Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel

Azure by Yelken

BJV23045

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Goście cenią ten hotel za...

  • Jakość noclegu
  • Obsługa
  • Czystość
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Azure by Yelken Turcja - Hotel
Bardzo dobry
2024-10-07

Poziom hotelu to maksymalnie 2 gwiazdki. Po przybyciu zobaczyłem załamane twarze innych gości. W hotelu jak i w pokojach śmierdziało kanalizacja, sciekami. Brudno w pokojach, łazienka obskurna jak z lat 80. Klimatyzacja praktycznie nie wydajna. Internet tak wolny, że był problem z otwarciem stron internetowych. Jedzenie bardzo przeciętne i codziennie to samo. To co na obiad to to samo na kolację. Wybór tylko w smacznych słodkościach. Kolacja z ala carte - nigdy, przenigdy. Coś obrzydliwego. Kelnerzy ciężko pracują i widać ich starania. Plaża również brudna i tylko raz widziałem jak pobieżnie była sprzątana. Wakacje uratowały wycieczki organizowane przez siebie samego oraz ładne widoki. Sam hotel to dno. W recepcji problem w porozumieniu się w języku angielskim a sympatyczny Pan wydający ręczniki ma znacznie większą znajomość języka kuriozum. Menager zamówień m.in. Ala carte również nie mówi w żadnym obcym języku. Przyjechałem tu przez biuro TUI gdzie również pojawia się rezydent aby sprzedać wycieczki fakultatywne. Biuro doskonale zdaje sobie sprawę co tam się dzieje a mimo to sprzedają za spore pieniądze hotel jako 5gwiazdek. Uważam to za oszustwo i naciąganie że strony biura TUI!!! Byla to moja pierwsza i ostatnia wycieczka z tego to biura. Nie polecam!

Seba B
2024-11-08

Hotel Azure by Yelken 5* Turcja Egejska z TUI - pobyt 2 tyg. 19.09 -:- 03-10.2024r. Obiekt ten nie zasługuje na miano nazewnictwa hotel. To przybytek zapuszczony wszechogarniającym brudem. Nie są to skutki parodniowego zaniedbania lecz co najmniej wielosezonowego skoro w szczelinach schodów do strefy superior wyrastają palmy - więc kiedy tu było sprzątane ? . Dotyczy to każdego zakątka tego obiektu począwszy od lobby poprzez strefy basenowe , plażę, stołówkę , bary. Wszystko klei się od brudu. Kelner rozcierający brud jedną ścierką bez płukania na dziesiątkach stołów i nigdy nie zmienianych podkładkach a następnie w tych samych brudnych rękawiczkach rozkładający sztućce przyprawiał o mdłości. Pod stołami na stołówce śmieci i brud. Z wylotów klimatyzatorów wyziera brud i lepiej nie myśleć co jest w kanałach went.; grzyby i bakterie to pewne. Skora brud panuje na stołówce to co może się dziać na zapleczu w kuchni chyba lepiej nie wiedzieć........Może i dobrze że 90 % wszystkich potraw była przygotowywana z półproduktów i mrożonek ( niezdrowe niesmaczne ale w tym przypadku chyba bezpieczniejsze ) Lady barowe pozalewane i oklejone brudem, szkło niedomyte i ciągły jego brak. Strefy basenowe chyba nigdy nie sprzątane. Leżaki, stoliki, parasole brudne i połamane. Przez dwa tygodnie nie zauważyłem by ktokolwiek czyścił i kontrolował baseny. Jedynie raz zauważyłem jak pracownik, który zwykle opróżniał kosze, łopatką wg. własnego uznania dosypywał chlor do basenu. Dosypał tyle że przestaliśmy z tego basenu korzystać tak czuć było chlorem. Pojemniki z chlorem stały niezabezpieczone ogólnie dostępne przy basenie. Nie wiem dlaczego TUI nie monitoruje na bieżąco hoteli do których wysyła ludzi. Niestety ale biuro oferuje ten hotel tylko klientom z Polski bowiem takiego „standardu” nie śmie zaoferować na rynku niemieckim. Pozytywne opinie niekiedy pojawiające się o tym hotelu na forach to jedynie te wymuszone na gościach przez nagabujących o nie animatorów w zamian za drinki lub puszczanie ulubionej muzyki. Byliśmy po raz 20 w Turcji i po raz pierwszy w takim brudzie. Nie był to wypoczynek tylko stres i walka z brudem o przetrwanie. Dysponuję dziesiątkami zdjęć na potwierdzenie stanu faktycznego oraz wieloma świadkami. Złożyliśmy reklamację o całkowity zwrot kosztów imprezy. ( chociaż w zasadzie powinniśmy żądać również zadośćuczynienia za poniesione szkody moralne, zagrożenie zdrowia i stratę czasu ) W załączeniu foto wizualizujące stan sanitarno-higieniczny hotelu 5* wg TUI w ofercie dla gości z Polski. Nadmienię, iż hotel ten nadal jest w ofercie TUI na przyszły rok. Moja ocena to zero bo czy brud mozna klasyfikować inaczej. Z poważaniem Krzysztof G.

Compass63600491071
2024-10-18

Hotel nie zasługuje na 5 gwiazdek Na plus bliskość morza, dużo leżaków Minusy - strasznie brudno, smród po hotelu okropny. Myszy biegały po hotelu. Jedzenie strasznie monotonne, sporo osób się potrulo. Alkoholu brakowało o godz 23.00 Klimatyzację wyłączył Manager bo koniec sezonu i oszczędności

sandra b
Wyjątkowy
2024-10-11

Nigdy nie czułem się tak pełen energii i radości podczas wakacji. Aktywności hotelowe, bliskość morza i wspaniałe widoki zrobiły na mnie ogromne wrażenie. Każdy dzień był nową przygodą, nie miałem czasu na nudę. Personel był bardzo profesjonalny. Nie mogę się doczekać, aż tu wrócę.

Lesław D
2024-10-10

Totalny koszmar nie wiem skąd ten hotel ma tyle pozytywnych komentarzy,ci co to pisali nie byli w tym hotelu.Wszechobecny brud,zbierany latami.Wszystkiego co chwile brakowało to alkoholu to napoi.Ekspresy do kawy popsute,klimatyzacja też padła po 5-ciu dniach.Panie sprzątające pokój sprzątały 3-5 minut.Plac centralny ODRADZAM TEN HOTEL WSZYSTKIM

Grzesiek37
2024-10-07

Poziom hotelu to maksymalnie 2 gwiazdki. Po przybyciu zobaczyłem załamane twarze innych gości. W hotelu jak i w pokojach śmierdziało kanalizacja, sciekami. Brudno w pokojach, łazienka obskurna jak z lat 80. Klimatyzacja praktycznie nie wydajna. Internet tak wolny, że był problem z otwarciem stron internetowych. Jedzenie bardzo przeciętne i codziennie to samo. To co na obiad to to samo na kolację. Wybór tylko w smacznych słodkościach. Kolacja z ala carte - nigdy, przenigdy. Coś obrzydliwego. Kelnerzy ciężko pracują i widać ich starania. Plaża również brudna i tylko raz widziałem jak pobieżnie była sprzątana. Wakacje uratowały wycieczki organizowane przez siebie samego oraz ładne widoki. Sam hotel to dno. W recepcji problem w porozumieniu się w języku angielskim a sympatyczny Pan wydający ręczniki ma znacznie większą znajomość języka kuriozum. Menager zamówień m.in. Ala carte również nie mówi w żadnym obcym języku. Przyjechałem tu przez biuro TUI gdzie również pojawia się rezydent aby sprzedać wycieczki fakultatywne. Biuro doskonale zdaje sobie sprawę co tam się dzieje a mimo to sprzedają za spore pieniądze hotel jako 5gwiazdek. Uważam to za oszustwo i naciąganie że strony biura TUI!!! Byla to moja pierwsza i ostatnia wycieczka z tego to biura. Nie polecam!

Seba B
2024-11-08

Hotel Azure by Yelken 5* Turcja Egejska z TUI - pobyt 2 tyg. 19.09 -:- 03-10.2024r. Obiekt ten nie zasługuje na miano nazewnictwa hotel. To przybytek zapuszczony wszechogarniającym brudem. Nie są to skutki parodniowego zaniedbania lecz co najmniej wielosezonowego skoro w szczelinach schodów do strefy superior wyrastają palmy - więc kiedy tu było sprzątane ? . Dotyczy to każdego zakątka tego obiektu począwszy od lobby poprzez strefy basenowe , plażę, stołówkę , bary. Wszystko klei się od brudu. Kelner rozcierający brud jedną ścierką bez płukania na dziesiątkach stołów i nigdy nie zmienianych podkładkach a następnie w tych samych brudnych rękawiczkach rozkładający sztućce przyprawiał o mdłości. Pod stołami na stołówce śmieci i brud. Z wylotów klimatyzatorów wyziera brud i lepiej nie myśleć co jest w kanałach went.; grzyby i bakterie to pewne. Skora brud panuje na stołówce to co może się dziać na zapleczu w kuchni chyba lepiej nie wiedzieć........Może i dobrze że 90 % wszystkich potraw była przygotowywana z półproduktów i mrożonek ( niezdrowe niesmaczne ale w tym przypadku chyba bezpieczniejsze ) Lady barowe pozalewane i oklejone brudem, szkło niedomyte i ciągły jego brak. Strefy basenowe chyba nigdy nie sprzątane. Leżaki, stoliki, parasole brudne i połamane. Przez dwa tygodnie nie zauważyłem by ktokolwiek czyścił i kontrolował baseny. Jedynie raz zauważyłem jak pracownik, który zwykle opróżniał kosze, łopatką wg. własnego uznania dosypywał chlor do basenu. Dosypał tyle że przestaliśmy z tego basenu korzystać tak czuć było chlorem. Pojemniki z chlorem stały niezabezpieczone ogólnie dostępne przy basenie. Nie wiem dlaczego TUI nie monitoruje na bieżąco hoteli do których wysyła ludzi. Niestety ale biuro oferuje ten hotel tylko klientom z Polski bowiem takiego „standardu” nie śmie zaoferować na rynku niemieckim. Pozytywne opinie niekiedy pojawiające się o tym hotelu na forach to jedynie te wymuszone na gościach przez nagabujących o nie animatorów w zamian za drinki lub puszczanie ulubionej muzyki. Byliśmy po raz 20 w Turcji i po raz pierwszy w takim brudzie. Nie był to wypoczynek tylko stres i walka z brudem o przetrwanie. Dysponuję dziesiątkami zdjęć na potwierdzenie stanu faktycznego oraz wieloma świadkami. Złożyliśmy reklamację o całkowity zwrot kosztów imprezy. ( chociaż w zasadzie powinniśmy żądać również zadośćuczynienia za poniesione szkody moralne, zagrożenie zdrowia i stratę czasu ) W załączeniu foto wizualizujące stan sanitarno-higieniczny hotelu 5* wg TUI w ofercie dla gości z Polski. Nadmienię, iż hotel ten nadal jest w ofercie TUI na przyszły rok. Moja ocena to zero bo czy brud mozna klasyfikować inaczej. Z poważaniem Krzysztof G.

Compass63600491071

Azure by Yelken - informacje

Azure By Yelken to miejsce pełne atrakcji dla każdego! Miłośników beztroskiego plażowania zauroczy prywatna i piaszczysta plaża hotelowa. Najmłodsi mogą tutaj bawić się w miniklubie, korzystać z basenu ze zjeżdżalniami czy brać udział w organizowanych animacjach. Na dorosłych czeka kompleks basenów, strefa spa oraz emocjonujące sporty wodne. Natomiast wieczorami wrażeń dostarczy muzyka na żywo. Na terenie całego obiektu jest dostępne darmowe Wi-Fi. Jedno jest pewnie - wybierając Azure by Yelken na pewno nie można się nudzić.

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Darmowe Wi-Fi
  • Piaszczysta plaża
  • Leżaki i parasole w cenie
  • Menu dla dzieci
  • Dla rodzin
  • Zjeżdżalnie dla dzieci
  • Spa
  • Kryty basen
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI

Położenie:

  • ok. 4 km od centrum miasta Turgutreis
  • ok. 22 km od centrum miasta Bodrum
  • bezpośrednio przy plaży
  • ok. 55 km od lotniska
World map
Średnia ocena klientów:
Bardzo dobry
(2402 opinie)
(2402 opinie)
    Jakość noclegu
    Obsługa
    Czystość
    Lokalizacja
    Pokoje
    Wartość
  • Compass636004910712024-11-08

    Hotel Azure by Yelken 5* Turcja Egejska z TUI - pobyt 2 tyg. 19.09 -:- 03-10.2024r. Obiekt ten nie zasługuje na miano nazewnictwa hotel. To przybytek zapuszczony wszechogarniającym brudem. Nie są to skutki parodniowego zaniedbania lecz co najmniej wielosezonowego skoro w szczelinach schodów do strefy superior wyrastają palmy - więc kiedy tu było sprzątane ? . Dotyczy to każdego zakątka tego obiektu począwszy od lobby poprzez strefy basenowe , plażę, stołówkę , bary. Wszystko klei się od brudu. Kelner rozcierający brud jedną ścierką bez płukania na dziesiątkach stołów i nigdy nie zmienianych podkładkach a następnie w tych samych brudnych rękawiczkach rozkładający sztućce przyprawiał o mdłości. Pod stołami na stołówce śmieci i brud. Z wylotów klimatyzatorów wyziera brud i lepiej nie myśleć co jest w kanałach went.; grzyby i bakterie to pewne. Skora brud panuje na stołówce to co może się dziać na zapleczu w kuchni chyba lepiej nie wiedzieć........Może i dobrze że 90 % wszystkich potraw była przygotowywana z półproduktów i mrożonek ( niezdrowe niesmaczne ale w tym przypadku chyba bezpieczniejsze ) Lady barowe pozalewane i oklejone brudem, szkło niedomyte i ciągły jego brak. Strefy basenowe chyba nigdy nie sprzątane. Leżaki, stoliki, parasole brudne i połamane. Przez dwa tygodnie nie zauważyłem by ktokolwiek czyścił i kontrolował baseny. Jedynie raz zauważyłem jak pracownik, który zwykle opróżniał kosze, łopatką wg. własnego uznania dosypywał chlor do basenu. Dosypał tyle że przestaliśmy z tego basenu korzystać tak czuć było chlorem. Pojemniki z chlorem stały niezabezpieczone ogólnie dostępne przy basenie. Nie wiem dlaczego TUI nie monitoruje na bieżąco hoteli do których wysyła ludzi. Niestety ale biuro oferuje ten hotel tylko klientom z Polski bowiem takiego „standardu” nie śmie zaoferować na rynku niemieckim. Pozytywne opinie niekiedy pojawiające się o tym hotelu na forach to jedynie te wymuszone na gościach przez nagabujących o nie animatorów w zamian za drinki lub puszczanie ulubionej muzyki. Byliśmy po raz 20 w Turcji i po raz pierwszy w takim brudzie. Nie był to wypoczynek tylko stres i walka z brudem o przetrwanie. Dysponuję dziesiątkami zdjęć na potwierdzenie stanu faktycznego oraz wieloma świadkami. Złożyliśmy reklamację o całkowity zwrot kosztów imprezy. ( chociaż w zasadzie powinniśmy żądać również zadośćuczynienia za poniesione szkody moralne, zagrożenie zdrowia i stratę czasu ) W załączeniu foto wizualizujące stan sanitarno-higieniczny hotelu 5* wg TUI w ofercie dla gości z Polski. Nadmienię, iż hotel ten nadal jest w ofercie TUI na przyszły rok. Moja ocena to zero bo czy brud mozna klasyfikować inaczej. Z poważaniem Krzysztof G.

  • sandra b2024-10-18

    Hotel nie zasługuje na 5 gwiazdek Na plus bliskość morza, dużo leżaków Minusy - strasznie brudno, smród po hotelu okropny. Myszy biegały po hotelu. Jedzenie strasznie monotonne, sporo osób się potrulo. Alkoholu brakowało o godz 23.00 Klimatyzację wyłączył Manager bo koniec sezonu i oszczędności

  • Lesław D2024-10-11
    Wyjątkowy

    Nigdy nie czułem się tak pełen energii i radości podczas wakacji. Aktywności hotelowe, bliskość morza i wspaniałe widoki zrobiły na mnie ogromne wrażenie. Każdy dzień był nową przygodą, nie miałem czasu na nudę. Personel był bardzo profesjonalny. Nie mogę się doczekać, aż tu wrócę.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
Nr 1 w Polsce
Nr 1 w Polsce
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Obsługa w podróży 24/7
Obsługa w podróży 24/7

Dlaczego warto wybrać Azure by Yelken

  • basen ze zjeżdżalniami
  • udogodnienia dla dzieci
  • bezpłatne leżaki i parasole na plaży

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Zobacz, co nowego na blogu TUI