Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
- Czystość
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Obsługa
- Wartość
VIK Hotel San Antonio - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Wybór Roku w portalu TripAdvisor
Położenie:
- Lotnisko ok. 6 km, czas podróży: ok. 10 minut (czas transferu może się różnić).
- Bezpośrednia plaża
- Bezpośrednia promenada
- Centrum miasta Puerto del Carmen ok. 100 m
- Lokalizacja
- Czystość
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Obsługa
- Wartość
- Mag3912015-08-06Bardzo dobry
Sam hotel nie zrobił na nas wielkiego wrażenia, pokoje czyste,sprzątane co dziennie. Jedyne co nas zaskoczyło w pokoju to zamknięta na klucz szafka z lodówką. Żeby móc korzystać z samej lodówki (nie mowie tutaj o mini barku z napojami) trzeba zapłacić 12 euro za tydzień i dopiero wtedy ma się dostęp do lodówki . Restauracja duża,nigdy nie brakowało wolnych stolików.Śniadania takie jak w większości hoteli, ale kolacje to już było mistrzostwo świata. Oprócz bufetu , w który było zawsze kilka rodzai mięs ,ryby,warzywa, itd.... była jeszcze kuchnia tematyczna:chińska,indyjska,rybna. Różnego rodzaju ciasta, lody, owoce . Jednym słowem jedzenie genialne nawet dla bardzo wybrednych. Bardzo dużo leżaków wokół basenów, nawet o godzinie 11 można było znaleźć wolne . Wi fi bezpłatne ,dostępne nie tylko w lobby ale też w pokoju i przy basenach. Hotel położony nad samym oceanem . Do "centrum" (kawiarnie,restauracje,sklepy) około 300 m. Hotel polecam osobom bez małych dzieci,( brak zjeżdżalni,) jest co prawda brodzik dla mniejszych dzieciaczków i kids club ale to chyba troszkę za mało. Ogólnie hotel godny polecenia.
- John O2020-03-06
Hotel Vik San Antonio położony jest w połowie promenady w Puerto del Carmen z Playa de los Pocillos i Playa de Matagorda na wschodzie, Playa Grande i Playa Chica na zachodzie. Był to więc miły spacer prawie na lotnisko w jedną stronę i do portu / starego miasta z drugiej. Pracownicy recepcji byli bardzo uprzejmi i mieli różny poziom wiedzy. Mieszkaliśmy w pokoju dwuosobowym z pełnym widokiem na morze i balkonem. Pokój był bardziej niż wystarczający i dobrze oświetlony. Wygodne łóżko, dwa krzesła, stolik, toaletka, szafa i klimatyzacja. Był też sejf, za który zwykle jest opłata - nie mam pojęcia, dlaczego jest opłata. Jeśli w pokoju jest sejf, uruchomienie nie kosztuje nic! Była zamknięta lodówka / mini - bar; nawet jeśli chcesz używać lodówki tylko do własnych rzeczy, obowiązuje dodatkowa opłata. Ponownie, po co ładować, kiedy lodówka już tam jest? ! Telewizor ma kilka anglojęzycznych kanałów. Nie ma nowoczesnych gniazd ładujących USB, więc weź blok dystrybucyjny i ładowarki. Tylko dwa gniazda w pokoju; jeden w łazience. Łazienka była zwarta - o czym świadczy zmniejszona szerokość drzwi. Wszystko w porządku - duże lustro i dobrze oświetlone. Bez lusterka do golenia / makijażu. Dobra suszarka do włosów przymocowana do ściany - zwój ołowiu ogranicza jej użycie. Prysznic nad wanną był dobry. Pokój był doskonale sprzątany codziennie - absolutnie żadnych problemów. Nasz przyjazd był opóźniony z powodu burzy piaskowej Calima, więc recepcjonistka powiedziała nam, że dostaliśmy modernizację pokoju do odnowionego pokoju. W takim przypadku pozostałe pokoje muszą być naprawdę zaniedbane. Nasz pokój był w porządku, nie został niedawno odnowiony! Najlepiej opisany jako „zmęczony” i może przydać się w przeróbce. W rzeczywistości mógłby z niego korzystać cały hotel, z wyjątkiem recepcji. Wszystko działało dobrze, tylko nie nowoczesne. Nasze zakwaterowanie było z niepełnym wyżywieniem. Śniadanie było całkiem dobre - nawet Americano z ekspresu do kawy! Wszystkie zwykłe rodzaje żywności, w tym omlety na zamówienie. Wszystkie posiłki / napoje były samoobsługowe. Obiad był kolejnym rodzajem samoobsługowych potraw. Tyle i tak często, jak chcesz. Minusem tutaj była jakość, która wahała się od uczciwej do słabej. Jeśli możesz tolerować wszystkie przejścia do iz lad, to jest w porządku. W czterogwiazdkowym hotelu lubię być serwowany. Wokół kręciło się mnóstwo kelnerów - dwa obowiązki: sprzedać ci drinka i wyrwać talerz, gdy tylko okaże się, że wyczyściłeś talerz. Nie próbuj zadawać pytań na temat jedzenia! O ile nam wiadomo, istnieją kroki, aby uzyskać dostęp do restauracji lub do liczników żywności. Jesteśmy otwarci na tę poprawkę, ale nie widzieliśmy, jak może działać wózek inwalidzki ani jak osoba z trudnościami w negocjacjach mogłaby sobie poradzić. Muzyka na żywo każdego wieczoru w salonie. Po czterech dniach natrafiliśmy na tablicę informacyjną hotelu. Szkoda, że nie zostało to zauważone po naszym przybyciu. Informacje - w pokoju nie są dostępne żadne przydatne informacje o hotelu / ośrodku. Ogólnie rzecz biorąc, brakowało kontaktu / komunikacji 1: 1. Nie spowodowało to żadnego konkretnego problemu, ale jego brak był oczywisty. Basen był bardzo przyjemnym miejscem z dużą ilością leżaków. Przy basenie był bar i bezpośredni dostęp do plaży. Piasek na tej małej plaży nie jest czystym, białym piaskiem. Problemem może być pływanie w morzu, ponieważ wzdłuż całej krawędzi wody znajdowały się skały.
- Insomnimum852020-03-05
Zostaliśmy przydzieleni do tego hotelu przez Jet 2, kiedy nasz lot do domu został odwołany z powodu Calima (Oczywiście byliśmy bardzo szczęśliwi i wdzięczni za pokój na noc, ale próbowałem zrecenzować ten hotel, jakbym za to zapłacił) Zameldowanie było szybkie, biorąc pod uwagę, że przyjechał ładunek autokaru i dostaliśmy pokój na czwartym piętrze - miał dwa pojedyncze łóżka (udające podwójne łóżko - wiem, że na wakacjach) i jedno łóżko z pustym ciągnięciem - leżące nad nim łóżko. Powiedziano nam, że jest łóżko piętrowe dla naszych dwojga dzieci i niestety nie zostało ono ustawione, kiedy dotarliśmy do pokoju (bez materaca itp.) Pomyśleliśmy, dobrze, dziecko może z nami spać. Po całym dniu spędzonym na lotnisku usiedliśmy na balkonie i zostawiliśmy nasze dzieci leżące na łóżkach, aby bawić się tabletami - bez naszej wiedzy sprzątanie i konserwacja weszły do naszego pokoju, aby ustawić łóżko piętrowe, a oni nie t zadał sobie trud ogłosić się i dać nam znać, że byli w pokoju! Dowiedzieliśmy się o ich obecności tylko wtedy, gdy jedno z naszych dzieciaków wyszło, by powiedzieć nam, że łóżka piętrowe są już prawie zmontowane - podczas gdy obaj pracownicy byli mili, to sprawiło, że czułem się wyjątkowo nieswojo. Zostaliśmy z niepełnym wyżywieniem i zabraliśmy kupon na posiłek do bardzo cichej restauracji - co było raczej formalne i zobaczyliśmy, jak ludzie proszeni są o powrót na górę i przebieranie się w spodnie i z tego, co uważam za dość eleganckie spodenki. Ale nie jestem zaskoczony, ponieważ właśnie przeczytałem znak wyjaśniający, że w NYE kobiety powinny nosić sukienki. . . . Ponieważ zostaliśmy na jedną noc, wolno nam było zamawiać napoje tylko wtedy, gdy zapłaciliśmy gotówką - bez opłat za pokój i bez płacenia kartą przy stole itp. Zostało nam wystarczająco dużo banknotów euro, aby dostać trochę wody dla dzieci - co podawali moim 5 i 7-latkom w kieliszkach do wina! Jedzenie na obiedzie było pyszne - wybór na każdym daniu był szeroki i nie smakowałem przeciętnego przedmiotu. Niemniej jednak atmosfera na kolacji oznaczała, że porzuciliśmy bezpłatne śniadanie i poszliśmy gdzie indziej. Pokój był czysty i wygodny, ale raczej przestarzały (według mnie jest to w porządku), ale aby skorzystać z lodówki, trzeba za to zapłacić. Aby skorzystać z czajnika, kolejna płatność. . . Często nie przebywam w ośrodkach, więc być może jest to normalne, ale czułem się trochę przygnębiony. Mogłabym cieszyć się tym nieco bardziej, gdybym podróżował bez dzieci - zdecydowanie nie są mile widziani ze znacznie starszym tłumem, który tu przebywa - ale z dziećmi, które były na miejscu, to była tylko napięta noc.