Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Obsługa
- Wartość
- Czystość
Enotel Lido - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- Spa
- Kryty basen
- Dla rodzin
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Wybór Roku w portalu TripAdvisor
Położenie:
- ok. 3 km od centrum Funchal
- bezpośrednio przy nadmorskiej promenadzie, niedaleko plaży
- czas dojazdu z lotniska ok. 35 min
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Obsługa
- Wartość
- Czystość
- wladekwentyl123452023-11-17Wyjątkowy
Hotel wart polecenia .Pokoje czyste codziennie sprzątane .Jedzenie dobre pod dostatkiem .W ciągu dnia czynna resteuracja przy basenie bardzo dobra pizza .Duży wybór wina które samemu sobie nalewasz w barze orginalne alkohole.Polecam lokalny coktajl PONCHA w każdym z 3 barów jest inna.Przy basenie nie ma problemu z leżakiem nikt o świcie nie zajmuje ręcznikiem Bardzo dużo anglikow .Codziennie jakieś wieczorki tematyczne po nich muzyka można potańczyć .Po raz pierwszy widziałem karaoke w hotelu przy którym wszyscy się bawili. Polecam hotel w 100 procentach
- Tour204834622612023-10-21Bardzo dobry
Hotel bardzo dobrze usytuowany. Przy promenadzie, dość blisko centrum Funchal. Dobry punkt wypadowy do zwiedzania wyspy samochodem. Przystanek autobusowy ok 2 min od hotelu. Sam hotel bardzo przyzwoity. Dostosowany do formuły all inclusive. Bar w lobby oraz na poziomie 5 oferują możliwość spędzenia miło czasu wieczorem przy muzyce na żywo. Najlepsza kawa jest wlasnie w tych barach. W restauracji na sniadaniu raczej kawa taka sobie.Bar przy basenie zewnętrznym oferuje orzekaski i napoje przez cały dzień. Glowna restauracja Atlantico , ktora serwuje posilki sniadanie, obiad, kolację jest bardzo dobra. Duży wybór dań, owoców, deserów. Jest kilka restauracji tematycznych: maderyjska, azjatycka i włoska. Z włoskiej nie korzystaliśmy, maderyjska jest raczej mierna jeśli chodzi o jedzenie, zaś azjatycka - ciekawe show kulinarna jeden raz. SPA dostępne od 10 do 19. Jest jacuzzi, sauna parową (ok), sucha (zdecydowanie za zimna, ok 75 st), basen wewnętrzny. Mieliśmy pokój boczny 2 os z dostawką od ulicy po prawej stronie hotelu patrząc od strony basenu. Tu jesg maly mankament, bo slychac pracujaca wentylację i czuc zapachy z kuchni. Moze lepsza opcja bedzie pokoj po drugiej stronie hotelu. Ale jesli okna wychodza na basen, to tez moze przeszkadzac halas. Sam pokój ogolnie przyzwoity, jednak kilka drobnych mankamentów jak nieszczelne drzwi na balkon (halas), brak uszczelki w drzwiach kabiny prysznicowej, przez co woda dostawała się na podłogę w łazience. Ale codzienne sprzątanie pokoju i wymiana ręczników zarówno łazienkowych jak i plażowych. Bardzo czysto. Obsługa przyjazna w recepcji, pkojowki pomocne, obsługa w restauracji przyjazna że specyficznym lokalnym poczuciem humoru, który trzeba zaakceptować, bo nie jest to przejaw negatywnych emocji tylko właśnie drobne przyjazne zarty robiące fajny klimat. Fajna sprawa to, że w pokoju były bidony ok 0,7 l pojemności do napełniania woda mineralna z dystrybutorów hotelowych, zawsze mogliśmy ją ze sobą zabrać. Jeśli Wasz wyjazd jest później niż kończy się doba hotelowa, to hotel oferuje lunch i możliwość korzystania z basenu i SPA do końca dnia. Powinni obciąć opaski po lunchu o 15, ale nikt nas nie ścigał i gdybyśmy poprosili o kawę w barze, to by nam podali nawet wiedząc, że już nie jesteśmy formalnie gośćmi. Więc przyjazna polityka. W hotelu jest darmowy parking, co jest bardzo wygodne, jeśli wynajmujesz samochód.
- Rafał Z2023-07-09Wyjątkowy
Bardzo dobry hotel, w który spędziłem tygodniowy urlop na Maderze. Pokoje przestronne i bardzo czyste. Sam klimat w hotelu też super. Chociaż większość ludzi to turyści 60+ to zawsze można było znaleźć spokojne miejsce, usiąść w lobby i wypić drinka z markowych i w odpowiednich proporcjach alkoholi. Jedzenie również świetne, choć śniadania mogłyby być bardziej urozmaicone. Generalnie restauracja główna jak dla mnie była najlepszą opcją, gdyż restauracje tematyczne niestety nie reprezentują dobrego poziomu. Tylko restauracja z kuchnią lokalną była w porządku, azjatycka niestety nie miała zbyt wiele wspólnego smakowo z dalekim wschodem. Do włoskiej restauracji nie poszedłem, ponieważ tę kuchnię jeszcze łatwiej zepsuć. Ale generalnie jedzenie zawsze smaczne, różnorodne, wiele opcji dla wegetarian. Obsługa hotelu na najwyższym poziomie od recepcji aż po kelnerów. A teraz info dla klientów TUI: wylot miałem dość późno, a hotel nadal umożliwiał korzystanie ze wszystkich atrakcji hotelowych po wymeldowaniu. Z całego serca polecam ten hotel!