Club Hotel Dolphin      Sri Lanka - Hotel
Club Hotel Dolphin      Sri Lanka - Hotel
Club Hotel Dolphin      Sri Lanka - Hotel
Club Hotel Dolphin      Sri Lanka - Hotel
Club Hotel Dolphin      Sri Lanka - Hotel
Club Hotel Dolphin      Sri Lanka - Hotel
Club Hotel Dolphin      Sri Lanka - Hotel
Club Hotel Dolphin      Sri Lanka - Hotel
Club Hotel Dolphin      Sri Lanka - Hotel
Club Hotel Dolphin      Sri Lanka - Hotel
Club Hotel Dolphin      Sri Lanka - Hotel
Club Hotel Dolphin      Sri Lanka - Hotel
Club Hotel Dolphin      Sri Lanka - Hotel
Club Hotel Dolphin      Sri Lanka - Hotel
Club Hotel Dolphin      Sri Lanka - Hotel
Club Hotel Dolphin      Sri Lanka - Hotel
Club Hotel Dolphin      Sri Lanka - Hotel
Club Hotel Dolphin      Sri Lanka - Hotel
Club Hotel Dolphin      Sri Lanka - Hotel
Club Hotel Dolphin      Sri Lanka - Hotel
Club Hotel Dolphin      Sri Lanka - Hotel
Club Hotel Dolphin      Sri Lanka - Hotel
Club Hotel Dolphin      Sri Lanka - Hotel
Club Hotel Dolphin      Sri Lanka - Hotel
Club Hotel Dolphin      Sri Lanka - Hotel
Club Hotel Dolphin      Sri Lanka - Hotel
Club Hotel Dolphin      Sri Lanka - Hotel
Club Hotel Dolphin      Sri Lanka - Hotel
Club Hotel Dolphin      Sri Lanka - Hotel
Club Hotel Dolphin      Sri Lanka - Hotel
Club Hotel Dolphin      Sri Lanka - Hotel
Club Hotel Dolphin      Sri Lanka - Hotel
Club Hotel Dolphin      Sri Lanka - Hotel
Club Hotel Dolphin      Sri Lanka - Hotel
Club Hotel Dolphin      Sri Lanka - Hotel

Club Hotel Dolphin

CMB13006

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Jakość noclegu
  • Pokoje
  • Obsługa
  • Wartość
  • Czystość
Club Hotel Dolphin      Sri Lanka - Hotel
Club Hotel Dolphin      Sri Lanka - Hotel
Club Hotel Dolphin      Sri Lanka - Hotel
Club Hotel Dolphin      Sri Lanka - Hotel
Club Hotel Dolphin      Sri Lanka - Hotel
Club Hotel Dolphin      Sri Lanka - Hotel
Club Hotel Dolphin      Sri Lanka - Hotel
Club Hotel Dolphin      Sri Lanka - Hotel
Club Hotel Dolphin      Sri Lanka - Hotel
Club Hotel Dolphin      Sri Lanka - Hotel
Club Hotel Dolphin      Sri Lanka - Hotel
Club Hotel Dolphin      Sri Lanka - Hotel
Club Hotel Dolphin      Sri Lanka - Hotel
Club Hotel Dolphin      Sri Lanka - Hotel
Club Hotel Dolphin      Sri Lanka - Hotel
Club Hotel Dolphin      Sri Lanka - Hotel
Club Hotel Dolphin      Sri Lanka - Hotel
Club Hotel Dolphin      Sri Lanka - Hotel
Club Hotel Dolphin      Sri Lanka - Hotel
Club Hotel Dolphin      Sri Lanka - Hotel
Club Hotel Dolphin      Sri Lanka - Hotel
Club Hotel Dolphin      Sri Lanka - Hotel
Club Hotel Dolphin      Sri Lanka - Hotel
Club Hotel Dolphin      Sri Lanka - Hotel
Club Hotel Dolphin      Sri Lanka - Hotel
Club Hotel Dolphin      Sri Lanka - Hotel
Club Hotel Dolphin      Sri Lanka - Hotel
Club Hotel Dolphin      Sri Lanka - Hotel
Club Hotel Dolphin      Sri Lanka - Hotel
Club Hotel Dolphin      Sri Lanka - Hotel
Club Hotel Dolphin      Sri Lanka - Hotel
Club Hotel Dolphin      Sri Lanka - Hotel
Club Hotel Dolphin      Sri Lanka - Hotel
Club Hotel Dolphin      Sri Lanka - Hotel
Club Hotel Dolphin      Sri Lanka - Hotel
Znakomity
Wyjątkowy
2024-07-14

Hotel Club Dolpin jest fantastyczny, jedzenie jest doskonałe, a personel jest przyjazny. Basen jest bardzo piękny. Pokój jest bardzo czysty z widokiem na morze. Siłownia jest super. Zajęcia animacyjne są bardzo zabawne i bardzo dobrze zorganizowane. Specjalne podziękowania dla zespołu animacji delfinów w hotelu klubowym. Dziękuję bardzo animatorowi, super Thari. Dziękujemy.

Ksenia R
2025-01-25

Sri Lanka była naszą kolejną destynacją i opinia hotelu w oparciu o własne doświadczenia z pobytu w wielu innych, egzotycznych regionach. Hotel przeciętny z przesympatyczną obsługą na bardzo dobrym poziomie. Szczególne podziękowania dla Rasika - dbał o czystość i wszelkie problemy perfekcyjnie. Mieliśmy pokój z dostępem do basenu i był ok, choć czuć w łazience było smród z kanalizacji. Drinki treściwe i dobry wybór. Kulinarnie natomiast nie dla "mięsojadów", incydentalnie serwowana wołowina czy wieprzowina nie do zjedzenia. Potrawy głównie regionalne i spory wybór, ale w jednym smaku. Animacje to w zasadzie tylko muzyka na żywo, o tzw. "show" szkoda wspominać, choć bardzo się starali. Basen i otoczenie czyste i zadbane. Natomiast raziła duża obecność "lokalsów", z czym spotkaliśmy się po raz pierwszy. Niby mili, uśmiechnięci, a jednak pewien dyskomfort był, zwłaszcza, jak zajmowali leżaki przynależne do pokoi, których nie zajmowali. Reasumując: hotel absolutnie przeciętny, spokojny, do wypoczynku, nie dla osób szukających rozrywki i wysokiego standardu w każdym zakresie.

Krzysztof G
2024-12-10

Jedna sytuacja zepsuła cały pobyt w tym hotelu. Na dzień przed wyjazdem zostaliśmy okradzeni przez kierowcę tuk-tuka mającego siedzibę w pobliżu hotelu. Cóż ma do tego hotel ? Już wyjaśniam. Poprosiliśmy w recepcji hotelu o wezwanie menedżera hotelu. Przejechał szybko. Prosiliśmy tylko o pomoc i wezwanie policji (potem pomyślałem że sam mogłem to zrobić). Rozmawiał z kimś niestety nie rozumieliśmy bo było to w języku miejscowym. Na koniec zakomunikował nam żebyśmy zamówili taxi i pojechali złożyć zeznania. Czy w jakimś szanującym się hotelu w Europie i nie tylko ktoś by tak odpowiedział? Człowiek ten był wyjątkowo niesympatyczny i bezużyteczny w kwestii pomocy. Może ktoś to przeczyta z zarządu może z Brown Hotels. Za to obsługa kelnerska, barmańska i w większości sprzątająca zasługuje na najwyższe uznanie i szacunek. Ci ciężko pracujący ludzie są zawsz uśmiechnięci i chętni do pomocy. Dla nich brak tu oceny, bo 6 gwiazdek nie wystarczy. I dlatego ta dodatkowa gwiazdka w ocenie ogólnej. Szkoda, bo długo planowałem te wakacje marzeń. Wymieniona sytuacja zdarzyła się w czwarte 5 grudnia około godziny 19. Piszę o tym ,to bo jakaś opinia którą czytałem wcześniej na tym forum o menadżerze z tego hotelu (niekoniecznie tym) odpowiedź była że osoby piszącej nie było . Ja byłem i sytuacja opisana zdarzyła się naprawdę

Wojciech K
Wyjątkowy
2024-09-18

Bardzo przyjemny hotel. Duży, ale nie przytłacza, bo budynki są niskie, a teren rozległy. Nie miałem tez wrażenia, że jest tłoczno, może poza jednym z weekendów, kiedy przyjechała duża grupa Lankijczyków (wyglądało to na wyjazd firmowy z rodzinami). Zadbana zieleń, przycięte trawniczki, piękne palmy na tle oceanu. Ładne, duże baseny. Ten główny ma trochę słabe głębokości, bo w płytszej części jest to 120 centymetrów, a w głębszej niemal od razu 2,5 metra. Czasem jest tam za głośno z powodu animacji i muzyki. Mniejszy basen, na drugim krańcu hotelu, ma nieco lepiej pomyślane głębokości. Nie ma tam żadnej muzyki, a korzystają z niego tylko pojedyncze osoby. Można w spokoju wypocząć i popływać. Jedzenie urozmaicone i smaczne. Problem może dotyczyć jego pikantności. Wprawdzie istnieją oznaczenia ostrzejszych dań (od jednej do trzech papryczek), ale brak takiej tabliczki nie gwarantuje, że dana potrawa nas nie zatka. Na szczęście formuła szwedzkiego stołu pozwala na nakładanie sobie "próbnych" porcji i testowanie, bo w innym przypadku bylibyśmy narażeni na jedzenie potraw, które są bardzo delikatne dla miejscowych, a dla większości Europejczyków - trudne do przełknięcia. W razie czego zwykle pojawiają się bezpieczne pizze i makarony. W barach są przyzwoite drinki. Wieczorem codziennie jest muzyka na żywo, ale niezależnie od wykonawcy/ów zawsze grane są wyłącznie klasyczne covery. W hotelu jest kilka sklepików z pamiątkami, ubraniami i wyrobami jubilerskimi. Hotel jest na uboczu, ale bez problemu można dostać się do najbliższego miasteczka Bolawakka (30 minut spacerem lub kilka minut tuk-tukiem za 1000 rupii). Łatwo dostać się do dużego miasta Negombo (za 2500 rupii tuk-tukiem spod hotelu, lub za jakieś grosze zwariowanym, kolorowym autobusem z Bolawakki). Jeśli chcecie pojechać gdzieś dalej, nie musicie szukać ofert, bo znajdą was same :) Przy plaży niemal zawsze zaczepi was miły właściciel firmy Asda Tours, który wręczy ulotkę (po polsku!), ustali wasze oczekiwania i ponegocjuje ceny (na pewno atrakcyjniejsze niż u oficjalnych biur w rodzaju TUI). My dzięki temu pojechaliśmy na 3 wycieczki: pociąg z miejscowości Ella (bajeczny!) + plantacja i fabryka herbaty; sierociniec słoni w Pinnawala + złota świątynia; Sigiriya + świątynia skalna w Dambulla. Wszystko to samochodem osobowym prowadzonym przez brata właściciela firmy Nissanem, który jest szalonym, ale bardzo dobrym kierowcą i sympatycznym człowiekiem, od którego możecie dowiedzieć się dużo o Sri Lance. Byliśmy w Dolphin Hotel w sierpniu. Warto pamiętać, że to okres monsunowy. Jest bardzo ciepło, deszcz pada rzadziej niż w innych miesiącach (i pada krótko), ale w oceanie nie da się pływać. Ocean w tym okresie jest bardzo wzburzony, co słychać w pokoju nawet przy zamkniętych oknach. Ale ten szum Oceanu Indyjskiego to też zaleta hotelu. W całej Sri Lance jest mnóstwo bezdomnych piesków i kotów. Nie brakuje ich także w hotelu. Pamiętajcie, żeby, mimo tabliczek odradzających, dokarmiać je, bo straszne z nich chudziny :)

PabloBablo
2024-07-30

Najgorszy hotel w jakim byliśmy !!! I to jest pierwsza moja negatywna ocena. Zacznę od plusów bo tego będzie mało. 1. Obsługa hotelu – bardzo serdeczni, pomocni i uśmiechnięci ludzie. 2. Serdeczne podziękowania i pięć gwiazdek dla Dinsaka, który zajmował się obsługą naszego pokoju. 3. Serwowane drinki – dobre i różnorodne To tyle z plusów 1. Śmierdzące wilgocią, stęchlizną i grzybem pokoje, również całe ich wyposażenie ( rozumiem, że taka strefa klimatyczna ale innych krajach jakoś sobie z tym radzą) Poprosiliśmy o zmianę pokoju więc mamy porównanie- nic lepiej. Dodatkowo kilka razy dziennie dochodził cudowny zapach z kanalizacji. 2. Śmierdzące wilgocią, stęchlizną i grzybem kołdry i poduszki ( zmiana pościeli nic nie daje) 3. Oświetlenie – bardzo ciemne zarówno w pokoju jak i w łazience, gdzie bez latarki z telefonu nie jesteś w stanie nic zrobić a już na pewno nie zauważysz pryszcza na środku czoła 😉 4. W weekendy hotel zmienia się w miejską pływalnię. Za opłatą „lokalsi” mają wstęp na teren hotelu, basenu i barów. Od godziny 11 ej okupują swoimi torbami i walizkami sofy przy barze basenowym, leżaki ( nawet te przynależne do pokoi), nie wspominając o samym basenie, gdzie goście hotelowi schodzą na drugi plan a ich dzieci muszą poczekać do min. 17 ej aby np. pograć w siatkówkę ( ciemno robi się już ok. 18.30). Zdarza się również, że rodziny 10-15 osobowe wynajmują pokoje ( zazwyczaj 2-3 osobowe) na godziny 5. Bar przy basenie – czynny do 19 ej i to jest ok ale w wieczory gdy organizowane są przy nim animacje, gość all inclusive musi sobie przynieść napój czy drinka z baru w lobby albo zapłacić 6. Jedzenie – kwestia gustu, mnie osobiście dużo rzeczy smakowało, niestety większość dań mimo podgrzewaczy była zimna a już podanie „świeżej” zimnej deski pizzy jest dla mnie niezrozumiałe. Mały wybór owoców jak na taką dostępność w kraju. Nie polecamy !!! The worst hotel we have been to !!! This is the first time I've given a negative review. I will start with the positives as there are simply not many. 1. Staff at the hotel - very welcoming, helpful and cheerfull people. 2. sincere thanks and five stars to Dinsak who handled our room service. 3. drinks served - good and varied. That is all as far as the positives are concerned. 1. rooms Stinking of damp, musty and fungus, including rhe entire furnishings (I understand that this is due to the climate zone, but other countries somehow cope with it) ,We asked for a different room - no improvement. In addition, several times a day we could smell an odour from the sewage system. 2. Duvets and pillows stinking of dampness, mustiness and fungus. Changing the bedding does not change anything 😊 3. lighting - very dark both in the room and in the bathroom. Withour a mobile’s flashlight you are unable to do anything and certainly not notice a pimple in the middle of your forehead 😉. 4. The hotel turns into a municipal swimming pool on weekends, as the naives have access to the hotel, pool and bars for a fee. Starting from 11 a.m., they occupy the sofas at the pool bar with their bags and suitcases, the reclining sun loungers (even those belonging to the rooms), not to mention the pool itself, where hotel guests take a back seat and their children have to wait until at least 5 p.m. to play volleyball (it gets dark around 6.30 p.m.). It also happens that families of 10-15 people rent double or triple rooms by the hour. 5. pool bar - open until 7 p.m. and it is ok, but in the evenings, when events are organized at the pool bar, the all-inclusive guest has to bring a drink themselves from the lobby bar or pay extra. 6. Food - a matter of taste, I personally liked a lot of things, unfortunately most of the dishes (despite the heaters) were cold. It is absolutely incomprehensible to me how can you serve a cooled pizza… Small selection of fruits in the hotel for such availability in the country. We do not recommend !!!

joannak2018
Wyjątkowy
2024-07-14

Hotel Club Dolpin jest fantastyczny, jedzenie jest doskonałe, a personel jest przyjazny. Basen jest bardzo piękny. Pokój jest bardzo czysty z widokiem na morze. Siłownia jest super. Zajęcia animacyjne są bardzo zabawne i bardzo dobrze zorganizowane. Specjalne podziękowania dla zespołu animacji delfinów w hotelu klubowym. Dziękuję bardzo animatorowi, super Thari. Dziękujemy.

Ksenia R
2025-01-25

Sri Lanka była naszą kolejną destynacją i opinia hotelu w oparciu o własne doświadczenia z pobytu w wielu innych, egzotycznych regionach. Hotel przeciętny z przesympatyczną obsługą na bardzo dobrym poziomie. Szczególne podziękowania dla Rasika - dbał o czystość i wszelkie problemy perfekcyjnie. Mieliśmy pokój z dostępem do basenu i był ok, choć czuć w łazience było smród z kanalizacji. Drinki treściwe i dobry wybór. Kulinarnie natomiast nie dla "mięsojadów", incydentalnie serwowana wołowina czy wieprzowina nie do zjedzenia. Potrawy głównie regionalne i spory wybór, ale w jednym smaku. Animacje to w zasadzie tylko muzyka na żywo, o tzw. "show" szkoda wspominać, choć bardzo się starali. Basen i otoczenie czyste i zadbane. Natomiast raziła duża obecność "lokalsów", z czym spotkaliśmy się po raz pierwszy. Niby mili, uśmiechnięci, a jednak pewien dyskomfort był, zwłaszcza, jak zajmowali leżaki przynależne do pokoi, których nie zajmowali. Reasumując: hotel absolutnie przeciętny, spokojny, do wypoczynku, nie dla osób szukających rozrywki i wysokiego standardu w każdym zakresie.

Krzysztof G

Club Hotel Dolphin - informacje

Club Hotel Dolphin położony jest przy zachodnim wybrzeży Sri Lanki. Jest to idealne miejsce na wczasy tuż przy plaży. Obiekt jest przyjazny rodzinom z dziećmi ze względu na wiele udogodnień przygotowanych specjalnie dla najmłodszych. Mogą oni pobawić się w miniklubie, minidyskotece czy w wydzielonym basenie. Bogata oferta czeka również na fanów sportu, którzy mogą skorzystać z kortu tenisowego, pograć w siatkówkę czy minigolfa. Atrakcje zapewnią także międzynarodowe animacje, zarówno dla dorosłych, jak i dzieci. Club Hotel Dolphin to jeden z najpopularniejszych obiektów na Sri Lance. Hotel otrzymał wyróżnienie Wybór Roku w portalu TripAdvisor.

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Darmowe Wi-Fi
  • Piaszczysta plaża
  • Menu dla dzieci
  • Dla rodzin
  • Plac zabaw
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
  • Wybór Roku w portalu TripAdvisor

Położenie:

  • ok. 12 km od centrum Negombo
  • bezpośrednio przy plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 25 min
World map
Średnia ocena klientów:
Znakomity
(3956 opinii)
(3956 opinii)
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
  • Krzysztof G2025-01-25

    Sri Lanka była naszą kolejną destynacją i opinia hotelu w oparciu o własne doświadczenia z pobytu w wielu innych, egzotycznych regionach. Hotel przeciętny z przesympatyczną obsługą na bardzo dobrym poziomie. Szczególne podziękowania dla Rasika - dbał o czystość i wszelkie problemy perfekcyjnie. Mieliśmy pokój z dostępem do basenu i był ok, choć czuć w łazience było smród z kanalizacji. Drinki treściwe i dobry wybór. Kulinarnie natomiast nie dla "mięsojadów", incydentalnie serwowana wołowina czy wieprzowina nie do zjedzenia. Potrawy głównie regionalne i spory wybór, ale w jednym smaku. Animacje to w zasadzie tylko muzyka na żywo, o tzw. "show" szkoda wspominać, choć bardzo się starali. Basen i otoczenie czyste i zadbane. Natomiast raziła duża obecność "lokalsów", z czym spotkaliśmy się po raz pierwszy. Niby mili, uśmiechnięci, a jednak pewien dyskomfort był, zwłaszcza, jak zajmowali leżaki przynależne do pokoi, których nie zajmowali. Reasumując: hotel absolutnie przeciętny, spokojny, do wypoczynku, nie dla osób szukających rozrywki i wysokiego standardu w każdym zakresie.

  • Wojciech K2024-12-10

    Jedna sytuacja zepsuła cały pobyt w tym hotelu. Na dzień przed wyjazdem zostaliśmy okradzeni przez kierowcę tuk-tuka mającego siedzibę w pobliżu hotelu. Cóż ma do tego hotel ? Już wyjaśniam. Poprosiliśmy w recepcji hotelu o wezwanie menedżera hotelu. Przejechał szybko. Prosiliśmy tylko o pomoc i wezwanie policji (potem pomyślałem że sam mogłem to zrobić). Rozmawiał z kimś niestety nie rozumieliśmy bo było to w języku miejscowym. Na koniec zakomunikował nam żebyśmy zamówili taxi i pojechali złożyć zeznania. Czy w jakimś szanującym się hotelu w Europie i nie tylko ktoś by tak odpowiedział? Człowiek ten był wyjątkowo niesympatyczny i bezużyteczny w kwestii pomocy. Może ktoś to przeczyta z zarządu może z Brown Hotels. Za to obsługa kelnerska, barmańska i w większości sprzątająca zasługuje na najwyższe uznanie i szacunek. Ci ciężko pracujący ludzie są zawsz uśmiechnięci i chętni do pomocy. Dla nich brak tu oceny, bo 6 gwiazdek nie wystarczy. I dlatego ta dodatkowa gwiazdka w ocenie ogólnej. Szkoda, bo długo planowałem te wakacje marzeń. Wymieniona sytuacja zdarzyła się w czwarte 5 grudnia około godziny 19. Piszę o tym ,to bo jakaś opinia którą czytałem wcześniej na tym forum o menadżerze z tego hotelu (niekoniecznie tym) odpowiedź była że osoby piszącej nie było . Ja byłem i sytuacja opisana zdarzyła się naprawdę

  • PabloBablo2024-09-18
    Wyjątkowy

    Bardzo przyjemny hotel. Duży, ale nie przytłacza, bo budynki są niskie, a teren rozległy. Nie miałem tez wrażenia, że jest tłoczno, może poza jednym z weekendów, kiedy przyjechała duża grupa Lankijczyków (wyglądało to na wyjazd firmowy z rodzinami). Zadbana zieleń, przycięte trawniczki, piękne palmy na tle oceanu. Ładne, duże baseny. Ten główny ma trochę słabe głębokości, bo w płytszej części jest to 120 centymetrów, a w głębszej niemal od razu 2,5 metra. Czasem jest tam za głośno z powodu animacji i muzyki. Mniejszy basen, na drugim krańcu hotelu, ma nieco lepiej pomyślane głębokości. Nie ma tam żadnej muzyki, a korzystają z niego tylko pojedyncze osoby. Można w spokoju wypocząć i popływać. Jedzenie urozmaicone i smaczne. Problem może dotyczyć jego pikantności. Wprawdzie istnieją oznaczenia ostrzejszych dań (od jednej do trzech papryczek), ale brak takiej tabliczki nie gwarantuje, że dana potrawa nas nie zatka. Na szczęście formuła szwedzkiego stołu pozwala na nakładanie sobie "próbnych" porcji i testowanie, bo w innym przypadku bylibyśmy narażeni na jedzenie potraw, które są bardzo delikatne dla miejscowych, a dla większości Europejczyków - trudne do przełknięcia. W razie czego zwykle pojawiają się bezpieczne pizze i makarony. W barach są przyzwoite drinki. Wieczorem codziennie jest muzyka na żywo, ale niezależnie od wykonawcy/ów zawsze grane są wyłącznie klasyczne covery. W hotelu jest kilka sklepików z pamiątkami, ubraniami i wyrobami jubilerskimi. Hotel jest na uboczu, ale bez problemu można dostać się do najbliższego miasteczka Bolawakka (30 minut spacerem lub kilka minut tuk-tukiem za 1000 rupii). Łatwo dostać się do dużego miasta Negombo (za 2500 rupii tuk-tukiem spod hotelu, lub za jakieś grosze zwariowanym, kolorowym autobusem z Bolawakki). Jeśli chcecie pojechać gdzieś dalej, nie musicie szukać ofert, bo znajdą was same :) Przy plaży niemal zawsze zaczepi was miły właściciel firmy Asda Tours, który wręczy ulotkę (po polsku!), ustali wasze oczekiwania i ponegocjuje ceny (na pewno atrakcyjniejsze niż u oficjalnych biur w rodzaju TUI). My dzięki temu pojechaliśmy na 3 wycieczki: pociąg z miejscowości Ella (bajeczny!) + plantacja i fabryka herbaty; sierociniec słoni w Pinnawala + złota świątynia; Sigiriya + świątynia skalna w Dambulla. Wszystko to samochodem osobowym prowadzonym przez brata właściciela firmy Nissanem, który jest szalonym, ale bardzo dobrym kierowcą i sympatycznym człowiekiem, od którego możecie dowiedzieć się dużo o Sri Lance. Byliśmy w Dolphin Hotel w sierpniu. Warto pamiętać, że to okres monsunowy. Jest bardzo ciepło, deszcz pada rzadziej niż w innych miesiącach (i pada krótko), ale w oceanie nie da się pływać. Ocean w tym okresie jest bardzo wzburzony, co słychać w pokoju nawet przy zamkniętych oknach. Ale ten szum Oceanu Indyjskiego to też zaleta hotelu. W całej Sri Lance jest mnóstwo bezdomnych piesków i kotów. Nie brakuje ich także w hotelu. Pamiętajcie, żeby, mimo tabliczek odradzających, dokarmiać je, bo straszne z nich chudziny :)

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
Nr 1 w Polsce
Nr 1 w Polsce
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Obsługa w podróży 24/7
Obsługa w podróży 24/7

Dlaczego warto wybrać Club Hotel Dolphin

  • liczne udogodnienia i atrakcje dla dzieci
  • bogata oferta sportowa
  • program animacji dla dorosłych

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Zobacz, co nowego na blogu TUI