Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel

Riu Sri Lanka

CMB65001

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Goście cenią ten hotel za...

  • Czystość
  • Lokalizacja
  • Jakość noclegu
  • Pokoje
  • Obsługa
  • Wartość
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Riu Sri Lanka Sri Lanka - Hotel
Znakomity
Wyjątkowy
2024-11-05

Bardzo duży hotel, zadbane czyste pokoje, smaczne jedzenie, dobra organizacja pracy, miła sympatyczna obsluga

Ewa B
2024-12-29

Jestem rozczarowana tym hotelem. W pokoju jest wilgoć i grzyb (czarny). Kontakt z TUI to przerzucanie się słowami, nic z tych słów nie wynika. Zgłosiłam problem z pokojem (grzyb, mokre podłogi, mokre ubrania, wilgotna pościel), pomimo włączonej klimatyzacji. O poprawnym działaniu wentylacji można zapomnieć. Proszę sobie wyobrazić spanie przez 10 dni w wilgotnej pościeli - koszt wycieczki ponad 20 000 zł. TUI poinformowało o możliwości zamiany pokoju na niższy standard ponieważ hotel jest obłożony. Rekompensata zaproponowana to talon 300 zł na wycieczki oczywiście TUI (nie najlepszej jakości. Lokalna ludność za mniejsze pieniądze jest super organizatorem wycieczek, TUI niestety nie polecam). Większość zdjęć z wycieczek robiona przez okno autobusu). Jest to tak żenujące, że brak mi słów. Zero pomocy, tylko bzdurne odpisywanie. TAK TUI NIE SZANUJE SWOICH KLIENTÓW ZA GRUBĄ KASĘ. Oczywiście powołują się na artykuł, który mówi, że niedogodności zgłaszamy podczas wycieczki, a reklamacje po wycieczce). Niestety przez 2 dni dosłownie nic nie zrobili, aby poprawić komfort naszego pobytu. TYLKO (TUI) ODPISUJĄ PYTAJĄC SIĘ CO MOGĄ DLA NAS JESZCZE ZROBIĆ, CHOCIAŻ NIC NIE ZROBILI !!!! Ponadto wysyłają do nas nieprawdziwe informacje, że do końca nie pozwoliliśmy obsłudze hotelu posprzątać swojego pokoju, że nie mają przesłanych przez nas zdjęć pokoju, gdzie mamy potwierdzenie że je wysłaliśmy (mamy lokalizację zdjęć z przed i po porządkach obsługi hotelowej). Po za tym grzyba nie da się posprzątać !!!! Czy TUI O TYM NIE WIE ? POPROSTU NIE DO WIARY!!!! Tak TUI dba o swoich klientów za granicą. NIE POLECAM WYJAZDÓW Z TUI !!!. JEŻELI OTRZYMACIE WADLIWY POKÓJ - ALBO W NIM ZOSTANIECIE

Małgorzata K
Wyjątkowy
2024-12-27

Świetna lokalizacja przy samej plaży. Obiekt prezentuje się bardzo dobrze, piękna zieleń, na zewnątrz czysto. Baseny świetne,obsługa hotelowa bardzo uprzejma. Jakość posiłków w restauracjach dla mnie bardzo dobra.

PRDW1976
Wyjątkowy
2024-12-24

Byliśmy w tym hotelu od 01.12.2024 do 13.12.2024. Hotel bez zarzutów, jedzenie urozmaicone,dużo i pyszne obsługa przemiła. Na szczególną uwagę zasługuje perfekcyjna Pani Rezydentka Kasia, pomocna i zawsze zaangażowana w swoją pracę. Polecamy

Wander07329270594
Wyjątkowy
2024-12-07

Polecam ten hotel , jest dobrze usytuowany przy plaży, komfortowy , czyściutki ze wspaniałym personelem który troszczył się Mr. Chaminda oraz Dinusha. Wersja All Inclusive bardzo wygodna . Kuchnia wielokulturowa, bardzo różnorodna , smaczna . Personel Restauracji to najwyższy poziom obsługi, dyskretny i miły , pomocny w każdej sytuacji :). Zespół młodych utalentowanych animatorów uprzyjemnia codziennie tematyczne wieczory pełne muzyki i tańca - ogromne brawa za wysiłek włożony w przygotowania . Personel całego hotelu zasługuje na najwyższe uznanie . Dziękujemy za wspaniałe wakacje :)

Ewa P
Wyjątkowy
2024-11-05

Bardzo duży hotel, zadbane czyste pokoje, smaczne jedzenie, dobra organizacja pracy, miła sympatyczna obsluga

Ewa B
2024-12-29

Jestem rozczarowana tym hotelem. W pokoju jest wilgoć i grzyb (czarny). Kontakt z TUI to przerzucanie się słowami, nic z tych słów nie wynika. Zgłosiłam problem z pokojem (grzyb, mokre podłogi, mokre ubrania, wilgotna pościel), pomimo włączonej klimatyzacji. O poprawnym działaniu wentylacji można zapomnieć. Proszę sobie wyobrazić spanie przez 10 dni w wilgotnej pościeli - koszt wycieczki ponad 20 000 zł. TUI poinformowało o możliwości zamiany pokoju na niższy standard ponieważ hotel jest obłożony. Rekompensata zaproponowana to talon 300 zł na wycieczki oczywiście TUI (nie najlepszej jakości. Lokalna ludność za mniejsze pieniądze jest super organizatorem wycieczek, TUI niestety nie polecam). Większość zdjęć z wycieczek robiona przez okno autobusu). Jest to tak żenujące, że brak mi słów. Zero pomocy, tylko bzdurne odpisywanie. TAK TUI NIE SZANUJE SWOICH KLIENTÓW ZA GRUBĄ KASĘ. Oczywiście powołują się na artykuł, który mówi, że niedogodności zgłaszamy podczas wycieczki, a reklamacje po wycieczce). Niestety przez 2 dni dosłownie nic nie zrobili, aby poprawić komfort naszego pobytu. TYLKO (TUI) ODPISUJĄ PYTAJĄC SIĘ CO MOGĄ DLA NAS JESZCZE ZROBIĆ, CHOCIAŻ NIC NIE ZROBILI !!!! Ponadto wysyłają do nas nieprawdziwe informacje, że do końca nie pozwoliliśmy obsłudze hotelu posprzątać swojego pokoju, że nie mają przesłanych przez nas zdjęć pokoju, gdzie mamy potwierdzenie że je wysłaliśmy (mamy lokalizację zdjęć z przed i po porządkach obsługi hotelowej). Po za tym grzyba nie da się posprzątać !!!! Czy TUI O TYM NIE WIE ? POPROSTU NIE DO WIARY!!!! Tak TUI dba o swoich klientów za granicą. NIE POLECAM WYJAZDÓW Z TUI !!!. JEŻELI OTRZYMACIE WADLIWY POKÓJ - ALBO W NIM ZOSTANIECIE

Małgorzata K

Riu Sri Lanka - informacje

Riu Sri Lanka jest niedawno wybudowanym hotelem o fantastycznej lokalizacji – bezpośrednio przy plaży, w spokojnym i urokliwym otoczeniu. To wymarzone miejsce na egzotyczne wakacje. Rozległy kompleks basenów, wysoki standard wypoczynku sieci RIU oraz all inclusive dostępne 24 h/dobę to najważniejsze zalety tego obiektu. Aktywni wczasowicze z pewnością docenią szeroką ofertę sportowo-rozrywkową, a spragnieni relaksu skorzystają z zaplecza wellness. Na najmłodszych czekają liczne atrakcje. Pozytywne opinie gości potwierdza tytuł Wybór Roku w portalu TripAdvisor.

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Darmowe Wi-Fi
  • Piaszczysta plaża
  • Dla rodzin
  • Zjeżdżalnie dla dzieci
  • Plac zabaw
  • Spa
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
  • Wybór Roku w portalu TripAdvisor

Położenie:

  • ok. 500 m od centrum Ahungally
  • bezpośrednio przy plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 130 min
World map
Średnia ocena klientów:
Znakomity
(3430 opinii)
(3430 opinii)
    Czystość
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
  • Małgorzata K2024-12-29

    Jestem rozczarowana tym hotelem. W pokoju jest wilgoć i grzyb (czarny). Kontakt z TUI to przerzucanie się słowami, nic z tych słów nie wynika. Zgłosiłam problem z pokojem (grzyb, mokre podłogi, mokre ubrania, wilgotna pościel), pomimo włączonej klimatyzacji. O poprawnym działaniu wentylacji można zapomnieć. Proszę sobie wyobrazić spanie przez 10 dni w wilgotnej pościeli - koszt wycieczki ponad 20 000 zł. TUI poinformowało o możliwości zamiany pokoju na niższy standard ponieważ hotel jest obłożony. Rekompensata zaproponowana to talon 300 zł na wycieczki oczywiście TUI (nie najlepszej jakości. Lokalna ludność za mniejsze pieniądze jest super organizatorem wycieczek, TUI niestety nie polecam). Większość zdjęć z wycieczek robiona przez okno autobusu). Jest to tak żenujące, że brak mi słów. Zero pomocy, tylko bzdurne odpisywanie. TAK TUI NIE SZANUJE SWOICH KLIENTÓW ZA GRUBĄ KASĘ. Oczywiście powołują się na artykuł, który mówi, że niedogodności zgłaszamy podczas wycieczki, a reklamacje po wycieczce). Niestety przez 2 dni dosłownie nic nie zrobili, aby poprawić komfort naszego pobytu. TYLKO (TUI) ODPISUJĄ PYTAJĄC SIĘ CO MOGĄ DLA NAS JESZCZE ZROBIĆ, CHOCIAŻ NIC NIE ZROBILI !!!! Ponadto wysyłają do nas nieprawdziwe informacje, że do końca nie pozwoliliśmy obsłudze hotelu posprzątać swojego pokoju, że nie mają przesłanych przez nas zdjęć pokoju, gdzie mamy potwierdzenie że je wysłaliśmy (mamy lokalizację zdjęć z przed i po porządkach obsługi hotelowej). Po za tym grzyba nie da się posprzątać !!!! Czy TUI O TYM NIE WIE ? POPROSTU NIE DO WIARY!!!! Tak TUI dba o swoich klientów za granicą. NIE POLECAM WYJAZDÓW Z TUI !!!. JEŻELI OTRZYMACIE WADLIWY POKÓJ - ALBO W NIM ZOSTANIECIE

  • PRDW19762024-12-27
    Wyjątkowy

    Świetna lokalizacja przy samej plaży. Obiekt prezentuje się bardzo dobrze, piękna zieleń, na zewnątrz czysto. Baseny świetne,obsługa hotelowa bardzo uprzejma. Jakość posiłków w restauracjach dla mnie bardzo dobra.

  • Wander073292705942024-12-24
    Wyjątkowy

    Byliśmy w tym hotelu od 01.12.2024 do 13.12.2024. Hotel bez zarzutów, jedzenie urozmaicone,dużo i pyszne obsługa przemiła. Na szczególną uwagę zasługuje perfekcyjna Pani Rezydentka Kasia, pomocna i zawsze zaangażowana w swoją pracę. Polecamy

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
Nr 1 w Polsce
Nr 1 w Polsce
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Lider atrakcyjnych cen 2019-2025
Obsługa w podróży 24/7
Obsługa w podróży 24/7

Dlaczego warto wybrać Riu Sri Lanka

  • kompleks basenów z barem swim-up
  • darmowe Wi-Fi w całym hotelu
  • nowoczesne wnętrza

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Zobacz, co nowego na blogu TUI