Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
- Obsługa
- Jakość noclegu
- Wartość
- Czystość
- Pokoje
Jaz Fanara Resort & Residence - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- Piaszczysta plaża
- Menu dla dzieci
- Dla rodzin
- Plac zabaw
- Spa
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Wybór Roku w portalu TripAdvisor
Położenie:
- ok. 2 km od centrum Sharm el Sheikh
- na wzniesieniu, bezpośrednio nad łagodnie opadającą zatoką Ras Um Sid z plażą
- ok. 100 m od prywatnej, piaszczystej plaży
- czas dojazdu z lotniska ok. 35 min
- Lokalizacja
- Obsługa
- Jakość noclegu
- Wartość
- Czystość
- Pokoje
- Maria L2025-01-27Wyjątkowy
Spędziliśmy wspaniałe 7 dni w hotelu, w którym obsługa sprawiła, że poczuliśmy się jak w domu. Waleed salama nas, zabawiali i sprawiali, że byliśmy szczęśliwi. Nasz pokój 5207 był zawsze nieskazitelnie czysty i świeży, dzięki waleed salama , który zrobił najsłodsze łabędzie i serca z ręczników.
- Mariusz Z2024-12-29Wyjątkowy
Super wakacje, pokoje czyste, jedzenie dobre, Islam sprzątał nasz pokój, codziennie wymienial reczniki super facet bardzo miły, plaza czysta rafa piekna ok 200 m od brzegu. Dla dzieci troche malo atrakcji.Ogrod i otoczenie hotelu ładne Hotel godny polecenia.
- Elżbieta G2024-09-02Wyjątkowy
7 raz w Egipcie, pierwszy, ale nie ostatni w tym hotelu. Jaz Fanara przeszedł moje oczekiwania. Pojechałam do hotelu 4,5*, w pierwszym dniu podniosłam na 6 a potem na 7*! Hotel zadbany, piękna zieleń, mega czysto, pokoje bardzo ładnie urządzone, meble na żywo wyglądają tak samo jak na zdjęciach, łazienka bez zastrzeżeń. Pierwszy raz zdjęcia oddają to co jest w rzeczywistości. RELAX! pod każdym względem. Hotel nieduży, brak hałaśliwych dzieci, same romantyczne miejsca, cisza, spokój i wspaniały serwis. Pierwszy raz: w restauracji zawsze wolne stoliki, bardzo schludnie, kelner otwiera drzwi i wita się w restauracji, lunch przy basenie serwowany a'la carte, brak kłopotu ze znalezieniem leżaka. Jedzenie bardzo smaczne (śniadania jedynie trochę nudne), alkohol lokalny, ale z górnej półki - smakował jak "prawdziwy". I na koniec to co dało siódmą gwiazdkę - obsługa! Obsługę hotelową oceniam jako profesjonalną w standardach europejskich. Wszyscy mili, uśmiechnięci, ile razy Cię widzą zawsze ozdrawiają, nienachalni, niewidoczni, ale jak potrzeba od razu się pojawiają, pamiętają preferencje gości, rozmowni (prawie wszystkie osoby zatrudnione przez hotel mówią lub przynajmniej cokolwiek rozumieją po angielsku), o ile ktoś chce rozmawiać. Klimat hotelu stworzony do odpoczynku, daje poczucie luksusu. Byłam w synem 11 dni, od początku do końca wszystko oceniam bardzo pozytywnie. Teraz specjalne podziękowania dla osób, które zapadły mi szczególnie w pamięć: MERCY, CASTILLO i BROWN z zespołu animatorów, Ahmed Shawissh - kelner, ABD ALLAH -barman. Dobra robota! Na koniec osoba, bez której Jaz Fanara nie byłby tak wyjątkowy AMGAD HELMY - General Manager gratuluję Ci stworzenia atmosfery luksusu i relaksu. Z dużym prawdopodobieństwem do zobaczenia w przyszłym roku! Zdjęć nie zamieszczam, bo wszystkie oficjalne zdjęcia i filmy na stronie hotelu najlepiej go obrazują.