Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
Berjaya Beau Vallon Bay Resort & Casino - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- Piaszczysta plaża
- Dla rodzin
- Plac zabaw
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
Położenie:
- ok. 5 km od centrum Victorii
- bezpośrednio przy plaży
- czas dojazdu z lotniska ok. 30 min
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Obsługa
- Wartość
- Czystość
- tofik20212023-09-10
Hotel góra 2,5 *.Położenie dobre przy cudnej ,piaszczystej plaży -ale pierwszy raz spotkałem się z tym, że goście hotelowi /w tym osoby starsze/ sami muszę wynosić leżaki i materace na plażę -jeden raz poprosiłem o wyniesienie leżaków -obsługa basenowo/plażowa wyrzuciła je na plażę a minę miał taką jakby chciał mnie pobić-materace sam wyniosłem. Rozumiem ,że opieka nad 20 leżakami przy basenie i siedzenie w budce z ręcznikami to bardzo ciężkie zajęcie więc więcej nie trudziłem panów w żółtych koszulkach.Za taki stosunek do gości hotelowych wszędzie byliby zwolnieni natychmiast. Posiłki opcja HB+ : śniadania tłusta mielonka ,tłusty ser ,tłusty boczek .jajka sadzone ,omlety i pancakes smażone na jednej płycie ???,warzywa : codziennie tylko ogórki i krojona kapusta , jogurt jednego rodzaju, jakieś owsianki ,owoce : arbuz ,melon, papaja czasami marakuja. 2 rodzaje soków i coś w rodzaju ciasteczek. Kolacja: bufety tematyczne -a w zasadzie codziennie to samo :kurczak, jakieś mięso i czasami owoce morza, sałatki średniej jakości - w opcji HB+ napoje w tym alkoholowe bezpłatnie do kolacji. Szału nie ma ale z głodu nie umrzesz, Obsługa powolna ,stara się ,ale nie zawsze wychodzi : zamawiasz 3 napoje-przynoszą dwa, zamawiasz duże wino wino przynoszę małe itp. Pokoje: mieliśmy delux z balkonem -odnowiony ale dużo niedoróbek -góra 3*.Nie wyobrażam sobie jak można wynająć pokój bez balkonu a takich jest większość - szczególnie przy częstych deszczach. Ogród zaniedbany -szczególnie w strefie "Chalet" Ceny w hotelu napoje i posiłki bardzo wysokie- co dziwi gdyż w dużo lepszym lokalu "Gecos" przy hotelu Savoy ceny przystępniejsze a drinki,napoje ,posiłki dużo lepsze. Hotel niedaleko kilku marketów gdzie można dokupić napoje i jak kto ma dosyć posiłków hotelowych - sery francuskie, wędliny czeskie i włoskie, warzywa -pomidory-ceny w granicach rozsądku. Hotel jako baza wypadowa na wycieczki - ok. Obsługa recepcji i serwis sprzątający - 5* Nie mogę zrozumieć opini o super hotelu,super posiłkach - wszystko średniej jakości -może były to pierwsze wyjazdy tych turystów. Seszele są cudowne i warto je odwiedzić.
- CandyCaneWad2019-12-16
Wybierając ten hotel spośród innych, nie sadziliśmy, że może być aż tak źle. Bardzo długie oczekiwanie na wolny pokój po przyjeździe. Około pół dnia. Łóżka w pokoju w nagannym stanie. Sprężyny materaca wbijające się w ciało. Problem został zgłoszony na recepcji i poprosiłem o dodatkowe koce, aby na nich się położyć. Przez 9 dni pobytu – nie otrzymałem ich, co za tym idzie, - nie wyspałem się ani jednej nocy. Główna restauracja „Parrot” to jeden z wielu głównych problemów tego miejsca. Jedzenie monotonne, codziennie! to samo!. Mało urozmaicone, kiepsko przyrządzone. Bardzo często zimne. W restauracji bardzo brudno. Kolacje tematyczne, jednak mimo wszystko każda jakby ukierunkowana na osoby z regionów Indii. Na śniadaniu bardzo wiele rzeczy brakowało. Nie były donoszone. Soki, sztućce czy jedzenie. W tym czasie, damska część personelu spożywała posiłek. Bardzo często wyjadając ostatnie możliwe porcje. ABSURD! Problem występował codziennie. Pokoje czyste, jednak bardzo często brakowało szamponu lub żelu pod prysznic. Zgłoszone na recepcji, jednak ten problem również występował nagminnie. Pomimo wieczornego lotu, musieliśmy opuścić pokój około 11 przed południem. Po wielu zapytaniach, udało się nam otrzymać na chwilę przed transferem na lotnisko pokój, w którym mogliśmy wziąć prysznic i przygotować się do podróży. Pokój był chwile wcześniej opuszczony przez innych gości! Wszystkie ręczniki było mokre i brudne na ziemi. Wiele śmieci! Brak żelów pod prysznic i innych kosmetyków. Wszystko było zużyte. Jest to bardzo przykre w jaki sposób ten hotel traktuje swoich klientów. Na plus tego miejsca należy wymienić jego lokalizację, przy pięknej i spokojnej plaży oraz „włoską” restaurację. W niej można dość smacznie zjeść. Wspomnieć muszę również o męskiej części personelu, która ewidentnie dużo bardziej się starała i była zaangażowana w swoje role na terenie hotelu. Na szczególne wyróżnienie, zasługuje czarnoskóry kelner o imieniu Dilshan. Pełen profesjonalizm! Gdyby choć część pracowników była tak zmotywowana jak on – czułbym się w tym miejscu jak gość. Niestety, - nikt nie dba tutaj, abyśmy czuli się jak na wakacjach, dlatego nie można polecać tego miejsca innym. Warto dopłacić do innego obiektu i odpocząć w pełni.
- AnnaOrlowska2018-12-09Wyjątkowy
Pokoje codziennie sprzątane, blisko oceanu, bez balkonów, ale po co, skoro można siedzieć na plaży. Smaczne śniadania!!! Urozmaicone dania, pyszne owoce i bardzo miła obsługa. Czysto. Plaża z drobnym piaskiem i blisko po napoje.