Bamburi Beach Hotel   Kenia - Hotel
Bamburi Beach Hotel   Kenia - Hotel
Bamburi Beach Hotel   Kenia - Hotel
Bamburi Beach Hotel   Kenia - Hotel
Bamburi Beach Hotel   Kenia - Hotel
Bamburi Beach Hotel   Kenia - Hotel
Bamburi Beach Hotel   Kenia - Hotel
Bamburi Beach Hotel   Kenia - Hotel
Bamburi Beach Hotel   Kenia - Hotel
Bamburi Beach Hotel   Kenia - Hotel
Bamburi Beach Hotel   Kenia - Hotel
Bamburi Beach Hotel   Kenia - Hotel
Bamburi Beach Hotel   Kenia - Hotel
Bamburi Beach Hotel   Kenia - Hotel
Bamburi Beach Hotel   Kenia - Hotel
Bamburi Beach Hotel   Kenia - Hotel
Bamburi Beach Hotel   Kenia - Hotel
Bamburi Beach Hotel   Kenia - Hotel
Bamburi Beach Hotel   Kenia - Hotel
Bamburi Beach Hotel   Kenia - Hotel
Bamburi Beach Hotel   Kenia - Hotel
Bamburi Beach Hotel   Kenia - Hotel
Bamburi Beach Hotel   Kenia - Hotel

Bamburi Beach Hotel

MBA12010

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Goście cenią ten hotel za...

  • Obsługa
  • Lokalizacja
  • Jakość noclegu
  • Wartość
  • Czystość
Bamburi Beach Hotel   Kenia - Hotel
Bamburi Beach Hotel   Kenia - Hotel
Bamburi Beach Hotel   Kenia - Hotel
Bamburi Beach Hotel   Kenia - Hotel
Bamburi Beach Hotel   Kenia - Hotel
Bamburi Beach Hotel   Kenia - Hotel
Bamburi Beach Hotel   Kenia - Hotel
Bamburi Beach Hotel   Kenia - Hotel
Bamburi Beach Hotel   Kenia - Hotel
Bamburi Beach Hotel   Kenia - Hotel
Bamburi Beach Hotel   Kenia - Hotel
Bamburi Beach Hotel   Kenia - Hotel
Bamburi Beach Hotel   Kenia - Hotel
Bamburi Beach Hotel   Kenia - Hotel
Bamburi Beach Hotel   Kenia - Hotel
Bamburi Beach Hotel   Kenia - Hotel
Bamburi Beach Hotel   Kenia - Hotel
Bamburi Beach Hotel   Kenia - Hotel
Bamburi Beach Hotel   Kenia - Hotel
Bamburi Beach Hotel   Kenia - Hotel
Bamburi Beach Hotel   Kenia - Hotel
Bamburi Beach Hotel   Kenia - Hotel
Bamburi Beach Hotel   Kenia - Hotel
Bardzo dobry
Bardzo dobry
2021-10-19

Świetny wypoczynek. Hotel w porządku. Codziennie sprzątane pokoje, codzienna wymiana ręczników i pościeli. Stale uzupełniane kosmetyki w łazience, żele i szampony. Telewizor w pokoju, ale tylko dwa programy miejscowe, żaden nie nadaje się do oglądania, ale nie po to się tam jedzie. Obok baru telewizor na którym można oglądać Premier Ligue. Sejf w pokoju bez dodatkowej opłaty. Nie ma w pokojach suszarek ani czajników. Codziennie uzupełniana butelkowaną woda.. W hotelu jest kantor wymiany walut. WAŻNE jest aby banknoty (głównie dolarowe) nie były w żaden sposób uszkodzone, bo nie da się ich wymienić, nawet milimetrowe rozdarcie dyskwalifikuje banknot (u sprzedawców i w kantorze). W hotelu można płacić kartą. Obsługa hotelowa bardzo miła i pomocna. Jedzenie bardzo smaczne, wspaniałe grillowane ryby, bardzo dobry chlebek naan pieczony w restauracji, mnóstwo owoców, ciast. Wszystkie potrawy nakłada obsługa, napoje do stolików zwykle przynoszą kelnerzy. Dwa baseny sprzątane regularnie. Plaża jak przy wszystkich hotelach publiczna. Niestety "Beach Boysi" są uciążliwi i ciężko się od nich uwolnić, gdy chce się po prostu pospacerować. Jeżeli ktoś ma problem z angielskim zawsze można po polsku dogadać się z Frankiem (wystarczy powiedzieć że się go szuka i go zawołają). W oceanie płycizna jest porośnięta morska trawą, którą przypływ wyrzuca na plażę. Przydają się buty do wody. Przy dużym odpływie można wejść w głąb oceanu nawet kilkaset metrów, a woda jest po kostki. Warto wybrać się wtedy na spacer z miejscowym "przewodnikiem", który pokazuje mnóstwo morskich stworzeń. Blisko hotelu centrum handlowe, można dojechać tuk- tukiem za dwa dolary. W centrum są też stoiska z pamiątkami. Do Haller Parku też można pojechać samemu tuk-tukiem, też za dwa dolary. Warto pojechać po południu, bo wtedy są karmione zwierzęta. Dobrze jest wziąć wizytówkę od kierowcy i poprosić strażnika parkowego przy wyjściu, żeby zadzwonił, wtedy tuk- tuk przyjedzie pod wejście, które jest na uboczu. Safari wykupione z TUI, było super. Bardzo dobry samochód , było nas w nim 6 osób. Super też przewodnik miejscowy mówiący po polsku oraz kierowca. W samochodzie woda do picia bez ograniczeń. Hotel na palach to rewelacja. Wycieczka na wyspę Wasini ,też wykupiona z TUI, bardzo fajna. Nurkowanie na rafach (maski i płetwy dostępne na łódkach, natomiast przydałyby się buty do wody na przejście na wyspę), delfiny, rejs statkiem dau, napoje bezalkoholowe na statku bez ograniczeń. Mombasa, bez rewelacji, ale trzeba zobaczyć. Lotnisko w Mombasie jest małe, ale jest kawiarnia, kilka sklepów z pamiątkami i alkoholem. Ceny normalne jak poza lotniskiem.

Brydzia
2024-04-02

Mieszkaliśmy w hotelu przy plaży Bamburi w lutym. Pokoje są bardzo stare i zakurzone, łazienka śmierdzi, nie wykonano odpowiedniego sprzątania. Jedzenie było po prostu w porządku, bez odmian. Jedzenie znudziło nam się po trzecim dniu. Recepcjonista nie jest gościnny. Osoba do spraw kontaktów z gośćmi jest bardzo nieprofesjonalna i głośna. Mówi bardziej w języku ojczystym i łamanym angielskim, w niektóre dni była naprawdę pijana i czuliśmy nawet ten zapach, kiedy przychodzi do nas porozmawiać. Moi przyjaciele powiedzieli nam, że musimy dać jej napiwek i prezent dla niej, żeby mogła się nami zaopiekować. Inni pracownicy byli przyjaźni, ale przestraszeni i zdezorientowani. Nie sądzę, że mają menedżera w tym hotelu.

Jakub A
Wyjątkowy
2024-01-03

Dość czysto , spore pokoje, smaczna kuchnia. Trochę przestarzała infrastruktura ale te drobne niedoskonałości tuszuje obsługa- czujna , bardzo uprzejma i pomocna. Bardzo zróżnicowana kuchnia. Spora ilość leżaków przy basenie i na tarasie. Piękny widok z pokojów i tarasu

rudzik2
Wyjątkowy
2023-07-06

Hotel rewelacja!!! Nam Kenia nie kojarzy się z żadnym luksusem tylko z dziką Afryką, że nie ma bogactwa, bóg wie co do jedzenia. Hotel przerósł nasze oczekiwania. Bardzo ładny, czysty, jedzenie rewelacyjne i pyszne, obsługa pomocna. Każdy znajdzie swoje miejsce. Polecam go z całego serca. Naprawdę warto spędzić jakiś czas w nim tym bardziej, że nie brakuje tu nic jak w 5-gwiazdkowym hotelu.

Krystian B
2022-12-27

W Bamburi byliśmy 5 lat temu, nic od tamtej pory się nie zmieniło, tzn. widać na wyposażeniu upływ czasu. Przy basenie wciąż drewniane, nie odmalowane leżaki, a na nich obszyte skajem materace. Łazienki były w najgorszym stanie. Ciśnienie wody bardzo niskie, dobrze, że mam krótkie włosy, łatwo było spłukać po myciu, choć i tak zajmowało dużo czasu. Znajomi zgłosili ten fakt w recepcji, otrzymali nową deszczownicę i nieco się poprawiło. Którejś nocy nie było wody, nad ranem wróciła, ale nasza spłuczka już się wodą nie napełniła. Zgłaszaliśmy na recepcji ten fakt w ciągu dnia 3-krotnie, w końcu mój mąż poszedł wieczorem do menadżera. Najpierw męża zapytano kim jest, a potem , czy może opuścić gabinet. Słowo „proszę” z ust menadżera nie padło. Kiedy wreszcie mój mąż został przyjęty na audiencję, to usłyszał od menadżera, że nie wiadomo w czym problem. Brawo! Nas nie interesowało w czym jest problem, tylko znalezienie rozwiązania, choćby w innym pokoju. Zadzwoniliśmy do rezydenta, który również nic nie wskórał. Następnego dnia rano wyjeżdżaliśmy na cały dzień i przed wyjazdem znowu zgłosiliśmy nieczynną toaletę w recepcji. Nikt nic nie wiedział…. Trafiliśmy jednak na szefa recepcjonistów i powiedział nam, że jak tego dzisiaj nie naprawią, to otrzymamy nowy pokój. Jednak naprawiono spłuczkę, jej napełnianie trwało ok. 2 godzin, a nie było innej możliwości jak tylko spuszczanie całej jej zawartości, ale lepsze to niż nie działająca wcale. W pierwszym tygodniu, w czwartek zabrakło wody gazowanej, „wróciła” w niedzielę popołudniu. W poniedziałek proszę w barze o wodę gazowaną, usłyszałam, że nie ma. Mówię jak to nie ma, wczoraj wieczorem już była. Odpowiedzi się nie spodziewałam: woda gazowana jest dla niektórych gości. Stwierdziłam, że rozumiem, nie jestem specjalnym gościem, na co barman nieco się zmieszał i sprawdził, woda gazowana jednak była. W karcie w hotelu jest informacja, że alkohole w All inclusive są podawane w szklankach. Nie jest to prawdą, wino nawet podczas kolacji podano mi w plastikowym kieliszku, a gdy zapytałam dlaczego, to się okazało, że brakło szkła. Jedzenie smaczne, choć monotonne, ta sama ryba na lunch i kolację, tylko sosy się zmieniały. Na pewno nie jest się głodnym. Bardzo mały wybór drinków, trochę takie wymyślne, nic popularnego co można wypić w innych hotelach, czy restauracjach. A i co nam się bardzo nie podobało i teraz, i 5 lat temu. Mężczyźni koniecznie na kolacji muszą mieć długie spodnie, nieważne jakie, mogą to być ponaciągane, brudne spodnie dresowe (takowe widzieliśmy), ale długie. Gorąco jak diabli, ale może komuś się wydaje, że to dodaje prestiżu. Bywaliśmy w hotelach o wyższych standardach (np. Sarova) i tam nie zmusza się gości do dyskomfortu. Czasami miałam wrażenie, że to nie hotel jest dla gości, a goście dla tego hotelu. Plusem jest personel bezpośrednio obsługujący gości, który bardzo się stara, jest uśmiechnięty i pomocny.

697agnieszkam
Bardzo dobry
2021-10-19

Świetny wypoczynek. Hotel w porządku. Codziennie sprzątane pokoje, codzienna wymiana ręczników i pościeli. Stale uzupełniane kosmetyki w łazience, żele i szampony. Telewizor w pokoju, ale tylko dwa programy miejscowe, żaden nie nadaje się do oglądania, ale nie po to się tam jedzie. Obok baru telewizor na którym można oglądać Premier Ligue. Sejf w pokoju bez dodatkowej opłaty. Nie ma w pokojach suszarek ani czajników. Codziennie uzupełniana butelkowaną woda.. W hotelu jest kantor wymiany walut. WAŻNE jest aby banknoty (głównie dolarowe) nie były w żaden sposób uszkodzone, bo nie da się ich wymienić, nawet milimetrowe rozdarcie dyskwalifikuje banknot (u sprzedawców i w kantorze). W hotelu można płacić kartą. Obsługa hotelowa bardzo miła i pomocna. Jedzenie bardzo smaczne, wspaniałe grillowane ryby, bardzo dobry chlebek naan pieczony w restauracji, mnóstwo owoców, ciast. Wszystkie potrawy nakłada obsługa, napoje do stolików zwykle przynoszą kelnerzy. Dwa baseny sprzątane regularnie. Plaża jak przy wszystkich hotelach publiczna. Niestety "Beach Boysi" są uciążliwi i ciężko się od nich uwolnić, gdy chce się po prostu pospacerować. Jeżeli ktoś ma problem z angielskim zawsze można po polsku dogadać się z Frankiem (wystarczy powiedzieć że się go szuka i go zawołają). W oceanie płycizna jest porośnięta morska trawą, którą przypływ wyrzuca na plażę. Przydają się buty do wody. Przy dużym odpływie można wejść w głąb oceanu nawet kilkaset metrów, a woda jest po kostki. Warto wybrać się wtedy na spacer z miejscowym "przewodnikiem", który pokazuje mnóstwo morskich stworzeń. Blisko hotelu centrum handlowe, można dojechać tuk- tukiem za dwa dolary. W centrum są też stoiska z pamiątkami. Do Haller Parku też można pojechać samemu tuk-tukiem, też za dwa dolary. Warto pojechać po południu, bo wtedy są karmione zwierzęta. Dobrze jest wziąć wizytówkę od kierowcy i poprosić strażnika parkowego przy wyjściu, żeby zadzwonił, wtedy tuk- tuk przyjedzie pod wejście, które jest na uboczu. Safari wykupione z TUI, było super. Bardzo dobry samochód , było nas w nim 6 osób. Super też przewodnik miejscowy mówiący po polsku oraz kierowca. W samochodzie woda do picia bez ograniczeń. Hotel na palach to rewelacja. Wycieczka na wyspę Wasini ,też wykupiona z TUI, bardzo fajna. Nurkowanie na rafach (maski i płetwy dostępne na łódkach, natomiast przydałyby się buty do wody na przejście na wyspę), delfiny, rejs statkiem dau, napoje bezalkoholowe na statku bez ograniczeń. Mombasa, bez rewelacji, ale trzeba zobaczyć. Lotnisko w Mombasie jest małe, ale jest kawiarnia, kilka sklepów z pamiątkami i alkoholem. Ceny normalne jak poza lotniskiem.

Brydzia
2024-04-02

Mieszkaliśmy w hotelu przy plaży Bamburi w lutym. Pokoje są bardzo stare i zakurzone, łazienka śmierdzi, nie wykonano odpowiedniego sprzątania. Jedzenie było po prostu w porządku, bez odmian. Jedzenie znudziło nam się po trzecim dniu. Recepcjonista nie jest gościnny. Osoba do spraw kontaktów z gośćmi jest bardzo nieprofesjonalna i głośna. Mówi bardziej w języku ojczystym i łamanym angielskim, w niektóre dni była naprawdę pijana i czuliśmy nawet ten zapach, kiedy przychodzi do nas porozmawiać. Moi przyjaciele powiedzieli nam, że musimy dać jej napiwek i prezent dla niej, żeby mogła się nami zaopiekować. Inni pracownicy byli przyjaźni, ale przestraszeni i zdezorientowani. Nie sądzę, że mają menedżera w tym hotelu.

Jakub A

Bamburi Beach Hotel - informacje

Bamburi Beach Hotel położony jest bezpośrednio przy białej, piaszczystej plaży, w otoczeniu egzotycznej roślinności. Ze względu na swoją lokalizację to dobra baza wypadowa do poznania kenijskiego wybrzeża oraz wycieczek w głąb lądu. Atutem obiektu są ciekawe animacje dla dzieci i dorosłych oraz urozmaicony program rozrywkowy. Miłośnicy aktywnego wypoczynku mogą spędzić czas w centrum fitness lub korzystać z bogatej oferty sportów wodnych. Na spragnionych relaksu czekają jacuzzi oraz strefa spa. 

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Darmowe Wi-Fi
  • Spa
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
  • Wybór Roku w portalu TripAdvisor

Położenie:

  • ok. 12 km od centrum Mombasy
  • ok. 1 km od centrum
  • bezpośrednio przy plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 60 min
World map
Średnia ocena klientów:
Bardzo dobry
(1321 opinii)
(1321 opinii)
    Obsługa
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Wartość
    Czystość
    Pokoje
  • Jakub A2024-04-02

    Mieszkaliśmy w hotelu przy plaży Bamburi w lutym. Pokoje są bardzo stare i zakurzone, łazienka śmierdzi, nie wykonano odpowiedniego sprzątania. Jedzenie było po prostu w porządku, bez odmian. Jedzenie znudziło nam się po trzecim dniu. Recepcjonista nie jest gościnny. Osoba do spraw kontaktów z gośćmi jest bardzo nieprofesjonalna i głośna. Mówi bardziej w języku ojczystym i łamanym angielskim, w niektóre dni była naprawdę pijana i czuliśmy nawet ten zapach, kiedy przychodzi do nas porozmawiać. Moi przyjaciele powiedzieli nam, że musimy dać jej napiwek i prezent dla niej, żeby mogła się nami zaopiekować. Inni pracownicy byli przyjaźni, ale przestraszeni i zdezorientowani. Nie sądzę, że mają menedżera w tym hotelu.

  • rudzik22024-01-03
    Wyjątkowy

    Dość czysto , spore pokoje, smaczna kuchnia. Trochę przestarzała infrastruktura ale te drobne niedoskonałości tuszuje obsługa- czujna , bardzo uprzejma i pomocna. Bardzo zróżnicowana kuchnia. Spora ilość leżaków przy basenie i na tarasie. Piękny widok z pokojów i tarasu

  • Krystian B2023-07-06
    Wyjątkowy

    Hotel rewelacja!!! Nam Kenia nie kojarzy się z żadnym luksusem tylko z dziką Afryką, że nie ma bogactwa, bóg wie co do jedzenia. Hotel przerósł nasze oczekiwania. Bardzo ładny, czysty, jedzenie rewelacyjne i pyszne, obsługa pomocna. Każdy znajdzie swoje miejsce. Polecam go z całego serca. Naprawdę warto spędzić jakiś czas w nim tym bardziej, że nie brakuje tu nic jak w 5-gwiazdkowym hotelu.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
Nr 1 w Polsce
Nr 1 w Polsce
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Obsługa w podróży 24/7
Obsługa w podróży 24/7

Dlaczego warto wybrać Bamburi Beach Hotel

  • hotel doskonały dla rodzin
  • bogata oferta sportowo-animacyjna
  • strefa spa z jacuzzi

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Zobacz, co nowego na blogu TUI