Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Czystość
- Pokoje
- Obsługa
- Wartość
Odjo d'Agua - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Dla rodzin
- Spa
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Wybór Roku w portalu TripAdvisor
Położenie:
- w centrum Santa Maria
- bezpośrednio przy plaży
- czas dojazdu z lotniska ok. 20 min
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Czystość
- Pokoje
- Obsługa
- Wartość
- Daydream2601872019-12-19
Nie zbliżaj się. Jedzenie OK, ale zaraz po przyjeździe dostałem infekcji żołądka. Recepcja jest bardziej zainteresowana uzyskiwaniem wskazówek niż świadczeniem usług. Odbiór jest okropny. Sprzątanie pokoju jest uczciwe. Mały basen jest zatłoczony, w wodzie są liście. Duży basen jest OK. Nie mogę polecić tego hotelu
- bucketlisting20192019-11-17Bardzo dobry
Hotel jest niesamowity, dziwaczny i niezbyt duży. Doskonała lokalizacja w Santa Maria, przy plaży i krótki spacer do głównej ulicy. Personel hotelu był zawsze przyjazny. Pokoje są dobrze utrzymane. Hamaki były zdecydowaną premią. Jedzenie było cudowne, ale kilka razy śniadanie w formie bufetu na dole było zimne. Nie tylko trochę zimno, ale bardzo zimno. Wieczorne posiłki są niesamowite. Miałem kiedykolwiek stek z bestii. . . ugotowane do perfekcji. To naprawdę jest pięciogwiazdkowy hotel, ale niestety problem z leżakami prawdopodobnie oznaczałby, że nie wrócimy i jest to mój powód do spadku do 4. Teraz nie mam nic przeciwko płaceniu za łóżka na plaży. . . to było do przewidzenia. Ale dostawanie łóżka. . . to jest problem. Musisz ustawić budzik na 6 rano i nawet wtedy łóżka zostaną zajęte. A oto główny narzekanie. . . nie są zabierani przez gości hotelowych, ale przez sąsiedni hotel (nie wolno im rezerwować łóżek). Goście hotelowi nie mają priorytetu łóżek. Pobierane są również w tej samej cenie co osoby niebędące gośćmi. Jesteśmy kompletnymi leżakami, wstajemy wcześnie, prosto na śniadanie, padamy na łóżka, w których przebywamy przez cały dzień. Większość ludzi, którzy zostawili ręcznik, nie pojawiła się do 11 rano. . . wyszli na obiad. . i wrócił o 3 Ish. . . cały czas zajmując łóżko z ręcznikiem. Zresztą i tak nie ma tu wielu łóżek, więc należy to rozwiązać. Personel musi usunąć ręczniki po godzinie bez powrotu. . . lub jak hotel obok, zabierz je od razu. Obciążaj nierezydentów więcej. . . sprawi, że Twoi klienci poczują się doceniani.
- GrahamWBrighton2019-11-07Bardzo dobry
Byłem ponownie w Odjo D’Agua. Fantastyczna ryba z grilla (dzisiejszy połów). Jakość nigdy się nie zmienia. Cudowna lokalizacja z widokiem na morze. Lokalna Republika Zielonego Przylądka. Muzyka w weekend. Przyjazny personel. Czego chcieć więcej?