Iberostar Selection Lagos Algarve Portugalia - Hotel
Iberostar Selection Lagos Algarve Portugalia - Hotel
Iberostar Selection Lagos Algarve Portugalia - Hotel
Iberostar Selection Lagos Algarve Portugalia - Hotel
Iberostar Selection Lagos Algarve Portugalia - Hotel
Iberostar Selection Lagos Algarve Portugalia - Hotel
Iberostar Selection Lagos Algarve Portugalia - Hotel
Iberostar Selection Lagos Algarve Portugalia - Hotel
Iberostar Selection Lagos Algarve Portugalia - Hotel
Iberostar Selection Lagos Algarve Portugalia - Hotel
Iberostar Selection Lagos Algarve Portugalia - Hotel
Iberostar Selection Lagos Algarve Portugalia - Hotel
Iberostar Selection Lagos Algarve Portugalia - Hotel
Iberostar Selection Lagos Algarve Portugalia - Hotel
Iberostar Selection Lagos Algarve Portugalia - Hotel
Iberostar Selection Lagos Algarve Portugalia - Hotel
Iberostar Selection Lagos Algarve Portugalia - Hotel
Iberostar Selection Lagos Algarve Portugalia - Hotel
Iberostar Selection Lagos Algarve Portugalia - Hotel
Iberostar Selection Lagos Algarve Portugalia - Hotel
Iberostar Selection Lagos Algarve Portugalia - Hotel
Iberostar Selection Lagos Algarve Portugalia - Hotel
Iberostar Selection Lagos Algarve Portugalia - Hotel
Iberostar Selection Lagos Algarve Portugalia - Hotel
Iberostar Selection Lagos Algarve Portugalia - Hotel

Iberostar Selection Lagos Algarve

FAO12350

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Goście cenią ten hotel za...

  • Jakość noclegu
  • Pokoje
  • Czystość
  • Lokalizacja
  • Obsługa
  • Wartość
Iberostar Selection Lagos Algarve Portugalia - Hotel
Iberostar Selection Lagos Algarve Portugalia - Hotel
Iberostar Selection Lagos Algarve Portugalia - Hotel
Iberostar Selection Lagos Algarve Portugalia - Hotel
Iberostar Selection Lagos Algarve Portugalia - Hotel
Iberostar Selection Lagos Algarve Portugalia - Hotel
Iberostar Selection Lagos Algarve Portugalia - Hotel
Iberostar Selection Lagos Algarve Portugalia - Hotel
Iberostar Selection Lagos Algarve Portugalia - Hotel
Iberostar Selection Lagos Algarve Portugalia - Hotel
Iberostar Selection Lagos Algarve Portugalia - Hotel
Iberostar Selection Lagos Algarve Portugalia - Hotel
Iberostar Selection Lagos Algarve Portugalia - Hotel
Iberostar Selection Lagos Algarve Portugalia - Hotel
Iberostar Selection Lagos Algarve Portugalia - Hotel
Iberostar Selection Lagos Algarve Portugalia - Hotel
Iberostar Selection Lagos Algarve Portugalia - Hotel
Iberostar Selection Lagos Algarve Portugalia - Hotel
Iberostar Selection Lagos Algarve Portugalia - Hotel
Iberostar Selection Lagos Algarve Portugalia - Hotel
Iberostar Selection Lagos Algarve Portugalia - Hotel
Iberostar Selection Lagos Algarve Portugalia - Hotel
Iberostar Selection Lagos Algarve Portugalia - Hotel
Iberostar Selection Lagos Algarve Portugalia - Hotel
Iberostar Selection Lagos Algarve Portugalia - Hotel
Znakomity
Wyjątkowy
2019-05-21

HOTEL nowy, piękny z dużymi pokojami ,wspaniale urządzonymi w spokojnej okolicy , dwie umywalki, wanna w pokoju, natrysk z deszczownica, komplet kosmetyków do dyspozycji lodówka, tv świetnie wkomponowany w lustro , wszystko działa bez zarzutu- tu można odpoczywać w luksusowych warunkach -BAJKA, Bardzo smaczna kuchnia w restauracjach hotelu, dania urozmaicone i wspaniale doprawione , kucharze wiedzą co robią..Podgrzewany wewnętrzny basen z bardzo ciepła wodą.Obsługa i recepcja na najwyższym poziomie Hotel czysty wewnątrz jak i na zewnątrz. Jak tylko będę w tej okolicy to tylko tam chciałbym mieszkać, Polecam go innym lubiącym luksus tu się nie zawiodą - na stronie internetowej iberostara w przystępnych cenach jak na to co oferuje.

centromed
Wyjątkowy
2023-06-15

Tygodniowy pobyt w tym hotelu nakierowany był na zwiedzanie bajecznego wybrzeża Algarve. Byliśmy już w kilku hotelach tej sieci i wybieraliśmy je zawsze ze względu na ich wysoką jakość i standardy obsługi klienta. I szczerze mówiąc nie liczyliśmy specjalnie, że tu będzie inaczej. Jak się jednak okazało, w tym hotelu można jego gości zaskoczyć jakością obsługi i atmosferą komfortu rzadko spotykaną w innych obiektach. Od samego wejścia i procesu zameldowania czuliśmy się jak goście kategorii VIP. Personel recepcji - specjalne podziękowania i pozdrowienia dla Vitora, Mateusa, Oleha i Andrea, którzy przez cały nasz pobyt niemal czytali w naszych myślach, troszcząc się o komfort naszego pobytu, pomagając nam w organizacji naszej aktywności w samym hotelu jak i poza nim. Posiłki w hotelowej restauracji to wzniesiona na wyżyny, niemal pałacowa jakość obsługi z indywidualnym podejściem (concierge) do każdego pojawiającego gościa, z odprowadzeniem do wybranego przez niego stolika (do wyboru: wewnątrz/ na zewnątrz: na słońcu/pod parasolem/ w cieniu... Po zajęciu miejsca wyrastał jak z pod ziemi kelner/kelnerka przyjmujący zamówienie na wybrane napoje, a my kierowaliśmy się do przebogatego zestawu szwedzkich stołów, które codziennie zaskakiwały nas czymś nowym. Nie będę rozpisywał się nad dostępną listą dań z oferty hotelowej restauracji, bo musiałbym na ten temat napisać osobny artykuł, wspomnę tylko, iż mimo wielu prób nie udało nam się w ciągu tygodnia spróbować wszystkiego, na co mieliśmy ochotę... P.S. O sprawności restauracyjnej obsługi świadczy fakt, iż każdy talerz po zjedzeniu kolejnej potrawy nie stał dłużej na naszym stoliku niż pół minuty, zabierany przez kelnerów i dający miejsce nowo przyniesionym potrawom. Jeśli chodzi o strefę około basenową (są 3), to jeden z nielicznych hoteli, w którym przez cały pobyt nie było ani razu problemu z dostępnością leżaków i parasoli. Wisienką na torcie w tym obszarze byli krążący co chwilę wśród parasoli kelnerzy, zbierający od gości zamówienia z bogatego katalogu napojów i drinków. I wreszcie sfera porządku i czystości: pokoje sprzątane codziennie, panie sprzątaczki bez problemu dostosowywały się do wygodnego dla gości czasu realizacji swoich obowiązków, często nawet popołudniową porą. Dodam, że sprzątanie było przeprowadzane wzorcowo. To sama ocena odnosi się do utrzymania czystości w całym obiekcie, w tym również strefy basenów. I na koniec chyba najważniejsze: wspólnym mianownikiem wszystkich opisanych powyżej sytuacji był permanentny (i naturalny) uśmiech na twarzach WSZYSTKICH osób z obsługi hotelu, z którymi mieliśmy kontakt. Nigdy przedtem niczego takiego nie doświadczyliśmy. Pisałem na początku, że celem naszej wycieczki do Algarve było zwiedzanie jego pięknego wybrzeża - pierwszy raz na wakacjach mieliśmy z żoną dylemat, czy spędzać czas w hotelu, pławiąc się w oferowanym przez hotel luksusie i jego perfekcyjnej obsługi, czy realizować planowany cel zwiedzania... Na szczęście finalnie udało nam się pogodzić oba te aspekty, choć nie w założonej dla zwiedzania proporcji czasu. Na pewno tu wrócimy.

Andrzej580124
Bardzo dobry
2022-08-14

Hotel położony na obrzeżach Lagos. Dość daleko do restauracji,atrakcji sklepów. Czyste pokoje, obsługa -miła, ale jak pojawia się problem niektóre osoby stawały się niemile opryskliwe. Jedzenie doskonałe ale płacenie za wodę kranową 3 euro do posiłków to znaczna przesada

radeksamsel
Bardzo dobry
2022-07-24

Zacznę od plusów: - hotel wyglada jakby był wybudowany albo gruntownie wyremontowany jakies 10-12 lat temu. Sadząc po jakości wykończenia wtedy musiał robić wrażenie - teraz już ewidentnie wymaga remontu i zamiany wystroju. Ale poza tym jest czysty, pokoje są bardzo przestronne i zdecydowana większość z nich ma pełny albo częściowy widok na plażę i morze. - obsługa jest bardzo miła i dobrze mówi po angielsku i co ważne jest jej dużo - łatwo złożyć zamówienie i wszystkie wspólne przestrzenie są na bieżąco sprzątane - to widać było szczególnie w restauracji gdzie bez względu na to czy był to początek czy koniec posiłku było czysto - hotel jest relatywnie blisko plaży - 5-7 min na piechotę od publicznej plaży - bufet śniadaniowy dość zróżnicowany a samo jędzenie dobrej jakości - szczególnie dobry był duży wybór warzyw i pieczywa, kawa też dość dobra - hotel ewidentnie stawia na ekologię - mi bardzo sie podobał brak słomek oraz stacje na wodę, którą każdy mógł sobie nabrać do karafki - hotel ma ok 200 pokoi wiec ilość nie zużytych butelek plastikowych musi być konkretna - jeśli ktoś jest fanem wieczornego drinka to polecam All-inclusive - w ramach tej opcji jest dość szeroki wybór markowych alkoholi i całkiem znośnych drinków. Minusy: - hotel ma tylko jedną restaurację w formie bufetu - my byliśmy tydzień i ewidentnie dania sie powtarzały i co tu dużo gadać były z podgrzewaczy, był co prawda bar przy basenie, który w porze lunchu oferował kilka potraw a la carte ale to trochę mało, - hotel ma dwa baseny zewnętrzne dość duże ale ilość leżaków zdecydowanie nie wystarczająca - trzeba było je rezerwować z samego rana (słabe jak na 5* i to do tego Selection) - wymiany wymagałby same leżaki a przynajmniej materace - były już mocno dojechanie i po prostu brudne - na terenie hotelu bardzo kuleje roślinność - przy basenie rosło kilka kikutów, które kiedyś były palmami ale teraz bardziej straszą niż dodają uroku, - nie trafiliśmy na ślady jakiś animacji dla dzieci (nie specialnie ich szukaliśmy ale w takich obiektach zazwyczaj to jest lepiej zorganizowane) - no i chyba największa wada hotelu to jego otoczenie - ani ładne, ani zielone, takie sobie miasteczko lekko zasyfiałe i bez żadnego klimatu - jeśli kto chce się przejść to jedynie plażą. Na Google Maps hotel ma ocenę 4,7 - moim zdaniem to za dużo - ja bym raczej dał 4,3.

151andrzejj
Wyjątkowy
2022-07-06

Hotel na bardzo dobrym poziomie, świetna obsługa, smaczna kuchnia, czysto, spokojnie, blisko Lagos-taksówką 5 minut, hotel dla odpoczynku, mało animacji w dzień, wieczorem codziennie atrakcja, muzyka na żywo, taniec, śpiew Fado, większość dorosłych, mało dzieci. Spokój.. cisza... relaks

ma_gorzatag727
Wyjątkowy
2019-05-21

HOTEL nowy, piękny z dużymi pokojami ,wspaniale urządzonymi w spokojnej okolicy , dwie umywalki, wanna w pokoju, natrysk z deszczownica, komplet kosmetyków do dyspozycji lodówka, tv świetnie wkomponowany w lustro , wszystko działa bez zarzutu- tu można odpoczywać w luksusowych warunkach -BAJKA, Bardzo smaczna kuchnia w restauracjach hotelu, dania urozmaicone i wspaniale doprawione , kucharze wiedzą co robią..Podgrzewany wewnętrzny basen z bardzo ciepła wodą.Obsługa i recepcja na najwyższym poziomie Hotel czysty wewnątrz jak i na zewnątrz. Jak tylko będę w tej okolicy to tylko tam chciałbym mieszkać, Polecam go innym lubiącym luksus tu się nie zawiodą - na stronie internetowej iberostara w przystępnych cenach jak na to co oferuje.

centromed
Wyjątkowy
2023-06-15

Tygodniowy pobyt w tym hotelu nakierowany był na zwiedzanie bajecznego wybrzeża Algarve. Byliśmy już w kilku hotelach tej sieci i wybieraliśmy je zawsze ze względu na ich wysoką jakość i standardy obsługi klienta. I szczerze mówiąc nie liczyliśmy specjalnie, że tu będzie inaczej. Jak się jednak okazało, w tym hotelu można jego gości zaskoczyć jakością obsługi i atmosferą komfortu rzadko spotykaną w innych obiektach. Od samego wejścia i procesu zameldowania czuliśmy się jak goście kategorii VIP. Personel recepcji - specjalne podziękowania i pozdrowienia dla Vitora, Mateusa, Oleha i Andrea, którzy przez cały nasz pobyt niemal czytali w naszych myślach, troszcząc się o komfort naszego pobytu, pomagając nam w organizacji naszej aktywności w samym hotelu jak i poza nim. Posiłki w hotelowej restauracji to wzniesiona na wyżyny, niemal pałacowa jakość obsługi z indywidualnym podejściem (concierge) do każdego pojawiającego gościa, z odprowadzeniem do wybranego przez niego stolika (do wyboru: wewnątrz/ na zewnątrz: na słońcu/pod parasolem/ w cieniu... Po zajęciu miejsca wyrastał jak z pod ziemi kelner/kelnerka przyjmujący zamówienie na wybrane napoje, a my kierowaliśmy się do przebogatego zestawu szwedzkich stołów, które codziennie zaskakiwały nas czymś nowym. Nie będę rozpisywał się nad dostępną listą dań z oferty hotelowej restauracji, bo musiałbym na ten temat napisać osobny artykuł, wspomnę tylko, iż mimo wielu prób nie udało nam się w ciągu tygodnia spróbować wszystkiego, na co mieliśmy ochotę... P.S. O sprawności restauracyjnej obsługi świadczy fakt, iż każdy talerz po zjedzeniu kolejnej potrawy nie stał dłużej na naszym stoliku niż pół minuty, zabierany przez kelnerów i dający miejsce nowo przyniesionym potrawom. Jeśli chodzi o strefę około basenową (są 3), to jeden z nielicznych hoteli, w którym przez cały pobyt nie było ani razu problemu z dostępnością leżaków i parasoli. Wisienką na torcie w tym obszarze byli krążący co chwilę wśród parasoli kelnerzy, zbierający od gości zamówienia z bogatego katalogu napojów i drinków. I wreszcie sfera porządku i czystości: pokoje sprzątane codziennie, panie sprzątaczki bez problemu dostosowywały się do wygodnego dla gości czasu realizacji swoich obowiązków, często nawet popołudniową porą. Dodam, że sprzątanie było przeprowadzane wzorcowo. To sama ocena odnosi się do utrzymania czystości w całym obiekcie, w tym również strefy basenów. I na koniec chyba najważniejsze: wspólnym mianownikiem wszystkich opisanych powyżej sytuacji był permanentny (i naturalny) uśmiech na twarzach WSZYSTKICH osób z obsługi hotelu, z którymi mieliśmy kontakt. Nigdy przedtem niczego takiego nie doświadczyliśmy. Pisałem na początku, że celem naszej wycieczki do Algarve było zwiedzanie jego pięknego wybrzeża - pierwszy raz na wakacjach mieliśmy z żoną dylemat, czy spędzać czas w hotelu, pławiąc się w oferowanym przez hotel luksusie i jego perfekcyjnej obsługi, czy realizować planowany cel zwiedzania... Na szczęście finalnie udało nam się pogodzić oba te aspekty, choć nie w założonej dla zwiedzania proporcji czasu. Na pewno tu wrócimy.

Andrzej580124

Iberostar Selection Lagos Algarve - informacje

Iberostar Selection Lagos Algarve, z fantastyczną lokalizacją z widokiem na plażę Meia Praia w Lagos, jest idealnym miejscem na spędzenie wyjątkowych dni w niepowtarzalnym otoczeniu. Do dyspozycji gości oddano 4 baseny (w tym 1 dla dzieci), strefę spa, siłownię, restaurację serwującą dania kuchni międzynarodowej oraz 3 bary. Dodatkowym atutem jest oferta sportów wodnych dostępna na plaży. Z myślą o najmłodszych gościach przygotowano miniklub i plac zabaw. Relaks po aktywnym dniu zapewnią komfortowe pokoje, z których część posiada widok na ocean.

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Darmowe Wi-Fi
  • Piaszczysta plaża
  • Dla rodzin
  • Plac zabaw
  • Spa
  • Kryty basen
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
  • Wybór Roku w portalu TripAdvisor

Położenie:

  • ok. 5 km od centrum Lagos
  • ok. 100 m od plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 150 min
World map
Średnia ocena klientów:
Znakomity
(2597 opinii)
(2597 opinii)
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Czystość
    Lokalizacja
    Obsługa
    Wartość
  • Andrzej5801242023-06-15
    Wyjątkowy

    Tygodniowy pobyt w tym hotelu nakierowany był na zwiedzanie bajecznego wybrzeża Algarve. Byliśmy już w kilku hotelach tej sieci i wybieraliśmy je zawsze ze względu na ich wysoką jakość i standardy obsługi klienta. I szczerze mówiąc nie liczyliśmy specjalnie, że tu będzie inaczej. Jak się jednak okazało, w tym hotelu można jego gości zaskoczyć jakością obsługi i atmosferą komfortu rzadko spotykaną w innych obiektach. Od samego wejścia i procesu zameldowania czuliśmy się jak goście kategorii VIP. Personel recepcji - specjalne podziękowania i pozdrowienia dla Vitora, Mateusa, Oleha i Andrea, którzy przez cały nasz pobyt niemal czytali w naszych myślach, troszcząc się o komfort naszego pobytu, pomagając nam w organizacji naszej aktywności w samym hotelu jak i poza nim. Posiłki w hotelowej restauracji to wzniesiona na wyżyny, niemal pałacowa jakość obsługi z indywidualnym podejściem (concierge) do każdego pojawiającego gościa, z odprowadzeniem do wybranego przez niego stolika (do wyboru: wewnątrz/ na zewnątrz: na słońcu/pod parasolem/ w cieniu... Po zajęciu miejsca wyrastał jak z pod ziemi kelner/kelnerka przyjmujący zamówienie na wybrane napoje, a my kierowaliśmy się do przebogatego zestawu szwedzkich stołów, które codziennie zaskakiwały nas czymś nowym. Nie będę rozpisywał się nad dostępną listą dań z oferty hotelowej restauracji, bo musiałbym na ten temat napisać osobny artykuł, wspomnę tylko, iż mimo wielu prób nie udało nam się w ciągu tygodnia spróbować wszystkiego, na co mieliśmy ochotę... P.S. O sprawności restauracyjnej obsługi świadczy fakt, iż każdy talerz po zjedzeniu kolejnej potrawy nie stał dłużej na naszym stoliku niż pół minuty, zabierany przez kelnerów i dający miejsce nowo przyniesionym potrawom. Jeśli chodzi o strefę około basenową (są 3), to jeden z nielicznych hoteli, w którym przez cały pobyt nie było ani razu problemu z dostępnością leżaków i parasoli. Wisienką na torcie w tym obszarze byli krążący co chwilę wśród parasoli kelnerzy, zbierający od gości zamówienia z bogatego katalogu napojów i drinków. I wreszcie sfera porządku i czystości: pokoje sprzątane codziennie, panie sprzątaczki bez problemu dostosowywały się do wygodnego dla gości czasu realizacji swoich obowiązków, często nawet popołudniową porą. Dodam, że sprzątanie było przeprowadzane wzorcowo. To sama ocena odnosi się do utrzymania czystości w całym obiekcie, w tym również strefy basenów. I na koniec chyba najważniejsze: wspólnym mianownikiem wszystkich opisanych powyżej sytuacji był permanentny (i naturalny) uśmiech na twarzach WSZYSTKICH osób z obsługi hotelu, z którymi mieliśmy kontakt. Nigdy przedtem niczego takiego nie doświadczyliśmy. Pisałem na początku, że celem naszej wycieczki do Algarve było zwiedzanie jego pięknego wybrzeża - pierwszy raz na wakacjach mieliśmy z żoną dylemat, czy spędzać czas w hotelu, pławiąc się w oferowanym przez hotel luksusie i jego perfekcyjnej obsługi, czy realizować planowany cel zwiedzania... Na szczęście finalnie udało nam się pogodzić oba te aspekty, choć nie w założonej dla zwiedzania proporcji czasu. Na pewno tu wrócimy.

  • radeksamsel2022-08-14
    Bardzo dobry

    Hotel położony na obrzeżach Lagos. Dość daleko do restauracji,atrakcji sklepów. Czyste pokoje, obsługa -miła, ale jak pojawia się problem niektóre osoby stawały się niemile opryskliwe. Jedzenie doskonałe ale płacenie za wodę kranową 3 euro do posiłków to znaczna przesada

  • 151andrzejj2022-07-24
    Bardzo dobry

    Zacznę od plusów: - hotel wyglada jakby był wybudowany albo gruntownie wyremontowany jakies 10-12 lat temu. Sadząc po jakości wykończenia wtedy musiał robić wrażenie - teraz już ewidentnie wymaga remontu i zamiany wystroju. Ale poza tym jest czysty, pokoje są bardzo przestronne i zdecydowana większość z nich ma pełny albo częściowy widok na plażę i morze. - obsługa jest bardzo miła i dobrze mówi po angielsku i co ważne jest jej dużo - łatwo złożyć zamówienie i wszystkie wspólne przestrzenie są na bieżąco sprzątane - to widać było szczególnie w restauracji gdzie bez względu na to czy był to początek czy koniec posiłku było czysto - hotel jest relatywnie blisko plaży - 5-7 min na piechotę od publicznej plaży - bufet śniadaniowy dość zróżnicowany a samo jędzenie dobrej jakości - szczególnie dobry był duży wybór warzyw i pieczywa, kawa też dość dobra - hotel ewidentnie stawia na ekologię - mi bardzo sie podobał brak słomek oraz stacje na wodę, którą każdy mógł sobie nabrać do karafki - hotel ma ok 200 pokoi wiec ilość nie zużytych butelek plastikowych musi być konkretna - jeśli ktoś jest fanem wieczornego drinka to polecam All-inclusive - w ramach tej opcji jest dość szeroki wybór markowych alkoholi i całkiem znośnych drinków. Minusy: - hotel ma tylko jedną restaurację w formie bufetu - my byliśmy tydzień i ewidentnie dania sie powtarzały i co tu dużo gadać były z podgrzewaczy, był co prawda bar przy basenie, który w porze lunchu oferował kilka potraw a la carte ale to trochę mało, - hotel ma dwa baseny zewnętrzne dość duże ale ilość leżaków zdecydowanie nie wystarczająca - trzeba było je rezerwować z samego rana (słabe jak na 5* i to do tego Selection) - wymiany wymagałby same leżaki a przynajmniej materace - były już mocno dojechanie i po prostu brudne - na terenie hotelu bardzo kuleje roślinność - przy basenie rosło kilka kikutów, które kiedyś były palmami ale teraz bardziej straszą niż dodają uroku, - nie trafiliśmy na ślady jakiś animacji dla dzieci (nie specialnie ich szukaliśmy ale w takich obiektach zazwyczaj to jest lepiej zorganizowane) - no i chyba największa wada hotelu to jego otoczenie - ani ładne, ani zielone, takie sobie miasteczko lekko zasyfiałe i bez żadnego klimatu - jeśli kto chce się przejść to jedynie plażą. Na Google Maps hotel ma ocenę 4,7 - moim zdaniem to za dużo - ja bym raczej dał 4,3.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
Nr 1 w Polsce
Nr 1 w Polsce
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Obsługa w podróży 24/7
Obsługa w podróży 24/7

Dlaczego warto wybrać Iberostar Selection Lagos Algarve

  • pokoje z widokiem na ocean
  • udogodnienia dla rodzin z dziećmi
  • klimatyzowane pokoje

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Zobacz, co nowego na blogu TUI