Goście cenią ten hotel za...
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Czystość
- Lokalizacja
- Obsługa
- Wartość
Martinhal Sagres Beach Family Resort - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- Menu dla dzieci
- Dla rodzin
- Plac zabaw
- Spa
- Kryty basen
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Wybór Roku w portalu TripAdvisor
Położenie:
- bezpośrednio przy plaży
- czas dojazdu z lotniska ok. 85 min
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Czystość
- Lokalizacja
- Obsługa
- Wartość
- Marysia i2018-06-17Wyjątkowy
To juz nasz kolejny wyjazd do Sagres. Jestesmy urzeczeni tym miejscem. Hotel absolutnie idealny dla ludzi szukajacych odpoczynku na poziomie w otoczeniu przyrody a nie wsrod betonowych „resortow”. Jedna uwaga: przydalyby sie schodki do umywalki w lazienkach dla dzieci. Bedziemy wracac co rok!
- roryod2020-01-04Wyjątkowy
Nasza rodzina miała absolutnie fantastyczny czas w Martinhal Sagres. Jedzenie było wspaniałe w każdej restauracji ośrodka, a personel był zawsze przyjazny, uprzejmy i pomocny. Gorąco polecamy Martinhal na Boże Narodzenie i zamierzamy wrócić w przyszłym roku.
- siggi r2019-10-12Wyjątkowy
Ta recenzja dotyczy pokoju na plaży (tj. Hotelu) z niepełnym wyżywieniem. Istnieją cztery pokoje na jednostkę i mieliśmy zarezerwowany jeden w drugim rzędzie. Ale nadal mieliśmy wspaniały widok na morze z naszego balkonu. Poszliśmy z 1. 5-letni maluch pod koniec września. Nadal jest ok na temperatury - cóż, morze jest dla odważnych, ale baseny hotelowe są ogrzewane. Uwielbialiśmy wyluzowaną atmosferę w ośrodku i chociaż jest on ogromny, to miejsce nie jest zatłoczone. Co nam się podobało: - Hotel znajduje się tuż przy plaży, bez dróg do przejścia i bez betonowych bloków niszczących plażę (których jest wiele w innych miejscach w Hiszpanii i Portugalii). - świetne cechy projektu, mimo że jest to hotel rodzinny - stylowy, ale przytulny bar - różne podgrzewane baseny hotelowe, w tym jeden basen kryty - jedzenie, zwłaszcza wybór świeżych ryb w As Dunas. Najważniejsze cechy / korzyści - obsługa pokoju bez dodatkowych opłat - uwielbiałem małe regionalne specjały, które otrzymujesz po odrzuceniu usługi. - kąciki zabaw dla dzieci w każdej restauracji sprawiają, że kolacja jest znacznie przyjemniejsza. - Cały personel był bardzo przyjazny i wchodził w interakcje z dziećmi. Ale Pan Wąs i Żongler Marco byli wyjątkowi: mieli świetne umiejętności, aby przywiązać się do młodych, utrzymywać ich zajęty i bawić. - najlepsze śniadanie w formie bufetu, jakie kiedykolwiek jadłem w południowoeuropejskim hotelu - usługi powitalne i bagażowe Mieszane doświadczenia - place zabaw są idealne dla małych dzieci, dla starszych dzieci nie tak atrakcyjne - obsługa w Gambozinos była hitem. Obsługa w pozostałych dwóch restauracjach była zawsze uprzejma. W O terraco dostałem raz twardy stek. Do poprawy: - utrzymanie domu było czasem spóźnione. W niektóre dni pokój nie był sprzątany do 17:00. - pustynie nie są na równi z innymi potrawami, z wyjątkiem lodów. - pierwsze dwie godziny w klubach dla dzieci - przynajmniej dla żłobka (klub dla dzieci w wieku niemowlęcym) - powinny być bezpłatne przez cały rok. Niektóre małe dzieci w ogóle nie przebywają z nieznajomymi, więc nie płacisz za nic. - świetnym plusem byłyby pieluszki do przewijania w pokojach hotelowych. - w szczycie sezonu jest duża zapłata za pobyt, podczas gdy niskie ceny w sezonie pośrednim są absolutnie uczciwe. - klienci z niepełnym wyżywieniem powinni zostać powiadomieni przed przyjazdem o dokonaniu rezerwacji na pierwszy wieczór w jednej z restauracji. Czy wrócilibyśmy mimo kilku wad? Z pewnością - dobra robota i obrigado Martinhal.