Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
- Obsługa
- Wartość
- Czystość
Hotel Sole Alto - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Lokalizacja
- Obsługa
- Wartość
- Czystość
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Damianmiszuda2020-02-10
Właśnie Wróciłem z tygodniowego pobytu w hotelu Sole Alto. Ogólna ocena jest bardzo słaba. Hotel nastawiony głównie na obsługę szkolnych wycieczek a nie indywidualnych turystów. Pokoje małe i nędznie wyposażone, brak wentylacji w toalecie. Posiłki dobre lecz monotonne. Na najgorszą ocenę zasługują menager oraz jego grupa. Piszę grupa ponieważ nie wiadomo kto za co odpowiada. Ogólnie wrażenie jest takie jakby 4 osoby prowadziły ten hotel w nastawieniu na maksymalny zysk przy żadnym wkładzie własnym. Telewizja w lobby działa tylko wieczorem i można w niej zobaczyć wyłącznie piłkę nożną bo taką właśnie ogląda menager. Jeśli mu zwrócić uwagę że chcesz oglądać co innego to cię oficjalnie wyśmieje. W przyhotelowym sklepiku nędza i mega drożyzna, wszystko po 5€. Pod hotel nie podjeżdża autobus więc jak chcesz sie do niego dostać to musisz iść 300 m pod górę z tobołami pieszo. Z powrotem zwiozą cię autem jak ładnie poprosisz ale za 3 € od osoby. Skandal! TUI powinno wykreślić ten hotel z oferty
- czytelniczka2062020-02-09
Hotel położony na stoku narciarskim i jest to idealne miejsce dla narciarzy. Wyżywienie, szczególnie,kolacje dobre i urozmaicone. Codziennie sprzątane pokoje, z minimalną łazienką i mikroskopijnym prysznicem . Niestety odnosi się wrażenie że pokoje z widokiem na góry są rezerwowane ,głównie dla Włochów.Choć budynek nie jest całkowicie zakwaterowany Polacy i Czesi otrzymują pokoje z widokiem na urządzenia techniczne ,które ciągle klekoczą.Szczęśliwie udało się go wymienić. Recepcja jest ,ale mało komunikatywna,chyba że trafi się na kierowniczkę,jest rzeczywiście pomocna Budynek ma dziwne rozwiązania architektoniczne,bardzo dziwny system wind więc ciągle biega się po schodach,co niewątpliwie wpływa na kondycje. W hotelu jest basen i to czuć,szczególnie w drodze na recepcję.Zapach nie zachęca,więc nie korzystałam z jego uroków. UWAGA !!!!!! Podróżujący z Tui muszą ciągnąć samodzielnie swój bagaż i sprzęt narciarski ok 0,5 km pod górę i jeszcze dwie kondygnacje do recepcji ,bo nikt z biura TUI nie fatyguje się, aby poinformować hotel o przybyciu i wyjeżdzie grupy Taki drobiazg na który reklamacji wTUI nie uznają .Przecież aby jeżdzić na nartach .trzeba mieć kondycję!!!
- LiseFV2019-02-20
Gdybym mógł dać neative gwiazdy, zrobiłbym to. To nie Włochy, ale Polska. Większość turystów pochodzi z Polski. Personel jest tak niegrzeczny. A główny kelner czuwa nad restauracją jak w howk. I to nie jest komplement. Jedzenie było straszne w pierwszych dniach, ale podniósł się później w ciągu tygodnia. Rano, weź udział w pierwszej rundzie bułeczek z chleba, ponieważ są one z wczoraj i są tak suche! Nie zawracaj sobie głowy winem, to jest tego warte. Mieszkanie, w którym mieszkaliśmy, było niebem dla grzyba, a my wszyscy byliśmy tam. Zobacz zdjęcia. I mógłbym napisać całą recenzję mieszkania. Łóżka były straszne i nie ma prywatności w 6-osobowym mieszkaniu, w którym mieszkaliśmy. Mimo że byliśmy tylko czterema osobami Nie ma cieplejszych butów narciarskich. Spędzamy czas z miejscowymi instruktorami narciarskimi i wszyscy czuli się zawstydzeni tym miejscem.