Goście cenią ten hotel za...
- Czystość
- Pokoje
- Obsługa
- Jakość noclegu
- Lokalizacja
- Wartość
Riu Sri Lanka - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- Piaszczysta plaża
- Dla rodzin
- Zjeżdżalnie dla dzieci
- Plac zabaw
- Spa
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Wybór Roku w portalu TripAdvisor
Położenie:
- ok. 500 m od centrum Ahungally
- bezpośrednio przy plaży
- ok. 80 km od lotniska
- Czystość
- Pokoje
- Obsługa
- Jakość noclegu
- Lokalizacja
- Wartość
- Grzegorz P2025-04-01Wyjątkowy
Pobyt w tym hotelu był dla nas bardzo udany, smaczne jedzenie, przemiły personel, wszystko czyste i utrzymane na wysokim poziomie. Polecam z całego serca, nie będziecie żałować! Polecamy również chłopaków z tuk tukami, którzy znajdują się przed hotelem Loksian i Sandiu z Krisha Tours, zapewnią Wam podróż do miejsc o jakich nie marzyliście, to takie miejsca do których nie zabierze Was biuro podróży :)
- Małgorzata K2024-12-29
Jestem rozczarowana tym hotelem. W pokoju jest wilgoć i grzyb (czarny). Kontakt z TUI to przerzucanie się słowami, nic z tych słów nie wynika. Zgłosiłam problem z pokojem (grzyb, mokre podłogi, mokre ubrania, wilgotna pościel), pomimo włączonej klimatyzacji. O poprawnym działaniu wentylacji można zapomnieć. Proszę sobie wyobrazić spanie przez 10 dni w wilgotnej pościeli - koszt wycieczki ponad 20 000 zł. TUI poinformowało o możliwości zamiany pokoju na niższy standard ponieważ hotel jest obłożony. Rekompensata zaproponowana to talon 300 zł na wycieczki oczywiście TUI (nie najlepszej jakości. Lokalna ludność za mniejsze pieniądze jest super organizatorem wycieczek, TUI niestety nie polecam). Większość zdjęć z wycieczek robiona przez okno autobusu). Jest to tak żenujące, że brak mi słów. Zero pomocy, tylko bzdurne odpisywanie. TAK TUI NIE SZANUJE SWOICH KLIENTÓW ZA GRUBĄ KASĘ. Oczywiście powołują się na artykuł, który mówi, że niedogodności zgłaszamy podczas wycieczki, a reklamacje po wycieczce). Niestety przez 2 dni dosłownie nic nie zrobili, aby poprawić komfort naszego pobytu. TYLKO (TUI) ODPISUJĄ PYTAJĄC SIĘ CO MOGĄ DLA NAS JESZCZE ZROBIĆ, CHOCIAŻ NIC NIE ZROBILI !!!! Ponadto wysyłają do nas nieprawdziwe informacje, że do końca nie pozwoliliśmy obsłudze hotelu posprzątać swojego pokoju, że nie mają przesłanych przez nas zdjęć pokoju, gdzie mamy potwierdzenie że je wysłaliśmy (mamy lokalizację zdjęć z przed i po porządkach obsługi hotelowej). Po za tym grzyba nie da się posprzątać !!!! Czy TUI O TYM NIE WIE ? POPROSTU NIE DO WIARY!!!! Tak TUI dba o swoich klientów za granicą. NIE POLECAM WYJAZDÓW Z TUI !!!. JEŻELI OTRZYMACIE WADLIWY POKÓJ - ALBO W NIM ZOSTANIECIE
- PRDW19762024-12-27Wyjątkowy
Świetna lokalizacja przy samej plaży. Obiekt prezentuje się bardzo dobrze, piękna zieleń, na zewnątrz czysto. Baseny świetne,obsługa hotelowa bardzo uprzejma. Jakość posiłków w restauracjach dla mnie bardzo dobra.