Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Obsługa
- Czystość
- Pokoje
- Wartość
Hotel Gillieru Harbour - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- Leżaki i parasole w cenie
- Spa
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Wybór Roku w portalu TripAdvisor
Położenie:
- w centrum St. Paul's Bay
- ok. 600 m od plaży
- przy promenadzie
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Obsługa
- Czystość
- Pokoje
- Wartość
- DomGo7892021-10-10
Hotel oceniam przeciętnie. Nie podobały mi się śniadania, śniadania były typowo dla Brytyjczyków, tj. bekon, jajka i żadnych warzyw. Widok z pokoju przeciętny, pomimo wybrania opcji widoku na morze (widok był bardziej skierowany na restaurację aniżeli morze).
- MWJ02020-01-01Bardzo dobry
Właśnie jutro wyjeżdżamy z tego hotelu. Hotel ma już swoje lata i widać to po meblach itp. natomiast pokoje są dosyć czyste i codziennie sprzątane.Klimatyzacja o tej porze roku miała wystarczającą moc grzania i była cicha. Głośny jest system kanalizacyjny, słychać przelewającą się wodę. Z pokoi od strony morza piękny widok na zatokę. Śniadania angielskie (bekon, fasolka, jajka sadzone i na twardo, jajecznica z proszku, parówki, parzone pomidory, talarki ziemiaczano/cebulowe) różnego rodzaju płatki z mlekiem, smaczne, dobre owoce (większość z syropu, szczególnie ananasy, brzoskwinie) i świeże kiwi, jabłka i pomarańcze, brak świeżych warzyw. Jedyny problem to absolutnie ten sam zestaw bez jakiejkolwiek zmiany przez całe 7 dni. Dobra lokalizacja do spacerów promenadą w bardziej czystej okolicy Buggibby, W barze bardzo dobre ciasta i kawa. Americana 1,2 euro, kawa z ciastkiem 5,5 euro, na mieście smaczne jedzenie, obiad można zjeść za 10-15 euro.
- Alan M2020-03-16
Ten hotel jest idealną lokalizacją dla połączeń autobusowych i promowych. Pokój jest przestronny z pięknym widokiem na zatokę z balkonu. Śniadanie jest dobre z gorącym jedzeniem, pieczywem, płatkami zbożowymi itp. Personel wydaje się miły i przyjazny. Jednak rozczarowujące elementy są następujące. . . . . . goście otrzymali tylko jedną kartę kluczową na pokój, dozwolone tylko 2 saszetki herbaty, kawy, cukru i mleka dziennie, a prośby o więcej zostały odrzucone i zasugerowali, że goście kupią własną, płatność za sejf kosztuje 20 euro tygodniowo, brak wi - fi dostępny w pokojach, tylko w restauracji i salonie, odbiór telewizji w pokoju bardzo źle. Może to być przykładowy hotel, ale „szczypanie grosza”