Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel

Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton

CHQ17015

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Goście cenią ten hotel za...

  • Pokoje
  • Jakość noclegu
  • Czystość
  • Lokalizacja
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton Grecja - Hotel
Dobry hotel
2024-09-13

Had dinner there at the a la card restaurant. Nice ambiente outside on the terras. The menu featured four different main courses: Beef stew, lamb and two fish options. No filet mignon or lobster which you would expect in a 5* hotel. I was going to order the lamb but I was advised that beef or lamb was not available. Come on Hilton; 50% not available? Settled for the fish which was good though...

Eric H
2024-06-12

Wybierając wycieczkę do tego hotelu był on nowością w ofercie Itaki, w związku z tym mocno bazowaliśmy na informacjach zawartych w ofercie i biurze sprzedaży. Postaram się zachować obiektywizm, mimo że wyjazd nie spełnił naszych oczekiwań. 1. Hotel - budynki piękne, czyste, zadbane. Standard odpowiedni dla kategorii 5*. Obiekt ładnie położony, z pięknymi widokami na morze. Efekt psuł fakt, że w części hotelu trwały prace remontowe, a część udogodnień (SPA, druga restauracja, drugi bar, itp.) były wyłączone z użytku, o czym Itaka nie informowała (wg. oferty wszystko było przygotowane). W pokojach zlokalizowanych w głównym budynku uciążliwe były hałasy wiertarek, młotów, itp. od godziny 8 rano. 2. Obsługa - przeważnie miła i pomocna, choć było jej wyraźnie za mało, co przekładało się na organizacyjny bałagan. Zapomniane, pominięte lub pomylone zamówienia, jak również długi czas oczekiwania nie były rzadkością, pomimo małego obłożenia hotelu. 3. Atrakcje - hotel położony na uboczu więc w okolicy nie ma absolutnie nic. Atrakcji organizowanych przez hotel również nie było żadnych (choćby muzyka na żywo). 4. Wyżywienie - najbardziej rozczarowujący element. Dostępna była jedna, z dwóch reklamowanych restauracji. Ta, która była dostępna była mała, kolejki duże, jedzenie nie uzupełniane na bieżąco, więc albo trzeba było czekać, albo wybrać coś innego. Z tym jednak był problem, ponieważ wybór był skromny (zdecydowanie najmniejszy, jaki spotkałem na wakacjach all inclusive). Natomiast to co było podawane, było świeże i smaczne. Osoby, które przyjechały z dziećmi prawie każdego dnia musiały prości o cokolwiek co mogą podać dzieciom. Pod tym kątem hotel nie był przygotowany. Mimo, że płaciliśmy za wyżywienie all inclusive, obiadów nie było. Rolę obiadów miał pełnić posiłek w snack barze przy basenie. Niby można, ale czy jedzenie codziennie hamburgerów/pizzy/frytek to jest to czego chcemy na wakacjach? Jeśli chodzi o napoje - kolejny minus. Bary totalnie nie przygotowane. Co chwila słyszałem, że dany napój się skończył, więc wybierać trzeba z tego co zostało, a nie tego na co ma się ochotę, a nawet jeśli coś jest to nie koniecznie jest ujęte w opcji all inclusive! Masz ochotę na piwo bezalkoholowe lub sok wieloowocowy? Płać dodatkowo albo weź zwykłe piwo, albo inny sok.... Oczywiście uwagi od całej grupy zostały zgłoszone do rezydenta. W efekcie nieco skrócił się czas oczekiwania w snack barze. Dzień wyjazdu również był pełen frustracji, ponieważ wyjazd na lotnisko był późnym wieczorem. Podczas wykupowania wycieczki byliśmy zapewniani, że po opuszczeniu pokoju ostatniego dnia ze wszystkiego możemy korzystać normalnie. Byliśmy już w takiej sytuacji wcześniej i wszystko było ok. Niestety w hotelu tego nie uznawano od godziny opuszczenia pokoju (godzina 11, wyjazd na lotnisko 23:30). Dopiero po kilku telefonach do rezydenta obsługa z łaską stwierdziła, że "tym razem zrobimy specjalny wyjątek".... 5. Położenie i atrakcje w okolicy - obiekt zlokalizowany na uboczu co zapewnia ciszę i spokój (pomijając prace remontowe), jednakże w okolicy nie ma absolutnie nic i trzeba mieć na uwadze, że bez wypożyczenia samochodu może być słabo. My byliśmy tego świadomi, więc było ok. Przy hotelu nie ma plaży. Na najbliższą plażę kursuje busik, który wyjeżdża o 10-11 i wraca o 15. Przy plaży są 3-4 miejsca, gdzie można się czegoś napić lub zjeść ale nie są to obiekty hotelowe. Podsumowując. Drugi raz bym tam się nie wybrał, zwłaszcza że baza sprawdzonych hoteli w okolicy Chanii jest pokaźna.

Camper10393324316
Wyjątkowy
2024-10-28

The hotel was really beautiful, and the staff were amazing! I have stayed at a lot of Hilton hotels and the staff are usually nice, but here they went above and beyond with absolutely everything. I am sorry I didn’t get all their names to mention them but from the young male receptionist on our arrival who helped with buses/travel, to the breakfast and dinner staff - also Irene and Mary from reception. They made our off-season stay so special. I highly recommend this resort!

Sean M
Wyjątkowy
2024-09-28

If you want calmness with beautiful aesthetics aswell as luxury, this is a delux resort as best as it gets in Crete. Service is with a smile and nothing is too much trouble. You also have variety of accomodation styles. The management care about the smaller detail to make your stay special. Breakfast is sumptuous, cuisine is high standard and good variety and sunsets are memorable.

264harrryb
Bardzo dobry
2024-09-21

I stayed at Isla Brown in September as a solo traveller with HHonors Diamond status. The hotel itself is modern, appears to be very clean, and has real potential to be a great hotel. It is quite secluded and a good 40 minute walk to the nearest village of Stavros, or 40 minute bus / taxi to the town of Chania. As a Diamond member, I was upgraded to a King Room with a shared pool upon check in. The room was modern, clean but the pool was unheated and very cold! Nobody with access used the shared pool during my stay, I suspect due to the temperature. Being a fairly new hotel under the Hilton umbrella, I feel there is a lot to be improved from a Service perspective. The staff are reluctant to do anything proactive, I didn’t once see anyone taking orders around the pool area for drinks, even though it was quiet throughout my stay and the staff were regularly congregating in groups doing absolutely nothing. Their time was never spent trying to keep guests happy. The attention to Service is very poor and does not stack up to the best in class Hilton hotels you find around the world. Breakfast is ok. Not amazing. Nobody takes your order for food or drink, you are just pointed to a coffee machine and left to your own devices. It just feels clinical as opposed to a warm Service. Certainly not 5*. In summary, an OK hotel, with potential to be great, but thus would have to include an enormous retraining to staff to demonstrate what good looks like. All in all.

smoovealx
2024-09-13

Had dinner there at the a la card restaurant. Nice ambiente outside on the terras. The menu featured four different main courses: Beef stew, lamb and two fish options. No filet mignon or lobster which you would expect in a 5* hotel. I was going to order the lamb but I was advised that beef or lamb was not available. Come on Hilton; 50% not available? Settled for the fish which was good though...

Eric H
2024-06-12

Wybierając wycieczkę do tego hotelu był on nowością w ofercie Itaki, w związku z tym mocno bazowaliśmy na informacjach zawartych w ofercie i biurze sprzedaży. Postaram się zachować obiektywizm, mimo że wyjazd nie spełnił naszych oczekiwań. 1. Hotel - budynki piękne, czyste, zadbane. Standard odpowiedni dla kategorii 5*. Obiekt ładnie położony, z pięknymi widokami na morze. Efekt psuł fakt, że w części hotelu trwały prace remontowe, a część udogodnień (SPA, druga restauracja, drugi bar, itp.) były wyłączone z użytku, o czym Itaka nie informowała (wg. oferty wszystko było przygotowane). W pokojach zlokalizowanych w głównym budynku uciążliwe były hałasy wiertarek, młotów, itp. od godziny 8 rano. 2. Obsługa - przeważnie miła i pomocna, choć było jej wyraźnie za mało, co przekładało się na organizacyjny bałagan. Zapomniane, pominięte lub pomylone zamówienia, jak również długi czas oczekiwania nie były rzadkością, pomimo małego obłożenia hotelu. 3. Atrakcje - hotel położony na uboczu więc w okolicy nie ma absolutnie nic. Atrakcji organizowanych przez hotel również nie było żadnych (choćby muzyka na żywo). 4. Wyżywienie - najbardziej rozczarowujący element. Dostępna była jedna, z dwóch reklamowanych restauracji. Ta, która była dostępna była mała, kolejki duże, jedzenie nie uzupełniane na bieżąco, więc albo trzeba było czekać, albo wybrać coś innego. Z tym jednak był problem, ponieważ wybór był skromny (zdecydowanie najmniejszy, jaki spotkałem na wakacjach all inclusive). Natomiast to co było podawane, było świeże i smaczne. Osoby, które przyjechały z dziećmi prawie każdego dnia musiały prości o cokolwiek co mogą podać dzieciom. Pod tym kątem hotel nie był przygotowany. Mimo, że płaciliśmy za wyżywienie all inclusive, obiadów nie było. Rolę obiadów miał pełnić posiłek w snack barze przy basenie. Niby można, ale czy jedzenie codziennie hamburgerów/pizzy/frytek to jest to czego chcemy na wakacjach? Jeśli chodzi o napoje - kolejny minus. Bary totalnie nie przygotowane. Co chwila słyszałem, że dany napój się skończył, więc wybierać trzeba z tego co zostało, a nie tego na co ma się ochotę, a nawet jeśli coś jest to nie koniecznie jest ujęte w opcji all inclusive! Masz ochotę na piwo bezalkoholowe lub sok wieloowocowy? Płać dodatkowo albo weź zwykłe piwo, albo inny sok.... Oczywiście uwagi od całej grupy zostały zgłoszone do rezydenta. W efekcie nieco skrócił się czas oczekiwania w snack barze. Dzień wyjazdu również był pełen frustracji, ponieważ wyjazd na lotnisko był późnym wieczorem. Podczas wykupowania wycieczki byliśmy zapewniani, że po opuszczeniu pokoju ostatniego dnia ze wszystkiego możemy korzystać normalnie. Byliśmy już w takiej sytuacji wcześniej i wszystko było ok. Niestety w hotelu tego nie uznawano od godziny opuszczenia pokoju (godzina 11, wyjazd na lotnisko 23:30). Dopiero po kilku telefonach do rezydenta obsługa z łaską stwierdziła, że "tym razem zrobimy specjalny wyjątek".... 5. Położenie i atrakcje w okolicy - obiekt zlokalizowany na uboczu co zapewnia ciszę i spokój (pomijając prace remontowe), jednakże w okolicy nie ma absolutnie nic i trzeba mieć na uwadze, że bez wypożyczenia samochodu może być słabo. My byliśmy tego świadomi, więc było ok. Przy hotelu nie ma plaży. Na najbliższą plażę kursuje busik, który wyjeżdża o 10-11 i wraca o 15. Przy plaży są 3-4 miejsca, gdzie można się czegoś napić lub zjeść ale nie są to obiekty hotelowe. Podsumowując. Drugi raz bym tam się nie wybrał, zwłaszcza że baza sprawdzonych hoteli w okolicy Chanii jest pokaźna.

Camper10393324316

Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton - informacje

Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton to pięciogwiazdkowy obiekt usytuowany na wzniesieniu, z którego rozprzestrzenia się niesamowity widok na malowniczą okolicę oraz Morze Śródziemne. W hotelu dostępne są dwie restauracje oraz 3 bary. Dla najmłodszych dostępny jest miniklub. W wolnym czasie można zrelaksować się nad jednym z dwóch basenów lub wybrać się do strefy spa.

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Darmowe Wi-Fi
  • Dla rodzin
  • Plac zabaw
  • Spa
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI

Położenie:

  • ok. 3 km od centrum Stavros
  • ok. 2 km od plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 20 min
World map
Średnia ocena klientów:
Dobry hotel
(70 opinii)
(70 opinii)
    Pokoje
    Jakość noclegu
    Czystość
    Lokalizacja
    Wartość
    Obsługa
  • Camper103933243162024-06-12

    Wybierając wycieczkę do tego hotelu był on nowością w ofercie Itaki, w związku z tym mocno bazowaliśmy na informacjach zawartych w ofercie i biurze sprzedaży. Postaram się zachować obiektywizm, mimo że wyjazd nie spełnił naszych oczekiwań. 1. Hotel - budynki piękne, czyste, zadbane. Standard odpowiedni dla kategorii 5*. Obiekt ładnie położony, z pięknymi widokami na morze. Efekt psuł fakt, że w części hotelu trwały prace remontowe, a część udogodnień (SPA, druga restauracja, drugi bar, itp.) były wyłączone z użytku, o czym Itaka nie informowała (wg. oferty wszystko było przygotowane). W pokojach zlokalizowanych w głównym budynku uciążliwe były hałasy wiertarek, młotów, itp. od godziny 8 rano. 2. Obsługa - przeważnie miła i pomocna, choć było jej wyraźnie za mało, co przekładało się na organizacyjny bałagan. Zapomniane, pominięte lub pomylone zamówienia, jak również długi czas oczekiwania nie były rzadkością, pomimo małego obłożenia hotelu. 3. Atrakcje - hotel położony na uboczu więc w okolicy nie ma absolutnie nic. Atrakcji organizowanych przez hotel również nie było żadnych (choćby muzyka na żywo). 4. Wyżywienie - najbardziej rozczarowujący element. Dostępna była jedna, z dwóch reklamowanych restauracji. Ta, która była dostępna była mała, kolejki duże, jedzenie nie uzupełniane na bieżąco, więc albo trzeba było czekać, albo wybrać coś innego. Z tym jednak był problem, ponieważ wybór był skromny (zdecydowanie najmniejszy, jaki spotkałem na wakacjach all inclusive). Natomiast to co było podawane, było świeże i smaczne. Osoby, które przyjechały z dziećmi prawie każdego dnia musiały prości o cokolwiek co mogą podać dzieciom. Pod tym kątem hotel nie był przygotowany. Mimo, że płaciliśmy za wyżywienie all inclusive, obiadów nie było. Rolę obiadów miał pełnić posiłek w snack barze przy basenie. Niby można, ale czy jedzenie codziennie hamburgerów/pizzy/frytek to jest to czego chcemy na wakacjach? Jeśli chodzi o napoje - kolejny minus. Bary totalnie nie przygotowane. Co chwila słyszałem, że dany napój się skończył, więc wybierać trzeba z tego co zostało, a nie tego na co ma się ochotę, a nawet jeśli coś jest to nie koniecznie jest ujęte w opcji all inclusive! Masz ochotę na piwo bezalkoholowe lub sok wieloowocowy? Płać dodatkowo albo weź zwykłe piwo, albo inny sok.... Oczywiście uwagi od całej grupy zostały zgłoszone do rezydenta. W efekcie nieco skrócił się czas oczekiwania w snack barze. Dzień wyjazdu również był pełen frustracji, ponieważ wyjazd na lotnisko był późnym wieczorem. Podczas wykupowania wycieczki byliśmy zapewniani, że po opuszczeniu pokoju ostatniego dnia ze wszystkiego możemy korzystać normalnie. Byliśmy już w takiej sytuacji wcześniej i wszystko było ok. Niestety w hotelu tego nie uznawano od godziny opuszczenia pokoju (godzina 11, wyjazd na lotnisko 23:30). Dopiero po kilku telefonach do rezydenta obsługa z łaską stwierdziła, że "tym razem zrobimy specjalny wyjątek".... 5. Położenie i atrakcje w okolicy - obiekt zlokalizowany na uboczu co zapewnia ciszę i spokój (pomijając prace remontowe), jednakże w okolicy nie ma absolutnie nic i trzeba mieć na uwadze, że bez wypożyczenia samochodu może być słabo. My byliśmy tego świadomi, więc było ok. Przy hotelu nie ma plaży. Na najbliższą plażę kursuje busik, który wyjeżdża o 10-11 i wraca o 15. Przy plaży są 3-4 miejsca, gdzie można się czegoś napić lub zjeść ale nie są to obiekty hotelowe. Podsumowując. Drugi raz bym tam się nie wybrał, zwłaszcza że baza sprawdzonych hoteli w okolicy Chanii jest pokaźna.

  • Sean M2024-10-28
    Wyjątkowy

    The hotel was really beautiful, and the staff were amazing! I have stayed at a lot of Hilton hotels and the staff are usually nice, but here they went above and beyond with absolutely everything. I am sorry I didn’t get all their names to mention them but from the young male receptionist on our arrival who helped with buses/travel, to the breakfast and dinner staff - also Irene and Mary from reception. They made our off-season stay so special. I highly recommend this resort!

  • 264harrryb2024-09-28
    Wyjątkowy

    If you want calmness with beautiful aesthetics aswell as luxury, this is a delux resort as best as it gets in Crete. Service is with a smile and nothing is too much trouble. You also have variety of accomodation styles. The management care about the smaller detail to make your stay special. Breakfast is sumptuous, cuisine is high standard and good variety and sunsets are memorable.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
Nr 1 w Polsce
Nr 1 w Polsce
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Lider atrakcyjnych cen 2019-2025
Obsługa w podróży 24/7
Obsługa w podróży 24/7

Dlaczego warto wybrać Isla Brown Chania Curio Collection by Hilton

  • przyjazny dla rodzin z dziećmi
  • położony na wzniesieniu, z wspaniałymi widokami

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Zobacz, co nowego na blogu TUI