Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Obsługa
- Wartość
- Czystość
Hotel Riu Palace Jandia - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- Piaszczysta plaża
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Wybór Roku w portalu TripAdvisor
Położenie:
- ok. 500 m od centrum Morro Jable
- bezpośrednio przy plaży
- czas dojazdu z lotniska ok. 120 min
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Obsługa
- Wartość
- Czystość
- Malgorzata C2024-07-21Wyjątkowy
To był nasz drugi pobyt w tym hotelu. Pierwszy raz byliśmy w 2022 roku. Naszym zdaniem to najładniejszy hotel w Morro Jable ze względu na oryginalną konstrukcję i swoje tarasowe położenie przy przepięknej plaży oraz za wewnętrzy nowoczesny wystrój. Pokoje są przestronne, świetnie urządzone i bardzo czyste. Mieliśmy pokój w budynku z bezpośrednim widokiem na Ocean. Rano budziło nas słońce. W pokoju jest odpłatny minibar bar bardzo dobrze zaopatrzony (alkohol, wino, piwo i różne napoje). Każdego dnia sprzątanie pokoje i wymiana ręczników. Wymiana pościeli na życzenie!. Hotel jest w programie ochrony środowiska. Hotel posiada basen oraz tarasy słoneczne z dużą ilością łóżek do opalania i ochroną od słońca. Nigdy nie było problemu ze znalezieniem wolnego łóżka. Przy tarasach słonecznych znajduje się Snack Bar. Podają tam najlepsze koktajle na świecie (moje ulubione to klasyczna Sangria, Margarita, Mojito, Aperol Spritz). Jedzenie w hotelu bardzo urozmaicone, pyszne i świeże. Na śniadanie ogromny wybór wszystkiego czego chcesz. A kolacja to poezja. Duże bufety z przystawkami, gotowaniem na żywo, dla chętnych kuchnia azjatycka, tropikalne owoce i desery. Do kolacji braliśmy zawsze butelkę świetnego wina aby nasza kolacja była jeszcze bardziej przyjemna. Obsługa kelnerska zasługuje na najwyższe uznanie! Dwa razy byliśmy też w restauracji a la carte „Krystal” z Fusion cuisine. Wybór z karty godny mistrza. Atmosfera w hotelu bardzo przyjazna dzięki wspaniałej obsłudze i dyrekcji hotelu. Wszyscy się pozdrawiają i uśmiechają. Naszym zdaniem hotel zasługuje na 5*+++ To były nasze bardzo udane dwa tygodnie wakacji. Polecamy ten hotel i na pewno jeszcze tu wrócimy.
- W1359YGmagdalenak2022-04-19
Panie Menadżerze Fran na ponad 50 hoteli, które odwiedziłam w swoim krótkim życiu większego braku kompetencji i chamstwa nigdy nie widziałam. Nikomu nie polecę zatrzymania się w tym hotelu. Sama postaram się, aby opinia o Pana zachowaniu a mianowicie dotykaniu gościu hotelowych znalazła się w każdym możliwym serwisie hotelowym. A Pana Przełożeni będą widzieć o Pana zachowaniu w stosunku do gości. Na 12 hoteli odwiedzonych w czasie Covid-19 nikt nie kazał noszenia maski w hotelu. Trzeba być bezwględnym głupcem, aby atakować fizycznie gości z tego powodu. Przypominam, że 20.04.2022 nie ma już Covid-19. Tak samo jak przy stoliku w restauracji Covida nie ma. Tak samo chamstwo widać u głównego menadżera restauracji i Pani blondynki co role się jej pomyliły. Pracownicy dosłownie boją się swoich menadżerów. Hotel sam w sobie ma dobre położenie, nie jest to jednak 5*. Atmosfera napięta - tak nie da się wypoczywać. Była Wielkanoc - zero ozdób i akcentów. Byliśmy na Boże Narodzenie w sieci Hipotels tam zupełnie inna atmosfera. Reasumując, chcesz mieć spokojny wypoczynek - nie wybieraj tego hotelu. A Panu - Panie Frau zachęcam do wizyty u psychologa, bo nie panuje Pan nad nerwami. W żadnym hotelu nigdy menadżer nie łapał gości za ręce. Pamiętajcie hotel jest dla gości - nie goście dla hotelu.
- mihmali2021-08-08
Hotel super położony tuż przy plaży. Z apartamentu Junior piękny widok na ocean. Hotel to remoncie, jednak jakość wykończenia średnia. Niemiła obsługa panów na recepcji. Z kolei bardzo miły wicedyrektor hotelu, który codziennie dba o samopoczucie gości. Śniadania OK, standard. Całość oceniam na 3,5-4 gwiazdki. Nie jest to niestety obiekt pięciogwiazdkowy.