Goście cenią ten hotel za...
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Obsługa
- Czystość
- Wartość
TUI BLUE Lagoon Princess - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- Leżaki i parasole w cenie
- Dla rodzin
- Zjeżdżalnie dla dzieci
- Plac zabaw
- Spa
- Kryty basen
- Menu dla dzieci
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Obsługa
- Czystość
- Wartość
- Lokalizacja
- Katyh2792019-12-01Wyjątkowy
Odwiedziliśmy hotel przez dwa tygodnie pod koniec września i nie zawiedliśmy się! Mieliśmy apartament do pływania, który był naprawdę niesamowity, a pokojówki, które przychodziły każdego dnia, były doskonałe - szczególnie Kalouda, który zawsze z nami tak się starał. Dwie dziewczyny w barze Poseidon były zawsze genialne i byliśmy pod wrażeniem oferowanych drinków. Byliśmy już trochę zdenerwowani z powodu niektórych opinii na temat jedzenia, ale był tak duży wybór i były różne wieczory tematyczne w głównej restauracji, więc masz duży wybór. To było idealne dla nas wszystkich, w tym naszej rocznej córki! Aeglos w głównej restauracji był taki dobry dla wszystkich, a taki pracowity przez cały czas był genialny. Baseny były na początku trochę zimne, ale przyzwyczaiłeś się do nich, gdy byłeś w środku. Plaża i wszystko, co ma związek z hotelem, jest nieskazitelne i tak dobrze utrzymane. Po fantastycznych 2 tygodniach naprawdę nie chcieliśmy wracać do domu, ale na pewno wkrótce wrócimy.
- Em L2019-11-19
Jedynymi pro dla nas był hotel jest nowoczesny, przestronny, a pokoje były piękne, przestronne i czyste! Zespół animatorów był cudowny, prawdziwa zasługa hotelu, a bar przekąskowy zrobił pyszne naleśniki! Pozostając w ostatnim tygodniu sezonu (7 - 14 października), byliśmy bardzo rozczarowani kilkoma rzeczami, jak wspomniano poniżej! 1. Jedzenie było 99% czasu zimne i po kilku dniach stało się jasne, że dostaliśmy resztki, aby zużyć to, co zostało. Jedzenie sprawiło, że pewnego wieczoru byłem bardzo chory! 2) Alkoholowe napoje zostały rozcieńczone i pogorszyły się pod koniec tygodnia! Nawet sok pomarańczowy na śniadanie był rozwodniony w ciągu ostatnich kilku dni. 3) Teren hotelu był pokryty Millipedes, co było obrzydliwe! 4 Rozrywka była kiepska - pracownicy powiedzieli nam, że nie było wystarczającego zainteresowania, aby włączyć pełne show, więc dla dorosłych nie było przyzwoitej rozrywki! Bardzo nudno wieczorami! 5 Hotel się wokół nas zamykał - restauracje i bary „al a carte” były zamknięte w połowie naszego pobytu. 6. Wewnętrzny basen NIE był ogrzewany pomimo reklamy TUI, że jest ogrzewany w październiku. Szkoda, bo wszystkie baseny zamarzły! 7 W rodzinnym basenie były żywe muchy - z tego powodu zostało zamknięte ostatniego dnia pod koniec dnia! Całkiem obrzydliwe. 8 Pewnego wieczoru w restauracji toczył się wielki spór z mgr i kelnerem. . . właśnie to, co chcieliśmy usłyszeć, relaksując się w naszym lobby! 9 Nie jesteś głośnym żelazkiem w swoim pokoju - masowo odkładaj! Kto chce zabrać wszystkie swoje ubrania na przyjęcie, aby zejść na teren wspólny i wyprasować swoje ubrania? Żelazo również pluje gorącą wodą, a ja zostaję teraz z blizną od gorącej wody płonącej moje ramię! 10 Podłoga przy basenie była bardzo szorstka i szorstka, co spowodowało, że zarówno ja, jak i moi mężowie, skaleczyłem się i krwawiłem! 11 Klimatyzacja w naszym pokoju była zepsuta i obiecano nam, że ktoś przyjdzie i to naprawi - nigdy tego nie zrobił! 12 Przedstawiciel TUI nie był zainteresowany naszą skargą, kiedy się do niej zbliżyliśmy - właśnie powiedziała nam, abyśmy skontaktowali się z TUI, kiedy wrócimy do domu! Być może nasze doświadczenie było związane z końcem sezonu, ale nie wrócę do tego hotelu po wielu 5 * hotelach, przepraszam, ale to nie ma porównania!
- P9448JGjohnb2019-07-23Wyjątkowy
Moja dziewczyna i ja zatrzymaliśmy się w tym hotelu na tydzień od 8 lipca 2019 roku i po prostu chcemy się zatrzymać, jak fantastyczne były nasze wakacje od początku do końca. Ten hotel całkowicie gwarantuje 5 gwiazdek. Nic negatywnego do powiedzenia z całą uczciwością. Mieliśmy junior suite (bezpłatne bezpłatne uaktualnienie po przyjeździe), co było wyjątkowe. Jakość potraw i napojów jest bardzo dobra dzięki szerokiemu wyborowi kuchni we wszystkich 3 restauracjach. Świetna atmosfera w 2 restauracjach a la carte z świetnym personelem. Hotel ma kilka basenów o wysokim standardzie, żaden nie jest przepełniony (kiedy poszliśmy), zasadniczo mieliśmy basen dla siebie przez większość tygodnia. Hotel jest bardzo dobrze utrzymany i nieskazitelny. Cały personel serdeczny i przyjazny i zawsze piękna atmosfera wokół hotelu. Wspaniała plaża znajduje się dosłownie w odległości krótkiego spaceru od hotelu z bezpłatnymi leżakami i bezpłatnymi ręcznikami plażowymi. W odległości 15 minut spacerem znajduje się minimarket, będący alternatywą dla droższego sklepu w hotelu. Chociaż nie ma większego zainteresowania poza kompleksem hotelowym, ale z wielkim hotelem tuż przy plaży, możesz poczuć się przez tydzień, że naprawdę nie musisz wychodzić. W ciągu tygodnia zmieniliśmy basen i plażę. Podsumowując, jest to hotel o wysokim standardzie, dobrze zarządzany przez zespół zarządzający i personel pomocniczy oraz dobrze wyposażony dla rodzin i par. Zdecydowanie mamy nadzieję wrócić i na pewno polecamy ten hotel. Doceniani ludzie mają różne opinie i opinie na temat hoteli i ich wakacji, ale z tym hotelem trudno byłoby zrozumieć, dlaczego jakikolwiek zrównoważony człowiek miałby coś naprawdę negatywnego do powiedzenia na ten temat; zgadnij, że „niektórzy ludzie” przypominają szeptanie, nie doceniając całego doświadczenia. Chcieliśmy spędzić tydzień słońca i relaksu w topowym hotelu na plaży, a dla nas Blue Lagoon Princess na pewno się spełniła i szczerze przekroczyła nasze oczekiwania.