Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Pokoje
Hotel Sandra Spa Karpacz - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Menu dla dzieci
- Dla rodzin
- Plac zabaw
- Spa
- Kryty basen
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Czystość
- Obsługa
- Wartość
- Mariusz Ś2024-05-07Bardzo dobry
Spory kompleks hotelowy + spa w centrum Karpacza. Łatwy dojazd i duży parking. Poprawna, kompetentna obsługa. Jedzenie dobre (obiady to trochę nie moje smaki, ale generalnie nieźle). Fajne pokoje. Dobre zaplecze konferencyjne. W miarę szybkie wifi. W zasadzie zasłużone 4*, ale niektóre rzeczy to jakby efekt dawniejszego rozpędu. Generalnie O.K.
- Seba L2024-01-24
Byliśmy gośćmi hotelu w dniach 19-23.01.2024 r. - czyli niestety dotyczyła nas ewakuacja podczas pożaru. Ale od początku...hotel robi naprawdę dobre pierwsze wrażenie pod względem lokalizacji, wyglądu zewnętrznego i w sumie pierwszych kroków w obiekcie również. Nie można mieć zastrzeżeń do pokoi, gdyż rzeczywiście są na godnym poziomie. Podobne zdanie mamy na temat basenu, który faktycznie może oferować dość dużo atrakcji zarówno dla dorosłych, jak również dzieci. Jednak to wszystko bez odpowiedniego zarządzania i organizacji to tylko mury... Po kolei - od piątku do wtorku nikt z obsługi nie pojawił się w celu posprzątania pokoju!!! Dopiero na nasze wyraźne życzenie w recepcji ktoś łaskawie opróżnił przepełnione śmietniki w pokoju. Jedna Pani w recepcji udziela informacji, że sprzątanie odbywa się codziennie, inna, że na życzenia. Sami nie wiedzą jak to funkcjonuje!!! Wszędzie w hotelu wiszą informacje o animacjach dla dzieci. Przykładowo w poniedziałki między 18-20 powinno być mini disco dla dzieci. Żona z dziećmi wchodzi do miejsca gdzie miało się odbyć o 18:15, a tam inni goście przekazują, że atrakcji nie będzie bo Pani nie dojechała... I tak jeszcze w kilku innych przypadkach. Na basenie niewątpliwą atrakcją jest osobny basen z falą puszczaną o każdej pełnej godzinie. Czekamy w napięciu, nic się nie dzieje więc podchodzimy do ratownika, który uruchamia atrakcję zapytać jak sytuacja - Pan z wielkim oburzeniem i nogami rozłożonymi ze "zmęczenia" stwierdził, że to nie jego problem i jakim prawem w ogóle można zadawać mu takie pytanie!!! Oczywiście potwierdzamy, że w hotelu ze strefą SPA za szlafroki trzeba płacić dodatkowo, podobnie jak za wejście do strefy saun!!! Windy chwilami przed zatrzymaniem dostają takiej wibracji, że człowiek robi się blady na myśl co może się wydarzyć itd. itd. A teraz wisienka na torcie, czyli dzień pożaru. Oczywiście zdarzenie losowe i to, że mogło się wydarzyć rozumiemy. Jednak po opanowaniu sytuacji hotel wrócił do normalnego funkcjonowania bez kręgielni, sali bilardowej, salonu gier, pubu, weekendowej dyskoteki czyli ilość dostępnych atrakcji diametralnie została ograniczona. Tak naprawdę został basen! Dlatego też postanowiliśmy zapytać czy w związku z tym hotel przewiduje jakąś formę rekompensaty??? W lobby skierowano nas do działu marketingu... Proszę wybaczyć, ale to nie poszkodowani goście powinni biegać na zarządzającymi!!! Pracownicy lobby są dla nas miejscem gdzie każdy szuka informacji i w naszej opinii powinni być przygotowani przez kadrę do udzielenia rzeczowej informacji. Potwierdzamy również, że po pożarze w hotelu bardzo wyraźnie czuć zapach spalenizny. Kończąc byłoby niegrzecznie z naszej strony gdybyśmy nie pochwalili obsługi i kucharzy pracujących a Kawiarni przy lobby. Naprawdę ludzie godni polecenia i jedzenie tam podawane na wysokim poziomie!!! Dla nas hotel tak jak w naszej opinii na 1 gwiazdkę!!!
- 20pawelx2023-03-28Bardzo dobry
Hotel dobrze zlokalizowany, fajna czesc spa. Jedzenie dosc smaczne i urozmaicone, jrdnak nie zawsze wystarczyło dla każdego. Basen, aquapark zdecydowanie wymaga odnowienia, sauny bardzo fajne , ale aquapark dosc ciemny i wymaga chyba odnowienia. Obok hotelu boisko, w samym hotelu siłownia z super widokiem. Pub w porzadku, brakuje jednak możliwosci zjedzenia czegos do piwa, kregle ok. Obsługa była w wiekszosci miła