Orient Express Turcja - Hotel
Orient Express Turcja - Hotel
Orient Express Turcja - Hotel
Orient Express Turcja - Hotel
Orient Express Turcja - Hotel
Orient Express Turcja - Hotel
Orient Express Turcja - Hotel
Orient Express Turcja - Hotel
Orient Express Turcja - Hotel
Orient Express Turcja - Hotel
Orient Express Turcja - Hotel
Orient Express Turcja - Hotel
Orient Express Turcja - Hotel
Orient Express Turcja - Hotel
Orient Express Turcja - Hotel
Orient Express Turcja - Hotel
Orient Express Turcja - Hotel
Orient Express Turcja - Hotel
Orient Express Turcja - Hotel
Orient Express Turcja - Hotel
Orient Express Turcja - Hotel
Orient Express Turcja - Hotel
Orient Express Turcja - Hotel
Orient Express Turcja - Hotel
Orient Express Turcja - Hotel

Orient Express

IST10005

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Obsługa
  • Czystość
  • Wartość
  • Jakość noclegu
  • Pokoje
Orient Express Turcja - Hotel
Orient Express Turcja - Hotel
Orient Express Turcja - Hotel
Orient Express Turcja - Hotel
Orient Express Turcja - Hotel
Orient Express Turcja - Hotel
Orient Express Turcja - Hotel
Orient Express Turcja - Hotel
Orient Express Turcja - Hotel
Orient Express Turcja - Hotel
Orient Express Turcja - Hotel
Orient Express Turcja - Hotel
Orient Express Turcja - Hotel
Orient Express Turcja - Hotel
Orient Express Turcja - Hotel
Orient Express Turcja - Hotel
Orient Express Turcja - Hotel
Orient Express Turcja - Hotel
Orient Express Turcja - Hotel
Orient Express Turcja - Hotel
Orient Express Turcja - Hotel
Orient Express Turcja - Hotel
Orient Express Turcja - Hotel
Orient Express Turcja - Hotel
Orient Express Turcja - Hotel
Znakomity
Bardzo dobry
2020-01-21

Jako para mieszkaliśmy w hotelu Orient Express od stycznia. 16 do stycznia. 20/2020. Hotel jest przytulny, czysty i doskonale położony w Sirkeci, w pobliżu wszystkich najsłynniejszych atrakcji turystycznych Stambułu. Urozmaicone i smaczne śniadanie w piwnicy. Sprzątanie odbywa się codziennie. Personel recepcji jest przyjazny i pomocny. Jedna z wad polega na tym, że niektóre pokoje wychodzą na ulicę, wzdłuż której przebiega tramwaj, więc jeśli Ci to przeszkadza (to nie dla mnie), musisz poprosić o zaplecze. Odejmuję jedną gwiazdkę z tego powodu, że kiedyś mieli taras na dachu zaprojektowany dla restauracji, co zachęciło mnie do zarezerwowania tego hotelu, ale zostałem poinformowany przy zameldowaniu - to było zamknięte.

723karimt
2024-09-27

Przestrzegam wszystkich przed braniem pod uwagę przesadnie pozytywnych recenzji na temat hotelu Orient Express. Hotel kreuje się na obiekt o wysokim standardzie ale to nieprawda. Pokoje są bardzo małe. Brak w nich szaf ubraniowych a te „szafki”, które są na wyposażeniu pozwalają na powieszenie maksymalnie trzech lub czterech rzeczy. Resztę ubrań trzeba trzymać w walizkach. Łóżka w pokojach zajmują 80% powierzchni wiec otwarcie walizki na podłodze uniemożliwia kompletnie poruszanie się po pokoju. Są w hotelu dwa większe pokoje, które są obiektem pożądania i walki o nie przez gości hotelowych. W trakcie mojego sześciodniowego pobytu byłem świadkiem siedmiu próśb przez gości o zmianę pokoju ze względu na metraż. Mnie pracownicy recepcji zameldowali w pokoju o wymiarach 10m² wraz z dwoma osobami z którymi przyjechałem. Po wejściu do pokoju zastaliśmy jedno łóżko i sofę, dla 3 dorosłych osób. Sofa była traktowana przez hotel jako miejsce do spania co podkreślano w recepcji. Pokój był brudny i śmierdzący. Po złożeniu reklamacji zaproponowano mi wymianę na większy pokój z dopłatą 40 euro. Pracownicy hotelu muszą się mierzyć ze zdenerwowaniem gości hotelowych, którzy po wielokrotnym składaniu reklamacji, nie widząc żadnych reakcji ze strony obsługi okazują złość. Reakcje obsługi, zwłaszcza w recepcji, są skandaliczne bo obsługa reaguje śmiechem. To skandaliczne zachowanie obsługi widziałem wielokrotnie. Hotel oferuje jedynie śniadania. Asortyment standardowy jajka gotowane, ser żółty, ser twarogowy, owoce (arbuz, melon) pomidory, ogórki, zielenina, kawa, herbata, pieczywo, masło, miód, dżem, płatki i tak co dziennie. Spa to chmura chloru. Basenik malutki, uderza smród chloru, skóra swędzi. Byłem raz i nigdy więcej. Nie polecam. Przy hotelu jest kawiarnia, w której oferują puste lady chłodzące i kawę, której nie można się napić bo ekspres jest zepsuty. Lobby to zużyte fotele i zaniedbane wykładziny i boazeria niechlujnie przecierane brudną szmatą przez lata. Na ostatnim piętrze hotelu jest restauracja. Oferta bogata ale ceny o 50%wyższe niż na mieście. Nie polecam. Gośćmi głównie imprezowicze germańscy. Widok z okien restauracji na Bosfor ale na pierwszym planie brudne podwórko hotelowe. Atutem hotelu jest niewątpliwie jego położenie. Blisko do wszystkich najważniejszych zabytków Stambułu. Na mieście uderza wszechobecna tendencja miejscowych kupców do oszukiwania i naciągania obcokrajowców. Radzę mocno uważać na płatności za usługi w euro bo przeliczniki z miejscowej waluty na euro potrafią sięgać kosmosu mimo zapewnień o uczciwości. Ogólnie drogo.

Apollo Z
Bardzo dobry
2015-01-15

Hotelik przytulny położony przy samej ulicy 2 min od przystanku tramwajowego. Na ogromny plus zasługują panie sprzątające - codziennie wymieniane ręczniki, wg potrzeb pościel, no i przede wszystkim naprawdę czysto. Śniadania dobre jak czegoś zabrakło obsługa natychmiast reagowała i uzupełniała. Kolejny plus to basen - mały ale za to po całodziennym zwiedzaniu fantastyczne ukojenie dla schodzonych nóg z ciepłą wodą i podgrzewaną podłogą. Kolejny plus to recepcja Panowie naprawdę zainteresowani gośćmi, pomocni i zaangażowani. Dodatkowo byliśmy ze znajomymi łącznie 7 nocy więc załapaliśmy się na transfer "z" i "na" lotnisko co stanowiło również super ułatwienie. Ogółem hotelik idealny do zwiedzania bo w samym centrum.

412jacekj
Bardzo dobry
2013-07-21

Hotel położony w idealnym miejscu do zwiedzania miasta - wszędzie blisko ( Tokapi , Galata 10 min pieszo ) . Przystanek tramwaju 2 min od hotelu . Przy pobycie od 3 dób transfer z lotniska Ataturk gratis w 1 stronę . Pokoje małe ale funkcjonalne , łazienka czysta . Śniadania bardzo dobre . Obsługa fantastyczna - widać zainteresowanie turystą i jego potrzebami .

MaciekTar
Wyjątkowy
2020-01-30

Świetny hotel w samym sercu Stambułu, gdziekolwiek za nami, w pobliżu jakiegokolwiek transportu z mermary do metra Gulhana i autobusu eminouni Bardzo przyjazne i pomocne rzeczy Śniadanie jest dobre, ale wymaga większej różnorodności, pokoje są czyste Podoba mi się ten hotel i następnym razem będę tam ponownie

shodsrag
Bardzo dobry
2020-01-21

Jako para mieszkaliśmy w hotelu Orient Express od stycznia. 16 do stycznia. 20/2020. Hotel jest przytulny, czysty i doskonale położony w Sirkeci, w pobliżu wszystkich najsłynniejszych atrakcji turystycznych Stambułu. Urozmaicone i smaczne śniadanie w piwnicy. Sprzątanie odbywa się codziennie. Personel recepcji jest przyjazny i pomocny. Jedna z wad polega na tym, że niektóre pokoje wychodzą na ulicę, wzdłuż której przebiega tramwaj, więc jeśli Ci to przeszkadza (to nie dla mnie), musisz poprosić o zaplecze. Odejmuję jedną gwiazdkę z tego powodu, że kiedyś mieli taras na dachu zaprojektowany dla restauracji, co zachęciło mnie do zarezerwowania tego hotelu, ale zostałem poinformowany przy zameldowaniu - to było zamknięte.

723karimt
2024-09-27

Przestrzegam wszystkich przed braniem pod uwagę przesadnie pozytywnych recenzji na temat hotelu Orient Express. Hotel kreuje się na obiekt o wysokim standardzie ale to nieprawda. Pokoje są bardzo małe. Brak w nich szaf ubraniowych a te „szafki”, które są na wyposażeniu pozwalają na powieszenie maksymalnie trzech lub czterech rzeczy. Resztę ubrań trzeba trzymać w walizkach. Łóżka w pokojach zajmują 80% powierzchni wiec otwarcie walizki na podłodze uniemożliwia kompletnie poruszanie się po pokoju. Są w hotelu dwa większe pokoje, które są obiektem pożądania i walki o nie przez gości hotelowych. W trakcie mojego sześciodniowego pobytu byłem świadkiem siedmiu próśb przez gości o zmianę pokoju ze względu na metraż. Mnie pracownicy recepcji zameldowali w pokoju o wymiarach 10m² wraz z dwoma osobami z którymi przyjechałem. Po wejściu do pokoju zastaliśmy jedno łóżko i sofę, dla 3 dorosłych osób. Sofa była traktowana przez hotel jako miejsce do spania co podkreślano w recepcji. Pokój był brudny i śmierdzący. Po złożeniu reklamacji zaproponowano mi wymianę na większy pokój z dopłatą 40 euro. Pracownicy hotelu muszą się mierzyć ze zdenerwowaniem gości hotelowych, którzy po wielokrotnym składaniu reklamacji, nie widząc żadnych reakcji ze strony obsługi okazują złość. Reakcje obsługi, zwłaszcza w recepcji, są skandaliczne bo obsługa reaguje śmiechem. To skandaliczne zachowanie obsługi widziałem wielokrotnie. Hotel oferuje jedynie śniadania. Asortyment standardowy jajka gotowane, ser żółty, ser twarogowy, owoce (arbuz, melon) pomidory, ogórki, zielenina, kawa, herbata, pieczywo, masło, miód, dżem, płatki i tak co dziennie. Spa to chmura chloru. Basenik malutki, uderza smród chloru, skóra swędzi. Byłem raz i nigdy więcej. Nie polecam. Przy hotelu jest kawiarnia, w której oferują puste lady chłodzące i kawę, której nie można się napić bo ekspres jest zepsuty. Lobby to zużyte fotele i zaniedbane wykładziny i boazeria niechlujnie przecierane brudną szmatą przez lata. Na ostatnim piętrze hotelu jest restauracja. Oferta bogata ale ceny o 50%wyższe niż na mieście. Nie polecam. Gośćmi głównie imprezowicze germańscy. Widok z okien restauracji na Bosfor ale na pierwszym planie brudne podwórko hotelowe. Atutem hotelu jest niewątpliwie jego położenie. Blisko do wszystkich najważniejszych zabytków Stambułu. Na mieście uderza wszechobecna tendencja miejscowych kupców do oszukiwania i naciągania obcokrajowców. Radzę mocno uważać na płatności za usługi w euro bo przeliczniki z miejscowej waluty na euro potrafią sięgać kosmosu mimo zapewnień o uczciwości. Ogólnie drogo.

Apollo Z

Orient Express - informacje

Opis hotelu został przetłumaczony z języka angielskiego przez narzędzie DeepL

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Darmowe Wi-Fi
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI

Położenie:

  • ok. 800 m od meczetu Hagia Sophia, Błękitnego Meczetu, pałacu Topkapi i Wielkiego Bazaru
  • ok. 50 m od przystanku tramwajowego, ok. 300 m od promu
  • ok. 20 km od lotniska
World map
Średnia ocena klientów:
Znakomity
(2000 opinii)
(2000 opinii)
    Lokalizacja
    Obsługa
    Czystość
    Wartość
    Jakość noclegu
    Pokoje
  • Apollo Z2024-09-27

    Przestrzegam wszystkich przed braniem pod uwagę przesadnie pozytywnych recenzji na temat hotelu Orient Express. Hotel kreuje się na obiekt o wysokim standardzie ale to nieprawda. Pokoje są bardzo małe. Brak w nich szaf ubraniowych a te „szafki”, które są na wyposażeniu pozwalają na powieszenie maksymalnie trzech lub czterech rzeczy. Resztę ubrań trzeba trzymać w walizkach. Łóżka w pokojach zajmują 80% powierzchni wiec otwarcie walizki na podłodze uniemożliwia kompletnie poruszanie się po pokoju. Są w hotelu dwa większe pokoje, które są obiektem pożądania i walki o nie przez gości hotelowych. W trakcie mojego sześciodniowego pobytu byłem świadkiem siedmiu próśb przez gości o zmianę pokoju ze względu na metraż. Mnie pracownicy recepcji zameldowali w pokoju o wymiarach 10m² wraz z dwoma osobami z którymi przyjechałem. Po wejściu do pokoju zastaliśmy jedno łóżko i sofę, dla 3 dorosłych osób. Sofa była traktowana przez hotel jako miejsce do spania co podkreślano w recepcji. Pokój był brudny i śmierdzący. Po złożeniu reklamacji zaproponowano mi wymianę na większy pokój z dopłatą 40 euro. Pracownicy hotelu muszą się mierzyć ze zdenerwowaniem gości hotelowych, którzy po wielokrotnym składaniu reklamacji, nie widząc żadnych reakcji ze strony obsługi okazują złość. Reakcje obsługi, zwłaszcza w recepcji, są skandaliczne bo obsługa reaguje śmiechem. To skandaliczne zachowanie obsługi widziałem wielokrotnie. Hotel oferuje jedynie śniadania. Asortyment standardowy jajka gotowane, ser żółty, ser twarogowy, owoce (arbuz, melon) pomidory, ogórki, zielenina, kawa, herbata, pieczywo, masło, miód, dżem, płatki i tak co dziennie. Spa to chmura chloru. Basenik malutki, uderza smród chloru, skóra swędzi. Byłem raz i nigdy więcej. Nie polecam. Przy hotelu jest kawiarnia, w której oferują puste lady chłodzące i kawę, której nie można się napić bo ekspres jest zepsuty. Lobby to zużyte fotele i zaniedbane wykładziny i boazeria niechlujnie przecierane brudną szmatą przez lata. Na ostatnim piętrze hotelu jest restauracja. Oferta bogata ale ceny o 50%wyższe niż na mieście. Nie polecam. Gośćmi głównie imprezowicze germańscy. Widok z okien restauracji na Bosfor ale na pierwszym planie brudne podwórko hotelowe. Atutem hotelu jest niewątpliwie jego położenie. Blisko do wszystkich najważniejszych zabytków Stambułu. Na mieście uderza wszechobecna tendencja miejscowych kupców do oszukiwania i naciągania obcokrajowców. Radzę mocno uważać na płatności za usługi w euro bo przeliczniki z miejscowej waluty na euro potrafią sięgać kosmosu mimo zapewnień o uczciwości. Ogólnie drogo.

  • 412jacekj2015-01-15
    Bardzo dobry

    Hotelik przytulny położony przy samej ulicy 2 min od przystanku tramwajowego. Na ogromny plus zasługują panie sprzątające - codziennie wymieniane ręczniki, wg potrzeb pościel, no i przede wszystkim naprawdę czysto. Śniadania dobre jak czegoś zabrakło obsługa natychmiast reagowała i uzupełniała. Kolejny plus to basen - mały ale za to po całodziennym zwiedzaniu fantastyczne ukojenie dla schodzonych nóg z ciepłą wodą i podgrzewaną podłogą. Kolejny plus to recepcja Panowie naprawdę zainteresowani gośćmi, pomocni i zaangażowani. Dodatkowo byliśmy ze znajomymi łącznie 7 nocy więc załapaliśmy się na transfer "z" i "na" lotnisko co stanowiło również super ułatwienie. Ogółem hotelik idealny do zwiedzania bo w samym centrum.

  • MaciekTar2013-07-21
    Bardzo dobry

    Hotel położony w idealnym miejscu do zwiedzania miasta - wszędzie blisko ( Tokapi , Galata 10 min pieszo ) . Przystanek tramwaju 2 min od hotelu . Przy pobycie od 3 dób transfer z lotniska Ataturk gratis w 1 stronę . Pokoje małe ale funkcjonalne , łazienka czysta . Śniadania bardzo dobre . Obsługa fantastyczna - widać zainteresowanie turystą i jego potrzebami .

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
Nr 1 w Polsce
Nr 1 w Polsce
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Lider atrakcyjnych cen 2019-2025
Obsługa w podróży 24/7
Obsługa w podróży 24/7

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Zobacz, co nowego na blogu TUI