Goście cenią ten hotel za...
- Jakość noclegu
- Czystość
- Lokalizacja
- Obsługa
- Wartość
- Pokoje
Royal Thalassa Monastir - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Wybór Roku w portalu TripAdvisor
Położenie:
- Urok dawnych czasów miesza się z nowoczesnymi przyjemnościami, złota piaszczysta plaża otacza ciekawe stare miasto - w Monastirze wpływy kulturowe Afryki Północnej łączą się w niezapomnianą całość. Na gości czeka tu wiele zabytków, w tym meczet z IX wieku, piękna twierdza z VIII wieku, fascynujące Muzeum Sztuki Islamskiej i - nie zapominając - malownicza przystań. Położony w pięknych ogrodach przy piaszczystej plaży Skanes, hotel jest luksusową oazą, której ostatecznym celem jest całkowity relaks gości. Międzynarodowe lotnisko Monastir Habib Bourguiba znajduje się około 2 km od hotelu.
- Odległość do centrum miasta ok. 6 km
- Odległość do pola golfowego ok. 3 km
- Jakość noclegu
- Czystość
- Lokalizacja
- Obsługa
- Wartość
- Pokoje
- Marcin J2025-04-21Bardzo dobry
Hotel spokojny duzy pokoje rowniez, smaczne jedzenie kazdy znajdzie coś dla siebie. Bardzo miła obsługa duze pokoje codziennie sa sprzatane . duzy basen czyszczony codziennie , czyste morze z łagodnym zejsciem. Chada bardzo miła dziewczyna pomaga we wszystkim związanym z hotelem I obsługą
- ADAM M2024-11-23Bardzo dobry
Byłem tam koniec września spędziłem tydzień i uważam,że bardzo udany.Hotel piękny czyste baseny morze co nam więcej trzeba.Pokój który miałem bardzo ładny i czysty.Jedzenie dobre nie do przejedzenia.A obsługa super czy to w barach czy w restauracji widać,że dbają.A największe wrażenie zrobiła na mnie pani pracująca na recepcji o imienu Chada która jest przesympatyczna ,wspaniała i otwarta dla gości,wie jak szybko rozwązać problem.To cudowna kobieta która mówi wieloma językami gdzie jest to żadko spotykane.Napewno robi super robotę "pozdrawiam panią z recepcji" która pozytwnie wpływa na wizerunek hotelu.A hotel polecam wszystkim:)
- Elżbieta K2024-10-17
Odradzam pobyt w hotelu, ma standard 3* a nie 5*; Hotel nie zasługuje na 5 *ani nawet na 4 *gwiazdki. Uważam, że Biuro Coral Travel zawyżyło kategorię hotelu a co z tym jest związane, zapłaciłem wyższą cenę za wczasy all inclusive w hotelu, który zasługuje na 3 gwiazdki; w czasie pobytu w hotelu nie miałam komfortu psychicznego, nie odpoczęłam i nie zregenerowałam sił, zmarnowałam urlop; recepcjonista przyjmujący nas do hotelu odnosił się bardzo lekceważąco do członków naszej grupy, na moją prośbę, aby umieszczono nas razem, jak to było w umowie z biurem Coral Travel, recepcjonista rozmieścił nas w różnych skrzydłach i na różnych piętrach hotelu, zostałam z mężem umieszczona na parterze, w zawilgoconym, zagrzybionym pokoju, gdzie nie działała spłuczka w łazience; moje wielokrotne prośby o umieszczenie nas razem z pozostałymi uczestnikami wycieczki, prośby o wymianę zagrzybionego pokoju, były lekceważone przez recepcjonistę; dopiero po zmianie pracownika w recepcji, otrzymaliśmy z mężem inny pokój, w tym samym skrzydle, co pozostali uczestnicy wyjazdu; ręczniki zabierano codziennie i tylko raz przyniesiono czyste, o wodę, papier toalet prosiłam obsługę, nie było ich w pokoju. Obrusy, serwety w stołówce wygniecione, nie zachęcały do jedzenia, w pokoju były uszkodzenia ścian, zamki w drzwiach tarasowych były zardzewiałe, w łazience była wilgoć i pleśń na fugach między kafelkami, wanna i ściany były zniszczone, kosz na śmieci był zardzewiały, hotel z zewnątrz był zniszczony, wykładziny w pokojach i na korytarzu brudne -z plamami; odpadają tynki, metalowe elementy są zardzewiałe, we wszystkich łazienkach w całym hotelu jest grzyb w fugach, w porze posiłków na stołach brakowało nakryć i sztućców – sami zabieraliśmy z innych stolików, ponieważ był długi czas oczekiwania na kelnerów.