Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
- Pokoje
- Jakość noclegu
- Obsługa
- Wartość
- Czystość
Sopotorium Medical Resort - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Lokalizacja
- Pokoje
- Jakość noclegu
- Obsługa
- Wartość
- Czystość
- A5681NXrenia51522025-03-19Wyjątkowy
Bardzo przyjemny i czysty hotel, pokoje przestronne, urządzone stylowo. Jedynym minusem było brak kosmetyków w łazience - dostępne było jedynie mydło do rąk i żel 3 w 1 pod prysznic z firmy Ziaja, co niespecjalnie nam przeszkadzało. Z wyżywienia nie korzystaliśmy ale restauracja wyglądała dobrze, a ceny nie były zbyt wygórowane. Kilka razy w tygodniu w hotelu odbywają się różne eventy, np. wieczorem muzyka na żywo, poranny nordic walking. Polecam SPA, jest kameralne, można odpocząć, wszytsko jest czyste i zadbane. W cenie doby hotelowej można korzystać z sali cardio, basenu z jaccuzzi oraz strefy saun. Hotel położony jest w świetnej lokalizacji, spacerem 3 minuty od deptaku przy plaży. Do molo w Spocie pieszo 10-15 minut. W otoczeniu las i park, co sprzyja relaksowi. Na przeciwko hotelu znajduje się też przystanek. Byliśmy poza sezonem ale jesteśmy bardzo zadowoleni. Na pewno wrócimy!
- Agnieszka P2023-10-23
Bardzo źle wykonana usługa manicure hybrydowego. Pozalewane skórki, nie domalowany lakier, pozostałości starego lakieru , „Górki pagórki „ na każdym paznokciu - poprostu Katastrofa. Zadzwoniłam do centrum spa ale bez roszczeń tylko żeby poinformować i ostrzec bo miejsce tak prestiżowe nie może sobie pozwolić na taką tragiczną wizytówkę. Nie chciałam żadnych poprawek nawet zwrotu pieniędzy bo nie mam czasu tam jechać na co dostałam informację że zostaną mi zwrócone pieniądze napewno i po przemyśleniu uznałam że sumie słusznie i była bardzo pozytywnie zaskoczona. Kolejno dostałam drugi telefon że jednak mi nie zwrócą pieniędzy tylko mam sobie przyjść na poprawkę gdzie zaznaczyłam że nie mam takiej możliwości z powodów sytuacji w rodzinie to dostałam informację że ich to nie obchodzi nie mają mi do zaoferowania innej formy reklamacji że nie mam wyboru jak nie chce to mam sobie „spadać”. Koszt to 170 złotych wiec nie są to małe pieniądze, jest to napewno miejsce na poziome i obsługa fantastyczna ale niestety wykonany manicure jest tragiczny i podejście do reklamacji stawiając mnie w sytuacji bez decyzji jest napewno mocno przykre .
- LuQ12342023-03-18
To jest moj drugi raz w tym hotelu, i mialam nadzieje ze nie ostatni. Bardzo podoba mi sie to ze jestem blisko plazy, ze hotel jest dobrze zadbany, jedzenie jest dobre ( breakfast- polecam!), serwis przyjemy i mozna przyjechac z pupilem. Daje dwie gwiazdki poniewaz: 1. Nie ma dobrego zasiegu wifi w pokojach, trudno jest pracowac zdalnie, lub prowadzic rozmowy na zoomie. 2.Takze odejmuje gwiazdke za to ze nasz drugi pobyt jest duzo mniej przyjemny z powodu przyjazdu duzej grupy do hotelu ktora jest bardzo glosna, niestety sciany chyba nie maja dobrego wyciszenia, nasza druga noc juz przerwana z powodu krzykow w pokojach i na korytarzu. 3.W weekend spa i plywalnia przepakowana, za duzo ludzi wpuszczaja tez z zewnatrz... niestety odbiera to nieco sporo od atmosfery jaka reklamuja gosciom hotelu. Niestety ' odpoczynku ' tutaj w weekend, ani 'ciszy' nie ma.