pobyt wakacyjny
Hotel ma już swoje dni chwały za sobą, wymaga remontu ale również większej ilości profesjonalnego personelu. Pierwsze wrażenie słabe po przybyciu, brak pomocy z walizkami (jeden boy na wszystkich gości), stęchły zapach w holu, zresztą w korytarzach i pokojach również problem z sprawnym układem klimatyzacji. Rezerwowaliśmy pokój z widokiem na morze i dostaliśmy w ramach upgrade za platynowy status w programie Discovery junior suite z widokiem na ścianę i boczny widok na zatokę po interwencji przeniesiono nas do innego pokoju z lepszym widokiem na zatokę ale dopiero w drugi dzień pobytu, przed przyjazdem wysłałem mailem specjalnie prośbę do hotelu, aby przydzielono nam ładny pokój z widokiem bo to wyjazd z okazji urodzin żony, niestety nie postarali się, pierwszy raz zdarzyło nam się również aby hotel nie zostawił nawet kartki z życzeniami w dniu urodzin gościa słabo. Mieliśmy pokój z dostępem do Executive Club w którym na plus: 3h happy hours i jakość posiłków. Na minus: jakość napoi alkoholowych, brak obsługi klubu jedna osoba obsługi na kilkadziesiąt gości oznacza problem z czystością oraz uzupełnianiem produktów. Kids club czynny 4 godziny dziennie, syn był raz i się nudził a jego wymagania są niewielkie zwykle trudno go wyciągnąć po 8 godzinach grania w UNO, brak basenu dla dzieci. Udało się wyegzekwować wykupiony w pakiecie masaż ale zajęło nam to godzinę chodzenia od SPA do recepcji głównej nikt nie wiedział co zawiera wykupiony bezpośrednio na stronie hotelu pakiet...