Regent Warsaw Hotel Polska - Hotel
Regent Warsaw Hotel Polska - Hotel
Regent Warsaw Hotel Polska - Hotel
Regent Warsaw Hotel Polska - Hotel
Regent Warsaw Hotel Polska - Hotel
Regent Warsaw Hotel Polska - Hotel
Regent Warsaw Hotel Polska - Hotel
Regent Warsaw Hotel Polska - Hotel
Regent Warsaw Hotel Polska - Hotel
Regent Warsaw Hotel Polska - Hotel
Regent Warsaw Hotel Polska - Hotel
Regent Warsaw Hotel Polska - Hotel
Regent Warsaw Hotel Polska - Hotel
Regent Warsaw Hotel Polska - Hotel
Regent Warsaw Hotel Polska - Hotel

Regent Warsaw Hotel

WAW11012

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Goście cenią ten hotel za...

  • Jakość noclegu
  • Pokoje
  • Czystość
  • Obsługa
  • Wartość
  • Lokalizacja
Regent Warsaw Hotel Polska - Hotel
Regent Warsaw Hotel Polska - Hotel
Regent Warsaw Hotel Polska - Hotel
Regent Warsaw Hotel Polska - Hotel
Regent Warsaw Hotel Polska - Hotel
Regent Warsaw Hotel Polska - Hotel
Regent Warsaw Hotel Polska - Hotel
Regent Warsaw Hotel Polska - Hotel
Regent Warsaw Hotel Polska - Hotel
Regent Warsaw Hotel Polska - Hotel
Regent Warsaw Hotel Polska - Hotel
Regent Warsaw Hotel Polska - Hotel
Regent Warsaw Hotel Polska - Hotel
Regent Warsaw Hotel Polska - Hotel
Regent Warsaw Hotel Polska - Hotel
Znakomity
Wyjątkowy
2021-10-19

Hotel mimo upływu lat trzyma klasę. Lobby olbrzymie, dobra kuchnia. Pokoje czyste i przestronne. Gigantyczna łazienka. Jedynym mankamentem jest strasznie powolna obsługa w recepcji (jeśli jesteś cierpliwy to zniesiesz tą niedogodność).

Karol S
Wyjątkowy
2025-04-14

Wszystko na tip top! Pani Agnieszka z recepcji TO CUDO! Polecam wszystko! Wrócę obowiązkowo ! Dodatkowo Pan Edgar, przesympatyczny i pomocny :) Dziękuję za obsługę, pomoc i wszystko co otrzymałam. To była czysta przyjemność. Bardzo dziękuję, Solomiya Kozera

Solomiya K
Bardzo dobry
2024-11-03

Pokój dobrze wyposażony. Duże łóżka, wydajna klima, szybki Internet. W łazience wanna, prysznic i dobrej jakości kosmetyki. Z okna widok na ścianę. Atutem jest zadbany basen sporych rozmiarów i ładna siłownia. Śniadanie smaczne, spory wybór, ale bez ekstrawagancji. Room service sprawny i szybko reagujący na potrzeby gości.

Miguel P
2024-10-12

Ludzie zatrudnieni z przypadku o czym starzy pracownicy hotelu mówią. Na recepcji pracownik prxy meldunku informuje, że do pokoju superior 2-osobowego przysługują dwa śniadania w cenie, człowiek idzie na śniadanie i jednak dowiaduje się, że tylko jedna osoba może zjeść?!! Wyproszony z restauracji poszedłem wyjasnić sytuację, poprosiłem o telefon do osoby która mnie przyjmowała aby wyjasnic sytuacje - brak kontaktu, brak również menagera hotelu bo nie pracuje w weekendy. Drodzy pracownicy, jeśli śpicie na swojej zmianie to poproście kolegów aby drzwi przy recepcji koledzy otwierali dyskretnie bo ja nie chcę oglądać Waszego zmęczenia i niewyspania. Kolejna sprawa to nigdy hotel nie powinien dopuścić do sytuacji kiedy gość zaczyna się denerwować przy lobby, należy z takim gościem iść do osobnego pomieszczenia wyjaśnić sytuacje. Czy zaproponowali śniadanie? Tak ale honor nie pozwalał zejść do poziomu żebraka. Obecnie przy hotelu jest remont który w porannych godzinach akurat mnie obudził. Obsługa - 1 Lokalizacja - 1 za remont Pokoje czyste Polak głodny to zły

Dawid B
Bardzo dobry
2022-06-11

Bardzo fajny hotel, pokoje widać, że już stare, ale caly czas trzymaja poziom. Czysto. Jedyne zastrzezenie dotyczy sniadania - obsluga slaba, jakby nic sie jej nie chcialo. Jajka po benedyktynsku - obrzydliwe. Zamowilismy dwa - dla mnie i narzeczonej. Jedno surowe, z wylewajacym sie bialkiem, moje za to suche… zoltko sciete.

Domryga
Wyjątkowy
2021-10-19

Hotel mimo upływu lat trzyma klasę. Lobby olbrzymie, dobra kuchnia. Pokoje czyste i przestronne. Gigantyczna łazienka. Jedynym mankamentem jest strasznie powolna obsługa w recepcji (jeśli jesteś cierpliwy to zniesiesz tą niedogodność).

Karol S
Wyjątkowy
2025-04-14

Wszystko na tip top! Pani Agnieszka z recepcji TO CUDO! Polecam wszystko! Wrócę obowiązkowo ! Dodatkowo Pan Edgar, przesympatyczny i pomocny :) Dziękuję za obsługę, pomoc i wszystko co otrzymałam. To była czysta przyjemność. Bardzo dziękuję, Solomiya Kozera

Solomiya K

Regent Warsaw Hotel - informacje

Położony w samym sercu Warszawy, ten atrakcyjny hotel znajduje się na zachodnim brzegu Wisły. Zabytkowe centrum miasta, dzielnica biznesowa, centrum finansowe Puławska i liczne zabytki Warszawy znajdują się zaledwie kilka minut jazdy od hotelu. Na lotnisko można dojechać samochodem w około 15 minut.

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Darmowe Wi-Fi
  • Spa
  • Kryty basen
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI

Położenie:

  • ok. 4 km od centrum
  • dzielnica biznesowa, centrum finansowe Puławska i liczne zabytki Warszawy w okolicy
  • dworzec kolejowy Warszawa Centralna ok. 4 km
  • lotnisko ok. 8,2 km
World map
Wyznacz trasę dojazdu
Średnia ocena klientów:
Znakomity
(1612 opinii)
(1612 opinii)
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Czystość
    Obsługa
    Wartość
    Lokalizacja
  • Solomiya K2025-04-14
    Wyjątkowy

    Wszystko na tip top! Pani Agnieszka z recepcji TO CUDO! Polecam wszystko! Wrócę obowiązkowo ! Dodatkowo Pan Edgar, przesympatyczny i pomocny :) Dziękuję za obsługę, pomoc i wszystko co otrzymałam. To była czysta przyjemność. Bardzo dziękuję, Solomiya Kozera

  • Miguel P2024-11-03
    Bardzo dobry

    Pokój dobrze wyposażony. Duże łóżka, wydajna klima, szybki Internet. W łazience wanna, prysznic i dobrej jakości kosmetyki. Z okna widok na ścianę. Atutem jest zadbany basen sporych rozmiarów i ładna siłownia. Śniadanie smaczne, spory wybór, ale bez ekstrawagancji. Room service sprawny i szybko reagujący na potrzeby gości.

  • Dawid B2024-10-12

    Ludzie zatrudnieni z przypadku o czym starzy pracownicy hotelu mówią. Na recepcji pracownik prxy meldunku informuje, że do pokoju superior 2-osobowego przysługują dwa śniadania w cenie, człowiek idzie na śniadanie i jednak dowiaduje się, że tylko jedna osoba może zjeść?!! Wyproszony z restauracji poszedłem wyjasnić sytuację, poprosiłem o telefon do osoby która mnie przyjmowała aby wyjasnic sytuacje - brak kontaktu, brak również menagera hotelu bo nie pracuje w weekendy. Drodzy pracownicy, jeśli śpicie na swojej zmianie to poproście kolegów aby drzwi przy recepcji koledzy otwierali dyskretnie bo ja nie chcę oglądać Waszego zmęczenia i niewyspania. Kolejna sprawa to nigdy hotel nie powinien dopuścić do sytuacji kiedy gość zaczyna się denerwować przy lobby, należy z takim gościem iść do osobnego pomieszczenia wyjaśnić sytuacje. Czy zaproponowali śniadanie? Tak ale honor nie pozwalał zejść do poziomu żebraka. Obecnie przy hotelu jest remont który w porannych godzinach akurat mnie obudził. Obsługa - 1 Lokalizacja - 1 za remont Pokoje czyste Polak głodny to zły

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
Nr 1 w Polsce
Nr 1 w Polsce
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Lider atrakcyjnych cen 2019-2025
Obsługa w podróży 24/7
Obsługa w podróży 24/7

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Zobacz, co nowego na blogu TUI