Amare Beach Hotel Ibiza Hiszpania - Hotel
Amare Beach Hotel Ibiza Hiszpania - Hotel
Amare Beach Hotel Ibiza Hiszpania - Hotel
Amare Beach Hotel Ibiza Hiszpania - Hotel
Amare Beach Hotel Ibiza Hiszpania - Hotel
Amare Beach Hotel Ibiza Hiszpania - Hotel
Amare Beach Hotel Ibiza Hiszpania - Hotel
Amare Beach Hotel Ibiza Hiszpania - Hotel
Amare Beach Hotel Ibiza Hiszpania - Hotel
Amare Beach Hotel Ibiza Hiszpania - Hotel
Amare Beach Hotel Ibiza Hiszpania - Hotel
Amare Beach Hotel Ibiza Hiszpania - Hotel
Amare Beach Hotel Ibiza Hiszpania - Hotel
Amare Beach Hotel Ibiza Hiszpania - Hotel
Amare Beach Hotel Ibiza Hiszpania - Hotel
Amare Beach Hotel Ibiza Hiszpania - Hotel
Amare Beach Hotel Ibiza Hiszpania - Hotel
Amare Beach Hotel Ibiza Hiszpania - Hotel
Amare Beach Hotel Ibiza Hiszpania - Hotel
Amare Beach Hotel Ibiza Hiszpania - Hotel
Amare Beach Hotel Ibiza Hiszpania - Hotel
Amare Beach Hotel Ibiza Hiszpania - Hotel
Amare Beach Hotel Ibiza Hiszpania - Hotel
Amare Beach Hotel Ibiza Hiszpania - Hotel
Amare Beach Hotel Ibiza Hiszpania - Hotel
Amare Beach Hotel Ibiza Hiszpania - Hotel
Amare Beach Hotel Ibiza Hiszpania - Hotel
Amare Beach Hotel Ibiza Hiszpania - Hotel
Amare Beach Hotel Ibiza Hiszpania - Hotel
Amare Beach Hotel Ibiza Hiszpania - Hotel
Amare Beach Hotel Ibiza Hiszpania - Hotel
Amare Beach Hotel Ibiza Hiszpania - Hotel
Amare Beach Hotel Ibiza Hiszpania - Hotel
Amare Beach Hotel Ibiza Hiszpania - Hotel

Amare Beach Hotel Ibiza

IBZ29031

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Jakość noclegu
  • Pokoje
  • Obsługa
  • Wartość
  • Czystość
Amare Beach Hotel Ibiza Hiszpania - Hotel
Amare Beach Hotel Ibiza Hiszpania - Hotel
Amare Beach Hotel Ibiza Hiszpania - Hotel
Amare Beach Hotel Ibiza Hiszpania - Hotel
Amare Beach Hotel Ibiza Hiszpania - Hotel
Amare Beach Hotel Ibiza Hiszpania - Hotel
Amare Beach Hotel Ibiza Hiszpania - Hotel
Amare Beach Hotel Ibiza Hiszpania - Hotel
Amare Beach Hotel Ibiza Hiszpania - Hotel
Amare Beach Hotel Ibiza Hiszpania - Hotel
Amare Beach Hotel Ibiza Hiszpania - Hotel
Amare Beach Hotel Ibiza Hiszpania - Hotel
Amare Beach Hotel Ibiza Hiszpania - Hotel
Amare Beach Hotel Ibiza Hiszpania - Hotel
Amare Beach Hotel Ibiza Hiszpania - Hotel
Amare Beach Hotel Ibiza Hiszpania - Hotel
Amare Beach Hotel Ibiza Hiszpania - Hotel
Amare Beach Hotel Ibiza Hiszpania - Hotel
Amare Beach Hotel Ibiza Hiszpania - Hotel
Amare Beach Hotel Ibiza Hiszpania - Hotel
Amare Beach Hotel Ibiza Hiszpania - Hotel
Amare Beach Hotel Ibiza Hiszpania - Hotel
Amare Beach Hotel Ibiza Hiszpania - Hotel
Amare Beach Hotel Ibiza Hiszpania - Hotel
Amare Beach Hotel Ibiza Hiszpania - Hotel
Amare Beach Hotel Ibiza Hiszpania - Hotel
Amare Beach Hotel Ibiza Hiszpania - Hotel
Amare Beach Hotel Ibiza Hiszpania - Hotel
Amare Beach Hotel Ibiza Hiszpania - Hotel
Amare Beach Hotel Ibiza Hiszpania - Hotel
Amare Beach Hotel Ibiza Hiszpania - Hotel
Amare Beach Hotel Ibiza Hiszpania - Hotel
Amare Beach Hotel Ibiza Hiszpania - Hotel
Amare Beach Hotel Ibiza Hiszpania - Hotel
Znakomity
2019-07-06

To jest potencjalnie świetny hotel. Przyjechaliśmy 4 dni po otwarciu. Więc całkowicie spodziewaliśmy się kilku problemów z ząbkowaniem. Sam hotel jest luksusowy i stylowy. Udogodnienia są bardzo wysokiej jakości. Istnieją dwa baseny, klub plażowy, muzyka na żywo i DJ, który był świetny, bar na dachu i basen, i wiele więcej. Pokoje są bardzo ładne, zwłaszcza pokoje z widokiem na morze, takie jak mieliśmy. Byłem wdzięczny kierownikowi z przodu, który ładnie się z nami kontaktował po przyjeździe. Występowały problemy z systemem IT do zarządzania nieruchomościami. Kontrola dostępu (zamki na drzwiach) to Onity, a PMS to SAP. Nie musi być zbyt techniczny; ale to bardzo zła kombinacja. Tak więc powodował długie opóźnienia przy odprawie. Pomiędzy kuchnią a kelnerem, nasze jedzenie źle trafiło prawie do każdego posiłku. Bez względu na to, ile razy powiedzieliśmy im, żeby nie wkładali niczego do opatrunku, jedzenie przyduszono opatrunkiem! ! W sumie starali się, ale brakowało im dobrej obsługi przez cały czas. W końcu to, co złamało plecy wielbłąda, to fakt, że moja żona i ja byliśmy w basenie, a parasol latał w powietrzu i wylądował na jej głowie. Lekarz wyszedł i odwiedził nas na wstrząs! ! ! Kierownik hotelu nie wydawał się myśleć, że musi przeprosić lub zapewnić, że poradzi sobie z podstawową przyczyną (luźne śruby na parasole przy basenie?). Naprawdę mam nadzieję, że nikt nie zostanie zabity następnym razem! ! !

keivanz2015
Wyjątkowy
2020-01-25

Cudowny hotel. . . Przystanek autobusowy przyjeżdżający z lotniska zatrzymuje się w odległości około 800 metrów, a na lotnisko zatrzymuje się zaledwie 300 metrów. Co godzinę jest autobus na lotnisko. Pokoje są po prostu idealne. Wzięliśmy ten z widokiem na plażę i morze. Mieliśmy piękny widok. Basen jest mały, ale dobry. Małe baseny z jacuzzi są niespodzianką. Śniadanie jest niesamowite. Ogromny spread. Jest mała stacja promowa, która zabierze Cię do Sant Antonio de Portmany za 5 euro w każdą stronę do 22 wieczorem. Bardzo wygodne Zajezdnia autobusowa do różnych miejsc znajduje się naprzeciwko portu Sant Antonio. Istnieją cogodzinne autobusy do Cala Bassa Cala Comte Cala Taridaetc. To miły relaks w samym kurorcie. Bar na dachu jest świetny ze wspaniałymi widokami i dobrym wyborem win. Dają ci darmową kartę na ręcznik. W sumie gorąco polecam. Nowy ośrodek i znacznie tańszy od pozostałych z tymi samymi wygodami.

SubramanianNatarajan
Wyjątkowy
2020-01-06

Ten hotel to inna klasa! ! ! Wszystko w tym jest WOW! W dość wystarczającej lokalizacji, ale tuż przy molo, aby w razie potrzeby zabrać łódź do San Antonia! Wybór śniadania był znacznie lepszy niż w jakimkolwiek innym europejskim hotelu, który odwiedziłem. Napoje i jedzenie kupione w hotelu są nieco drogie, ale myślę, że należy się tego spodziewać. Codziennie przy basenie znajdowała się piosenkarka na żywo, która tworzy dobry nastrój, lub zabierasz się do basenu i baru na dachu i po prostu odpoczywasz. Na pewno wrócę tu bez wątpienia!

Amandajc123
2019-07-23

Lokalizacja jest piękna. Zatrzymałem się również w hotelu Marbella Amare, a problem z tym nowym hotelem na Ibizie polega na tym, że nawet jeśli nic pięknego nie działa z personelem. Nie wiedzą, co powiedzieć lub zrobić. Mój drogi hatt zniknął z mojego pokoju po sprzątaniu i nikt tak naprawdę się tym nie zajmował. Nie dbali o nas wystarczająco. Straszna obsługa także w restauracji. Mój przyjaciel zachorował również po zjedzeniu posiłku w restauracji. Lokalizacja była piękna, ale w Marbella również personel był naprawdę miły. Na Ibizie wszystko poszło nie tak, ale hotel był super piękny. Jedzenie nie było tak dobrze ugotowane, a ludzie zapomnieli serwować nam śniadanie. Marbella Amare była inna.

Eeva M
2019-07-23

Odwiedziłem hotele Marbella i Ibiza Amare i mogę tylko powiedzieć, że jestem zdezorientowany absolutnie przerażającą usługą oferowaną w obu. Ten hotel jest duży, piękny i nieskazitelny (personel sprzątający był bardzo przyjazny i dokładny, nie mogłem ich winić) i ciągle mówiliśmy, że hotel ma potencjał, aby być 5 gwiazdek ze względu na niesamowite udogodnienia, ale jest tak źle zawiedziony przez personel oczekujący i recepcyjny.  1) Przyjazd był bałagan - zamówiliśmy dwa pokoje, i powiedziano nam, że jesteśmy umieszczani w dwóch oddzielnych budynkach, mimo e-maili tygodni przed naszym przybyciem, prosząc o umieszczenie obok siebie. W końcu pani na biurku zgodziła się umieścić nas w sąsiednich pokojach, więc nie było problemu z przestrzenią; nasza prośba została właśnie zignorowana. Było wtedy dużo zamieszania, ponieważ myśleli, że jeden pokój jest dłuższy niż drugi, kiedy oboje sprawdzaliśmy tego samego dnia, i nikt naprawdę nie rozumiał, co się dzieje.  2) W porze lunchu kelnerka nie zapisała dużego zamówienia, tak przewidywalnie zapomniała przynieść przedmiot. Zapytaliśmy grzecznie, czy nadejdzie, gdy reszta naszego zamówienia dotrze do stołu i zapewniła nas, że jest w drodze, zamiast przyznać, że o tym zapomniała. Zaczęliśmy jeść i pół godziny później dotarliśmy do ostatniego kawałka zamówienia, kiedy skończyliśmy jedzenie i wyjaśniliśmy, że przyjechaliśmy za późno, na co kelner odpowiedział: „to nie moja wina, prawda? ! '  3) Przy śniadaniu miałeś zaproponować sok, herbatę i kawę po siadaniu. Pewnego ranka musieliśmy poprosić o 6 razy (za każdym razem grzecznie z uśmiechem), aby przynieśli go. Kiedy przynieśli kawę, nie przynieśli mleka. Kiedy przynieśli sok, przynieśli szklankę do stołu dla czterech osób. Kiedy poprosiliśmy o herbatę, przynieśli torebki z herbatą, ale bez wody. Wyglądało na to, że celowo były trudne i miały bardzo złą postawę. Podczas naszego ostatniego ranka, kiedy czekaliśmy 15 minut na kawę, powiedziano nam, że „możecie się sami znaleźć”, zamiast przepraszać, że nie zaoferowano nam tego i przynieść.  4) Na basenie musisz nacisnąć przycisk, aby kelner przyszedł do ciebie, ale nie zawsze działa. Zwróciliśmy uwagę kelnera, który odskoczył „naciśnij przycisk” i zaczął odchodzić. Kiedy powiedzieliśmy mu, że mamy, spierał się na nas. Kiedy zamówiliśmy napoje, musieliśmy prosić trzy razy w ciągu 40 minut, aby je dostać. Mój przyjaciel czytał jej książkę z nogami w basenie, a kelner trzykrotnie przychodził narzekać, że utrudnia mu życie, siedząc tam, kiedy było dużo miejsca do obejścia, lub za leżakami zamiast przed nimi. Przy basenie można było kupić tylko małe butelki wody, więc zabraliśmy ze sobą dużą butelkę wody. Grzecznie zapytaliśmy, czy moglibyśmy mieć wiaderko z lodem, ponieważ byliśmy gośćmi w hotelu, a kelner bardzo niegrzecznie powiedział nam „to nie jest usługa, którą oferujemy”, jakbyśmy prosili o ubranie z jego pleców. W końcu niechętnie przyniósł wiadro lodu, tylko po to, by przyszła kolejna niegrzeczna kelnerka i powiedziała nam, mówiąc: „nie naciskaj ponownie przycisku, nie robimy tego tutaj”. Wiem, że hotele nie zawsze lubią przynosić własne drinki na basen, ale zamieszanie wywołane tym wiadrem z lodem sprawiło, że czuliśmy się jak dzieci w wieku szkolnym. To nie jest usługa, której oczekujesz, kiedy płacisz tak dużo - nie wspominając, że w tym samym posiedzeniu spędziliśmy ponad 100 euro na jedzeniu przy basenie, więc nie jest tak, że byliśmy tani.  5) Wielokrotnie rozmawialiśmy z personelem recepcji (np. Aby poprosić ich o zamówienie taksówki) i odcięliby nas od połowy zdania, aby odebrać telefon i porozmawiać z kimś innym. Nie „przepraszam, póki to dostanę” lub „tylko jedna chwila”. Umówiliśmy się na przebieranie się w naszym ostatnim dniu po opalaniu się, aby zmienić, zanim złapaliśmy nasz lot do domu. Kiedy poprosiliśmy o klucze do tego pokoju, mężczyzna na biurku westchnął ciężko i przewrócił oczami, ale nic więcej nie powiedział, po prostu poprowadził nas tam w milczeniu. To było naprawdę dziwne. Czuję, że mógłbym podać więcej przykładów chamstwa i wrogości, które zostały nam przedstawione. Nie jesteśmy wcale trudnymi gośćmi i za każdym razem, gdy prosiliśmy o coś, co byliśmy uprzejmi, ale czuliśmy się bardzo niezręcznie za każdym razem, gdy rozmawialiśmy z pracownikami. Niefortunna część naszego pięknego wypoczynku

chlof_x
2019-07-06

To jest potencjalnie świetny hotel. Przyjechaliśmy 4 dni po otwarciu. Więc całkowicie spodziewaliśmy się kilku problemów z ząbkowaniem. Sam hotel jest luksusowy i stylowy. Udogodnienia są bardzo wysokiej jakości. Istnieją dwa baseny, klub plażowy, muzyka na żywo i DJ, który był świetny, bar na dachu i basen, i wiele więcej. Pokoje są bardzo ładne, zwłaszcza pokoje z widokiem na morze, takie jak mieliśmy. Byłem wdzięczny kierownikowi z przodu, który ładnie się z nami kontaktował po przyjeździe. Występowały problemy z systemem IT do zarządzania nieruchomościami. Kontrola dostępu (zamki na drzwiach) to Onity, a PMS to SAP. Nie musi być zbyt techniczny; ale to bardzo zła kombinacja. Tak więc powodował długie opóźnienia przy odprawie. Pomiędzy kuchnią a kelnerem, nasze jedzenie źle trafiło prawie do każdego posiłku. Bez względu na to, ile razy powiedzieliśmy im, żeby nie wkładali niczego do opatrunku, jedzenie przyduszono opatrunkiem! ! W sumie starali się, ale brakowało im dobrej obsługi przez cały czas. W końcu to, co złamało plecy wielbłąda, to fakt, że moja żona i ja byliśmy w basenie, a parasol latał w powietrzu i wylądował na jej głowie. Lekarz wyszedł i odwiedził nas na wstrząs! ! ! Kierownik hotelu nie wydawał się myśleć, że musi przeprosić lub zapewnić, że poradzi sobie z podstawową przyczyną (luźne śruby na parasole przy basenie?). Naprawdę mam nadzieję, że nikt nie zostanie zabity następnym razem! ! !

keivanz2015
Wyjątkowy
2020-01-25

Cudowny hotel. . . Przystanek autobusowy przyjeżdżający z lotniska zatrzymuje się w odległości około 800 metrów, a na lotnisko zatrzymuje się zaledwie 300 metrów. Co godzinę jest autobus na lotnisko. Pokoje są po prostu idealne. Wzięliśmy ten z widokiem na plażę i morze. Mieliśmy piękny widok. Basen jest mały, ale dobry. Małe baseny z jacuzzi są niespodzianką. Śniadanie jest niesamowite. Ogromny spread. Jest mała stacja promowa, która zabierze Cię do Sant Antonio de Portmany za 5 euro w każdą stronę do 22 wieczorem. Bardzo wygodne Zajezdnia autobusowa do różnych miejsc znajduje się naprzeciwko portu Sant Antonio. Istnieją cogodzinne autobusy do Cala Bassa Cala Comte Cala Taridaetc. To miły relaks w samym kurorcie. Bar na dachu jest świetny ze wspaniałymi widokami i dobrym wyborem win. Dają ci darmową kartę na ręcznik. W sumie gorąco polecam. Nowy ośrodek i znacznie tańszy od pozostałych z tymi samymi wygodami.

SubramanianNatarajan

Amare Beach Hotel Ibiza - informacje

Dawny hotel Fiesta Milord w sezonie letnim 2019 powitał gości jako całkowicie przebudowany, 4-gwiazdkowy obiekt Amare Beach Hotel Ibiza. Na jego terenie znajdują się basen zewnętrzny, siłownia, 2 bary i 3 restauracje serwujące dania kuchni regionalnej, śródziemnomorskiej i międzynarodowej. Nowoczesny, elegancki wystrój zapewni wysoki standard wypoczynku. Hotel położony jest tuż przy plaży Cala de Bou i gwarantuje wspaniałe widoki na morze. Obiekt przeznaczony jest dla dorosłych gości (16+).

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Darmowe Wi-Fi
  • Piaszczysta plaża
  • Hotel 16+
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
  • Wybór Roku w portalu TripAdvisor

Położenie:

  • ok. 4 km od centrum Sant Antoni de Portmany
  • bezpośrednio przy plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 30 min
World map
Średnia ocena klientów:
Znakomity
(984 opinie)
(984 opinie)
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
  • SubramanianNatarajan2020-01-25
    Wyjątkowy

    Cudowny hotel. . . Przystanek autobusowy przyjeżdżający z lotniska zatrzymuje się w odległości około 800 metrów, a na lotnisko zatrzymuje się zaledwie 300 metrów. Co godzinę jest autobus na lotnisko. Pokoje są po prostu idealne. Wzięliśmy ten z widokiem na plażę i morze. Mieliśmy piękny widok. Basen jest mały, ale dobry. Małe baseny z jacuzzi są niespodzianką. Śniadanie jest niesamowite. Ogromny spread. Jest mała stacja promowa, która zabierze Cię do Sant Antonio de Portmany za 5 euro w każdą stronę do 22 wieczorem. Bardzo wygodne Zajezdnia autobusowa do różnych miejsc znajduje się naprzeciwko portu Sant Antonio. Istnieją cogodzinne autobusy do Cala Bassa Cala Comte Cala Taridaetc. To miły relaks w samym kurorcie. Bar na dachu jest świetny ze wspaniałymi widokami i dobrym wyborem win. Dają ci darmową kartę na ręcznik. W sumie gorąco polecam. Nowy ośrodek i znacznie tańszy od pozostałych z tymi samymi wygodami.

  • Amandajc1232020-01-06
    Wyjątkowy

    Ten hotel to inna klasa! ! ! Wszystko w tym jest WOW! W dość wystarczającej lokalizacji, ale tuż przy molo, aby w razie potrzeby zabrać łódź do San Antonia! Wybór śniadania był znacznie lepszy niż w jakimkolwiek innym europejskim hotelu, który odwiedziłem. Napoje i jedzenie kupione w hotelu są nieco drogie, ale myślę, że należy się tego spodziewać. Codziennie przy basenie znajdowała się piosenkarka na żywo, która tworzy dobry nastrój, lub zabierasz się do basenu i baru na dachu i po prostu odpoczywasz. Na pewno wrócę tu bez wątpienia!

  • Eeva M2019-07-23

    Lokalizacja jest piękna. Zatrzymałem się również w hotelu Marbella Amare, a problem z tym nowym hotelem na Ibizie polega na tym, że nawet jeśli nic pięknego nie działa z personelem. Nie wiedzą, co powiedzieć lub zrobić. Mój drogi hatt zniknął z mojego pokoju po sprzątaniu i nikt tak naprawdę się tym nie zajmował. Nie dbali o nas wystarczająco. Straszna obsługa także w restauracji. Mój przyjaciel zachorował również po zjedzeniu posiłku w restauracji. Lokalizacja była piękna, ale w Marbella również personel był naprawdę miły. Na Ibizie wszystko poszło nie tak, ale hotel był super piękny. Jedzenie nie było tak dobrze ugotowane, a ludzie zapomnieli serwować nam śniadanie. Marbella Amare była inna.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
Nr 1 w Polsce
Nr 1 w Polsce
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Obsługa w podróży 24/7
Obsługa w podróży 24/7

Dlaczego warto wybrać Amare Beach Hotel Ibiza

  • hotel dla dorosłych (16+)
  • nowoczesne wnętrza
  • pokoje z widokiem na morze

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Zobacz, co nowego na blogu TUI