Goście cenią ten hotel za...
- Czystość
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Obsługa
- Wartość
- Lokalizacja
Aqua Suites Lanzarote - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- Menu dla dzieci
- Dla rodzin
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Wybór Roku w portalu TripAdvisor
Położenie:
- Lotnisko Arrecife ok. 10 km, czas podróży: ok. 20 minut (czas transferu może się różnić).
- Czystość
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Obsługa
- Wartość
- Lokalizacja
- 932berylc2020-03-09Wyjątkowy
Właśnie wróciliśmy z tygodnia w Aqua Suites. Od przyjazdu do wyjazdu byliśmy wyjątkowo zadbani. Pokoje i balkon są przestronne i dobrze urządzone. Śniadanie jest częściowo w formie bufetu i częściowo usługi. Udało nam się zarezerwować stolik w hotelowej restauracji lub 1 z 2 restauracji na starym mieście. Wszystkie 3 to serwis stołowy i bardzo dobre menu i standard. Wszyscy są bardzo uprzejmi i przyjaźni. To nasza druga wizyta i wrócimy
- Patrick M2020-03-08Wyjątkowy
Uwielbiałem ten hotel, ponieważ pracownicy byli bardzo uprzejmi, a miejsce jest bez skazy. Jedzenie jest wspaniałe, z możliwością korzystania z dwóch restauracji w pobliżu starego portu - obie były świetne. Emma's to dobra meksykańska restauracja, a Sassis ma świetny stek i rozrywkę. Jedynym minusem była pogoda, ponieważ przez kilka dni było trochę wietrznie.
- florida16SwanseaUk2020-03-07Bardzo dobry
Aqua Suites Hotel to uroczy hotel butikowy w Puerto Del Carmen na Lanzarote. Pokoje są nowoczesne, przestronne i bardzo czyste. W apartamencie znajduje się lodówka, a na początku pobytu dostępne są bezpłatne napoje bezalkoholowe i alkoholowe. Każdego dnia dostarczana jest dodatkowa butelka wody. W hotelu znajduje się piękny, czysty basen główny oraz dodatkowe małe baseny dla dzieci i jacuzzi. Odkryliśmy, że basen z jacuzzi jest dość brudny, a bąbelki zwykle nie działały, ale był to tylko niewielki problem. Restauracja była dobrze obsadzona, a osoby tam pracujące były bardzo przyjazne i potrafiły mówić w wielu językach. Oferowane jedzenie było bardzo dobrej jakości, a możliwość skorzystania z dwóch dodatkowych lokalnych restauracji zamiast hotelowej restauracji dała nam większy wybór. Jednak ostatniego dnia poszliśmy uregulować rachunek za bar. Po wypiciu jedynie gazowanej wody z posiłkami byliśmy trochę zaskoczeni, że poproszono nas o zapłacenie za napoje bezalkoholowe i wino, których nigdy nie zamówiliśmy ani nie otrzymaliśmy. Poprosiliśmy, aby paragony, które podpisywaliśmy po każdym posiłku, otrzymywały tylko paragon z niezwykle nieprzekonującą próbą podpisu mojej żony. Kiedy zakwestionowaliśmy to, pracownik odmówił przyjęcia, że to nie był nasz rachunek, nawet po porównaniu podpisów na wszystkich rachunkach. Potem usiłowała obwinić fałszerstwo za mnie, a potem za mojego syna. Próbowaliśmy wyjaśnić, że to ona nam służyła w tę konkretną noc, ale znowu nie chciała tego zaakceptować. Po tym, co wydawało się wiekiem, niechętnie zgodziła się na usunięcie zarzutu, ale robiąc to, otwarcie zasugerowała, że kłamiemy i że nie wierzy w naszą historię. Pracownicy hotelu są słusznie dumni ze swojej oceny Trip Advisor i zachęcają klientów do wystawiania dobrych recenzji. Pomyśleliśmy, że zanim opuścimy naszą ocenę, wyślemy do właściciela hotelu wiadomość e-mail z odpowiedzią na niefortunne zdarzenie związane z rachunkiem za bar. Pomimo przyznania prawie dwóch tygodni, nadal nie otrzymaliśmy odpowiedzi, stąd czterogwiazdkowa ocena. Polecam ten hotel znajomym i rodzinie.