Goście cenią ten hotel za...
- Jakość noclegu
- Obsługa
- Czystość
- Lokalizacja
- Pokoje
- Wartość
GF Isabel - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Menu dla dzieci
- Dla rodzin
- Zjeżdżalnie dla dzieci
- Plac zabaw
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Wybór Roku w portalu TripAdvisor
Położenie:
- ok. 200 m od centrum
- ok. 600 m od plaży
- czas dojazdu z lotniska ok. 25 min
- Jakość noclegu
- Obsługa
- Czystość
- Lokalizacja
- Pokoje
- Wartość
- bo_enas20232023-01-08Bardzo dobry
W Hotelu wyróżnia się doskonała obsługa gości zarówno w restauracji jak i recepcji. Bardzo starają się aby goście byli zadowoleni z pobytu i są uprzejmi i chętni do pomocy. Jedzenie w Restauracji bardzo dobre,nie można narzekać każdy znajdzie dla siebie coś dobrego.Na minus płatne napoje do kolacji. Podobał mi się kanaryjski styl hotelu,basen,duże apartamenty,piękna zieleń,chociaż łazienki wymagają remontu.
- Damian2552022-07-13
Z dobrych rzeczy sprzątanie pokoju, Pani zawsze na czas i codziennie. Pomocna recepcja, natomiast nie w skazaniu drogi do apartamentu przy zakwaterowaniu, nikt nie zapytał czy pomóc, wskazać drogę. Teren jest bardzo duży i ciężko biegać z walizkami szukając pokoju. Co do samego hotelu, dwa miesiące byłem w innym hotelu 4* na Teneryfie więc jest się do czego się odnieść. Porównanie nie wypada pozytywnie na rzecz Gf Isabel. All Inclusive tak skonstruowane, żebyś z niego nie skorzystał,dania które są z karty możesz zamówić od 13 do 15:30 więc praktycznie nie ma to sensu, ponieważ od 13 do 15 jest obiad z podobnymi daniami. Natomiast all z karty powinien być dla osób które później wracają z wycieczek lub plaży, lub później wybierają się na tego typu atrakcje, nie w godzinach funkcjonowania restauracji głównej. Czyli po 15 do 18, jak też wcześniej od 11 do 13. Wtedy funkcjonowanie czegoś takiego ma sens i jest udogodnieniem dla gości, jak to jest praktykowany w innych 4 gwiazdkowych hotelach. Menu all inclusive jak dla mnie słabe, za cappucino trzeba zapłacić 2 euro inaczej dostaniesz kawę z jakiegoś automatu, prawdopodobnie proszek kawowy. Co do głównego baru przy którym odbywają się wieczorne występy, byłem 6 razy po około 2 h, pierwsze zamówienie w miarę sprawnie pojawia się kelner i przynosi, następnie możesz siedzieć następne 1,5 h, w tym czasie zabierali ode mnie butelkę po wodzie, następnie szklankę i ani słowa czy może potrzebują Pan coś jeszcze, pomimo tego, że kelnerzy chodzili na pusto... O czymś to świadczy, jednak nie o zainteresowaniu klientem. W restauracji głównej mimo, że masz opaskę all inclusive masz za każdym razem pytanie o numer pokoju, po podaniu numeru dopiero dostaniesz coś do picia, nie mam pojęcia co to ma na celu. Napoje takie jak coca cola, fanta itp. tylko lane z butelek dodatkowo płatne około 2 euro w opcji all inclusive. Z wódek w karcie moskovskaya, w obecnych czasach jak dla mnie to raczej nie na miejscu.
- Barbara K2021-07-20Wyjątkowy
Plusy: hotel bardzo duży, duży wybór dań, duży wybór aktywności i spędzenia czasu wolnego, dobra lokalizacja ( bardzo blisko promenada i ocean), smaczne drinki podawane w szkle, bardzo miła obsługa,pokoje sprzątane codziennie, pokoje bardzo duże z aneksem kuchennym Minus: covid i noszenie maseczek w każdej możliwej części, na zewnątrz i wewnątrz, ograniczenia w wejściu na siłownię ( wymagana rezerwacja godziny), długi lot i kalima która przywitała z Afryki i utrudniała widoczność.. Ogólnie pobyt ok..dużo miejsca, leżaków..nie ma tłumów..animacje super..aerobik w wodzie był mega ( jedna z animatorek jest absolutnie rewelacyjna). Jest dużo rodzin z dziećmi ale nam to nie przeszkadzało. Obsługa jest na bardzo wysokim poziomie.. czuliśmy się bardzo dobrze 😊 polecam wszystkim