Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Obsługa
- Wartość
- Czystość
Bel Azur Hammamet - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Piaszczysta plaża
- Dla rodzin
- Spa
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Wybór Roku w portalu TripAdvisor
Położenie:
- ok. 1,5 km od centrum
- bezpośrednio przy plaży
- czas dojazdu z lotniska Monastir ok. 90 min
- czaj dojazdu z lotniska Enfidha ok. 60 min
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Obsługa
- Wartość
- Czystość
- ryba712024-10-12Bardzo dobry
Początek października ciepło, ale już nadchodzi zmiana pogody coraz częściej chmurki na niebie. Woda ciepła min 24 max 25 i w basenach też. Hotel warty ceny a mimo końca sezonu dużo turystów z Francji średnia wieku50+. Hotel ma wszystkie pokoje skierowane na morze z tym, że prawa część na basen a pokoje nad barem i restauracją a lewe skrzydło na park(drzewa) i tylko dół ma widok poprzez pnie na morze i 3 piętro ponad drzewami. Żeby nie pokoje stare, oceniłbym hotel na 4+ lepiej niż nie jedną 5 w Turcji.( Otrzymałem pokój zamiast z widokiem na morze to z tarasem na parterze z zepsutym prysznicem i spustem wanny. Tak się bujałem z tym 5 dni.) Nie dokonaliśmy zmiany jak stwierdziliśmy, że lepszy taras niż balkon wąski na szer. krzesła. Uzupełniane na bieżaco kosmetyki, lodówka bez mini baru ale pokój z czajniczkiem. Plaże ładne i czyste. Są 2 i lewa ma hotelowy bar dzielony z innym hotelem i plaże a prawa tylko serwis plażowy a do baru trzeba lecieć nad basen, bo jest innego hotelu. Baseny średniej wielkości, ładne i głębokie, zatłoczone z barem i przekąskami i walka od leżaki od śniadania. Wifi działa, ale nie na plaży. Szkoda, że napoje dają w kubeczkach nawet kawę!!!! Przez pierwsze 2 dni nie mogłem namierzyć baru z kawą, bo ekspresy i filiżanki pochowane na zapleczu. Duży plus to obsługa kelnerska do kolacji i lanczu!!! Posiłki nie najgorsze na kolację zdażają się przepiórki ,mule i grilowane krewetki. Nie trzeba się martwić o napoje. Napoje średniej klasy, nikt nie naciąga na napiwki, pokoje sprzątane codziennie. Depozyt za ręczniki w dinarach, które po zwrocie można za fakturą wymienić na lotnisku!!!.Położenie w starym centrum i to plus, bo widzisz na ulicach ich świat a jest bezpiecznie. Tu jest stare miasto, które warto zwiedzić i jest o niebo lepsze niż mediny ( targowiska, nic więcej) w Susa i Tunisie. Chodziłem wieczorami po mieście i prawie turystów nie było widać na ulicach. Co innego południowa sztuczna turystyczna część miasta.
- Aleksandra P2024-09-25Wyjątkowy
Prawdę mówiąc nie rozumiem tylu negatywnych opinii na temat obsługi hotelu i błędnego przekonania, że bez napiwku nie ma co liczyć na porządną obsługę. Z powodu braku gotówki, jedyny napiwek jaki dałam był dla pani sprzątającej, a pomimo tego cały personel był uprzejmy, uśmiechnięty i pomocny. Wystarczy jedynie również być uprzejmym i wyrozumiałym. Zaznaczam, że był to mój drugi pobyt w tym hotelu i w obu przypadkach było tak samo. Barmani zarówno w barze w lobby, longue barze jak i w barze na basenie byli przesympatyczni, uśmiechnięci i robili świetne drinki. Największe wrażenie zrobił na mnie uroczy pan z baru w lobby, który zawsze pięknie przystrajał drinki kwiatkami rosnącymi na terenie hotelu. Panie sprzątające zawsze uśmiechnięte i uprzejme oraz codziennie podczas sprzątania zostawiały uroczy akcent w postaci kwiatków na łóżku i ładnie ułożonych ubrań. Obsługa recepcji również zawsze uśmiechnięta i pomocna. Część kelnerów niestety zachowywała się nieco niestosownie wobec mnie, jednak nie chcę wrzucać wszystkich do jednego worka, ponieważ zdecydowana większość była profesjonalna, miła i nigdy nie musiałam długo czekać na napój do posiłku. Ratownicy na basenie również zawsze pozytywni i chętni do pomocy choćby z przeniesieniem leżaka czy złożeniem/rozłożeniem parasola. O animatorach chyba wspominać nie muszę, ponieważ jak zawsze wywoływali masę uśmiechu na twarzy i wielokrotnie miałam możliwość porozmawiać z nimi na wiele ciekawych tematów. W szczególności Simon, który codziennie chodził między gośćmi i w nienachalny sposób zagadywał każdego na basenie oraz Roger, który swoją energią potrafił zarazić każdego, kto był w pobliżu. Czytając niektóre opinie mam wrażenie, że chyba byliśmy w innych hotelach, ponieważ przez cały tydzień zarówno za pierwszym jak i drugim razem, gdzie bym nie poszła, każdy z pracowników witał się ze mną z uśmiechem na twarzy, a gdy potrzebowałam z czymś pomocy, nigdy nie musiałam długo czekać. Warto zauważyć, że zdecydowana większość personelu pracuje po kilkanaście godzin dziennie przez 6 dni w tygodniu. Ciężko żeby każdy był wulkanem energii przez cały czas. Nie zapominajcie, że to są ludzie na nie roboty do usługiwania i przybiegania z drinkiem na pstryknięcie palcem. Wyjeżdżałam z ciężkim sercem, ponieważ najchętniej zostałoby się tam na zawsze.
- 27przemekg2024-07-25Wyjątkowy
Spędziliśmy cudowne wakacje w tym hotelu.Bylismy tu w 8 osób, bawiliśmy się bardzo świetnie.Sam Hotel jest bardzo łady i czysty,a widoki są naprawdę niesamowite,pokoje są czyste i bardzo duże, jedzenie w tym Hotelu jest niesamowite,jest tu naprawdę wszystko i w ogromnych ilościach,barmani robią bardzo dobre koktajle, które wyglądają zjawiskowo.Czuliśmy się bezpiecznie przez cały czas dzięki obsłudze całego kompleksu. Zespół animatorów (Roger, Max, Simon i reszta zespołu) był zaangażowany i pełen energii. Przez cały dzień działo się wiele rzeczy, a wieczorami odbywały się pokazy. Zdecydowanie wrócilibyśmy do Bel Azur,oraz mogę z całym sercem poleć ten Hotel innym osobom. Dziękujemy całej obsłudze Hotelu Bel Ażur,za tak wspaniała pracę. Pozdrawiamy gorąco. Przemek,Monika, Małgorzata, Edward, Jakub, Beta, Paweł, Amelia.