Goście cenią ten hotel za...
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Czystość
- Lokalizacja
- Obsługa
- Wartość
Paradisus by Meliá Gran Canaria - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- Piaszczysta plaża
- Menu dla dzieci
- Plac zabaw
- Spa
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Wybór Roku w portalu TripAdvisor
Położenie:
- ok. 2 km od centrum Playa del Ingles, ok. 6,5 km od centrum Maspalomas
- ok. 100 m od przystanku autobusowego
- bezpośrednio przy plaży
- czas dojazdu z lotniska ok. 45 min
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Czystość
- Lokalizacja
- Obsługa
- Wartość
- kazik132025-01-15
Nie polecam! Cena nie jest adekwatna do jakosci .Nie polecam parom , glowny basen jest okupowany przez rodziny z malymi krzyczacymi dziecmi co jest denerwujace bo dzieci maja swoj odzielny basen ktory na ogol byl pusty.Sam basen to na plus bardzo ladny ale wystarczy sie odwrocic a tam lezak przy lezaku na betonowym placu brak muzyki przy basenie .Drinki nie sa przynoszone przez obsluge tylko trzeba stac w kolejce !do baru .Napoje slabej jakosci z pistoletu! A nawet soki z kartonu to tanie nektary.Barman nie ma pojecia o robieniu drinkow -rozgniatal mięte w brudnych rekach po czym wrzucal do szklanki.Jedzenie w bufecie przecietne omlety na brudnych patelniach aczkolwiek przystawki na wysokim poziomie,na cieplo bardzo maly wybor .Śmiesznie niski poziom restauracji ala carte w jednej przyniesiono nam surowy stek -krew na talerzu ( kelner nie zapytal nawet jaki stopien wysmazenia ma byc)i przystawke wygladajaca jak ta sama z bufetu a w drugiej bardzo dziwne menu - sa trzy do wyboru a tu zjedlismy po kawalku miesa bez zadnych dodatkow bo tak bylo w menu,bardzo slabe to bylo.W restauracjach i w bufecie nie ma nastroju jest jak na stolowce i wszedzie biegajace krzyczace i placzace dzieci.Obsluga bardzo zajeta ale nie goscmi , bardzo dlugo trzeba bylo czekac na wode czy wino a sztucce trzeba bylo sobie samemu zalatwic .Procz dziewczyn i barmana z Vibra to reszta jest beznadziejna wielokrotnie dlugo czekalismy na obsluge ktora przechodzila kolo nas jakbysmy byli niewidzialni.Sam hotel odnowiony ale nie w calosci zostaly stare klatki schodowe i obskurne windy ktorymi strach bylo jezdzic , w korytarzach brudna i poplamiona wykladzina.Pokoj ocean front z malym balkonikiem nie warto doplacac bo widok glownie na palmy a z drugiej strony calkiem ladny widok bo mielismy pozne wymeldowanie i dostalismy na pare godzin taki z widokiem na miasto.Ale 500€ za dobe za pokoik gdzie lazienke od korytarza oddziela firanka! To chyba przegiecie.W barach kanapy juz poplamione a wieczorna rozrywka jest wyjatkowo slaba mam na mysli jakosc spiewajacych osob .Wiele osob wychodzilo bo sie nie dalo sluchac.Jest opcja rezervatu co wygladalo lepiej co nie jest czytelne po przybyciu z czego mozesz korzystac a z czego nie ,ale napewno opcja zwykla nie jest warta tych pieniedzy i nie rozumiem zachwytow tym hotelem.
- Izabela G2024-12-04Wyjątkowy
Hotel doskonały,wart polecenia,wszędzie czyściutko.Czuliśmy się bardzo komfortowo.Obsluga przemiła,jedzonko pyszne, dla smakoszy owoców morza ..raj..każdy znajdzie coś dla siebie.Łóżko duże ,bardzo wygodne.Szczerze polecam
- Graham B2025-01-23
Mixed experience is my summary of this hotel. It is modern, clean, spacious and in general the staff are friendly and helpful. My wife and I went for 1 week in January to celebrate our wedding anniversary. Our stay was fine but 3 aspects were below the standards I would expect from a 5 star establishment. Firstly, we booked a Reserve Junior Suite with full sea view and 3 months prior to our holiday I emailed the hotel directly to tell them about the anniversary and ask that within our room category, could we have a "nice" room. The hotel confirmed this would be the case. On arrival (and Reserve guests get their own check in) we were allocated a room on the 3rd floor of a 7 floor hotel. I mentioned my email and immediately I was offered a full suite on the 7th floor for an extra 350 Euros. I reluctantly paid this and the suite was very good. But there are junior suites on the higher floors which we were not given and this left a slightly bitter taste as it seemed they deliberately intended to try to sell an upgrade. This leads onto the second point which other reviewers have mentioned about being sold to. The hotel runs a Circle selling team which to me is very reminiscent of the old timeshare touts. You are misled into meeting them, in our case the introduction was "have you had your gift, please come with us to sort it out". This is a disingenuous question to get you into a sales pitch which is intrusive, high pressure and totally unwelcome. We worked out what it was quite quickly and told the rep to get to the bottom line. After a lengthy delay it turns out they wanted 4,000 Euros for us to join the scheme. We finished the meeting promptly and watched with interest as the selling team prowled the hotel consistently during our stay looking for punters. This practice has no place in any hotel and should be stopped immediately. Lastly, again as other reviewers have mentioned, the food quality is not great. We tried 6 of the 7 restaurants and is most cases the food is pretty bland and for the majority of times served lukewarm. The hot dishes on the buffet were seldom hot and likewise the hot dishes served at the table. We even had the additional cost (200 Euro) tasting menu at Peseta and the main course of beef fillet was not hot. Overall the food served is not good enough for a purported 5 star hotel. In conclusion the stay was ok but we expected quite a bit better.