Hotel Arka Medical SPA Polska - Hotel
Hotel Arka Medical SPA Polska - Hotel
Hotel Arka Medical SPA Polska - Hotel
Hotel Arka Medical SPA Polska - Hotel
Hotel Arka Medical SPA Polska - Hotel
Hotel Arka Medical SPA Polska - Hotel
Hotel Arka Medical SPA Polska - Hotel
Hotel Arka Medical SPA Polska - Hotel
Hotel Arka Medical SPA Polska - Hotel
Hotel Arka Medical SPA Polska - Hotel
Hotel Arka Medical SPA Polska - Hotel
Hotel Arka Medical SPA Polska - Hotel
Hotel Arka Medical SPA Polska - Hotel

Hotel Arka Medical SPA

WAW51066

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Jakość noclegu
  • Pokoje
  • Czystość
Hotel Arka Medical SPA Polska - Hotel
Hotel Arka Medical SPA Polska - Hotel
Hotel Arka Medical SPA Polska - Hotel
Hotel Arka Medical SPA Polska - Hotel
Hotel Arka Medical SPA Polska - Hotel
Hotel Arka Medical SPA Polska - Hotel
Hotel Arka Medical SPA Polska - Hotel
Hotel Arka Medical SPA Polska - Hotel
Hotel Arka Medical SPA Polska - Hotel
Hotel Arka Medical SPA Polska - Hotel
Hotel Arka Medical SPA Polska - Hotel
Hotel Arka Medical SPA Polska - Hotel
Hotel Arka Medical SPA Polska - Hotel
Dobry hotel
2022-07-01

Rezerwacja przez booking.com – hotel **** - pokój z małżeńskim łóżkiem – rodzina 2+1 – doba za niemałą kwotę >600zł – takie były założenia… Co dostajemy od Arka Medical SPA? Problem nr 1 – pokój nr 1 – zdublowany pokój, w którym na dzień dobry wita mnie Niemiec z pieskiem na kolanach. Szok! Myślę, błędy się zdarzają, idę do recepcji… Tam wina spada na nową recepcjonistkę która podobno popełniła błąd i wpisała pokój na innym piętrze… dodają voucher na kawę lub wino i kierują do (niby) właściwego pokoju… Problem 2 – pokój nr 2 – wchodzimy do niby właściwego pokoju (po wcześniej popełnionym błędzie Recepcji), a tu… pokój z 3 pojedynczymi łóżkami… WTF? Rezerwowałam i płaciłam za coś innego! Pytam zatem Recepcji co to za standardy i że takie traktowanie zmusza mnie do odwołania rezerwacji, bo to już druga pomyłka w Ich wydaniu. Recepcja zwołuje Dyrektora Hotelu, który próbuje łagodzić sytuację i proponuje (po długiej wymianie zdań) alternatywny pokój o tym samym standardzie (bo podobno tylko takie rozwiązanie może mieć miejsce jeśli dokonywałam rezerwacji bezzwrotnej)… Przystajemy na rozwiązanie (mimo już zszarganych nerwów) i dostajemy dodatkowo voucher 150zł na wykorzystanie w hotelu + obiadokolację gratis w ramach przeprosin… Problem 3 – pokój nr 3 – po kolejnej wycieczce: recepcja – pokój na 5 piętrze – recepcja – pokój na 4 piętrze – recepcja – pokój na 7 piętrze, z walizkami na wózku bagażowym (notabene windy są nieprzystosowane do nich i trzeba kręcić jak Kubica, i jeździć na 2 tury) + małe dziecko… wchodzimy do pokoju nr 3 i tam… jakieś jaja! Standard * (a nie jak rezerwowałam ****), gdzie sterowanym patykiem niczego bym nie tknęła, tym bardziej za >600zł/dobę!!! I bez łaski, voucherów i obiadokolacji… To już przelało czarę goryczy! Takie standardy to może oferować mi Pani Wiesia w niby pensjonacie (nie obrażając P. Wiesi), ale hotel twierdzący że ma ****, już moim zdaniem NIE! Skracając późniejszy obrót sytuacji. Okazało się, że jednak da się odwołać rezerwację i odzyskać pieniądze, a Pan Dyrektor Hotelu nieco zafałszował rzeczywistość twierdząc „że się nie da”. Odradzam wszystkim pobyt w tym hotelu. I jak nie mam w standardzie opisywani i oceny pobytów w danych hotelach, tak w tym przypadku robię wyjątek, bo też obsługa hotelu była co najmniej nieprofesjonalna, żeby nie napisać gorzej. NIGDY więcej ARKA MEDICAL SPA. Dziękuję booking.com za interwencje po zgłoszeniu skargi i pomoc w odzyskaniu pieniędzy.

monikawG2825FU
Wyjątkowy
2023-11-15

Świetny hotel. Nie ma możliwości nudzenia się. Atrakcje dla każdego, od przedszkolaka do seniora.Bardzo fajna sala zabaw, ładny widok z okna (budynek C), bardzo dobre śniadania, urozmaicone. Obiadokolacje też bardzo smaczne. W hotelu cały czas coś się dzieje, mimo że jest listopad! Niesamowity widok z kawiarni obrotowej i przepyszne desery w kawiarni. Ciekawa strefa saun - szkoda tylko, że niektórzy klienci nie pilnują swoich dzieci biegających i krzyczących w strefie relaksu w saunach - niestety trafiliśmy na taką rodzinkę. Jeśli coś mogłoby być poprawione, to może należałoby trochę odświeżyć brodzik i meble w pokojach. Poza tym super. Plaża czysta, do centrum trochę daleko, ale bardzo przyjemny spacer. W drugą stronę świetna ścieżka w pięknym parku. Myślę, że jeszcze wrócimy.

DominikaF365
2023-07-30

Pobyt w lipcu dla 5 osobowej rodziny, musze przyznac ze hotel daleki jest od akceptowalnych standardów. Zaczne od plusów: obsługa jest generalnie bardzo miła, im niżej pracownik stoi w hierarchi, tym bardziej miły, i odwrotnie. Szeregowi kelnerzy i sprzataczki - bardzo mili, pan z plakietką „Kierownik sali” już mniej i zamiast np. pokazac dokładnie gdzie jest wolny stolik dla 5 osób, macha tylko ręką i do wolnych stolików trzeba sie ścigać z innymi klientami. Room service praktycznie nie istnieje, rozmawiałem z Panią pokojówką, która powiedziała ze ma 120 pokoji do posprzątania. Ręczniki zeby wymienić trzeba włoźyć do brodzika albo zlewu (inaczej nie zmienia) wiec jest spora szansa ze jak sie wróci z plaży wczesnym popołudniem, to można się co najwyżej wytrzeć w brudny mokry ręcznik który od 6 godzin leży pod prysznicem. Brak sejfu w pokoju (miał być) zgłoszony w recepcji, 3 dni póżniej sejfu nadal brak. Do recepcji nie idzie się dodzwonić. Śniadanie OK, ale na obiadokolacje jest wybór 4 ciepłych dań. Trzy czwarte gošci hotelowych to rodziny z małymi dziećmi, wybór jedzenia dla dzieci ograniczony do jednego stolika z dwoma daniami do wyboru. Do obiadu w cenie pokoju wliczona jest wyłącznie woda, do śniadania są soki i kawa z automatu, za soki, piwo itp do obiadu trzeba już płacić. Znalezienie miejsca parkingowego graniczy z cudem, parking oczywiście płatny extra. Wifi do pokoju nie sięga (budynek D). Za to w pokoju są mrówki. Plusem jest bardzo miła i entuzjastyczna obsługa, zwłaszcza na szeregowym szczeblu. Fajna obrotowa kawiarnia ze smacznymi deserami. Generalnie rzecz biorąc, w przyszłości zarezerwowałbym gdzieś indziej, zwłaszcza biorąc pod uwage ceny za nocleg nie odbiegające cenom w kurortach nad Morzem Śródziemnym czy na Karaibach.

Sugarfr33
2023-06-20

To miała być moja podróż poślubna. Niestety brak przychylności ze strony hotelu i postawy pro aktywnej do klienta przyczynił się do braku możliwości skorzystania z pobytu w tym miejscu. Zamawiając rezerwacje w hotelu przez moja nieuwagę zarezerwowałam pobyt zamiast na 4 lipca - na 4 czerwca. Zaznaczam, ze sama rezerwacja odbyła się tez 4 czerwca, wiec trudno byłoby do hotelu dojechać. Kiedy otrzymałam potwierdzenie płatności, po prostu uznałam, ze rezerwacja jest aktywna a ja spokojnie wyjeżdżam za miesiąc. Nie zorientowałam się wówczas, ze popełniłam taki błąd w rezerwacji, ze zamiast lipiec wybrałam czerwiec. Bywałam w wielu hotelach i zdarzały się różne sytuacje mi czy znajomym, ale we wszystkich przypadkach można było się dogadać z managerami hotelów- oprócz tego. Przepadł mi cały pobyt a dyrektor hotelu odmówił mi 3-krotnie zmianę terminu, choć zaznaczyłam, ze może to być nawet październik czy listopad. Nie rozumiem kompletnie postawy pana dyrektora- dla takiego hotelu umożliwienie mi pobytu poza sezonem pokazałoby oblicze dobrego hotelu. Dla mnie- jako osoby prywatnej, która wyjeżdża raz na jakiś czas i zarabia na taki wyjazd ciężko- jest to duża strata. Absolutnie nie polecam tego miejsca, nie jest ono przyjazne normalnym bywalcom tylko nastawione na zarabianie pieniędzy. Kasa się zgadza- Ok. Nieważne żeby być w porządku wobec ludzi. Ja za pobyt zapłaciłam, chociaż z wyjazdu nie skorzystałam i nie mam możliwości skorzystać za zapłacone noclegi. Będę odradzać wszystkim znajomym i rodzinie i Państwu tez nie polecam.

el_bietak823
Wyjątkowy
2022-10-24

Byłam już kilka razy.z rodziną.z przyjaciółmi zawsze zadowolona, szczęśliwa i zrelaksowana .pyszna , wspaniała kuchnia, uprzejmy personel,pomocny ,życzliwy.miły room service całemu personelowi i obsłudze bardzo dziękuję.będę wracać.jak komuś przeszkadzają starsi goście to proszę do Mielna np .malkontenci zawsze się znajdą.

Spakamera
2022-07-01

Rezerwacja przez booking.com – hotel **** - pokój z małżeńskim łóżkiem – rodzina 2+1 – doba za niemałą kwotę >600zł – takie były założenia… Co dostajemy od Arka Medical SPA? Problem nr 1 – pokój nr 1 – zdublowany pokój, w którym na dzień dobry wita mnie Niemiec z pieskiem na kolanach. Szok! Myślę, błędy się zdarzają, idę do recepcji… Tam wina spada na nową recepcjonistkę która podobno popełniła błąd i wpisała pokój na innym piętrze… dodają voucher na kawę lub wino i kierują do (niby) właściwego pokoju… Problem 2 – pokój nr 2 – wchodzimy do niby właściwego pokoju (po wcześniej popełnionym błędzie Recepcji), a tu… pokój z 3 pojedynczymi łóżkami… WTF? Rezerwowałam i płaciłam za coś innego! Pytam zatem Recepcji co to za standardy i że takie traktowanie zmusza mnie do odwołania rezerwacji, bo to już druga pomyłka w Ich wydaniu. Recepcja zwołuje Dyrektora Hotelu, który próbuje łagodzić sytuację i proponuje (po długiej wymianie zdań) alternatywny pokój o tym samym standardzie (bo podobno tylko takie rozwiązanie może mieć miejsce jeśli dokonywałam rezerwacji bezzwrotnej)… Przystajemy na rozwiązanie (mimo już zszarganych nerwów) i dostajemy dodatkowo voucher 150zł na wykorzystanie w hotelu + obiadokolację gratis w ramach przeprosin… Problem 3 – pokój nr 3 – po kolejnej wycieczce: recepcja – pokój na 5 piętrze – recepcja – pokój na 4 piętrze – recepcja – pokój na 7 piętrze, z walizkami na wózku bagażowym (notabene windy są nieprzystosowane do nich i trzeba kręcić jak Kubica, i jeździć na 2 tury) + małe dziecko… wchodzimy do pokoju nr 3 i tam… jakieś jaja! Standard * (a nie jak rezerwowałam ****), gdzie sterowanym patykiem niczego bym nie tknęła, tym bardziej za >600zł/dobę!!! I bez łaski, voucherów i obiadokolacji… To już przelało czarę goryczy! Takie standardy to może oferować mi Pani Wiesia w niby pensjonacie (nie obrażając P. Wiesi), ale hotel twierdzący że ma ****, już moim zdaniem NIE! Skracając późniejszy obrót sytuacji. Okazało się, że jednak da się odwołać rezerwację i odzyskać pieniądze, a Pan Dyrektor Hotelu nieco zafałszował rzeczywistość twierdząc „że się nie da”. Odradzam wszystkim pobyt w tym hotelu. I jak nie mam w standardzie opisywani i oceny pobytów w danych hotelach, tak w tym przypadku robię wyjątek, bo też obsługa hotelu była co najmniej nieprofesjonalna, żeby nie napisać gorzej. NIGDY więcej ARKA MEDICAL SPA. Dziękuję booking.com za interwencje po zgłoszeniu skargi i pomoc w odzyskaniu pieniędzy.

monikawG2825FU
Wyjątkowy
2023-11-15

Świetny hotel. Nie ma możliwości nudzenia się. Atrakcje dla każdego, od przedszkolaka do seniora.Bardzo fajna sala zabaw, ładny widok z okna (budynek C), bardzo dobre śniadania, urozmaicone. Obiadokolacje też bardzo smaczne. W hotelu cały czas coś się dzieje, mimo że jest listopad! Niesamowity widok z kawiarni obrotowej i przepyszne desery w kawiarni. Ciekawa strefa saun - szkoda tylko, że niektórzy klienci nie pilnują swoich dzieci biegających i krzyczących w strefie relaksu w saunach - niestety trafiliśmy na taką rodzinkę. Jeśli coś mogłoby być poprawione, to może należałoby trochę odświeżyć brodzik i meble w pokojach. Poza tym super. Plaża czysta, do centrum trochę daleko, ale bardzo przyjemny spacer. W drugą stronę świetna ścieżka w pięknym parku. Myślę, że jeszcze wrócimy.

DominikaF365

Hotel Arka Medical SPA - informacje

Opis hotelu został przetłumaczony z języka angielskiego przez narzędzie DeepL

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Darmowe Wi-Fi
  • Piaszczysta plaża
  • Menu dla dzieci
  • Plac zabaw
  • Spa
  • Kryty basen
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI

Położenie:

  • ok. 4 km od stacji kolejowej w Kołobrzegu
  • bezpośrednio przy plaży
World map
Wyznacz trasę dojazdu
Średnia ocena klientów:
Dobry hotel
(358 opinii)
(358 opinii)
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Czystość
    Obsługa
    Wartość
  • DominikaF3652023-11-15
    Wyjątkowy

    Świetny hotel. Nie ma możliwości nudzenia się. Atrakcje dla każdego, od przedszkolaka do seniora.Bardzo fajna sala zabaw, ładny widok z okna (budynek C), bardzo dobre śniadania, urozmaicone. Obiadokolacje też bardzo smaczne. W hotelu cały czas coś się dzieje, mimo że jest listopad! Niesamowity widok z kawiarni obrotowej i przepyszne desery w kawiarni. Ciekawa strefa saun - szkoda tylko, że niektórzy klienci nie pilnują swoich dzieci biegających i krzyczących w strefie relaksu w saunach - niestety trafiliśmy na taką rodzinkę. Jeśli coś mogłoby być poprawione, to może należałoby trochę odświeżyć brodzik i meble w pokojach. Poza tym super. Plaża czysta, do centrum trochę daleko, ale bardzo przyjemny spacer. W drugą stronę świetna ścieżka w pięknym parku. Myślę, że jeszcze wrócimy.

  • Sugarfr332023-07-30

    Pobyt w lipcu dla 5 osobowej rodziny, musze przyznac ze hotel daleki jest od akceptowalnych standardów. Zaczne od plusów: obsługa jest generalnie bardzo miła, im niżej pracownik stoi w hierarchi, tym bardziej miły, i odwrotnie. Szeregowi kelnerzy i sprzataczki - bardzo mili, pan z plakietką „Kierownik sali” już mniej i zamiast np. pokazac dokładnie gdzie jest wolny stolik dla 5 osób, macha tylko ręką i do wolnych stolików trzeba sie ścigać z innymi klientami. Room service praktycznie nie istnieje, rozmawiałem z Panią pokojówką, która powiedziała ze ma 120 pokoji do posprzątania. Ręczniki zeby wymienić trzeba włoźyć do brodzika albo zlewu (inaczej nie zmienia) wiec jest spora szansa ze jak sie wróci z plaży wczesnym popołudniem, to można się co najwyżej wytrzeć w brudny mokry ręcznik który od 6 godzin leży pod prysznicem. Brak sejfu w pokoju (miał być) zgłoszony w recepcji, 3 dni póżniej sejfu nadal brak. Do recepcji nie idzie się dodzwonić. Śniadanie OK, ale na obiadokolacje jest wybór 4 ciepłych dań. Trzy czwarte gošci hotelowych to rodziny z małymi dziećmi, wybór jedzenia dla dzieci ograniczony do jednego stolika z dwoma daniami do wyboru. Do obiadu w cenie pokoju wliczona jest wyłącznie woda, do śniadania są soki i kawa z automatu, za soki, piwo itp do obiadu trzeba już płacić. Znalezienie miejsca parkingowego graniczy z cudem, parking oczywiście płatny extra. Wifi do pokoju nie sięga (budynek D). Za to w pokoju są mrówki. Plusem jest bardzo miła i entuzjastyczna obsługa, zwłaszcza na szeregowym szczeblu. Fajna obrotowa kawiarnia ze smacznymi deserami. Generalnie rzecz biorąc, w przyszłości zarezerwowałbym gdzieś indziej, zwłaszcza biorąc pod uwage ceny za nocleg nie odbiegające cenom w kurortach nad Morzem Śródziemnym czy na Karaibach.

  • el_bietak8232023-06-20

    To miała być moja podróż poślubna. Niestety brak przychylności ze strony hotelu i postawy pro aktywnej do klienta przyczynił się do braku możliwości skorzystania z pobytu w tym miejscu. Zamawiając rezerwacje w hotelu przez moja nieuwagę zarezerwowałam pobyt zamiast na 4 lipca - na 4 czerwca. Zaznaczam, ze sama rezerwacja odbyła się tez 4 czerwca, wiec trudno byłoby do hotelu dojechać. Kiedy otrzymałam potwierdzenie płatności, po prostu uznałam, ze rezerwacja jest aktywna a ja spokojnie wyjeżdżam za miesiąc. Nie zorientowałam się wówczas, ze popełniłam taki błąd w rezerwacji, ze zamiast lipiec wybrałam czerwiec. Bywałam w wielu hotelach i zdarzały się różne sytuacje mi czy znajomym, ale we wszystkich przypadkach można było się dogadać z managerami hotelów- oprócz tego. Przepadł mi cały pobyt a dyrektor hotelu odmówił mi 3-krotnie zmianę terminu, choć zaznaczyłam, ze może to być nawet październik czy listopad. Nie rozumiem kompletnie postawy pana dyrektora- dla takiego hotelu umożliwienie mi pobytu poza sezonem pokazałoby oblicze dobrego hotelu. Dla mnie- jako osoby prywatnej, która wyjeżdża raz na jakiś czas i zarabia na taki wyjazd ciężko- jest to duża strata. Absolutnie nie polecam tego miejsca, nie jest ono przyjazne normalnym bywalcom tylko nastawione na zarabianie pieniędzy. Kasa się zgadza- Ok. Nieważne żeby być w porządku wobec ludzi. Ja za pobyt zapłaciłam, chociaż z wyjazdu nie skorzystałam i nie mam możliwości skorzystać za zapłacone noclegi. Będę odradzać wszystkim znajomym i rodzinie i Państwu tez nie polecam.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
Nr 1 w Polsce
Nr 1 w Polsce
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Obsługa w podróży 24/7
Obsługa w podróży 24/7

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Zobacz, co nowego na blogu TUI