Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Obsługa
- Wartość
- Czystość
Novotel Marsa Alam - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- Piaszczysta plaża
- Leżaki i parasole w cenie
- Menu dla dzieci
- Dla rodzin
- Plac zabaw
- Spa
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
Położenie:
- ok. 19 km od centrum miasta El Quesir
- bezpośrednio przy plaży
- czas dojazdu z lotniska ok. 30 min
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Obsługa
- Wartość
- Czystość
- Nikola L2024-11-23Wyjątkowy
Jedzienie jest przepyszne i świeże, atmosfera w tym hotelu jest prze świetna.Jest bardzo dużo atrakcji oraz pokoje są czyste i ładne.W każdy dzień jest inne przedstawienie np takie jak: taniec z ogniem, karaoke, pokaz tańców orientalnych oraz różne konkursy z publicznością.
- Coastal102423410592024-11-14Wyjątkowy
Gorąco polecam hotel, jedzenie różnorakie, każdy znajdzie coś dla siebie. Animatorzy super szczególnie Casey i Tina.Pokoje czyste, obsługa miła i pomocna. Dużo zabaw, gier. Wieczorami dyskoteki i zabawy. WiFi łapie na całym ośrodku Polecam! :)
- Konrad K2024-11-05
Zwykle nie piszę recenzji hoteli, ale to, co zastaliśmy w tym miejscu, zmusiło mnie do podzielenia się opinią, aby ostrzec innych turystów przed rozczarowaniem i zmarnowanymi wakacjami. Wróciliśmy właśnie z hotelu Novotel, głęboko zawiedzeni standardem, jaki tam zastaliśmy. Byliśmy już w różnych hotelach w Egipcie, ale to doświadczenie zdecydowanie nas przerosło. Spotkaliśmy innych polskich gości, którzy również niedawno tam przebywali i potwierdzili, że obecny poziom obsługi i czystości hotelu znacznie odbiega od tego, co było kiedyś. Nasze główne uwagi: 1. Czystość i higiena: Stoliki na całym obiekcie były brudne i nikt ich nie wycierał. W restauracji działał tylko jeden ekspres do kawy, a ptaki swobodnie podjadały z talerzy gości – to było bardzo niehigieniczne. Na plaży często zalegały pozostawione talerze i kubki. 2. Animacje i rozrywka: Program animacyjny był na bardzo niskim poziomie i zaczynał się dopiero o godzinie 22:00. Od zachodu słońca, czyli od 17:00 do 22:00, nie było żadnych atrakcji ani rozrywki. 3. Obsługa przy basenie i na plaży: Nie było serwisu napojów ani przy basenie, ani na plaży. Co więcej, kelner wymagał, by goście sami odnosili kubki. To jest nie do przyjęcia w hotelu 5-gwiazdkowym – w hotelach 4-gwiazdkowych w Hurgadzie obsługa jest na wyższym poziomie. 4. Dostępność jedzenia: W godzinach, gdy restauracja była zamknięta, dostępność jedzenia była bardzo ograniczona – maksymalnie dwa dania, które szybko się kończyły i nie były uzupełniane na bieżąco. 5. Strefa wieczornych występów: Miejsce, gdzie odbywały się wieczorne występy, było zaniedbane, a poduszki na siedzeniach były poplamione i brudne. 6. Klimatyzacja i ciśnienie wody: Klimatyzacja działała bardzo głośno, co w sezonie letnim praktycznie uniemożliwiłoby spokojny sen. Dodatkowo ciśnienie wody pod prysznicem było tak niskie, że codzienna higiena była utrudniona. Kiedy wezwaliśmy obsługę do naprawy, pracownik zabrał pieniądze, które zostawiliśmy jako napiwek dla osoby sprzątającej. Jedno jest pewne – do tego hotelu już nigdy nie wrócimy.