory człowiek spał w lobby hotelowym, a obsługa i MENADŻER traktowali nas jak powietrze. Aby nas wyprosić z holu hotelowego obsługa wyłączyła klimatyzację. Walizki w przechowalni stoją w gorącym miejscu. W środku brud a pracownik pali tam papierosy i pije kawę. Wszystkie bagaże strasznie śmierdziały, a wszystko nadawało się jedynie do prania. Podsumowując totalnie nie polecamy tego miejsca, mamy dużo nagrań z nieprawidłowości jakie występowały w tym hotelu i będziemy starać się o zwrot kosztów.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
Nr 1 w Polsce
Nr 1 w Polsce
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Lider atrakcyjnych cen 2019-2025
Obsługa w podróży 24/7
Obsługa w podróży 24/7

Dlaczego warto wybrać Jaz Dar El Madina

  • aquapark ze zjeżdżalniami
  • miniklub i atrakcje dla dzieci
  • idealny dla miłośników nurkowania

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Zobacz, co nowego na blogu TUI