AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel

AluaVillage Fuerteventura

FUE14045
Sprawdzanie ceny

Goście cenią ten hotel za...

  • Jakość noclegu
  • Pokoje
  • Obsługa
  • Czystość
  • Lokalizacja
  • Wartość
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
AluaVillage Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Bardzo dobry
2023-09-11

Jestem rozczarowana hotelem przebywalismy w nim 2 tygodnie po 3 dniach pobytu w łazience pojawił się nam karaluch myskalam że to przypadek bo na noc zostawiłam otwarty balkon potem balkon był już zamknięty jednakże w kolejnym tygodniu w czwartek karaluch znowu odwiedzil nasza łazienkę co już zgłosiłam w recepcji i miało to być zgłoszone do firmy sprzątającej apogeum to niedziela wieczorem godzinna 22 ponowny karaluch i to nie mały tylko wielkości ok 5 cm wszystko co było piękne związane zwiedzaniem wyspy zeszło na dalszy plan przebywałam w Egipcie i na Dominikanie i żadnych takich przykrości nie miałam nie wiem skąd tak dobre opinie. Choć pokoje były sprzątane codziennie to chyba zabrakło dokładnej dezynfekcji Jeśli chodzi o animatorów i obsluge hotelowa to jest na dobrym poziomie ale dla mnie to jednak okazało się za mało bo za pobyt zapłaciłam nie małe pieniądze by mieć w pokoju insekty Jest to moja pierwsza opinia na temat hotelu nigdy się nie wypowiadałam bonie było takiej potrzeby bo byłam zawsze zadowolona. Żałuję że nie zgłosiłam tego faktu do swojego biuro podróży zaraz na początku zdarzenia

Beata B
2024-11-05

Hotel bardzo mnie rozczarował, zwłaszcza że miałem już pozytywne doświadczenia z tej sieci na Majorce. Początkowe wrażenie było całkiem dobre – recepcja była schludna, z ładnym widokiem i wrażeniem czystości. Niestety, mimo zakupu pokoju z opcją MyFavorite Club, trafiłem do starego, zaniedbanego wnętrza, które wymagało pilnego remontu. W łazience na ścianie była widoczna pleśń, a w całym pomieszczeniu wyraźnie można było wyczuć ślady zużycia, szczególnie w postaci zabrudzonych fug na podłodze. Do tego jeden z szlafroków był brudny, w tym z widocznymi plamami krwi, a firanka – pożółkła, sprawiająca wrażenie dawno niepranej. Widok z tarasu był w porządku, ale niestety wieczorami i rano towarzyszył mu okropny zapach kanalizacji, który mocno psuł atmosferę. Obsługa sprzątająca działała standardowo – pokoje były sprzątane jak w każdym innym hotelu, bez większych uwag. Baseny okazały się zimne, a animacje przy basenie – tragiczne i skierowane wyłącznie do francuskich gości. Animatorzy zdawali się rozmawiać wyłącznie z Francuzami, jakby reszta gości nie istniała. Jedzenie było bardzo słabe. Śniadania wypadły najlepiej, ale reszta posiłków była poniżej oczekiwań – mięsa były twarde, wybór dań niewielki, brakowało lokalnych specjałów, a desery były naprawdę kiepskie. Raz nawet podano ciasto z zakalcem. Strefa dla gości klubu w restauracji nie oferowała widoku na ocean, kanapy były brudne, a serwis w restauracji prawie nie istniał – brudne talerze zalegały, nikt ich nie sprzątał. To pierwszy raz, kiedy w formule all-inclusive miałem trudności, aby znaleźć coś smacznego do zjedzenia. Klubowy taras to jeden z niewielu plusów – oferował dobry alkohol i napoje w butelkach, a leżaki były wygodne. Jednak położenie tarasu obok basenu dla dzieci odbierało spokój i utrudniało odpoczynek. Wieczorne animacje to totalna porażka – brak muzyki na żywo, zabawy jak dla dzieci, a animatorzy znów skupiali się głównie na francuskich gościach, ignorując resztę. Bar był na szczęście na poziomie – mili barmani i dobry alkohol, co stanowiło pewne urozmaicenie pobytu. Obsługa w recepcji była różna – w większości pomocna, choć na początku trafiłem na nieprzyjemnego pracownika, który z niechęcią tłumaczył mi drogę do pokoju. Okolica hotelu była bardzo przyjemna i spokojna, sprzyjała spacerom nad oceanem, gdzie panowała cisza i spokój. Mimo to, moje ogólne wrażenia są bardzo negatywne – zdecydowanie nie wrócę do tego hotelu. English version: Here is the English version of your review: --- I was very disappointed with this hotel, especially since I previously had a positive experience with this chain in Mallorca. The initial impression was quite good – the reception area was clean, had a nice view, and seemed well-kept. However, despite booking a MyFavorite Club room, I was given an old, neglected room in need of renovation. There was mold on the bathroom wall, and the entire bathroom showed clear signs of wear, with partially dirty grout on the floor. Additionally, one of the bathrobes was dirty, with visible blood stains, and a yellowed curtain looked as if it hadn’t been washed in ages. The view from the terrace was decent, but unfortunately, there was an awful sewage smell in the evenings and mornings, which really spoiled the atmosphere. Housekeeping services were standard – the room was cleaned daily, as you would expect in any hotel. The pools were cold, and the poolside activities were terrible, seemingly aimed only at French guests. The animators spoke almost exclusively with French guests, as if the rest of us didn’t exist. The food was very disappointing. Breakfast was the best meal of the day, but the rest was far below expectations – the meat was tough, the variety of dishes was limited, there were few regional dishes, and the desserts were really poor. At one point, they even served a cake that was underbaked. The club guest section in the restaurant had no ocean view, the sofas were dirty, and there was almost no service – dirty plates were left on the tables, and no one came to clear them. This was the first all-inclusive experience where I struggled to find something I enjoyed eating. The club terrace was one of the few positives, offering good-quality alcohol and bottled drinks, and the loungers were comfortable. However, the terrace’s location next to the children’s pool made it difficult to relax and find peace. The evening entertainment was a complete letdown – there was no live music, the activities were childish, and once again, the animators focused almost entirely on French guests, leaving others out. The bar, however, was well-managed, with friendly bartenders and good-quality drinks, which added a bit of variety to the experience. The reception staff were mixed – mostly helpful, though one staff member at the beginning was not very friendly and seemed annoyed about having to explain how to get to the rooms. The hotel’s surroundings were very pleasant and peaceful, ideal for walks along the ocean, where it was quiet and calm. Overall, however, I left very disappointed and will definitely not be returning to this hotel.

Kamil K
2024-10-28

Hotel bardzo samoobsługowy. Pierwszy raz się spotkaliśmy z tym ze nikt nie poprowadził nas do pokoju na dzień dobry. Za basenem w lewo i to było wszystko. Na stołówce jedyny personel to zbierający brudne talerze w bardzo małej ilości. W pokoju brak czajnika. Doprosilismy się dopiero dzień przed wyjazdem. Za sejf w pokoju dodatkowa opłata. Rozumiem sejf na recepcji hotelu płatny ale w pokoju to już przesada. Brak wody do picia.Owszem można dostać wodę ale za dodatkowa opłata. Wiec wyprawa do sklepu po butelkę i na stołówce można sobie nalać wodę do butelki. Bardzo niehigieniczne rozwiązanie. Tydzień po powrocie dalej jesteśmy chorzy. Ponieważ ludzie wkładali nalewak w ustnik butelki. Wiadomo ktoś pije z butelki a potem nalewak tego dotyka. Ciekawe rozwiązanie z żetonami na kubki do picia na basenie ale kubki bardzo słabo myte. Widok z okna pokoju na ścianę budynku. Zmiana pokoju możliwa ale kosmiczna kwota padła. Droga na plaże bardzo męcząca i stroma. Na plaży leżaki płatne. Hotel swoich nie posiada. Animacja na basenie bez komentarza. Wymiana ręczników basenowych możliwa tylko za dodatkowa opłata. Co jest śmieszne pobyt 10 dni i nie można doprosić się czystego ręcznika. Dostaniesz jak zapłacisz.

Mariola S
Bardzo dobry
2024-09-18

Hotel generalnie na plus, bardzo ładny i zadbany. W hotelu nie ma wcale dzieci :) Pokoje mają wiele do życzenia niestety…. W łazience chodziły mrówki oraz dziwne robaki pomimo, że pokoje sprzątane codziennie…. W restauracji bardzo duży wybór jedzenia. Codziennie inne tematyczne regionalnie potrawy. Baseny zewnętrzne nie są podgrzewane, przez co woda była strasznie zimna. Ciężko było do niej wchodzić. Ręczniki basenowe są dostępne ale za dodatkową kaucją w postaci 10€/szt. Późniejsza wymiana ręcznika na świeży kosztuje 1€. Animacje w pierwszej kolejności wykonywane są po francusku. Dość przeciętne animacje wieczorne.

Dominika D
Bardzo dobry
2024-06-10

Hotel na prawdę fajny, piękny widok na ocean zarówno z pokoi, lobby jak i basenu. Na plaże spacer około 10 min, dosyć stromo, ale po drodze mnóstwo wiewiórek, które podbiegają do ludzi :) plusem też jest kryty basen i sauna. Pokoje duże i dokładnie sprzątane. Niestety obsługa restauracji nie wyrabia, a nawet się nie stara, jedzenie często zimne, brak nakrycia na stolikach, sztućce, szklanki brudne, talerze poszczerbione. Poza tym ogólnie duży wybór jedzenia i głodni nie chodziliśmy, ale mało różnorodne. Polecam uzbroić się w cierpliwość:) Brakuje też osoby, która pomogłaby z walizkami, ponieważ powierzchnia hotelu jest dość duża i trzeba chodzić z walizkami pod górkę, z czym raczej rzadko spotyka się w hotelach. Teren hotelu zadbany, dużo roślinności i kotków :) Minusem też jest brak wody butelkowanej w pokojach. Wygodne łóżka.

Wiktoria S
2023-09-11

Jestem rozczarowana hotelem przebywalismy w nim 2 tygodnie po 3 dniach pobytu w łazience pojawił się nam karaluch myskalam że to przypadek bo na noc zostawiłam otwarty balkon potem balkon był już zamknięty jednakże w kolejnym tygodniu w czwartek karaluch znowu odwiedzil nasza łazienkę co już zgłosiłam w recepcji i miało to być zgłoszone do firmy sprzątającej apogeum to niedziela wieczorem godzinna 22 ponowny karaluch i to nie mały tylko wielkości ok 5 cm wszystko co było piękne związane zwiedzaniem wyspy zeszło na dalszy plan przebywałam w Egipcie i na Dominikanie i żadnych takich przykrości nie miałam nie wiem skąd tak dobre opinie. Choć pokoje były sprzątane codziennie to chyba zabrakło dokładnej dezynfekcji Jeśli chodzi o animatorów i obsluge hotelowa to jest na dobrym poziomie ale dla mnie to jednak okazało się za mało bo za pobyt zapłaciłam nie małe pieniądze by mieć w pokoju insekty Jest to moja pierwsza opinia na temat hotelu nigdy się nie wypowiadałam bonie było takiej potrzeby bo byłam zawsze zadowolona. Żałuję że nie zgłosiłam tego faktu do swojego biuro podróży zaraz na początku zdarzenia

Beata B
2024-11-05

Hotel bardzo mnie rozczarował, zwłaszcza że miałem już pozytywne doświadczenia z tej sieci na Majorce. Początkowe wrażenie było całkiem dobre – recepcja była schludna, z ładnym widokiem i wrażeniem czystości. Niestety, mimo zakupu pokoju z opcją MyFavorite Club, trafiłem do starego, zaniedbanego wnętrza, które wymagało pilnego remontu. W łazience na ścianie była widoczna pleśń, a w całym pomieszczeniu wyraźnie można było wyczuć ślady zużycia, szczególnie w postaci zabrudzonych fug na podłodze. Do tego jeden z szlafroków był brudny, w tym z widocznymi plamami krwi, a firanka – pożółkła, sprawiająca wrażenie dawno niepranej. Widok z tarasu był w porządku, ale niestety wieczorami i rano towarzyszył mu okropny zapach kanalizacji, który mocno psuł atmosferę. Obsługa sprzątająca działała standardowo – pokoje były sprzątane jak w każdym innym hotelu, bez większych uwag. Baseny okazały się zimne, a animacje przy basenie – tragiczne i skierowane wyłącznie do francuskich gości. Animatorzy zdawali się rozmawiać wyłącznie z Francuzami, jakby reszta gości nie istniała. Jedzenie było bardzo słabe. Śniadania wypadły najlepiej, ale reszta posiłków była poniżej oczekiwań – mięsa były twarde, wybór dań niewielki, brakowało lokalnych specjałów, a desery były naprawdę kiepskie. Raz nawet podano ciasto z zakalcem. Strefa dla gości klubu w restauracji nie oferowała widoku na ocean, kanapy były brudne, a serwis w restauracji prawie nie istniał – brudne talerze zalegały, nikt ich nie sprzątał. To pierwszy raz, kiedy w formule all-inclusive miałem trudności, aby znaleźć coś smacznego do zjedzenia. Klubowy taras to jeden z niewielu plusów – oferował dobry alkohol i napoje w butelkach, a leżaki były wygodne. Jednak położenie tarasu obok basenu dla dzieci odbierało spokój i utrudniało odpoczynek. Wieczorne animacje to totalna porażka – brak muzyki na żywo, zabawy jak dla dzieci, a animatorzy znów skupiali się głównie na francuskich gościach, ignorując resztę. Bar był na szczęście na poziomie – mili barmani i dobry alkohol, co stanowiło pewne urozmaicenie pobytu. Obsługa w recepcji była różna – w większości pomocna, choć na początku trafiłem na nieprzyjemnego pracownika, który z niechęcią tłumaczył mi drogę do pokoju. Okolica hotelu była bardzo przyjemna i spokojna, sprzyjała spacerom nad oceanem, gdzie panowała cisza i spokój. Mimo to, moje ogólne wrażenia są bardzo negatywne – zdecydowanie nie wrócę do tego hotelu. English version: Here is the English version of your review: --- I was very disappointed with this hotel, especially since I previously had a positive experience with this chain in Mallorca. The initial impression was quite good – the reception area was clean, had a nice view, and seemed well-kept. However, despite booking a MyFavorite Club room, I was given an old, neglected room in need of renovation. There was mold on the bathroom wall, and the entire bathroom showed clear signs of wear, with partially dirty grout on the floor. Additionally, one of the bathrobes was dirty, with visible blood stains, and a yellowed curtain looked as if it hadn’t been washed in ages. The view from the terrace was decent, but unfortunately, there was an awful sewage smell in the evenings and mornings, which really spoiled the atmosphere. Housekeeping services were standard – the room was cleaned daily, as you would expect in any hotel. The pools were cold, and the poolside activities were terrible, seemingly aimed only at French guests. The animators spoke almost exclusively with French guests, as if the rest of us didn’t exist. The food was very disappointing. Breakfast was the best meal of the day, but the rest was far below expectations – the meat was tough, the variety of dishes was limited, there were few regional dishes, and the desserts were really poor. At one point, they even served a cake that was underbaked. The club guest section in the restaurant had no ocean view, the sofas were dirty, and there was almost no service – dirty plates were left on the tables, and no one came to clear them. This was the first all-inclusive experience where I struggled to find something I enjoyed eating. The club terrace was one of the few positives, offering good-quality alcohol and bottled drinks, and the loungers were comfortable. However, the terrace’s location next to the children’s pool made it difficult to relax and find peace. The evening entertainment was a complete letdown – there was no live music, the activities were childish, and once again, the animators focused almost entirely on French guests, leaving others out. The bar, however, was well-managed, with friendly bartenders and good-quality drinks, which added a bit of variety to the experience. The reception staff were mixed – mostly helpful, though one staff member at the beginning was not very friendly and seemed annoyed about having to explain how to get to the rooms. The hotel’s surroundings were very pleasant and peaceful, ideal for walks along the ocean, where it was quiet and calm. Overall, however, I left very disappointed and will definitely not be returning to this hotel.

Kamil K

AluaVillage Fuerteventura - informacje

Hotel AluaVillage Fuerteventura położony jest tuż przy jednej z najładniejszych plaż na wyspie oraz w niedalekiej odległości od centrum miejscowości. Panują tu idealne warunki do uprawiania sportów wodnych, zwłaszcza kitesurfingu. Dla tych, którzy poszukują relaksu i odprężenia, przygotowano hotelową strefę spa. Na dachu obiektu znajduje się taras słoneczny, z którego rozciąga się piękny widok na ocean. Dodatkowo, komfortowo urządzone pokoje sprawią, że wypoczynek będzie należał do udanych.

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Darmowe Wi-Fi
  • Piaszczysta plaża
  • Menu dla dzieci
  • Zjeżdżalnie dla dzieci
  • Spa
  • Kryty basen
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
  • Wybór Roku w portalu TripAdvisor

Położenie:

  • ok. 4 km od centrum Jandia
  • ok. 300 m od plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 90 min
World map
Średnia ocena klientów:
Bardzo dobry
(1760 opinii)
(1760 opinii)
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Czystość
    Lokalizacja
    Wartość
  • Kamil K2024-11-05

    Hotel bardzo mnie rozczarował, zwłaszcza że miałem już pozytywne doświadczenia z tej sieci na Majorce. Początkowe wrażenie było całkiem dobre – recepcja była schludna, z ładnym widokiem i wrażeniem czystości. Niestety, mimo zakupu pokoju z opcją MyFavorite Club, trafiłem do starego, zaniedbanego wnętrza, które wymagało pilnego remontu. W łazience na ścianie była widoczna pleśń, a w całym pomieszczeniu wyraźnie można było wyczuć ślady zużycia, szczególnie w postaci zabrudzonych fug na podłodze. Do tego jeden z szlafroków był brudny, w tym z widocznymi plamami krwi, a firanka – pożółkła, sprawiająca wrażenie dawno niepranej. Widok z tarasu był w porządku, ale niestety wieczorami i rano towarzyszył mu okropny zapach kanalizacji, który mocno psuł atmosferę. Obsługa sprzątająca działała standardowo – pokoje były sprzątane jak w każdym innym hotelu, bez większych uwag. Baseny okazały się zimne, a animacje przy basenie – tragiczne i skierowane wyłącznie do francuskich gości. Animatorzy zdawali się rozmawiać wyłącznie z Francuzami, jakby reszta gości nie istniała. Jedzenie było bardzo słabe. Śniadania wypadły najlepiej, ale reszta posiłków była poniżej oczekiwań – mięsa były twarde, wybór dań niewielki, brakowało lokalnych specjałów, a desery były naprawdę kiepskie. Raz nawet podano ciasto z zakalcem. Strefa dla gości klubu w restauracji nie oferowała widoku na ocean, kanapy były brudne, a serwis w restauracji prawie nie istniał – brudne talerze zalegały, nikt ich nie sprzątał. To pierwszy raz, kiedy w formule all-inclusive miałem trudności, aby znaleźć coś smacznego do zjedzenia. Klubowy taras to jeden z niewielu plusów – oferował dobry alkohol i napoje w butelkach, a leżaki były wygodne. Jednak położenie tarasu obok basenu dla dzieci odbierało spokój i utrudniało odpoczynek. Wieczorne animacje to totalna porażka – brak muzyki na żywo, zabawy jak dla dzieci, a animatorzy znów skupiali się głównie na francuskich gościach, ignorując resztę. Bar był na szczęście na poziomie – mili barmani i dobry alkohol, co stanowiło pewne urozmaicenie pobytu. Obsługa w recepcji była różna – w większości pomocna, choć na początku trafiłem na nieprzyjemnego pracownika, który z niechęcią tłumaczył mi drogę do pokoju. Okolica hotelu była bardzo przyjemna i spokojna, sprzyjała spacerom nad oceanem, gdzie panowała cisza i spokój. Mimo to, moje ogólne wrażenia są bardzo negatywne – zdecydowanie nie wrócę do tego hotelu. English version: Here is the English version of your review: --- I was very disappointed with this hotel, especially since I previously had a positive experience with this chain in Mallorca. The initial impression was quite good – the reception area was clean, had a nice view, and seemed well-kept. However, despite booking a MyFavorite Club room, I was given an old, neglected room in need of renovation. There was mold on the bathroom wall, and the entire bathroom showed clear signs of wear, with partially dirty grout on the floor. Additionally, one of the bathrobes was dirty, with visible blood stains, and a yellowed curtain looked as if it hadn’t been washed in ages. The view from the terrace was decent, but unfortunately, there was an awful sewage smell in the evenings and mornings, which really spoiled the atmosphere. Housekeeping services were standard – the room was cleaned daily, as you would expect in any hotel. The pools were cold, and the poolside activities were terrible, seemingly aimed only at French guests. The animators spoke almost exclusively with French guests, as if the rest of us didn’t exist. The food was very disappointing. Breakfast was the best meal of the day, but the rest was far below expectations – the meat was tough, the variety of dishes was limited, there were few regional dishes, and the desserts were really poor. At one point, they even served a cake that was underbaked. The club guest section in the restaurant had no ocean view, the sofas were dirty, and there was almost no service – dirty plates were left on the tables, and no one came to clear them. This was the first all-inclusive experience where I struggled to find something I enjoyed eating. The club terrace was one of the few positives, offering good-quality alcohol and bottled drinks, and the loungers were comfortable. However, the terrace’s location next to the children’s pool made it difficult to relax and find peace. The evening entertainment was a complete letdown – there was no live music, the activities were childish, and once again, the animators focused almost entirely on French guests, leaving others out. The bar, however, was well-managed, with friendly bartenders and good-quality drinks, which added a bit of variety to the experience. The reception staff were mixed – mostly helpful, though one staff member at the beginning was not very friendly and seemed annoyed about having to explain how to get to the rooms. The hotel’s surroundings were very pleasant and peaceful, ideal for walks along the ocean, where it was quiet and calm. Overall, however, I left very disappointed and will definitely not be returning to this hotel.

  • Mariola S2024-10-28

    Hotel bardzo samoobsługowy. Pierwszy raz się spotkaliśmy z tym ze nikt nie poprowadził nas do pokoju na dzień dobry. Za basenem w lewo i to było wszystko. Na stołówce jedyny personel to zbierający brudne talerze w bardzo małej ilości. W pokoju brak czajnika. Doprosilismy się dopiero dzień przed wyjazdem. Za sejf w pokoju dodatkowa opłata. Rozumiem sejf na recepcji hotelu płatny ale w pokoju to już przesada. Brak wody do picia.Owszem można dostać wodę ale za dodatkowa opłata. Wiec wyprawa do sklepu po butelkę i na stołówce można sobie nalać wodę do butelki. Bardzo niehigieniczne rozwiązanie. Tydzień po powrocie dalej jesteśmy chorzy. Ponieważ ludzie wkładali nalewak w ustnik butelki. Wiadomo ktoś pije z butelki a potem nalewak tego dotyka. Ciekawe rozwiązanie z żetonami na kubki do picia na basenie ale kubki bardzo słabo myte. Widok z okna pokoju na ścianę budynku. Zmiana pokoju możliwa ale kosmiczna kwota padła. Droga na plaże bardzo męcząca i stroma. Na plaży leżaki płatne. Hotel swoich nie posiada. Animacja na basenie bez komentarza. Wymiana ręczników basenowych możliwa tylko za dodatkowa opłata. Co jest śmieszne pobyt 10 dni i nie można doprosić się czystego ręcznika. Dostaniesz jak zapłacisz.

  • Dominika D2024-09-18
    Bardzo dobry

    Hotel generalnie na plus, bardzo ładny i zadbany. W hotelu nie ma wcale dzieci :) Pokoje mają wiele do życzenia niestety…. W łazience chodziły mrówki oraz dziwne robaki pomimo, że pokoje sprzątane codziennie…. W restauracji bardzo duży wybór jedzenia. Codziennie inne tematyczne regionalnie potrawy. Baseny zewnętrzne nie są podgrzewane, przez co woda była strasznie zimna. Ciężko było do niej wchodzić. Ręczniki basenowe są dostępne ale za dodatkową kaucją w postaci 10€/szt. Późniejsza wymiana ręcznika na świeży kosztuje 1€. Animacje w pierwszej kolejności wykonywane są po francusku. Dość przeciętne animacje wieczorne.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
Nr 1 w Polsce
Nr 1 w Polsce
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Obsługa w podróży 24/7
Obsługa w podróży 24/7

Dlaczego warto wybrać AluaVillage Fuerteventura

  • animacje dla dzieci i nastolatków
  • 4 baseny i jacuzzi
  • lekarz w hotelu
Sprawdzanie ceny

Zobacz, co nowego na blogu TUI