Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
- Czystość
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Obsługa
- Wartość
Hilton Swinoujscie Resort & SPA - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- Dla rodzin
- Spa
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Lokalizacja
- Czystość
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Obsługa
- Wartość
- Sandra J2025-01-04
Opinia dla Hilton Świnoujście Resort & Spa Szanowni Państwo, Z przykrością muszę stwierdzić, że mój pobyt w Państwa hotelu był bardzo rozczarowujący i zdecydowanie nie spełnił standardów, jakich można oczekiwać od hotelu pięciogwiazdkowego. Po dopłaceniu 150 euro za pokój z widokiem na morze, otrzymałam pokój, z którego widok rozciągał się na parking i zaplecze techniczne aquaparku. To nie tylko niezgodne z obietnicą, ale wręcz wprowadzenie w błąd, co wpłynęło na moje ogólne niezadowolenie z pobytu. Jeśli chodzi o czystość w pokoju, to niestety również pozostawia ona wiele do życzenia. Oto szczegóły: • Brak szlafroków w pokoju. • Pokój nie był codziennie odkurzany, a kabina prysznicowa pozostawała brudna. • Odpływ w prysznicu był zapchany, co dodatkowo pogarszało komfort użytkowania. • Szklanki po wodzie nie były wymieniane – miałam wrażenie, że jedynym działaniem Housekeeping było pościelenie łóżka i wymiana ręczników. • Odżywka i szampon w łazience nie zostały uzupełnione przez cały czas mojego pobytu, co jest kolejnym przejawem braku dbałości o podstawowe potrzeby gości. Jak na hotel, w którym cena za noc wynosi 250 euro, jest to po prostu nieakceptowalne. Dodatkowo, brak możliwości połączenia telewizora z telefonem czy tabletem w celu korzystania z popularnych serwisów, takich jak Netflix, jest zaskakujące w dzisiejszych czasach i nie przystaje do standardów współczesnego hotelarstwa. Zgłaszałam ten problem do obsługi, jednak moje zgłoszenie zostało całkowicie zignorowane, co jest nie do przyjęcia. Co więcej, podczas jednej z rozmów z recepcją, Pan z obsługi zamiast być uprzejmy, powiedział do mnie niemiłym tonem: „Co jeszcze, 506?” Chciałabym podkreślić, że nie jesteśmy numerami pokojów, tylko ludźmi, i zasługujemy na szacunek. Takie traktowanie gości jest dla mnie nie do zaakceptowania w hotelu tej klasy. Śniadania również były ogromnym rozczarowaniem: • Brak zwykłego polskiego chleba w ofercie jest niezrozumiały. • Kuchnia Live była źle zorganizowana – czas oczekiwania na jajecznicę wynosił aż 15 minut. • Kelnerzy byli bardzo uprzejmi i starali się jak mogli, ale przy pełnym obłożeniu hotelu nie byli w stanie nadążyć z uprzątaniem brudnych talerzy, co potęgowało chaos. W strefie SPA również napotkałam problemy. Po saunie nie było możliwości schłodzenia się zimnym prysznicem, ponieważ, jak poinformowano mnie, armatura była uszkodzona. To tylko dopełniło obrazu niedbałości. Jedynym plusem mojego pobytu była restauracja sushi, która stoi na najwyższym poziomie. Obsługa była wyjątkowo profesjonalna i uprzejma, a jedzenie – wyśmienite. Jest to jedyny element, który spełnił moje oczekiwania wobec hotelu tej klasy. Porównując pobyt w Państwa hotelu do mojego doświadczenia w pobliskim Radisson Blue, muszę stwierdzić, że wybierając Hilton, popełniłam błąd. Zdecydowanie nie wrócę do Państwa hotelu i nie polecę go innym. Mam nadzieję, że Państwa kierownictwo wyciągnie odpowiednie wnioski z takich opinii, aby poprawić standard usług w przyszłości. Z poważaniem, Sandra Jerzykowska Pokój 506
- Monika S2024-12-17Wyjątkowy
Piękny hotel, położony tuż przy plaży. bardzo dobra restauracja i sushi bar. Duże spa z zewnętrznymi jacuzzi. Bardzo miła obsługa. Przepiękne widoki z pokoju. Niczego nie brakowało. Wart swojej ceny. Polecam wszystko na najwyższym poziomie.
- jbil562024-04-27Wyjątkowy
Świetny bar na 13 piętrze hotelu. Widok zachwycający. Doskonała. profesjonalna obsługa. Nie ma w Świnoujściu miejsca z piękniejszym widokiem na morze. Polecam każdemu kto chce wypić drinka w "pięknych okolicznościach tej przyrody". Do następnej wizyty.