Goście cenią ten hotel za...
- Pokoje
- Jakość noclegu
- Czystość
- Lokalizacja
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- Dla rodzin
- Plac zabaw
- Spa
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
Położenie:
- ok. 3 km od centrum Stavros
- ok. 2 km od plaży
- czas dojazdu z lotniska ok. 20 min
- Pokoje
- Jakość noclegu
- Czystość
- Lokalizacja
- Wartość
- Obsługa
- Camper103933243162024-06-12
Wybierając wycieczkę do tego hotelu był on nowością w ofercie Itaki, w związku z tym mocno bazowaliśmy na informacjach zawartych w ofercie i biurze sprzedaży. Postaram się zachować obiektywizm, mimo że wyjazd nie spełnił naszych oczekiwań. 1. Hotel - budynki piękne, czyste, zadbane. Standard odpowiedni dla kategorii 5*. Obiekt ładnie położony, z pięknymi widokami na morze. Efekt psuł fakt, że w części hotelu trwały prace remontowe, a część udogodnień (SPA, druga restauracja, drugi bar, itp.) były wyłączone z użytku, o czym Itaka nie informowała (wg. oferty wszystko było przygotowane). W pokojach zlokalizowanych w głównym budynku uciążliwe były hałasy wiertarek, młotów, itp. od godziny 8 rano. 2. Obsługa - przeważnie miła i pomocna, choć było jej wyraźnie za mało, co przekładało się na organizacyjny bałagan. Zapomniane, pominięte lub pomylone zamówienia, jak również długi czas oczekiwania nie były rzadkością, pomimo małego obłożenia hotelu. 3. Atrakcje - hotel położony na uboczu więc w okolicy nie ma absolutnie nic. Atrakcji organizowanych przez hotel również nie było żadnych (choćby muzyka na żywo). 4. Wyżywienie - najbardziej rozczarowujący element. Dostępna była jedna, z dwóch reklamowanych restauracji. Ta, która była dostępna była mała, kolejki duże, jedzenie nie uzupełniane na bieżąco, więc albo trzeba było czekać, albo wybrać coś innego. Z tym jednak był problem, ponieważ wybór był skromny (zdecydowanie najmniejszy, jaki spotkałem na wakacjach all inclusive). Natomiast to co było podawane, było świeże i smaczne. Osoby, które przyjechały z dziećmi prawie każdego dnia musiały prości o cokolwiek co mogą podać dzieciom. Pod tym kątem hotel nie był przygotowany. Mimo, że płaciliśmy za wyżywienie all inclusive, obiadów nie było. Rolę obiadów miał pełnić posiłek w snack barze przy basenie. Niby można, ale czy jedzenie codziennie hamburgerów/pizzy/frytek to jest to czego chcemy na wakacjach? Jeśli chodzi o napoje - kolejny minus. Bary totalnie nie przygotowane. Co chwila słyszałem, że dany napój się skończył, więc wybierać trzeba z tego co zostało, a nie tego na co ma się ochotę, a nawet jeśli coś jest to nie koniecznie jest ujęte w opcji all inclusive! Masz ochotę na piwo bezalkoholowe lub sok wieloowocowy? Płać dodatkowo albo weź zwykłe piwo, albo inny sok.... Oczywiście uwagi od całej grupy zostały zgłoszone do rezydenta. W efekcie nieco skrócił się czas oczekiwania w snack barze. Dzień wyjazdu również był pełen frustracji, ponieważ wyjazd na lotnisko był późnym wieczorem. Podczas wykupowania wycieczki byliśmy zapewniani, że po opuszczeniu pokoju ostatniego dnia ze wszystkiego możemy korzystać normalnie. Byliśmy już w takiej sytuacji wcześniej i wszystko było ok. Niestety w hotelu tego nie uznawano od godziny opuszczenia pokoju (godzina 11, wyjazd na lotnisko 23:30). Dopiero po kilku telefonach do rezydenta obsługa z łaską stwierdziła, że "tym razem zrobimy specjalny wyjątek".... 5. Położenie i atrakcje w okolicy - obiekt zlokalizowany na uboczu co zapewnia ciszę i spokój (pomijając prace remontowe), jednakże w okolicy nie ma absolutnie nic i trzeba mieć na uwadze, że bez wypożyczenia samochodu może być słabo. My byliśmy tego świadomi, więc było ok. Przy hotelu nie ma plaży. Na najbliższą plażę kursuje busik, który wyjeżdża o 10-11 i wraca o 15. Przy plaży są 3-4 miejsca, gdzie można się czegoś napić lub zjeść ale nie są to obiekty hotelowe. Podsumowując. Drugi raz bym tam się nie wybrał, zwłaszcza że baza sprawdzonych hoteli w okolicy Chanii jest pokaźna.
- Sean M2024-10-28Wyjątkowy
The hotel was really beautiful, and the staff were amazing! I have stayed at a lot of Hilton hotels and the staff are usually nice, but here they went above and beyond with absolutely everything. I am sorry I didn’t get all their names to mention them but from the young male receptionist on our arrival who helped with buses/travel, to the breakfast and dinner staff - also Irene and Mary from reception. They made our off-season stay so special. I highly recommend this resort!
- 264harrryb2024-09-28Wyjątkowy
If you want calmness with beautiful aesthetics aswell as luxury, this is a delux resort as best as it gets in Crete. Service is with a smile and nothing is too much trouble. You also have variety of accomodation styles. The management care about the smaller detail to make your stay special. Breakfast is sumptuous, cuisine is high standard and good variety and sunsets are memorable.