Goście cenią ten hotel za...
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Obsługa
- Czystość
- Lokalizacja
- Wartość
Aquablu Boutique Hotel & Spa - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Piaszczysta plaża
- Hotel 16+
- Spa
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Wybór Roku w portalu TripAdvisor
Położenie:
- bezpośrednio przy plaży
- czas dojazdu z lotniska ok. 40 min
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Obsługa
- Czystość
- Lokalizacja
- Wartość
- aleksandraQL2018-07-12Bardzo dobry
Przestronny pokój z prywatnym basenem. Pokój był sprzątany codziennie. Obsługa sympatyczna i niezwykle pomocna. Dobre choć monotonne śniadania. Hotel nie jest idealny i wymaga odświeżenia i lekkiej renowacji, nie mniej jednak nadrabia niesamowitą obsługą. Świetna restauracja.
- Hannamka2015-06-25Bardzo dobry
Śliczny nowoczesny hotel tuż przy pięknej piaszczystej plazy. Hotel godny polecenia, obsługa bardzo miła, uczynna. Płaza przy hotelu piękna, ale bardzo wietrzna. Woda w morzu cieplutka i widok na Turcje egejska. Serwis plażowy bardzo dobry. Wystrój hotelu bardzo nowoczesny i komfortowy.
- Karen S2019-11-08Bardzo dobry
Usytuowany na obrzeżach miasta Kos na plaży Lambi bardzo nam odpowiadał, mogliśmy albo spacerować, albo jeździć rowerem do miasta. Hotel sam w sobie jest wystarczająco ładny, ale dla mnie nie do końca jest to pięciogwiazdkowy hotel. Basen jest czysty z wygodnymi leżakami. Sam basen jest nieogrzewany, aw październiku było co najmniej chłodno. Obsługa na basenie była chybiona. Pokoje lub apartamenty w klasach hotelowych są przestronne. Łazienki są tylko wystarczające. Wiele z nich ma prysznice z wanną, a następnie masz wszystkie niedogodności związane z wejściem itp., A elementy sterujące prysznicem znajdują się z tyłu, więc mokro włącza się pod prysznicem. Pokój, który głównie zajmowaliśmy, miał prysznic, który był nieco lepszy, jednak reszta łazienki była źle zaplanowana z niewielkim lub brakiem miejsca do przechowywania. Śniadanie było odpowiednie ze zmienną obsługą Elegancka restauracja była dobra, ale niewystarczająca, aby zachęcić mnie więcej niż raz. Lunch i kolacja w drugiej restauracji były w porządku. Porcje niektórych potraw były małe. Obsługa w hotelu była zmienna, było jedno lub dwa bardzo dobre, pomocne i zorganizowane kelnerzy. Pozostała część kelnerów (było ich dużo) była zdezorganizowana, co spowodowało, że usługa „chybił trafił”. Personel recepcji, z wyjątkiem jednej osoby, okazał się bardzo pomocny, miły i profesjonalny. Zabiegi spa były dobre. Korzystanie z basenu i spa jest objęte dodatkową opłatą, chyba że masz zarezerwowany zabieg. To było drogie i nie tego się spodziewałem po rzekomym 5-gwiazdkowym hotelu. W hotelu nie ma kotów, co jest odświeżającą zmianą, gdy sam Kos jest już za nimi.