Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Obsługa
- Wartość
- Czystość
Hampton by Hilton Marjan Island - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- Piaszczysta plaża
- Dla rodzin
- Plac zabaw
- Spa
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
Położenie:
- na wyspie Al Majran
- bezpośrednio przy plaży
- czas dojazdu z lotniska w Dubaju ok. 120 min
- czas dojazdu z lotniska w Ras Al Khaimah ok. 30 min
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Obsługa
- Wartość
- Czystość
- filx20192024-08-06Wyjątkowy
Hotel duży komfortowy jedzenie super i świeże obsługa stawia na zadowolenie klientów i ciągle sprzątają stąd na całym hotelu jest czysto. Nie wymuszają napiwków. W hotelu można wynająć samochód i kupić wycieczkę, przed hotelem stoją taxi warto negocjować ceny się różnią. Morze bardzo ciepłe ale na szczęście basen jest schładzany i woda jest przyjemna. W hotelu są sklepiki i wypożyczalnia sprzętu wodnego. Widok z dwóch stron jest na morze zatem nikt nie jest pokrzywdzony. Warto wybrać się na spacer wieczorem po deptaku, są food tracki. Jest bezpiecznie. W sierpniu grzeje po 40-44 stopnie ale da się żyć. Są płatne restauracje w hotelu poza all inclusive ale nie ma potrzeby chodzić. 90% Rosjan i wszystko jest kulturalnie. W okolicy budują się kolejne hotele. Alkohol dają od 12.00 oryginalne. Ludzie różnie piszą bo też się naczytalem i można na siłę szukać minusów. Nie widzę sam takich i polecam.
- monikawiniecka2024-07-24
Hotel nowy w miarę. Obsługa może być ale bez szału. Ogólnie basen malutki jak na ilość pokoi w hotelu. Plaża spoko ale w sezonie letnim nie ma szans żeby skorzystać bo woda gorąca więc nie ma się gdzie schłodzić. Jedzenie dobre ale monotonne jak wszędzie. Brak przekąsek jakichkolwiek więc dla małych dzieci słabo nie można nawet zabrać 1 bułeczki na przekąskę czy owoca. Brak wody butelkowanej co przy tej temperaturze jest chore. Nie wspomnę że zanim Ci dadzą pokój to czekasz bez butelki wody od 8 do 14 więc bardzo miło. Czystość w obrębie hotelu niestety nie istnieje. Jeśli ktoś zostawi jakiś śmieć koło leżaka na basenie to będzię on sobie tam leżał przez 10 dni które będziecie. Na balkonach w pokojach tez nikt nic nie ogarnia pyłu co nie miara. Strach coś suszyć. Wody między leżakami też nikt nie ogarnia więc trzeba pilnować uzębienia. Animacji zero jakiś areobik w wodzie przez 20 minut i tyle oczywiście w cudownym języku rosyjskim. Praktycznie cały hotel ruskich innych nacji praktycznie brak. Jak na hotel sieci Hilton i cenę za pobyt to naprawdę słabo. W pobliżu nic nie ma jakieś 1 centrum handliwe oddalone o 8 km od hotelu oczywiście bez szału. Ogólnie proponuje się dobrze zastanowić zanim ktoś wybierze ten hotel. W okolicy dużo fajniejszych hoteli.
- Krzysztof G2024-04-27
+ czyste, duże pokoje + miła obsługa + zakaz palenia i brak popielniczek przy leżakach na basenie :) +6 wind dość sprawnie działających - brak wody butelkowanej w całym hotelu - formuła all inclusive z 3 posiłkami i niczym więcej - brak baru z przekąskami w tej ofercie( możesz iść do płatnej restauracji w hotelu, około 90-150 zł obiadek, jeśli zgłodniałeś po wczesnym obiedzie i twoje dziecko nie może wytrzymać 8 h do kolacji) - trzeba mieć swoją suszarkę, te w pokojach wytrzymują 2-3 minuty ciągłej pracy - piasek na plaży, to kpina, jakieś zmielone coś, z muszelkami i ostrymi kamyczkami. - po obu stronach hotelu teren zagrodzony, przygotowywany do przyszłej budowy, na zdjęciach jest zieleń jakaś - łóżko w pokoju ma taki materac, że jeśli się kręcisz podczas snu, to współspacz ma bezsenną noc( dosłownie podskakuje) - hotel tak usytuowany, że od 15 daje cień na cały ( malutki niestety) basen, a na plaży już około 17 też jest cień. Więc wszyscy uciekają do siebie, bo przy dość mocnym wietrze, dzieciakom zimno( weekend majowy) -brak podstawowych produktów dla dzieci na stołówce( kurczaka bez mocnych przypraw, frytek, makaronu ze zwykłym sosem, czy gotowanych warzyw) - ekspresy nie współpracują, często się psują i podają tylko gorące mleko - brak sztućców, kubków i małych łyżeczek - w kolejce po napój do kolacji zawsze kilkanaście osób i aż 1 kelner nalewający napoje - klimatyzacja włącza się automatycznie po wyjściu, nawet przy otwartym oknie i jak wracasz do pokoju to masz „ lodówkę” - transport z lotniska gdzie jednocześnie z nami nie wylądował żaden samolot twa dłużej niż podaje TUI, ponieważ w czasie naszego transferu kierowca co 2 h modlił się. Więc zrobił to 2 razy, po raz pierwszy na lotnisku, autokar gotowy z pasażerami czekał na Pana kierowcę 45minut, potem po 2 h jazy ponownie na poboczu drogi tuż przed hotelem docelowym. Nawiewy w autokarze zaklejone taśmą klejącą, ale kierowca je włączał tylko podczas postoju, a o 20 godzinie na dworze 32 stopnie. - ludzie koczują w lobby czekając na transfer na lotnisko, a więc więc popołudniu i wieczorem goście hotelowi nie maja miejsca do siedzenia( ludzie dosłownie śpią na kanapach) -mały wybór jedzenia jak na tę sieć hotelową i często puste miski bez znaczenia od godziny na którą pójdziesz na posiłek. Ogólnie trzy razy nie, nie nie