Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Czystość
- Obsługa
- Wartość
Rixos Sungate – The Land of Legends Theme Park Free Access - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- Menu dla dzieci
- Dla rodzin
- Zjeżdżalnie dla dzieci
- Plac zabaw
- Spa
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
Położenie:
- ok. 1 km od centrum Beldibi
- ok. 25 km do Antalyi
- bezpośrednio przy plaży
- czas dojazdu z lotniska ok. 60 min
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Czystość
- Obsługa
- Wartość
- Gabriela K2024-12-02Bardzo dobry
Byliśmy w tym hotelu 28.09-5.10.2024. Hotel bardzo fajny i duży.Pogoda nam się bardzo udała po 30 stopni.Morze ciepłe i czyste.Jedzenie bardzo dobre, każdy coś wybierze dla siebie.Przez cały dzień nie było czasu na nudę. KONCERTY ,muzyka na żywo oraz super dyskoteka wieczorem do godz.2.prowadzona przez dj-kę.Pokoje codziennie sprzątane i wymiana ręczników chociaż my mało przebywaliśmy w pokoju.Obsluga bardzo sympatyczna i pomocna.Na zakupy polecam wypad do Kemer-ulice se sklepikami w których można spędzić cały dzień. Jesteśmy bardzo zadowoleni z naszego wyboru hotelu i dziękujemy paniom z biura które nam poleciły te wakacje.Na pewno wrócimy do tego hotelu
- Maciej B2024-04-10Wyjątkowy
Byliśmy w hotelu Rixos Sungate na świętach Wielkanocnych Rodzina 6 osób. Po przyjeździe do hotelu błyskawicznie nas zameldowali otzymaliśmy karty wejsciowe do drzwi a osługa zajeła się walizkami. Hotel Rixos Sungate to bardzo duży i piękny obiekt wypoczynkowy wyposażony w różne atrakcje zarówno dla dzieci jaki dla dorosłych na plaży oraz w hotelu bardzo czysto. Jedzenie bardzo smaczne jest wszystkiego pod dostatkiem mini bar uzupelniany codziennie piwo woda coca cola fanta sprite. Bardzo fajny rixy club dla dzieci z lodami i słodyczami oraz atrakcjami . Jak dla mnie to Jeden z Najlepszych Hoteli w Turcji bardzo miła obsługa kelnerki i kelnerzy robią wszytko byś był zadowolony. Hotel zasługuje na 5*****
- Zbigniew M2023-08-17
Pierwszy raz w mojej historii pisze negatywną opinię. Nie jestem wymagającym turystą. 1. Zgłoszenie mojego niezadowolenia zostało odebrane przez kogoś kto pisał na Whatsapp, nie przedstawiając się, jako atak na hotel, ten ktoś straszył mnie odpowiedzialnością karną za robienie zdjęć personelowi ( zdjęcie było zrobione dla menadżera aby pokazać kto był tak nie miły) Masakra obsługa na poziomie zero. 2.poszlo o zjeżdżalnie, rozumiem Zasady które panują w każdym hotelu, musimy je uszanować. Ratownik nie potrafił wytłumaczyć tych zasad, nie bo nie. Wezwał ochronę i mnie i moją rodzinę zastraszył. 3. Widziałem też aferę przy basenie, poszło o soki. Klientka chciała aby Barman nie dolewał jej syropu do tego soku, Barman twierdził że taka jest receptura i koniec :-) przybiegł menadżer i na moje zdziwienie menadżer przyznał rację barmanowi, masakra jak za czasów komunistycznych w Polsce. 4. Jedzenie bardzo monotonne i zawsze to samo, po trzech dniach miałem już dosyć,wiecznie wszystkiego brakuje. 6.jezdzimy z rodziną pięć razy w roku na wakacje nie tylko do Turcji, ten hotel odradzam, Turcy to fajny naród, miły i życzliwy, w tym hotelu to myślę że to nie Turcy tu pracują. Masakra!!! Będę jeszcze pisał do centrali Rixos